Onko se niin että parisuhteessa naisen pukeutumisen pitää seurata miehen pukeutumista? Olen ihan pulassa kun joudun liikkumaan miehen kanssa
Onko se niin että parisuhteessa naisen pukeutumisen pitää seurata miehen pukeutumista? Olen ihan pulassa kun joudun liikkumaan miehen kanssa joka on todellakin kuin ryysyrannan jooseppi ja jaloissa sandaalit mut jalat ja kynnet kamalassa kunnossa. Jos on paita niin se on joku vanha silittämätön lumppu. Mä häpeän ihan hirveesti kun joku voi luulla että se on mun joku partneri, mutta kun ei ole...
Kommentit (12)
Mitähän ap yrittää sanoa?
Tosin ei kiinnosta.
a) joudutko liikkumaan työkaverin kanssa, ja pelkäät, että häntä luullaan mieheksesi?
b) onko sottainen seuralaisesi miehesi?
c) --- ll --- fwb?
Relevantti kysymys. Minulla oli sama ongelma nuorena kun työskentelin äijäalalla ja joskus tuli vapaa-aikana mentyä baariin jonkun työkaverini kanssa. Koin etten voi käyttää hyviä vaatteitani ryysyläisen näköisen miehen seurassa vaikka kyseessä ei ollut parisuhde.
Jos kyseinen mies on vain työkaveri tai muu kaveri, niin minä ainakin pukeutuisin vielä siistimmin kuin muuten olisin tehnyt, korostaakseni vaikutelmaa, ettemme ole pari. Ei pröystäilevästi mutta nätisti sellaiseen jonka tiedän näyttävän hyvältä päälläni.
Pukeudun j annan pukeutua miten haluaa.
Oikeastaan niin päin se on että miehen pitäisi yrittää olla yhtä siististi pukeutunut kuin naisensa. Eli naisen ei kannata missään nimessä alentua pukeutumaan yhtä epäsiististi kuin miehensä jos tasoissa on eroa.
Ainoastaan pukukoodi on sellainen jossa "miehen asu määrittää naisen asun", ihan normaalissa tilanteessa saa kumpikin pukeutua oman valintansa mukaan.
Otsikon perusteella ajattelin, että kuvittelet olevasi joku englantilainen kuninkaallinen, jonka pukeutumista koko maailma seuraa tai sinut on kutsuttu aveciksi sellaiseen tilaisuuteen, jossa miehellä on joku eriskummallinen pukukoodi.
Mutta älä välitä, ei kukaan piittaa sinun ryysyrannajooseppisi pukeutumisesta, eikä sinunkaan.
Nyt on kyllä oudosti aseteltu kysymys.