Rakastunut varattuun.. miten tässä näin kävi?
Saa haukkua, koittaa puhua järkeä..
En tiedä miten minä olen tähän tilanteeseen joutunut. Olen aina ollut itse uskollinen ja pitänyt arvoista ja moraalista kiinni. Kokenut mitä on tulla petetyksi ja jätetyksi toisen naisen takia.
Tapasin miehen netissä, jo muutamasta viestistä tuli jännä tunne. Pian näin kuvan, kuin olisin aina tuntenut. Ollaan tavattu, kemia on ihan uskomaton. Yritetty erota monta kertaa. Tätä jatkunut yli puoli vuotta.
En ole koskaan kokenut mitään tälläistä. Miten joku voi tuntua niin omalta välittömästi ja miten jotakuta voi kaivata näin järjettömästi koko ajan.
Ongelma on se että poden jatkuvaa huonoa omaatuntoa, en halua toisen omaa. Mutten myöskään luopua miehestä. Perinteinen tunteet vai järki-tilanne.
Nyt puhutte mulle järkeä miten tästä eteenpäin.
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Aika näyttää miten tuossa käy. Täällä vaimot kilpaa jankkaa että mies pitäisi jättää, siinä pelossa että onkin oma mies kyseessä.
Fakta on kuitenkin se että joskus ihmiset rakastuu, ottavat puolisoistaan eron ja päätyvät yhteen.
Totta kai. Mutta tässä tapauksessa naimisissa oleva mies on varta vasten mennyt nettiin ja alkanut suoraan pokailemaan ap:ta ja ap sortui käytännössä samantien ja sopivat ensitapaamisen ihan vain seksiä harrastaakseen ja nyt on puoli vuotta jatkunut henkinen suhde ja ap riutuu rakkaudessaan ja uskoo miestä.
Fakta on se, että mies on moraaliltaan aivan eri tasoa kuin ap.
Ap ei olisi ikinä varattuna mennyt nettiin ja alkanut luomaan tarkoituksella suhdetta johonkin äijään eikä ois ikinä menny mihinkään tapaamiseen.
Ap:lla on erilainen moraali.
Ja nyt ap raukka rakastui tällaisen pettäjään, joka kykenee näin kammottavasti tekemään puolisolleen.
Vierailija kirjoitti:
Ap. kommentoi väliin..
Meillä ei ole seksisuhdetta. Ollaan tavattu muttei olla menty sänkyyn asti, monestakin syystä mutta isoimpana moraali.
Yhteydessä olemme kuitenkin jatkuvasti. Puhumme täysin raatorehellisesti kaikesta, menneestä ja nykyisyydestä.
Seksin takia me emme ole tässä tilanteessa. Joku yhteys, jota en osaa selittää, tässä kuitenkin on. Toinen tuntuu täysin omalta, omanlaiselta, vikoineen päivineen.
Molemmat on taistelleet mutta lopulta tunnustaneet tunteet. Heidän avioliittoa en tähän kommentoi.
Hitto et on surullista kuullakun joku väittää että on jokin maaginen yhteys! Se yhteys johtuu siitä että kaksi rikkinäistä ja samassa henkisessä tilassa kohtaavat ja sitten kuvitellaan että se tunne on jotain ihmeellistä. Ai miten niin moraali estää menemään sänkyyn? Tehän petätte henkisesti jo pahimmalla tavalla! Se että kommunikoitte ja olette yhteydessä jatkuvasti kertoo moraalittomasta suhteesta. Jos se olisi vain kaveruutta niin varmasti ei tarvitsisi salailla tuota sairasta suhdetta. Hyi olkoon, uskotko todellakin siihen että olet miehellse sielunkumppani ja että teidän välillä on jotain elämää suurempaa? Really? Ota nyt järki käteen hyvä ihminen. Ja tuollainen suhde yleensä loppuu ihan samalla tavalla miten se alkaa joten
Ap ei ymmärrä, että henkinen pettäminen voi satuttaa pahemmin kuin fyysinen. Todella kurjaa käytöstä myös sinulta, ap. Ja se, miten annat itsesi olla kynnysmattona jolla ei ole mitään itsekunnioitusta. Roikkua nyt varatussa miehessä kuin pelastusrenkaassa.
Kannattaa kääntää tilanne toisinpäin. Eli mitä koen jos puolisoni ihastuu/ rakastuu varattuun tai ylipäätään toiseen?
Se kertoo aika paljon siitä, mitä oma parisuhde merkitsee, rakastanko vielä puolisoa jne?
Kun tuon kuvittelee realistisesti saa vastauksen miten minun pitää edetä.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa mietintöjään..
Tapailen muita koska en roiku tässä miehessä enkä ole laskenut sen varaan että olemme joskus suhteessa. Taistelen edelleen näitä tunteita vastaan ja yritän elää elämääni järkevästi eteenpäin.
Saan silloin tällöin treffikutsuja ja jokusen kerran olen vastannut myöntävästi ja tapaillut muita miehiä.
En minä siis kotona istu iltojani ja haaveile tästä miehestä. Elän ihan normaalia elämää kaikinpuolin.
Hän vain vetää puoleensa, eikä siihen tarvitse mitään rakkauspommitusta. Se ei ole tehnyt minuun vaikutusta mitä hän minulle puhuu vaan se millainen ihminen hän on. Ei hän sano minulle miettivänsä samoin jne vaan usein käy niin että minä mietin mielessäni miten joku voikin jostain asiasta miettiä samoin kuin minä. Kukaan ei tuollaista voi teeskennellä.
Saan huomiota miehiltä helposti, aina saanut. Minua ei hurmata kaunopuheilla enkä pidä mistään siirappisesta touhusta muutenkaan. Ei hän minulle lähettele runoja, laulunsanoja tai mitään siirappisia kehuja. Meitä yhdistää todella moni asia missä kumpikaan ei ole ns valtavirtaa.
En tiedä mitä aion tehdä, edelleenkään. Ehkä tämä jatkuu kuten ennenkin, tunteet ja järki jatkaa mittelöään.
Eihän tunteita vastaan tarvitse taistella. Nimittäin silloinhan ne juuri hyökyvätkin. Eihän mikään tämä jatku itsestään vaan te jatkatte ja kumpi vaan voi lopettaa. Tunteet järki jatkavat mittelöään; kuulostaa kyllä melodramaattiselta. Jaa, ettette valtavirtaa, siis jotain extreemiä ok. Kuulostaa ehkä jopa perversiolta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kääntää tilanne toisinpäin. Eli mitä koen jos puolisoni ihastuu/ rakastuu varattuun tai ylipäätään toiseen?
Se kertoo aika paljon siitä, mitä oma parisuhde merkitsee, rakastanko vielä puolisoa jne?
Mutta ap on sinkku!!!
Vai oliko tämä yleisohje naisille, jotka ovat varattuja ja vehtaavat jonkun toisen varatun äijän kanssa vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estot päälle ja uusia tuulia kohti.
Minä ihastuin päätä pahkaa varattuun mieheen ja hänen sanojensa mukaan hän oli ihastunut minuun. Oli eroamassa puolisostaan, mutta empi sitä lapsen takia. Puolisonsa sai kautta rantain tietää meistä, jolloin ero tuli ja aloimme seurustelemaan.
Lopputulos, että mies petti sitten minuakin. Hänellä oli naisia vähän siellä ja täällä, ja samaa kertonut heille - on eroamassa tyttöystävästä (minusta) ja yhtä sinisilmäiset naiset lankesivat tähän sankariin.
Ero tuli vasta minun aloitteesta.En usko vielä tänäkään päivänä, että kyseinen henkilö olisi eronnut lapsen äidistä jos hän ei olisi saanut tietää sivusuhteesta.
Mielenkiinnosta kyselen, että miten tuo alkuperäinen puoliso, lapsen äiti, sai teistä sitten tietää? Miten se tapahtui?
Miten sinulle selvisi, että mies petti sinuakin ja jopa useamman eri naisen kanssa?
Luotitko alussa mieheen, kun aloitte seurustella ja tuliko miehen pettäminen sinulle yllärinä? Vai epäilitkö miehen uskollisuutta jo alusta saakka ja olit valppaana?
Minua kiinnostaa eniten siis se, miten mies jäi kiinni vaimolleen ja sitten myös sinulle. Olitko yhteydessä näihin toisiin naisiin siis ja he kertoivat?
Paikkakunnalla oli alkuperäisen puolison tuttuja, joita mies ei tuntenut kunnolla. Sitä kautta sai tietää, ja kun mies jäi kiinni, oli hän myöntänyt tapailevansa minua.
Myönnän etten hirmu luottavainen ollut, koska ex-puoliso otti minuun yhteyttä ja varoitti juurikin pettämistaustasta. Muisti toki haukkua minua viestissään, ihan syystä tietenkin. Halusin silti antaa mahdollisuuden, koska mies oli oma-aloitteisesti kertonut ennen yhteydenottoa "teini-iän hölmöilyistä". Luottamusta ei silti ollut tarpeeksi, kun päätin yhtenä iltana katsoa hänen viestit, puhelut ja historian. Perustui jo pelkästään siihen miten hänen puheet eivät olleet johdonmukaisia.
Ei siis tullut varsinaisesti yllätyksenä, mutta se yllätti miten montaa naista pyöritti minun lisäksi. Kahteen heistä otin yhteyttä, jolloin kertoivat että oli "eroamassa tyttöystävästä". Tapahtui siis samat kuin minulle, että naiivisti ajattelin eroaikeiden olevan totta ja haluaisi olla vain ja ainoastaan minun kanssa. Mies myönsi toimintansa kun otin asian puheeksi, mutta samalla vannotti että katkaisisi kaikki yhteydet jos jatkaisin hänen kanssa.En jatkanut. Kuulin myös jälkeenpäin, miten mies oli anellut eksältä suhteen jatkoa vedoten että katkaisee muhun kaikki välit.
Siis paikkakunnalla oli vaimon tuttuja, joita mies ei tuntenut kunnolla? Eli tarkoittaako tämä sitä, että nämä puolison kaverit kyllä tiesivät miehen ulkonäöltä ja näkivät teidät yhdessä ja näin mies jäi kiinni?
Minua kiinnostaa myös, että kuinkaa montaa mies siis pyöritti, kun hän jo seurusteli virallisesti kanssasi? Oliko tätä ihan suhteenne alusta saakka, saitko ikinä tietää? Kuinka kauan olit miehen kanssa? Missä kohtaa suhdetta aloit epäillä toden teolla, mikä ei siis ollut johdonmukaista?
Millaisia miehen viestit olivat muille naisille? Oliko siellä puhelimessa todella raskauttavaa aineistoa? Oliko lirkutellut samoja juttuja eri naisille? Tyyliin samoja rakkauslauluja, runoja tai lauseita? Tai samoja lupauksia, että on eroamassa tyttöystävästä jne.? Oliko ihastuksen tunnustamista usealle? Kuinka monia näitä siis oli? Tiedätkö, mistä hän oli näitä kaivanut? Vai pääsitkö viestien ja sähköpostin lisäksi johonkin deittiäppiin katsomaan myös?
Milloin rakkautesi kuoli tuohon mieheen? Kuoliko se kertarysäyksellä, kun olit ratsannut puhelimen?
Miten pääsit tuollaisesta petoksesta yli, mies pyöritti niin montaa muuta naista selkäsi takana? Epäiletkö, ettet koskaan ollutkaan ainoa? Siis että olit yksi haaremin naisista jopa ihan alussa?
Miten miehellä nyt menee, onko mitään tietoa?
Mua kiinnostais näihin vastaukset ja just tohon, että miten lirkutteli muille naisille puhelimellaan? Millasii viestejä ja oliko keskenään samantyylisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuon kuvittelee realistisesti saa vastauksen miten minun pitää edetä.Mutta ap on sinkku!!!
Vai oliko tämä yleisohje naisille, jotka ovat varattuja ja vehtaavat jonkun toisen varatun äijän kanssa vai?
En ole alkuperäinen, mutta tuo voisi olla yleisohjeena kaikille. Olipa sitten sinkku tai varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihastuin päätä pahkaa varattuun mieheen ja hänen sanojensa mukaan hän oli ihastunut minuun. Oli eroamassa puolisostaan, mutta empi sitä lapsen takia. Puolisonsa sai kautta rantain tietää meistä, jolloin ero tuli ja aloimme seurustelemaan.
Lopputulos, että mies petti sitten minuakin. Hänellä oli naisia vähän siellä ja täällä, ja samaa kertonut heille - on eroamassa tyttöystävästä (minusta) ja yhtä sinisilmäiset naiset lankesivat tähän sankariin.
Ero tuli vasta minun aloitteesta.En usko vielä tänäkään päivänä, että kyseinen henkilö olisi eronnut lapsen äidistä jos hän ei olisi saanut tietää sivusuhteesta.
Mielenkiinnosta kyselen, että miten tuo alkuperäinen puoliso, lapsen äiti, sai teistä sitten tietää? Miten se tapahtui?
Miten sinulle selvisi, että mies petti sinuakin ja jopa useamman eri naisen kanssa?
Luotitko alussa mieheen, kun aloitte seurustella ja tuliko miehen pettäminen sinulle yllärinä? Vai epäilitkö miehen uskollisuutta jo alusta saakka ja olit valppaana?
Minua kiinnostaa eniten siis se, miten mies jäi kiinni vaimolleen ja sitten myös sinulle. Olitko yhteydessä näihin toisiin naisiin siis ja he kertoivat?
Paikkakunnalla oli alkuperäisen puolison tuttuja, joita mies ei tuntenut kunnolla. Sitä kautta sai tietää, ja kun mies jäi kiinni, oli hän myöntänyt tapailevansa minua.
Myönnän etten hirmu luottavainen ollut, koska ex-puoliso otti minuun yhteyttä ja varoitti juurikin pettämistaustasta. Muisti toki haukkua minua viestissään, ihan syystä tietenkin. Halusin silti antaa mahdollisuuden, koska mies oli oma-aloitteisesti kertonut ennen yhteydenottoa "teini-iän hölmöilyistä". Luottamusta ei silti ollut tarpeeksi, kun päätin yhtenä iltana katsoa hänen viestit, puhelut ja historian. Perustui jo pelkästään siihen miten hänen puheet eivät olleet johdonmukaisia.
Ei siis tullut varsinaisesti yllätyksenä, mutta se yllätti miten montaa naista pyöritti minun lisäksi. Kahteen heistä otin yhteyttä, jolloin kertoivat että oli "eroamassa tyttöystävästä". Tapahtui siis samat kuin minulle, että naiivisti ajattelin eroaikeiden olevan totta ja haluaisi olla vain ja ainoastaan minun kanssa. Mies myönsi toimintansa kun otin asian puheeksi, mutta samalla vannotti että katkaisisi kaikki yhteydet jos jatkaisin hänen kanssa.En jatkanut. Kuulin myös jälkeenpäin, miten mies oli anellut eksältä suhteen jatkoa vedoten että katkaisee muhun kaikki välit.
Siis paikkakunnalla oli vaimon tuttuja, joita mies ei tuntenut kunnolla? Eli tarkoittaako tämä sitä, että nämä puolison kaverit kyllä tiesivät miehen ulkonäöltä ja näkivät teidät yhdessä ja näin mies jäi kiinni?
Minua kiinnostaa myös, että kuinkaa montaa mies siis pyöritti, kun hän jo seurusteli virallisesti kanssasi? Oliko tätä ihan suhteenne alusta saakka, saitko ikinä tietää? Kuinka kauan olit miehen kanssa? Missä kohtaa suhdetta aloit epäillä toden teolla, mikä ei siis ollut johdonmukaista?
Millaisia miehen viestit olivat muille naisille? Oliko siellä puhelimessa todella raskauttavaa aineistoa? Oliko lirkutellut samoja juttuja eri naisille? Tyyliin samoja rakkauslauluja, runoja tai lauseita? Tai samoja lupauksia, että on eroamassa tyttöystävästä jne.? Oliko ihastuksen tunnustamista usealle? Kuinka monia näitä siis oli? Tiedätkö, mistä hän oli näitä kaivanut? Vai pääsitkö viestien ja sähköpostin lisäksi johonkin deittiäppiin katsomaan myös?
Milloin rakkautesi kuoli tuohon mieheen? Kuoliko se kertarysäyksellä, kun olit ratsannut puhelimen?
Miten pääsit tuollaisesta petoksesta yli, mies pyöritti niin montaa muuta naista selkäsi takana? Epäiletkö, ettet koskaan ollutkaan ainoa? Siis että olit yksi haaremin naisista jopa ihan alussa?
Mua kiinnostais näihin vastaukset ja just tohon, että miten lirkutteli muille naisille puhelimellaan? Millasii viestejä ja oliko keskenään samantyylisiä?
Kaikki eivät roiku 24/7 tällä palstalla. Lisänä jos kirjoittaja on jo taholtaan naimisissa, luuletko että hän muistaa yksityiskohtaisesti jokaisen käänteen?
Yleensä tuollaisen narskun kanssa olemisen haluaa vain unohtaa. Minua kiinnostaa, miksi olet noin kiinnostunut toisten asioista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät roiku 24/7 tällä palstalla. Lisänä jos kirjoittaja on jo taholtaan naimisissa, luuletko että hän muistaa yksityiskohtaisesti jokaisen käänteen?
Yleensä tuollaisen narskun kanssa olemisen haluaa vain unohtaa. Minua kiinnostaa, miksi olet noin kiinnostunut toisten asioista?
Koska epäilen, että mun tapailukumppani tekee just tätä mun selän takana. Lirkuttelee ja flirttaa muille naisille. Epäilen narskuksikin.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei olisi ikinä varattuna mennyt nettiin ja alkanut luomaan tarkoituksella suhdetta johonkin äijään eikä ois ikinä menny mihinkään tapaamiseen.
Ja nyt ap raukka rakastui tällaisen pettäjään, joka kykenee näin kammottavasti tekemään puolisolleen.
Mutta ap suostuu tietoisesti varatun miehen panoksi, joten ap:n moraali on yhtä huono kuin varatulla miehellä. Rupusakki vetää toisiaan puoleensa.
Kaikki selviää itsestään, kun alat syödä puhdasta ruokaa. Lue Herran sanaa, 5 Mooseksen kirjaa ja opi sieltä, mitä sinun tulee tehdä. Sielusi ei ole vielä kadotuksessa.
Nämä ovat ne nelijalkaiset eläimet, joita saatte syödä: raavas, lammas ja vuohi, peura, gaselli, metsäkauris, vuorikauris, musta antilooppi, keihäsantilooppi ja betsoari-vuohi, kaikki ne nelijalkaiset eläimet, joilla on kokonansa halkinaiset, kaksivarpaiset sorkat ja jotka märehtivät; niitä saatte syödä.
Näitä älkää kuitenkaan syökö niistä, jotka märehtivät, ja niistä, joilla on kokonansa halkinaiset sorkat: kamelia, jänistä ja tamaania, jotka kyllä märehtivät, mutta joilla ei ole sorkkia: ne olkoot teille saastaiset; sikaa, jolla kyllä on sorkat, mutta joka ei märehdi: se olkoon teille saastainen. Näiden lihaa älkää syökö, ja niiden raatoihin älkää koskeko.
Näitä te saatte syödä kaikista vesieläimistä: kaikkia, joilla on evät ja suomukset, te saatte syödä. Mutta kaikista niistä, joilla ei ole eviä eikä suomuksia, älkää syökö mitään: ne olkoot teille saastaiset.
Kaikkia puhtaita lintuja te saatte syödä. Mutta nämä ovat linnuista ne, joita älkää syökö: kotka, partakorppikotka, harmaa korppikotka, haarahaukka ja suohaukkalajit, kaikki kaarnelajit, kamelikurki, pääskynen, kalalokki, jalohaukkalajit, huuhkaja, kissapöllö, sarvipöllö, pelikaani, likakorppikotka, kalasääksi, haikara, sirriäislajit, harjalintu ja yölepakko.
Ehkä teistä tulee hyvät ystävät jos teillä on luottamus ja pystytte puhumaan kaikesta. Pidä salassa ihastuksesi. Hormonihöyryissä tehdyt päätökset ja aviorikot harvoin johtavat mihinkään hyvään. Jos vielä vuosien jälkeen teistä molemmista tuntuu tältä ni anna palaa.
Vierailija kirjoitti:
En minä tiedä mitä haluan. Kuten sanoin, on yritetty lopettaa yhteys useita kertoja.
Järki sanoo aivan toista kuin tunteet. Kumpikaan ei pääse valloilleen täysin, molemmat mukana, mittasuhteet vain muuttuu.
Mikään ei ole niin helppoa kuin olla jälkiviisas. Mutta tilanne on nyt, tässä hetkessä.
Sehän tässä hullua on kun olen todella hyvä ihmistuntija, varovainen, järkevä, harvoin ihastuva.. luotan harvoihin. Mitkään hälytyskellot ei silti soi vaikka yritän.
Ap.
Ai ei mitkään hälytyskellot soi????
Ja nyt luotat pettäjään??
Vierailija kirjoitti:
Kaikki selviää itsestään, kun alat syödä puhdasta ruokaa. Lue Herran sanaa, 5 Mooseksen kirjaa ja opi sieltä, mitä sinun tulee tehdä. Sielusi ei ole vielä kadotuksessa.
Nämä ovat ne nelijalkaiset eläimet, joita saatte syödä: raavas, lammas ja vuohi, peura, gaselli, metsäkauris, vuorikauris, musta antilooppi, keihäsantilooppi ja betsoari-vuohi, kaikki ne nelijalkaiset eläimet, joilla on kokonansa halkinaiset, kaksivarpaiset sorkat ja jotka märehtivät; niitä saatte syödä.
Näitä älkää kuitenkaan syökö niistä, jotka märehtivät, ja niistä, joilla on kokonansa halkinaiset sorkat: kamelia, jänistä ja tamaania, jotka kyllä märehtivät, mutta joilla ei ole sorkkia: ne olkoot teille saastaiset; sikaa, jolla kyllä on sorkat, mutta joka ei märehdi: se olkoon teille saastainen. Näiden lihaa älkää syökö, ja niiden raatoihin älkää koskeko.
Näitä te saatte syödä kaikista vesieläimistä: kaikkia, joilla on evät ja suomukset, te saatte syödä. Mutta kaikista niistä, joilla ei ole eviä eikä suomuksia, älkää syökö mitään: ne olkoot teille saastaiset.
Kaikkia puhtaita lintuja te saatte syödä. Mutta nämä ovat linnuista ne, joita älkää syökö: kotka, partakorppikotka, harmaa korppikotka, haarahaukka ja suohaukkalajit, kaikki kaarnelajit, kamelikurki, pääskynen, kalalokki, jalohaukkalajit, huuhkaja, kissapöllö, sarvipöllö, pelikaani, likakorppikotka, kalasääksi, haikara, sirriäislajit, harjalintu ja yölepakko.
Ja tässäpä tuli ketjun viisain kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ap suostuu tietoisesti varatun miehen panoksi, joten ap:n moraali on yhtä huono kuin varatulla miehellä. Rupusakki vetää toisiaan puoleensa.
Ap ei ole antanu p*llua miehelle. Kyseessä on henkinen suhde ja henkinen rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ohje kaikille, eikä tarvi olla suhde varattuun. 👍
Mies joka pettää vaimoaan ei ole mikään kultakimpale. Miksi ihmeessä edes lähdit tuohon peliin?
Ikävä kyllä ei ainakaan hyvin. Jos tuota on jatkunut puoli vuotta, niin siinä ajassa ehtisi jo konkreettisesti tehdä eron eteen jotakin. Miehellä ei ole aikomustakaan erota, mutta saa eropuheilla pidettyä ap:n yhteyksissä.