Rakastunut varattuun.. miten tässä näin kävi?
Saa haukkua, koittaa puhua järkeä..
En tiedä miten minä olen tähän tilanteeseen joutunut. Olen aina ollut itse uskollinen ja pitänyt arvoista ja moraalista kiinni. Kokenut mitä on tulla petetyksi ja jätetyksi toisen naisen takia.
Tapasin miehen netissä, jo muutamasta viestistä tuli jännä tunne. Pian näin kuvan, kuin olisin aina tuntenut. Ollaan tavattu, kemia on ihan uskomaton. Yritetty erota monta kertaa. Tätä jatkunut yli puoli vuotta.
En ole koskaan kokenut mitään tälläistä. Miten joku voi tuntua niin omalta välittömästi ja miten jotakuta voi kaivata näin järjettömästi koko ajan.
Ongelma on se että poden jatkuvaa huonoa omaatuntoa, en halua toisen omaa. Mutten myöskään luopua miehestä. Perinteinen tunteet vai järki-tilanne.
Nyt puhutte mulle järkeä miten tästä eteenpäin.
Kommentit (366)
Petollinen ja epäluotettava mies ja taas nainen, joka kuvittelee että pystyy muuttamaan miehen rakkaudella ja ymmärryksellä unelmien prinssiksi.
Ai jaa, vai että on mies eronnut siksi, että tuli petetyksi edellisessä liitossa ja petti itsekin. Hän on testannut rajojasi jo kertomalla tuon "faktan" edellisestä liitostaan. Tällä Hän on lähtenyt oikeuttamaan nykyistä pettämistään. Kun alat suhteeseen ihmisen kanssa, joka avoimesti kertoo pettäneensä aiemmin, hän saa tavallaan luvan pettää sinuakin, koska hyväksyt hänet suhteeseen sellaisena kuin hän on, epäluotettavana ja pettämiseen taipuvaisena. Myöhemmin hän voi sitten käydä kanssasi vuoropuhelun, jossa vetoaa siihen, että sinähän tiesit millainen minä olen ja enkä voi sille mitään. Niinhän sinä tiesitkin. Hän osaa selvästi laskelmoida. Luulet, että avoimuus kertoo rehellisyydestä, mutta ei se välttämättä niin mene vaan hän on voinut testata hyväksytkö pettämisen ja on todennut että hyväksyt ja hän voi pettää sinua myöhemmin tavallaan luvan kanssa. Hänhän on avoin ja "rehellinen".
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä
En tiedä mitä teen. Myönnän olevani itsekäs, ihastun harvoin, rakastun vielä harvemmin. Voi olla että tämä on jopa ensimmäinen kerta elämässäni kun koen tälläisiä tunteita. Exään en tainnut edes rakastua, opin rakastamaan ajan myötä.
Vaikeahan tätä on selittää kun en voi enkä halua kaikkea kertoa. Minä olen kokenut ja nähnyt elämässä kaikenlaista, tiedän kaiken tuon ja enemmänkin mitä minulle ystävällisesti yritätte kertoa.
Tämä mies tuli myös itse petetyksi edellisessä liitossa, ihan vain tiedoksi. Lopulta pettämistä oli molemmin puolin. Ero ei johtunut siitä että mies kävi vieraissa.
Hänen, sen enempää kuin minun elämää ei saa mustavalkoiseksi puhuttua mitenkään. Molemmilla paljon kokemusta rankoista asioista, vääristä valinnoista, liiasta järkevyydestä, tahdosta tehdä ja toimia oikein omien tunteiden kustannuksella.
Ei tilanne ole sellainen että odotan hänen eroavan että voimme olla yhdessä. Eikä hän ole minun takia eroamassa vaan ihan muiden asioiden, sellaisten jotka olleet syynä jo muutama vuosi ennen meidän tapaamista. Ero muuttaa elämää valtavasti, kaikkien.
Kuten itselläkin, meni talo, mökki, lemmikit, työpaikka, asuinpaikkakunta, huoltajuusasiat, lasten harrastukset ja kaverit, koulu, sukulaiset, taloudellinen tilanne.. aivan kaikki muuttui hetkessä. Se oli jotain niin hirveää ettei enää tule sellaista tilannetta että sitoutuisin kenenkään kanssa niin että maailma järkkyisi noin paljon..Ihmisillä on todella erikoisia ja erilaisia tilanteita elämässään. Ei aina ole tilanne että ollaan ulkopuolisella töissä, kaikki on joko yhteistä tai toisen nimissä pelkästään, on kaikenlaista kiemuraa mistä valtaosa ihmisistä ei edes tiedä.
En minä ole valmis itsekkään mihinkään sitoutumiseen, en edes hänen kanssa. Tässä ei ole kyse siitä että odotan ja vaadin hänen eroavan, roikkua mukana tapaamisia odotellen. Olen tapaillut useita miehiä tämän aikana, ei ne vain onnistu kun nämä tunteet on.
Me ollaan molemmat nöyränä tään tunteen edessä. Kumpikaan näin halunnut tapahtuvan. Tunteet on vain molemmin puolin niin syvät että tässä on jotain merkityksellistä.
En tiedä jatkosta, ehkä jompikumpi saa jostain voimaa suoristaa selkärankansa ja lopettaa tämä. Tai tämä hiipuu itseksiään ajan myötä. Ehkä tapaan jonkun vapaan joka vie mukanaan. En tiedä.
Ap on nyt rakkauden huumassa selkeästi. Ei tuossa tilassa pystykään ajatella järkevästi. Tuo huuma on haihtunut noin kolmessa vuodessa. Jos tunteet olis mieheltäki jo noin syvät, niin miksei jätä vaimoaan? Miksi roikottaa sua tossa tolleen kakkosena?
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä
En tiedä mitä teen. Myönnän olevani itsekäs, ihastun harvoin, rakastun vielä harvemmin. Voi olla että tämä on jopa ensimmäinen kerta elämässäni kun koen tälläisiä tunteita. Exään en tainnut edes rakastua, opin rakastamaan ajan myötä.
Vaikeahan tätä on selittää kun en voi enkä halua kaikkea kertoa. Minä olen kokenut ja nähnyt elämässä kaikenlaista, tiedän kaiken tuon ja enemmänkin mitä minulle ystävällisesti yritätte kertoa.
Tämä mies tuli myös itse petetyksi edellisessä liitossa, ihan vain tiedoksi. Lopulta pettämistä oli molemmin puolin. Ero ei johtunut siitä että mies kävi vieraissa.
Hänen, sen enempää kuin minun elämää ei saa mustavalkoiseksi puhuttua mitenkään. Molemmilla paljon kokemusta rankoista asioista, vääristä valinnoista, liiasta järkevyydestä, tahdosta tehdä ja toimia oikein omien tunteiden kustannuksella.
Ei tilanne ole sellainen että odotan hänen eroavan että voimme olla yhdessä. Eikä hän ole minun takia eroamassa vaan ihan muiden asioiden, sellaisten jotka olleet syynä jo muutama vuosi ennen meidän tapaamista. Ero muuttaa elämää valtavasti, kaikkien.
Kuten itselläkin, meni talo, mökki, lemmikit, työpaikka, asuinpaikkakunta, huoltajuusasiat, lasten harrastukset ja kaverit, koulu, sukulaiset, taloudellinen tilanne.. aivan kaikki muuttui hetkessä. Se oli jotain niin hirveää ettei enää tule sellaista tilannetta että sitoutuisin kenenkään kanssa niin että maailma järkkyisi noin paljon..Ihmisillä on todella erikoisia ja erilaisia tilanteita elämässään. Ei aina ole tilanne että ollaan ulkopuolisella töissä, kaikki on joko yhteistä tai toisen nimissä pelkästään, on kaikenlaista kiemuraa mistä valtaosa ihmisistä ei edes tiedä.
En minä ole valmis itsekkään mihinkään sitoutumiseen, en edes hänen kanssa. Tässä ei ole kyse siitä että odotan ja vaadin hänen eroavan, roikkua mukana tapaamisia odotellen. Olen tapaillut useita miehiä tämän aikana, ei ne vain onnistu kun nämä tunteet on.
Me ollaan molemmat nöyränä tään tunteen edessä. Kumpikaan näin halunnut tapahtuvan. Tunteet on vain molemmin puolin niin syvät että tässä on jotain merkityksellistä.
En tiedä jatkosta, ehkä jompikumpi saa jostain voimaa suoristaa selkärankansa ja lopettaa tämä. Tai tämä hiipuu itseksiään ajan myötä. Ehkä tapaan jonkun vapaan joka vie mukanaan. En tiedä.
Mies kuulostaa narskulta, sori nyt vaan. Ja teidän suhteenne perustuu hyvin pitkälti haavekuvaan, ette ole montaa kertaa nähneet, teidän suhteenne on luotu netissä.
Olet rakastunut haavekuvaan miehestä, millainen kuvittelet hänen olevan.
Mitenkäs se mies sai sut heti koukkuun sieltä netistä?
Miten se tapaaminen niinkuin tapahtui ja miksi avioliitossa oleva perheellinen mies edes lähettäisi omaa kuvaansa saman tien jollekkin täysin random muijalle netistä??
Eikö sun hälytyskellot nyt yhtään soi?
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä
En tiedä mitä teen Myönnän olevani itsekäs, ihastun harvoin, rakastun vielä harvemmin. Voi olla että tämä on jopa ensimmäinen kerta elämässäni kun koen tälläisiä tunteita. Exään en tainnut edes rakastua, opin rakastamaan ajan myötä.
Eli olet aiemmin ollut pitkässä avioliiitossa, jossa et edes alussa kokenut voimakasta rakkauden huumaa?
Ja nyt tämä varattu mies on saanut sinut puhuttua pökerryksiin. Just.
Mies on jo lähtökohdaltaan pettäjä ja valehtelija. Muista se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. kommentoi väliin..
Meillä ei ole seksisuhdetta. Ollaan tavattu muttei olla menty sänkyyn asti, monestakin syystä mutta isoimpana moraali.
Yhteydessä olemme kuitenkin jatkuvasti. Puhumme täysin raatorehellisesti kaikesta, menneestä ja nykyisyydestä.
Seksin takia me emme ole tässä tilanteessa. Joku yhteys, jota en osaa selittää, tässä kuitenkin on. Toinen tuntuu täysin omalta, omanlaiselta, vikoineen päivineen.
Molemmat on taistelleet mutta lopulta tunnustaneet tunteet. Heidän avioliittoa en tähän kommentoi.
Hurskaitakin vielä... Uskoisin, jos mies eroaisi ensin, jotta voisitte hyvällä omallatunnolla antautua suhteenne rakentamiseen.
Jos teillä kummallakaan on lapsia, he ovat vanhemmalle tärkeämpiä kuin mikään uusi suhde.
Nimenomaan, molemmilla on lapsia. Ja juurikin siinä se syy..
Minun lapset on kokeneet avioeron..
Tiedän ettei lapset ole syy pysyä liitossa mutta silloin erotessa pitää olla joka ikinen kivi käännetty liiton osalta ja kaikkensa yrittänyt. Molempien pitää haluta erota että se voi sujua mahdollisimman hyvin.Ap.
P*skapuhetta.
Mun mies lähti puhumatta 15 vuoden avioliiton jälkeen toisen naisen takia. Ja meillä on lapsetkin.
Ei se mene niin, että molempien pitää haluta eroa.
Tuo sun salarakkaasi kyllä kusettaa sua aivan täysillä, hän saa kiksinsä sinusta, mutta ei ole tuosta kyllä lähtemässä ja syyksi hän sanoo lapset. Tuo jo kertoo kaiken. Olet hänelle hetken hupi ja huuma, hän valehtelee jatkuvasti perheelleen ja sinullekin. Tuskin olet ainoa, jonka kanssa lirkutellaan netissä.
Niin lähti minunkin mies, yli 20 vuoden liitosta. Ei hän ole sanonut syyksi lapsia, minä olen sanonut. Koin itse monella tavalla järkyttävän, raastavan, kalliin, työlään, hitaan ja lapsia vahingoittaneen eron.
En minä ole typerä. En suostu olemaan miehen terapeutti, surkuttelemaan hänen liittoaan tai antamaan empatiaa. Ei me vatvota hänen liittoaan. Tiedän siitä loppujen lopuksi paljonkin. En vain siten että kysyn siitä.
En minä tähän tullut juttelemaan sen takia että kuulen itsestäänselvyyksiä, tiedän tuon kaiken mistä lähes jokainen jankkaa. Pahoittelut miten karusti sanottu. Olen rakastunut varattuun, tahtomattani. Kyllä minä tiedän että mies voi säätää monien kanssa, olla eroamatta ikinä, valehdella minulle kaiken, olla minuun rakastunut, olen hänelle hetken hupi ja piristys, tuleva kumppani tai mitä tahansa kaiken tuon väliltä. Kuten hänkin minulle.
En minä ole tekemässä mitään tämän eteen. Tilanne on nyt vain tämä, minä, moraalin omaava, fiksu ja järkevä nainen joka on jätetty ja rikottu toisen naisen takia, olen tässä tilanteessa yhdenäkin.
Ap.
Olen pahoillani. Tuntuu siltä, että mies sai sinut rakastumaan, koska olit niin haavoittuvassa tilanteessa (jätetty törkeästi 20 v avioliittovuoden jälkeen toisen naisen vuoksi).
Pahoin pelkään, että tämä mies tulee särkemään sydämesi todella pahasti.
Ei nimittäin vaikuta lupaavalta, samanlaisesta kokemus ja en todellakaan ollutkaan hänen ainoansa. Olin vain yksi monista. Aivan järkyttävät sydänsurut siitä seurasi. Ja totaalinen petetyksi tuleminen.
Meitä on niin paljon, että pitäisi varmaan perustaa yhdistys. Tässä(kin) ketjussa on niin monta viisasta tekstiä aiheeseen liittyen, että niistä saisi huoneentaulun. Sama kuvio tuntuu olevan jokaikisellä draaman kaarta myöten. Mutta ehkä kokemuksesta viisastutaan eikä enää langeta uudelleen samanlaisten pettureiden ansoihin, elämä valuu aivan hukkaan.
Narsismihan on luonnevika, siis se on luonteenpiirteessä se juttu ja se on syntynyt viallisen vuorovaikutuksen pohjalta varhaislapsuudessa alle 2-vuotiaana. Siksi he eivät voi parantua. Ja siksi tuntuu, että kaikki leikkivät saman peliohjeen mukaisesti. Heillä kaikille on samat peliohjeet.
Ja siksi tuntuu siltä, että nää narskujen pettämiskuviot ja touhut noudattaa samaa kaavaa. Koska ne noudattaa. Ja niihin kuuluu se, että myös sitä salarakasta petetään jossain kohtaa. He saavat kiksinsä pettämisestä, siitä salailusta, siitä tulee kihertävä ja jännittävä fiilis, kun ollaan niskan päällä ja puuhataan salaisia hommia.
Harmillista, että nämä petturit tuntuvat AINA löytävän uuden uhrin.
Niin väärin!
Vierailija kirjoitti:
Narsismihan on luonnevika, siis se on luonteenpiirteessä se juttu ja se on syntynyt viallisen vuorovaikutuksen pohjalta varhaislapsuudessa alle 2-vuotiaana. Siksi he eivät voi parantua. Ja siksi tuntuu, että kaikki leikkivät saman peliohjeen mukaisesti. Heillä kaikille on samat peliohjeet.
Ja siksi tuntuu siltä, että nää narskujen pettämiskuviot ja touhut noudattaa samaa kaavaa. Koska ne noudattaa. Ja niihin kuuluu se, että myös sitä salarakasta petetään jossain kohtaa. He saavat kiksinsä pettämisestä, siitä salailusta, siitä tulee kihertävä ja jännittävä fiilis, kun ollaan niskan päällä ja puuhataan salaisia hommia.
Nautinto tulee varmasti pitkälti myös toisen nöyryyttämisestä. Melko sadistista touhua.
Sä nyt olet ihastunut siihen kuvitelmaasi siitä miehestä. Se on nyt saavuttamaton koska olette molemmat varattuja. Toisessa elämäntilanteessa ette välttämättä edes kohtaisi.
Ymmärrän tuon tunteen ja itsekin vuosien varrella samojen asioiden kanssa paininut ja eteen tullut useampikin "sielunkumppani" ja oikeakin sielunkumppani. Mutta kemioiden kohtaaminen ja sielunkumppanuus ei aina tarkoita mitään romanttista eikä seksuaalista vaan voi olla jotain selittämätöntä ja syvää yhteyttä ilman että sen tarvitsee johtaa yhtään mihinkään ja ne tunteet voi pitää siellä omassa päässään.
Pitkissä suhteissa näitä voi tulla kelle tahansa eteen mutta kun vaan antaa itselleen luvan vaan tuntea ne tunteet ilman että alkaa viritellä mitään salasuhteita niin aikanaan ne menee ohi. Tai sitten pitää vaan erota.
Nää on sarjapettureita. Ap:n naimisissa oleva mies on kunnon pettäjä.
Tuo mies pitää henkistä suhdetta ap:seen tiheästi, koko ajan, maanisesti.
Ap, kohta äijä pettää sua, kun huumanne on hieman laantunut.
Vierailija kirjoitti:
Sä nyt olet ihastunut siihen kuvitelmaasi siitä miehestä. Se on nyt saavuttamaton koska olette molemmat varattuja. Toisessa elämäntilanteessa ette välttämättä edes kohtaisi.
Ymmärrän tuon tunteen ja itsekin vuosien varrella samojen asioiden kanssa paininut ja eteen tullut useampikin "sielunkumppani" ja oikeakin sielunkumppani. Mutta kemioiden kohtaaminen ja sielunkumppanuus ei aina tarkoita mitään romanttista eikä seksuaalista vaan voi olla jotain selittämätöntä ja syvää yhteyttä ilman että sen tarvitsee johtaa yhtään mihinkään ja ne tunteet voi pitää siellä omassa päässään.
Pitkissä suhteissa näitä voi tulla kelle tahansa eteen mutta kun vaan antaa itselleen luvan vaan tuntea ne tunteet ilman että alkaa viritellä mitään salasuhteita niin aikanaan ne menee ohi. Tai sitten pitää vaan erota.
Huom. ap on sinkku ja tämä mies on se naimisissa oleva.
Ap:n entinen mies jätti ap:n toisen naisen takia 20 vuoden avioliittovuoden päätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap. kommentoi.
Ei tavattu deitti-apissa.
Alussa se oli sellaista hassunhauskaa sanailua, päädyttiin tapaamaan rehellisesti seksi mielessä. Mutta se meni ihan eri tavoin kuin suunniteltiin. Oltiin sylikkäin ja puhuttiin, katsottiin silmiin pitkiä aikoja, suudeltiin..
Ollaan sovussa päätetty katkaista yhteys monta kertaa. Jompi kumpi sortuu kuitenkin jossain vaiheessa. Ollaan tapeltu, itketty, naurettu, puhuttu..
Olen yrittänyt tapailla muita, olenhan sinkku. Ei vain lähde sujumaan.
Tiedän hänestä jokseenkin kaiken, lapsuudesta ja suvusta alkaen. Olemme yhteydessä jatkuvasti, jos olisi yhteydessä muihinkin ei hänen aika mitenkään riittäisi.
Arvostan hänen syitään olla eroamatta juuri tässä hetkessä ja varsinkaan tämän takia. En minä eikä hän ole minulle lupautunut jos on joskus vapaa. Välillä koemme kumpikin että tämä on taakka, molemmilla tilanne ettei suhde, rakastuminen tai edes mikään säätö olisi sopinut elämään.
Kun olisikin päivänselvä pelimies, moraaliton petturi tai jotain sellaista niin tämä olisi minulle helppoa.
En minä usko mihinkään sielunkumppani hömppään. Enkä siihen että jotkut on vain tarkoitettu toisilleen.
Elämäni ensimmäistä kertaa olen tilanteessa jossa tunne vie enemmän kuin järki.
Ai niin kuin mikä tilanne ap:lla, ettei sopisi elämään ja kuitenkin kertoo tapailevansa muitakin. Onkohan tää taas jotain satuilua...
Ja tuo kertomansa, ettei ollut rakastunut exäänsä, mutta oppi rakastamaan, on kuin jostain 1800-luvun pakkoavioliitosta/järjestetystä.
"Elämäni ensimmäistä kertaa olen tilanteessa jossa tunne vie enemmän kuin järki."
Etkö muka koskaan ole ollut suhteessa, jossa olet umpirakastunut ja molemmat olette vapaita ja alatte seurustelemaan, eikä muita ole kuviossa?
Oliko avioliittosi joku järkiperäinen "tää Make on nyt tosi kiva tyyppi, vaikken olekaan häneen tulenpalavasti rakastunut"?
Vierailija kirjoitti:
Alussa se oli sellaista hassunhauskaa sanailua, päädyttiin tapaamaan rehellisesti seksi mielessä.
Olen yrittänyt tapailla muita, olenhan sinkku. Ei vain lähde sujumaan.
molemmilla tilanne ettei suhde, rakastuminen tai edes mikään säätö olisi sopinut elämään.
Siis tämä varattu mies pokasi sinut netistä, sai sinut sanoillaan ja valokuvallaan samantien polvilleen ja lähdit tapaamaan tätä miestä ihan seksin harrastaminen mielessä? Mahtaa olla melkoinen satuilija, kun sai sinut näin koukuttumaan.
Missä kohtaa tuli ilmi, että hän onkin naimisissa?
Ja jos teidän tilanne on se, että mikään säätö ei sovi elämään, niin mitäs te nyt parhaillaan teette? Niin. Säädätte. Ja mies pettää mennen tullen ja pyyhkii jalkansaki vaimoonsa. Vaimo rukka ei tiedä tästä teidän henkisestä säätämisestä yhtikäs mitään.
Tajua jo, mies on ollut varta vasten netissä etsimässä seksiseuraa! Et taatusti ole ensimmäinen sinisilmäinen höynäytettävä!!!
Se, että ette päätyneet harrastamaan seksiä, ei pyhitä tätä juttuu nyt mitenkään.
Naimisissa oleva mies lähti tarkoituksellisesti nettiin etsimään naista ja tuli ihan konkreettisesti tapaamiseen tapaamaan täysin ventovierasta naista, jota oli valmis nussimaan. Mies on naimisissa! Ja kykenee tuollaiseen pettämiseen! Ja jatkaa sulle lirkuttelua siinä määrin, että ei varmaan paljoa ole henkisesti kotona läsnä ja vaimo varmaan ihmettelee jatkuvaa puhelimella roikkumista.
Tämä mies ei omaa sinun arvojasi. Tämä mies ei ole lähtökohtaisesti rehellinen eikä lojaali kumppanilleen. Tulet taatusti saamaan aivan samaa kohtelua, kunhan ensihuuma on haihtunut.
Sanot ap miehelle, että olet valmis aloittamaan suhteen, mikäli jättää eropaperit ja muuttaa pois kotoaan. Muussa tapauksessa juttu loppuu kokonaan. Näinkin yksinkertaista se voi olla.
Ellei jätä vaimoaan mitä voinet päätellä tilanteesta. Kerroit itsekin tulleeksi jätetyksi toisen naisen vuoksi.
Ap ei ole painostajatyyppiä ollenkaan. Hän nyt vain kelluu tuossa ihanassa rakkaudentunteessa ja hänelle riittää, että saa todella paljon huomiota mieheltä online.
Jotkut naiset eivät lähde tuohon painostamiseen lainkaan tyyliin "ota minut ja jätä vaimosi tai se on nyt lopullinen ero".
Tiedän tämän, sillä olen itse samanlainen. En ole painostaja enkä ole myöskään perään itkijä, jos minut jätetään.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole painostajatyyppiä ollenkaan. Hän nyt vain kelluu tuossa ihanassa rakkaudentunteessa ja hänelle riittää, että saa todella paljon huomiota mieheltä online.
Jotkut naiset eivät lähde tuohon painostamiseen lainkaan tyyliin "ota minut ja jätä vaimosi tai se on nyt lopullinen ero".
Tiedän tämän, sillä olen itse samanlainen. En ole painostaja enkä ole myöskään perään itkijä, jos minut jätetään.
Eihän se ole painostamista, jos laittaa rajat. Ei siinä ole kysymys mistään "ota minut" kotimaisesta elokuvasta vuodelta 1944.
No onhan se painostamista, jos sanoo miehelle, että valitse minä tai vaimo. Jos et selkeästi valitse jompaa kumpaa, se on ero.
Hyvin vahvasti kuulostaa siltä, että olet rakastunut mielikuvaan, jonka mies on halunnut sinulle antaa itsestään. Mies on ilmeisen älykäs ja osaa puhua asioita, joita haluat kuulla. Se on myös yksi narsistien kikka, että puhutaan niin, että toiselle tulee vaikutelma, että olemme kokeneet samanlaisia asioita elämässä ja että tämä ihastus on jotain suurempaa tunnetta kuin koskaan ennen kenenkään kanssa ja että olette sielunkumppaneita. Se tunne on suuri juuri siksi, että mies osaa puhua asioita, joita sinä haluat kuulla. Hän on samaa mieltä kanssasi lähes kaikesta ja teillä on paöjon yhteistä. Katsot häntä nyt vaaleanpunaisten lasien kautta. Joskus heräät vielä todellisuuteen ja ymmärrät mistä täällä varoiteltiin. Hän ei ole sitä mitä luulet hänen olevan.