Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastunut varattuun.. miten tässä näin kävi?

Vierailija
21.04.2023 |

Saa haukkua, koittaa puhua järkeä..

En tiedä miten minä olen tähän tilanteeseen joutunut. Olen aina ollut itse uskollinen ja pitänyt arvoista ja moraalista kiinni. Kokenut mitä on tulla petetyksi ja jätetyksi toisen naisen takia.

Tapasin miehen netissä, jo muutamasta viestistä tuli jännä tunne. Pian näin kuvan, kuin olisin aina tuntenut. Ollaan tavattu, kemia on ihan uskomaton. Yritetty erota monta kertaa. Tätä jatkunut yli puoli vuotta.

En ole koskaan kokenut mitään tälläistä. Miten joku voi tuntua niin omalta välittömästi ja miten jotakuta voi kaivata näin järjettömästi koko ajan.

Ongelma on se että poden jatkuvaa huonoa omaatuntoa, en halua toisen omaa. Mutten myöskään luopua miehestä. Perinteinen tunteet vai järki-tilanne.

Nyt puhutte mulle järkeä miten tästä eteenpäin.

Kommentit (366)

Vierailija
41/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se arvokas syy olla eroamatta on lapset, niin kyllä hänen kannattaisi erota. Lapset kärsivät kun vanhemmat ovat toraisia ihan yhtä paljon tai enemmänkin kuin erossa.

Vierailija
42/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas nyt miten voisi koittaa saada selville pyörittääkö salarakas muitakin naisia? Vinkkejä?

Some.

Katsot keitä hän seuraa somessa, ketkä seuraavat häntä. Ketkä ovat somekavereita jne.

Luet kaikki julkiset viestit hänen somesta (insta, face jne.). Millaisia julkisia viestejä miehen someen on jätetty? Onko joku nainen, joka on liian tuttavallinen jne.?

Googlaa hänen nimeään, numeroaan tai jotain user nameaan, löytyykö hän jostain sovelluksesta "salaa", mitä jälkiä on jättänyt minne tahansa.

Yrität päästä jollain verukkeella juttusille epäilyttävien naisten kanssa, jotka voisivat hyvin olla hänen salaisia salarakkaitaan.

Ongit heiltä puolihuolimattomasti tietoja tästä miehestä ja miehen käyttäytymisestä.

Eli mun neuvo on verkostoitua muiden naisten kanssa, joita löydät lähipiiristä, oli se sitten livenä tai netistä.

Ala tuttavalliseksi muiden naisten kanssa, joita löydät.

Pikku hiljaa ihmiset puhuvat. Ties mitä sulle vielä paljastetaan. Näin mun mies paljastui, hänellä oli haaremi naisia, joille lirkutteli ja lähetteli jopa samat kukkakuvat ja rakkausmusiikkivideot :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on rehellinen, niin vaikuttaa siltä, että voisitte olla hyviä ystäviä. Siitä pitää vain sopia ja vetää rajat. Ystäviä ei ole koskaan liikaa. Näin minä ajattelisin, jos kohtaisin ihmisen, jonka kanssa viihdyn ja jonka kanssa synkkaa, mutta jompikumpi olisi varattu tai toista (tai kumpaakaan) ei jostain syystä suhde kiinnostaisi. Miksi aina pitäisi olla parisuhde?

Ehkä minusta on tullut vanha, mutta itse ainakin kaipaan enemmän läheisiä ystäviä kuin mitään parisuhdetta.

Vierailija
44/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Some ja netti on täynnä tietoa, kunhan virität sisäisen stalkkerisi kuntoon.

Mutta tosiaan, toiset ihmiset ovat paras tiedonlähde.

Keep your friends close and your enemies closer.

Vierailija
45/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on rehellinen, niin vaikuttaa siltä, että voisitte olla hyviä ystäviä. Siitä pitää vain sopia ja vetää rajat. Ystäviä ei ole koskaan liikaa. Näin minä ajattelisin, jos kohtaisin ihmisen, jonka kanssa viihdyn ja jonka kanssa synkkaa, mutta jompikumpi olisi varattu tai toista (tai kumpaakaan) ei jostain syystä suhde kiinnostaisi. Miksi aina pitäisi olla parisuhde?

Ehkä minusta on tullut vanha, mutta itse ainakin kaipaan enemmän läheisiä ystäviä kuin mitään parisuhdetta.

Ai voisivat olla hyviä ystäviä?? Mitähän hittoa? Ap on umpirakastunut mieheen, silloin ystävyys ei onnistu ja yhtä kidutusta vain! Se olisi feikkiä ap:n puolelta ja päätyisi siihen, että mies vain hyväksikäyttäisi ap:ta (kuten jo nytkin tekee).

Vierailija
46/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, löydät kyllä todisteita, jos mies pitää vispilänkauppaa muidenkin naisten kanssa netissä.

Vierailija
47/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuu sit ap päivittelee tilannetta miehen kanssa ja mitä kaikkea netin aarreaitta on sulle tonkimisen jälkeen paljastanut

Vierailija
48/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vain käsitä ollenkaan miten mies pystyisi pyörittelemään ketään muita tässä samalla. Soitellaan puolin ja toisin toisillemme melko vapaasti, vastailee ja laittelee viestejä usein. Reissussa käyttää melkein kaiken liikenevän aikansa minuun, välillä olen jopa pyytänyt että keskittyisi muuhunkin.

Tiedän hänen taustansa. On pettänyt exäänsä, nykyistään ei sillä tavoin. Tällä tavoin on. Tiedän hänen lastensa nimet, tekemiset yms.

Mies on järkevä, ei haihattelija. Tiedän mikä heidän liitossa mättää. Asiaa ei voi enää korjata, ei se silti estä yrittämästä. Kokenut vaikean eron hänkin, ei halua toistoa siitä.

Noh, en halua hänestä kertoa enempää. Tiedän kuitenkin ettei hän mitenkään pysty pyörittämään muuta tässä sivussa.

Vierailija
49/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en vain käsitä ollenkaan miten mies pystyisi pyörittelemään ketään muita tässä samalla. Soitellaan puolin ja toisin toisillemme melko vapaasti, vastailee ja laittelee viestejä usein. Reissussa käyttää melkein kaiken liikenevän aikansa minuun, välillä olen jopa pyytänyt että keskittyisi muuhunkin.

Tiedän hänen taustansa. On pettänyt exäänsä, nykyistään ei sillä tavoin. Tällä tavoin on. Tiedän hänen lastensa nimet, tekemiset yms.

Mies on järkevä, ei haihattelija. Tiedän mikä heidän liitossa mättää. Asiaa ei voi enää korjata, ei se silti estä yrittämästä. Kokenut vaikean eron hänkin, ei halua toistoa siitä.

Noh, en halua hänestä kertoa enempää. Tiedän kuitenkin ettei hän mitenkään pysty pyörittämään muuta tässä sivussa.

Miten sä pystyt perheelliselle miehelle soittamaan vapaasti ja hänkö muka aina vastaa puheluihisi, vaikka siinä istuu vaimo ja lapset vieressä. Siis häh????

Eli mies on pettänyt exäänsä fyysisesti ja hänellä on tullut ero.

Nyt hän pettää nykyistä vaimoaan henkisesti sinun kanssasi.

Hän pystyy tasan tarkkaan pyörittämään toisia naisia online-suhteina sinun rinnallasi. Älä ole naiivi.

Vierailija
50/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole oikein, että mies hakee läheisyyttä ja suudelmia sinulta. Niin ei saa tehdä.

Vierailija
51/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siirtynyt mun puolustelemaan ukkoa ja yrittää vakuuttaa meidät siitä, että hän on ukolle ainoa sivusuhde.

Vierailija
52/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kirjoitit itse näin aloitukseen:

"Saa haukkua, koittaa puhua järkeä..

En tiedä miten minä olen tähän tilanteeseen joutunut. Olen aina ollut itse uskollinen ja pitänyt arvoista ja moraalista kiinni. Kokenut mitä on tulla petetyksi ja jätetyksi toisen naisen takia.

Tapasin miehen netissä, jo muutamasta viestistä tuli jännä tunne. Pian näin kuvan, kuin olisin aina tuntenut. Ollaan tavattu, kemia on ihan uskomaton. Yritetty erota monta kertaa. Tätä jatkunut yli puoli vuotta.

En ole koskaan kokenut mitään tälläistä. Miten joku voi tuntua niin omalta välittömästi ja miten jotakuta voi kaivata näin järjettömästi koko ajan.

Ongelma on se että poden jatkuvaa huonoa omaatuntoa, en halua toisen omaa. Mutten myöskään luopua miehestä. Perinteinen tunteet vai järki-tilanne.

Nyt puhutte mulle järkeä miten tästä eteenpäin."

Vierailija
53/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä eteenpäin nyt siten, että kerrot meille, miten tapasit hänet netissä, millä tavoin siellä? Missä vaiheessa hän kertoi olevansa naimisissa? Olitko jo silloin koukussa?

Oliko hän heti ikäänkuin kimpussasi ja leperteli?

Sitten seuraava steppi on sulle selvittää, oletko todellakin miehen ainut sivuhoito vai oletko yksi haaremissa olevista naisista.

Tuon tyyppiset miehet harvoin tyytyy yhteen lirkuttelusuhteeseen.

Ja hänellä tasan on aikaa viestitellä muillekin naisille, kuin vain sulle. Älä ole sinisilmäinen!

Vierailija
54/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vastaatko kysymyksiin.

Vierailija
55/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lopeta toi harhaluulottelu. Sä et oikeasti tiedä miehestä mitään muuta kuin mitä se on sulle kertonut. Sä itse olet vakuuttanut itsellesi että mies on kertonut sulle vain totuuksia.

Pettävät miehet valehtelee, kaikille. Sä et ole missään erikoisasemassa tai jalustalla vaimoon nähden. Tai muihin petyäjämiehen naisiin nähden.

Sä et tiedä sen avioliitosta, vaimosta, lapsista, työstä, mistään. Sä vaan luulet tietäväsi.

Vierailija
56/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuokaan soita mitään hälytyskelloja, että mies on pettänyt eksäänsä ja nyt pettää vaimoaan sinun kanssasi? Haluatko että muutaman vuoden päästä pettää sinua jonkun uuden kanssa? Koska niin siinä tulee käymään, jos teistä tulee pari. Mies toistaa tuttua kaavaa.

Vierailija
57/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, fakta on se, että pettävät miehet oikeesti valehtelee. Ne kykenee petturuuteen, ne kykenee valehtelemaan jopa tärkeimmälle puolisolle. Siinä muutamat valheet sivuhoidolle ei tunnu missään. Nuo miehet ovat tietyn luonteisia. He eivät tunne tuskaa pettämisestään, heistä se on vain mukana lisäpiriste. Mieti, että mies on ylläpitänyt puoli vuotta henkistä yhteyttä sinun kanssasi vaimoltaan täysin salassa. Hän on kyennyt tuollaiseen ja kykenee yhä.

Älä yhtään kuvittele, että olet jokin poikkeus. Hän on varmaan tehnyt tätä useamman kanssa, pääosin netistä kaivaa näitä naisia ja sitten pitää yllä online näitä suhteita. Et ole ainutlaatuinen, jos vaimolle valehtelee, silloin valehtelee sullekkin ja vielä helpommin. Lähtee työreissuun ja koko ajan pitää suhun yhteyttä. Ihan sairasta. Mieti vaimo rukkaa ja lapsiraukkoja, millainen epäluotettavan miehen ja isän ovat saaneet riesakseen.

Vierailija
58/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa oleva nainen, ja jos voisin, lähtisin heti rakastajani kanssa pois täältä. Odotan että lapset ovat tarpeeksi isoja, ja jätän sitten tuon itsekkään alkoholistin, aviomieheni siis.

Emme me kaikki pettäjät olla niitä, jotka pyörittävät montaa salasuhdetta samaan aikaan. Jotkut meistä ovat aidosti rakastuneita, ja haluavat juuri nyt (kuten minä) olla sen toisen ihmisen luona. Kaksoiselämä on helvetillisen vaikeaa, on vaikea kuvitella että kukaan eläisi näin huvikseen.

Vierailija
59/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuokaan soita mitään hälytyskelloja, että mies on pettänyt eksäänsä ja nyt pettää vaimoaan sinun kanssasi? Haluatko että muutaman vuoden päästä pettää sinua jonkun uuden kanssa? Koska niin siinä tulee käymään, jos teistä tulee pari. Mies toistaa tuttua kaavaa.

Kyllä. Hän on jo kahta pettänyt. Hän ei tule tuota lopettamaan. Hän tulee pettämään myös sua jossain kohtaa, ellei jo petä. 

Vierailija
60/366 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kans noin, kolahti ja tosi kovaa. Puolin ja toisin tuntui, että se on oikein ja välittäminen tosi isoa. Pari kuukautta niin mä erosin ja kolmen kuukauden jälkeen mies tahollaan erosi.

Nyt ollaan avoimesti ja onnellisesti yhdessä, ja edelleen tuntuu yhtä hyvältä ja oikealta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi