Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä: onko ok, jos parisuhteessa olevan käyttää Tinderiä markkina-arvonsa testaamiseen?

Vierailija
25.04.2023 |

Eli, olen keski-ikäinen nainen ja mieheni luvalla käytän kotipaikkakunnalta poissaollessa (esim. työmatkoilla) Tinderiä ihan vain "huvikseni". Olen siis laittanut sinne kuviani ja tuntuu mukavalta, jos saan miehiltä tykkäyksiä ja kenties joitakin viestejä. En mahda sille mitään, että tämä imartelee. Puolison lupa tähän harrastukseen on.

Mitä olette mieltä tästä harrastuksesta? Onko lapsellista vai ihan ymmärrettävää hauskaa ajanvietettä?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on avointa suhteessa niin sitten siinä mielessä ok. Typerää ja lapsellista minusta kylläkin. Mene onlyfanssiin niin saat tykkäyksistä rahaakin...

Vierailija
82/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on valmis kestämään leikin seuraukset, niin mikäs siinä. Eli kunhan hyväksyt saman mieheltäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimon kanssa on pari kertaa vuodessa sellainen leikki, että menemme mummo-tunneliin yhdessä ja testaamme, tuleeko siellä vaimolle "tykkäyksiä". Se on oikeasti aika jännittävää ja kivaa seurata.

Kyllähän omaansa arvostaa taas enemmän kun näkee että se kelpais muillekin. Puolin ja toisin. Se on kiihottavaa ja sallittua.

En ymmärrä, mitä palstaincelit kiukuttelevat. Onko ne muka tosissaan Tinderissä? Tykkäävät tosissaan joka naisesta eivätkä ikinä saa osumaa, joka mihinkään johtaisi?

Musta taas sitä omaansa arvostaa enemmän kun näkee mitä se muu tarjonta olis :D

Kaikki Tinderistä lukemani ja kaikki telkan deittiohjelmat (vaikka ne on nykyään tyrkkyjen mainosalustoja eikä niissä mitään pareja yritetäkään muodostaa) -> mulla on ihana mies josta on paras pitää kiinni.

Vierailija
84/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitäisi määritellä toksista feminiinistä käytöstä, niin jotain tällaista se varmaan olisi; parisuhteessa oleva nainen hakee aktiivisesti huomiota muilta miehiltä.

Kyllä minä ymmärrän naisia sen verran, että useimmat naiset ovat huomionhakuisia ja saavat kiksejä miehiltä saamastaan huomiosta. Mutta parisuhdetta kunnioittaakseen naisen ei tule tietoisesti hakeutua sellaisiin tilanteisiin, joissa hän altistuu miesten vaikutusyrityksille; tinder, instagram, yökerhot, klubit jne.

Toki tässä cuck-mies on antanut luvan, ilmeisesti epävarmuuttaan, niin kaipa se on sitten ok.

M43

Instagram myös? :D Ok, eli en saisi laittaa sinne ottamiani/ystäväni ottamia valokuvia? Valokuvissa olen mm. vaeltamassa Lapissa. Silloinhan miehet voivat altistua...

Seuraavaksi haluat kaavut naisille.

Vierailija
85/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat tietää markkina-arvosi noin paljon niin mene takaisin markkinoille.

Tämä on kyllä totta. Jos haluaa tietää virallisen markkina-arvonsa, on oltava tosissaan. Siihen arvoon lasketaan muutkin kuin ulkonäkö ja tsirbuttelu.

Kun olen tosissani niin markkina-arvoni on taattu. Se mistä hieman "kärsin" on, että baaritiskiuskottavuus ja naamaulkonäköni ei herätä mielenkiintoa niissä naisissa, jotka kiinnostaisivat minua satunnaistuttavuuksiin.

First world problem pahimmasta päästä, tiedän. Tälläinen mä nyt vaan olen. Ei turhamaisuus ole naisten yksinoikeus.  t. sama n. 60-mies kuin aiemmin.

Vierailija
86/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivotonta toimintaa. Todella tyhmien ja itsekkäiden ihmisten ajanvietettä. Häpeäisin itseäni tosissani, en vain tekojani katuisi vaan todella häpeäisin itseäni, omaa suunnatonta tyhmyyttäni ja pinnallisuuttani, jos olisin AP.

Vierailija
87/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoitsetuntoiset parisuhdevakavikot täällä tohkeissaan, kun joku nauttii tai on kiinnostunut muiden kuin sen yhden ainoan oikean ihmisen huomiosta.

Vierailija
88/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarviit meidän muiden mielipidettä, jos itse nautit ja miehelles ok?

Ikävä niiden kannalta, jotka parisuhdetta tindestä etsii, vaan aikuisten pitäis tajuta, et siellä on noita testaajiakin liikkeellä. Ei kellään oo velvollisuutta käyttää tinderiä jollain tietyllä tavalla.

Ok niin kauan kun et viesteissä valehtele kellekään tms. 

Vierailija
89/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy siis ihan ihmismarkkinat.

Niihin en kyllä vapaaehtoisesti osallistuisi.

Vierailija
90/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvattomallakin profiililla saa satoja tykkäyksiä illassa, joten tuo touhu ei kerro "markkina-arvosta" yhtään mitään. Onpa muuten vastenmielinen sana.

Vierailija
91/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoitsetuntoiset parisuhdevakavikot täällä tohkeissaan, kun joku nauttii tai on kiinnostunut muiden kuin sen yhden ainoan oikean ihmisen huomiosta.

On kyllä raivoisat defenssit päällä jollain, mikähän niitä vaivaa? Oma epävarmuus, pelkäävät etteivät itse saisi mitään markkina-arvotykkäyksiä eikä oma parisuhde kestäisi mitään ulkopuolista huomiota, ja pelko tuottaa näitä raivoreaktioita, jotka puretaan ad hominemina koska mitään oikeaa argumenttiä ei keksitä.

Vierailija
92/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällaista järjestelyä vaimolleni ehdottanut, mutta ei kuulemma kiinnosta. Toki arvostan parisuhdettani kovasti, mutta olisihan se tietyllä tavalla jännittävää, jos vaimoa edes vähän kiinnostaisi muutkin miehet. Välillä vähän pystyyn kuolleelta tuntuu tämä meininki, ja tuollaisella järjestelyllä voisi saada vähän potkua asiaan.

Vierailija
93/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on eettisesti ja moraalisesti täysin ok jos se on puolison kanssa sovittu ilman uhkailua, kiristystä ja lahjomista etkä naruta ketään sovelluksessa ja lupaile turhia.

Tälle palstalle on pesiytynyt ihmeen paljon porukkaa jonka aivot alkaa huutaa moraalipaniikkia kun ne näkee sanan seksi :D

Jaa että on "eettisesti ja moraalisesti" ok?

Mitä tuo tarkoittaa? Voisiko olla eettisesti ok mutta moraalisesti ei ok? Tai eettisesti ei ok mutta moraalisesti ok?

Vierailija
94/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvattomallakin profiililla saa satoja tykkäyksiä illassa, joten tuo touhu ei kerro "markkina-arvosta" yhtään mitään. Onpa muuten vastenmielinen sana.

Entä tämä:

"vaimomatskumarkkinat"

?

Vierailija
95/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis alkanut rupsahtelemaan.

Vierailija
96/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on siis alkanut rupsahtelemaan.

Näin ja kun ikä alkaa nelosella, niin nuoruus on takapäin.

Vierailija
97/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä jaksaisi mitään appseja pyöritellä. Sen sijaan kun olemme matkoilla, tulee käytyä miehen kanssa tietysti aina myös baareissa ja kyllä tähän saakka sieltä tullut huomio on itselleni riittänyt.

Vaikka olen vankasti keski-ikäinen, yhtään baarikeikkaa en ole heittänyt, miehen tai kavereiden kanssa, jossa ei olisi tullut myönteistä arviota ulkonäöstä ja siitä, että kanssani on kiva jutella.

Jutteluun se aina jääkin, sillä todellakin on onnellinen parisuhteessani ja tämä vieraiden miesten - ja toisinaan myös naisten - huomio on sinällään tietysti ihan positiivista, mutta todella yhdentekevää.

Vierailija
98/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä jaksaisi mitään appseja pyöritellä. Sen sijaan kun olemme matkoilla, tulee käytyä miehen kanssa tietysti aina myös baareissa ja kyllä tähän saakka sieltä tullut huomio on itselleni riittänyt.

Vaikka olen vankasti keski-ikäinen, yhtään baarikeikkaa en ole heittänyt, miehen tai kavereiden kanssa, jossa ei olisi tullut myönteistä arviota ulkonäöstä ja siitä, että kanssani on kiva jutella.

Jutteluun se aina jääkin, sillä todellakin on onnellinen parisuhteessani ja tämä vieraiden miesten - ja toisinaan myös naisten - huomio on sinällään tietysti ihan positiivista, mutta todella yhdentekevää.

Meillä täysin sama järjestely sillä erotuksella, että mieheni toiveesta joskus pussailen toisia miehiä baarissa. Saa mieheni hullaantumaan.

Vierailija
99/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testata markkina-arvoa? ihan kuin hevosmarkkinoilla, katsotaan suuhun ja kurkistetaan hännän alle. Paljonkohan kannattais maksaa. Voi luoja!

Vierailija
100/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksityöläisellä on markkina-arvo. Ehkä aloittaja tekee sivubisneksinään seksityötä. Markkina-arvo laskee, kun lihoo, vanhenee tai ulkonäkö muuten rupsahtaa.

Palstapojujen mielestä kaikilla on markkina-arvo. Kyllähän sitä sitten mitata saa jos itse haluaa.

En oikein pääse kiinni, mikä siinä sinua kirvelee.

Palstatäti kysyi ihmisten mielipidettä asiasta ja ihmiset antoivat mielipiteensä. Mikä siinä palstatytteliä kirvelee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä