Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastunut varattuun.. miten tässä näin kävi?

Vierailija
21.04.2023 |

Saa haukkua, koittaa puhua järkeä..

En tiedä miten minä olen tähän tilanteeseen joutunut. Olen aina ollut itse uskollinen ja pitänyt arvoista ja moraalista kiinni. Kokenut mitä on tulla petetyksi ja jätetyksi toisen naisen takia.

Tapasin miehen netissä, jo muutamasta viestistä tuli jännä tunne. Pian näin kuvan, kuin olisin aina tuntenut. Ollaan tavattu, kemia on ihan uskomaton. Yritetty erota monta kertaa. Tätä jatkunut yli puoli vuotta.

En ole koskaan kokenut mitään tälläistä. Miten joku voi tuntua niin omalta välittömästi ja miten jotakuta voi kaivata näin järjettömästi koko ajan.

Ongelma on se että poden jatkuvaa huonoa omaatuntoa, en halua toisen omaa. Mutten myöskään luopua miehestä. Perinteinen tunteet vai järki-tilanne.

Nyt puhutte mulle järkeä miten tästä eteenpäin.

Kommentit (366)

Vierailija
1/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mies ei taatusti välitä sinusta pätkääkään. Olisi puolessa vuodessa eronnut, jos olisit hänelle se oikea tai sielunkumppani.

Vierailija
2/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on helppoja miehelle. Naiset näissä vain kärsii. Miehen tunteet on sun kuvittelua. Se haluaa sulta muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mies on sanonut syyksi ettei voi erota, jos tuntee samalla tavalla kuin sinä? Koska se on varmasti tekosyy etkä ole ensimmäinen hyväuskoinen hölmö jonka kanssa mies pettää puolisoaan.

Jos ei tunne samalla tavalla kuin sinä, ei teidän juttu mikään elämää suurempi rakkaustarina ole ja sinä olet taas hyväuskoinen hölmö.

Oikeasti, puoli vuotta, kyllä siinä ajassa mies olisi jo toiminut jos olisi hänenkin puoleltaan rakkautta ensisilmäyksellä.

Vierailija
4/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosiaan luulet, että elää jossain seksittömässä liitossa?

Sehän sitä tositakkautta on kun mies menee tapaamisenne jälkeen kotiin nukkumaan vaimonsa viereen :D

Halvalla kyllä meni sulta arvot roskikseen.

Vierailija
5/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
6/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta olin itse ihan samanlaisessa tilanteessa, peräti 3 vuotta.

Lopulta selvisi, että mies pyöritti kokonaista haaremia. En todellakaan ollut ainut.

Ja minä hölmö salamarakastuin siihen lirkutteluun ja mielettömään huomioon, jota häneltä sain. Luulin, että hän on se sielunkumppani whatever.

Ja minulla myös pitkä, pitkä avioliitto takana ja kokemus miltä tuntuu tulla todella törkeästi petetyksi ja jätetyksi toisen naisen takia (nimenomaan avioliitossa).

Vierailija
7/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap pääset tuosta yli?

Ensinnäkin mies haiskahtaa naistenmieheltä. Näet jo nyt, mihin hän ihan pokkana kykenee vaimonsa selän takana. Haluaisitko tosissasi tuosta miehestä oikean kumppanin, joka asuisi asunnossasi, piereskelisi ja pesisit hänen kalsareitaan? Miten ikinä voisit luottaa häneen, että esimerkiksi sinun ollessasi töissä, suihkussa tai missä tahansa kun silmä välttää, etteikö mies menisi nettiin online lirkuttelemaan seuraaville uhreille? Nimittäin valitettavasti ihmiset toimivat tietyn kaavan mukaan.

Eli mennyt käytös ennustaa todella luotettavasti tulevaa käytöstä.

Jos mies pettää vaimoaan sinun kanssasi, voit olla varma, että hän pettää sinuakin jossain kohtaa. Tietyille miestyypeille kun ei riitä se yksi nainen, vaan he hakevat kiksejä ja jännitystä salasuhteista, kun piilottelevat salarakasta ja tekevät kaikkea seläntakana.

Eli ap, sä näät aitiopaikalta mihin tuo mies kykenee, hän kykenee aivan kirkkain silmin valehtelemaan vaimolleen, pettämään häntä jne.

Mietipä miltä susta tuntuisi, jos tuo mies olisi sinun ja yhtäkkiä hän alkaisi tekemään tuota jonkun muun kanssa, kun ensihuuma kanssasi on laantunut. Nimittäin se laantuu ja silloin tuo mies katselee vieraisiin pöytiin. Usko pois.

Yksi keino on nyt selvittää, oletko oikeasti ainut sivusuhde vai oletko yksi monista. Netistä saat aika paljon lisäinfoa kaivettua.

Ja vielä sellanen juttu, että nää jutut ei ikinä lopu hyvin. Ei ikinä.

Vierailija
8/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin, että tapasitte netissä, kertoo kaiken miehestä.

Mies on naimisissa ja mennyt varta vasten nettiin etsimään toista naista, sivusuhdetta itselleen. Siinäpä varsinainen kultakimpale ja helmi kumppanina!

Mietippäs kuinka monta henkistä ja fyysistäkin steppiä ja estettä pitää ylittää, että päätyy kirjoittelemaan ja lirkuttelemaan sillä tavoin, että se jopa johtaa tapaamiseen ja sitä ylläpidetään peräti puoli vuotta???

Tuo mies on täysi petturi eikä omaa lähellekään sinun arvojasi.

Kuulostaa myös siltä, että miehessä on narsisti piirteitä, nimittäin heille ei ikinä riitä yksi nainen, ei ikinä. En usko, että olet hänen ainoansa. Taatusti hänellä on lirkuttelu ja  online suhteita tulilla muidenkin naisten kanssa, mutta piilottaa ne sinulta.

Vierailija
9/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli se mies on huonossa suhteessa, niin lähtee sinun (se olisi jo selvää) matkaasi, jos on oijeasti kiinnostunut.

Vierailija
10/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi, luota siihen.

Vierailija
11/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. kommentoi väliin..

Meillä ei ole seksisuhdetta. Ollaan tavattu muttei olla menty sänkyyn asti, monestakin syystä mutta isoimpana moraali.

Yhteydessä olemme kuitenkin jatkuvasti. Puhumme täysin raatorehellisesti kaikesta, menneestä ja nykyisyydestä.

Seksin takia me emme ole tässä tilanteessa. Joku yhteys, jota en osaa selittää, tässä kuitenkin on. Toinen tuntuu täysin omalta, omanlaiselta, vikoineen päivineen.

Molemmat on taistelleet mutta lopulta tunnustaneet tunteet. Heidän avioliittoa en tähän kommentoi.

Vierailija
12/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. kommentoi väliin..

Meillä ei ole seksisuhdetta. Ollaan tavattu muttei olla menty sänkyyn asti, monestakin syystä mutta isoimpana moraali.

Yhteydessä olemme kuitenkin jatkuvasti. Puhumme täysin raatorehellisesti kaikesta, menneestä ja nykyisyydestä.

Seksin takia me emme ole tässä tilanteessa. Joku yhteys, jota en osaa selittää, tässä kuitenkin on. Toinen tuntuu täysin omalta, omanlaiselta, vikoineen päivineen.

Molemmat on taistelleet mutta lopulta tunnustaneet tunteet. Heidän avioliittoa en tähän kommentoi.

Minulla oli vastaava suhde siis myös 3 vuotta eikä seksiä kertaakaan, lähestulkoon online suhde, siis erityisen henkinen sellainen, juuri sellainen, missä sinä olet nyt. Minä olin umpirakastunut ja mies oli ainoa, johon minulla oli tunteita. 

Olipa pudotus kova ja korkea, kun ilmeni, että hän on samanlainen muille naisille online myös. Pyöritti sitä haaremiaan siellä siis.

Ja minä kun luulin, että yhteen päädytään, hän on elämänkumppanini enkä ikinä halua muita ja että olen hänen suurin rakkautensa ikinä. Ja v*tut suoraan sanottuna.

Ja tiedätkö mitä, tuo on jopa pahempaa, mitä mies nyt tekee vaimolleen, tuollainen henkinen pettäminen ja henkisen siteen luominen suhteen ulkopuoliseen naiseen kuin paneminen ventovieraan kanssa ilman tunteita.

Selvitä nyt tarkoin, oletko edes miehelle ainoa, vai oletko yksi monista. Siis tee tämä salapoliisityö mieheltä salassa. Pystyt siihen kyllä. Netti on oikea aarreaitta tällaisten asioiden penkomiseen.

Vierailija
13/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää kuitenkin puolisoaan, koska viestittelee sinun kanssasi jatkuvasti. Ja olette puhuneet "raatorehellisesti" -salli mun nauraa! Mies valehtelee vaimolleen koko ajan mutta sinulle on rehellinen? Todella uskottavaa, not. Mikä on syy, miksei mies ota eroa jos tuntee samalla lailla kun sinä? Äläkä vaan sano, että lasten takia tai ettei vaimo kestäisi sitä juuri nyt. Tekosyitä.

Olet todellakin hyväuskoinen hölmö.

Vierailija
14/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepas tämän onnettoman naisen tarina, joka meni rakastumaan päätä pahkaa naimisissa olevaan mieheen, jota joutuu olosuhteiden vuoksi pakostikin aina näkemään paikassa x. Heillä oli juuri tuollaista henkistä yhteydenpitoa jne. ja nainen jopa otti eron omasta miehestään, kun luuli, että tuo juttu johtaa vuosisadan rakkaustarinaan. Ja mitäpä teki tarinan varattu mies? Hän pisti jarrut pohjaan ja jatkoikin syystä x vaimonsa kanssa. Ja tuo nainen ei pääse noista pakonomaisista rakkaudentunteista eroon, hän on vatvonut tätä muutaman vuoden jo.

Jos tuo varattu mies hiemankin ottaa yhteyttä jne. niin tuo nainen on lähtöruudussa. Nainen itsekin tietää, ettei siitä mitään tule, mutta ei saa tapettua tunteitaan.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4940833/varatusta-tykkaaminen

Vierailija
15/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, mietipäs kuinka monta estettä mies on ylittänyt, että ylipäänsä päätyi kirjoittelemaan kanssasi ja jopa tapaamaan ja ylläpitää tuota teidän henkistä yhteyttä jatkuvalla kirjoittamisella sinulle? Hän on naimisissa, sitoutunut toiseen ja mitä hän tekee? Aivan pokkana luo yhteyttä sinuun ja vähät välittää vaimostaan. 

Älä vain sano, että tapasitte jossain deittiäpissä! Tapasitteko siis? Hehe.

Ja mies ei ole rehellistä nähnytkään!!! Hän valehtelee silmät päästänsä aviopuolisolleen ja ylläpitää sinuun tuollaista yhteyttä. Haluaisitko todella miehen, joka kykenee tuollaiseen? Ihan oikeasti. Sillä sen hän tulee tekemään sinullekin, mikäli päätyy jättämään vaimonsa ja sinä otat hänet.

Hän tulee pettämään sut samalla tavalla ja tiedätkö mitä, uskon, että hän pettää sinua jo. Et taatusti ole ainut online nainen hänelle. Hän hakee kiksinsä tuosta. Usko pois. Näitä miehiä riittää.

Vierailija
16/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kykenee valehtelemaan vaimolleen, mikä saa sinut uskomaan, ettei valehtele sinulle? Häneltähän se sujuvasti käy..

Et ikinä tule saamaan tuosta miehestä uskollista puolisoa, jonka kanssa voisit huolettomasti olla ja luottaa sinisilmäisesti siihen, että hän ei viestittelisi jonkun kanssa sinun selkäsi takana. Et ikinä saisi sellaista mielenrauhaa ja varmuutta. Usko.

Vierailija
17/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap???

Mitäs mietit vastauksista?

Vierailija
18/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas ap hiljeni :D

Vierailija
19/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luepas tämän onnettoman naisen tarina, joka meni rakastumaan päätä pahkaa naimisissa olevaan mieheen, jota joutuu olosuhteiden vuoksi pakostikin aina näkemään paikassa x. Heillä oli juuri tuollaista henkistä yhteydenpitoa jne. ja nainen jopa otti eron omasta miehestään, kun luuli, että tuo juttu johtaa vuosisadan rakkaustarinaan. Ja mitäpä teki tarinan varattu mies? Hän pisti jarrut pohjaan ja jatkoikin syystä x vaimonsa kanssa. Ja tuo nainen ei pääse noista pakonomaisista rakkaudentunteista eroon, hän on vatvonut tätä muutaman vuoden jo.

Jos tuo varattu mies hiemankin ottaa yhteyttä jne. niin tuo nainen on lähtöruudussa. Nainen itsekin tietää, ettei siitä mitään tule, mutta ei saa tapettua tunteitaan.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4940833/varatusta-tykkaaminen

Olen kyseisen keskustelun Ap, ja kommentoin vaan sivusta ettei tätä kylläkään vuosia ole peruutuksen jälkeen vatvottu. Olin vuosia salaa ihastunut kyllä, mutta se oli ennenkuin mitään konkreettista tapahtui. Itse tapahtumista on kuitenkin vain kuukausia. Ei sillä, typerää ja säälittävään tämä on silti ja toimin oikein mielelläni varoittavana esimerkkinä.

Vierailija
20/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. kommentoi.

Ei tavattu deitti-apissa.

Alussa se oli sellaista hassunhauskaa sanailua, päädyttiin tapaamaan rehellisesti seksi mielessä. Mutta se meni ihan eri tavoin kuin suunniteltiin. Oltiin sylikkäin ja puhuttiin, katsottiin silmiin pitkiä aikoja, suudeltiin..

Ollaan sovussa päätetty katkaista yhteys monta kertaa. Jompi kumpi sortuu kuitenkin jossain vaiheessa. Ollaan tapeltu, itketty, naurettu, puhuttu..

Olen yrittänyt tapailla muita, olenhan sinkku. Ei vain lähde sujumaan.

Tiedän hänestä jokseenkin kaiken, lapsuudesta ja suvusta alkaen. Olemme yhteydessä jatkuvasti, jos olisi yhteydessä muihinkin ei hänen aika mitenkään riittäisi.

Arvostan hänen syitään olla eroamatta juuri tässä hetkessä ja varsinkaan tämän takia. En minä eikä hän ole minulle lupautunut jos on joskus vapaa. Välillä koemme kumpikin että tämä on taakka, molemmilla tilanne ettei suhde, rakastuminen tai edes mikään säätö olisi sopinut elämään.

Kun olisikin päivänselvä pelimies, moraaliton petturi tai jotain sellaista niin tämä olisi minulle helppoa.

En minä usko mihinkään sielunkumppani hömppään. Enkä siihen että jotkut on vain tarkoitettu toisilleen.

Elämäni ensimmäistä kertaa olen tilanteessa jossa tunne vie enemmän kuin järki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän