Rakastunut varattuun.. miten tässä näin kävi?
Saa haukkua, koittaa puhua järkeä..
En tiedä miten minä olen tähän tilanteeseen joutunut. Olen aina ollut itse uskollinen ja pitänyt arvoista ja moraalista kiinni. Kokenut mitä on tulla petetyksi ja jätetyksi toisen naisen takia.
Tapasin miehen netissä, jo muutamasta viestistä tuli jännä tunne. Pian näin kuvan, kuin olisin aina tuntenut. Ollaan tavattu, kemia on ihan uskomaton. Yritetty erota monta kertaa. Tätä jatkunut yli puoli vuotta.
En ole koskaan kokenut mitään tälläistä. Miten joku voi tuntua niin omalta välittömästi ja miten jotakuta voi kaivata näin järjettömästi koko ajan.
Ongelma on se että poden jatkuvaa huonoa omaatuntoa, en halua toisen omaa. Mutten myöskään luopua miehestä. Perinteinen tunteet vai järki-tilanne.
Nyt puhutte mulle järkeä miten tästä eteenpäin.
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
No onhan se painostamista, jos sanoo miehelle, että valitse minä tai vaimo. Jos et selkeästi valitse jompaa kumpaa, se on ero.
No höpöhöpö.
Vierailija kirjoitti:
Estot päälle ja uusia tuulia kohti.
Minä ihastuin päätä pahkaa varattuun mieheen ja hänen sanojensa mukaan hän oli ihastunut minuun. Oli eroamassa puolisostaan, mutta empi sitä lapsen takia. Puolisonsa sai kautta rantain tietää meistä, jolloin ero tuli ja aloimme seurustelemaan.
Lopputulos, että mies petti sitten minuakin. Hänellä oli naisia vähän siellä ja täällä, ja samaa kertonut heille - on eroamassa tyttöystävästä (minusta) ja yhtä sinisilmäiset naiset lankesivat tähän sankariin.
Ero tuli vasta minun aloitteesta.En usko vielä tänäkään päivänä, että kyseinen henkilö olisi eronnut lapsen äidistä jos hän ei olisi saanut tietää sivusuhteesta.
Mielenkiinnosta kyselen, että miten tuo alkuperäinen puoliso, lapsen äiti, sai teistä sitten tietää? Miten se tapahtui?
Miten sinulle selvisi, että mies petti sinuakin ja jopa useamman eri naisen kanssa?
Luotitko alussa mieheen, kun aloitte seurustella ja tuliko miehen pettäminen sinulle yllärinä? Vai epäilitkö miehen uskollisuutta jo alusta saakka ja olit valppaana?
Minua kiinnostaa eniten siis se, miten mies jäi kiinni vaimolleen ja sitten myös sinulle. Olitko yhteydessä näihin toisiin naisiin siis ja he kertoivat?
Kiinnostas tän yhden sankarin touhut. Miten se vaimo sai tietää sinusta ja miten sä sait selville äijän muut naiset sun selän takana?
Kauan ehdit olla tuon miehen kanssa, ennenkuin jäi kiinni?
Ap jatkaa mietintöjään..
Tapailen muita koska en roiku tässä miehessä enkä ole laskenut sen varaan että olemme joskus suhteessa. Taistelen edelleen näitä tunteita vastaan ja yritän elää elämääni järkevästi eteenpäin.
Saan silloin tällöin treffikutsuja ja jokusen kerran olen vastannut myöntävästi ja tapaillut muita miehiä.
En minä siis kotona istu iltojani ja haaveile tästä miehestä. Elän ihan normaalia elämää kaikinpuolin.
Hän vain vetää puoleensa, eikä siihen tarvitse mitään rakkauspommitusta. Se ei ole tehnyt minuun vaikutusta mitä hän minulle puhuu vaan se millainen ihminen hän on. Ei hän sano minulle miettivänsä samoin jne vaan usein käy niin että minä mietin mielessäni miten joku voikin jostain asiasta miettiä samoin kuin minä. Kukaan ei tuollaista voi teeskennellä.
Saan huomiota miehiltä helposti, aina saanut. Minua ei hurmata kaunopuheilla enkä pidä mistään siirappisesta touhusta muutenkaan. Ei hän minulle lähettele runoja, laulunsanoja tai mitään siirappisia kehuja. Meitä yhdistää todella moni asia missä kumpikaan ei ole ns valtavirtaa.
En tiedä mitä aion tehdä, edelleenkään. Ehkä tämä jatkuu kuten ennenkin, tunteet ja järki jatkaa mittelöään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihastuin päätä pahkaa varattuun mieheen ja hänen sanojensa mukaan hän oli ihastunut minuun. Oli eroamassa puolisostaan, mutta empi sitä lapsen takia. Puolisonsa sai kautta rantain tietää meistä, jolloin ero tuli ja aloimme seurustelemaan.
Lopputulos, että mies petti sitten minuakin. Hänellä oli naisia vähän siellä ja täällä, ja samaa kertonut heille - on eroamassa tyttöystävästä (minusta) ja yhtä sinisilmäiset naiset lankesivat tähän sankariin.
Ero tuli vasta minun aloitteesta.En usko vielä tänäkään päivänä, että kyseinen henkilö olisi eronnut lapsen äidistä jos hän ei olisi saanut tietää sivusuhteesta.
Mielenkiinnosta kyselen, että miten tuo alkuperäinen puoliso, lapsen äiti, sai teistä sitten tietää? Miten se tapahtui?
Miten sinulle selvisi, että mies petti sinuakin ja jopa useamman eri naisen kanssa?
Luotitko alussa mieheen, kun aloitte seurustella ja tuliko miehen pettäminen sinulle yllärinä? Vai epäilitkö miehen uskollisuutta jo alusta saakka ja olit valppaana?
Minua kiinnostaa eniten siis se, miten mies jäi kiinni vaimolleen ja sitten myös sinulle. Olitko yhteydessä näihin toisiin naisiin siis ja he kertoivat?
Paikkakunnalla oli alkuperäisen puolison tuttuja, joita mies ei tuntenut kunnolla. Sitä kautta sai tietää, ja kun mies jäi kiinni, oli hän myöntänyt tapailevansa minua.
Myönnän etten hirmu luottavainen ollut, koska ex-puoliso otti minuun yhteyttä ja varoitti juurikin pettämistaustasta. Muisti toki haukkua minua viestissään, ihan syystä tietenkin. Halusin silti antaa mahdollisuuden, koska mies oli oma-aloitteisesti kertonut ennen yhteydenottoa "teini-iän hölmöilyistä". Luottamusta ei silti ollut tarpeeksi, kun päätin yhtenä iltana katsoa hänen viestit, puhelut ja historian. Perustui jo pelkästään siihen miten hänen puheet eivät olleet johdonmukaisia.
Ei siis tullut varsinaisesti yllätyksenä, mutta se yllätti miten montaa naista pyöritti minun lisäksi. Kahteen heistä otin yhteyttä, jolloin kertoivat että oli "eroamassa tyttöystävästä". Tapahtui siis samat kuin minulle, että naiivisti ajattelin eroaikeiden olevan totta ja haluaisi olla vain ja ainoastaan minun kanssa. Mies myönsi toimintansa kun otin asian puheeksi, mutta samalla vannotti että katkaisisi kaikki yhteydet jos jatkaisin hänen kanssa.
En jatkanut. Kuulin myös jälkeenpäin, miten mies oli anellut eksältä suhteen jatkoa vedoten että katkaisee muhun kaikki välit.
Edellinen jatkaa, että löysin myöhemmin kumppanin ja nykyisin olemme naimisissa, eikä ole tarvinnut epäillä toisen lojaalisuutta ja luottamus toimii suuntaan sekä toiseen. Vapaita ja kunnollisia miehiä kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikkakunnalla oli alkuperäisen puolison tuttuja, joita mies ei tuntenut kunnolla. Sitä kautta sai tietää, ja kun mies jäi kiinni, oli hän myöntänyt tapailevansa minua.
Myönnän etten hirmu luottavainen ollut, koska ex-puoliso otti minuun yhteyttä ja varoitti juurikin pettämistaustasta. Muisti toki haukkua minua viestissään, ihan syystä tietenkin. Halusin silti antaa mahdollisuuden, koska mies oli oma-aloitteisesti kertonut ennen yhteydenottoa "teini-iän hölmöilyistä". Luottamusta ei silti ollut tarpeeksi, kun päätin yhtenä iltana katsoa hänen viestit, puhelut ja historian. Perustui jo pelkästään siihen miten hänen puheet eivät olleet johdonmukaisia.
Ei siis tullut varsinaisesti yllätyksenä, mutta se yllätti miten montaa naista pyöritti minun lisäksi. Kahteen heistä otin yhteyttä, jolloin kertoivat että oli "eroamassa tyttöystävästä". Tapahtui siis samat kuin minulle, että naiivisti ajattelin eroaikeiden olevan totta ja haluaisi olla vain ja ainoastaan minun kanssa. Mies myönsi toimintansa kun otin asian puheeksi, mutta samalla vannotti että katkaisisi kaikki yhteydet jos jatkaisin hänen kanssa.En jatkanut. Kuulin myös jälkeenpäin, miten mies oli anellut eksältä suhteen jatkoa vedoten että katkaisee muhun kaikki välit.
Siis paikkakunnalla oli vaimon tuttuja, joita mies ei tuntenut kunnolla? Eli tarkoittaako tämä sitä, että nämä puolison kaverit kyllä tiesivät miehen ulkonäöltä ja näkivät teidät yhdessä ja näin mies jäi kiinni?
Minua kiinnostaa myös, että kuinkaa montaa mies siis pyöritti, kun hän jo seurusteli virallisesti kanssasi? Oliko tätä ihan suhteenne alusta saakka, saitko ikinä tietää? Kuinka kauan olit miehen kanssa? Missä kohtaa suhdetta aloit epäillä toden teolla, mikä ei siis ollut johdonmukaista?
Millaisia miehen viestit olivat muille naisille? Oliko siellä puhelimessa todella raskauttavaa aineistoa? Oliko lirkutellut samoja juttuja eri naisille? Tyyliin samoja rakkauslauluja, runoja tai lauseita? Tai samoja lupauksia, että on eroamassa tyttöystävästä jne.? Oliko ihastuksen tunnustamista usealle? Kuinka monia näitä siis oli? Tiedätkö, mistä hän oli näitä kaivanut? Vai pääsitkö viestien ja sähköpostin lisäksi johonkin deittiäppiin katsomaan myös?
Milloin rakkautesi kuoli tuohon mieheen? Kuoliko se kertarysäyksellä, kun olit ratsannut puhelimen?
Miten pääsit tuollaisesta petoksesta yli, mies pyöritti niin montaa muuta naista selkäsi takana? Epäiletkö, ettet koskaan ollutkaan ainoa? Siis että olit yksi haaremin naisista jopa ihan alussa?
Miten miehellä nyt menee, onko mitään tietoa?
Ja lisäys vielä, keneltä exältä aneli pääsyä takaisin, siltä ihan alkuperäiseltä exältä, lapsen äidiltä vai?
Terapian paikka, ja se ei ole tällä palstalla, vaan oikean ammattilaisen luona.
Varattu mies on varattu ja jos hän flirttailee tai saatikka yrittää päästä jonkinlaiseen suhteeseen toisen naisen kanssa hän on selvästi epäluotettava. Itseä on aina inhottanut nämä varatut miehet, jotka flirttailevat ja niistä huomaa, että olisivat valmiit menemään pidemmällekin. Pitäisi oikeastaan ruveta ilmoittamaan vaimoille näistä tapahtumista.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa mietintöjään..
Tapailen muita koska en roiku tässä miehessä enkä ole laskenut sen varaan että olemme joskus suhteessa. Taistelen edelleen näitä tunteita vastaan ja yritän elää elämääni järkevästi eteenpäin.
Saan silloin tällöin treffikutsuja ja jokusen kerran olen vastannut myöntävästi ja tapaillut muita miehiä.
En minä siis kotona istu iltojani ja haaveile tästä miehestä. Elän ihan normaalia elämää kaikinpuolin.
Hän vain vetää puoleensa, eikä siihen tarvitse mitään rakkauspommitusta. Se ei ole tehnyt minuun vaikutusta mitä hän minulle puhuu vaan se millainen ihminen hän on. Ei hän sano minulle miettivänsä samoin jne vaan usein käy niin että minä mietin mielessäni miten joku voikin jostain asiasta miettiä samoin kuin minä. Kukaan ei tuollaista voi teeskennellä.
Saan huomiota miehiltä helposti, aina saanut. Minua ei hurmata kaunopuheilla enkä pidä mistään siirappisesta touhusta muutenkaan. Ei hän minulle lähettele runoja, laulunsanoja tai mitään siirappisia kehuja. Meitä yhdistää todella moni asia missä kumpikaan ei ole ns valtavirtaa.
En tiedä mitä aion tehdä, edelleenkään. Ehkä tämä jatkuu kuten ennenkin, tunteet ja järki jatkaa mittelöään.
"Se ei ole tehnyt minuun vaikutusta mitä hän minulle puhuu vaan se millainen ihminen hän on."
Vai, että sellainen, joka pettää vaimonsa tekee sinuun positiivisen vaikutuksen ihmisenä...? Sellaista.
Niin. Mies ON nimenomaan ihmisenä pettäjä ja valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä nyt olet ihastunut siihen kuvitelmaasi siitä miehestä. Se on nyt saavuttamaton koska olette molemmat varattuja. Toisessa elämäntilanteessa ette välttämättä edes kohtaisi.
Ymmärrän tuon tunteen ja itsekin vuosien varrella samojen asioiden kanssa paininut ja eteen tullut useampikin "sielunkumppani" ja oikeakin sielunkumppani. Mutta kemioiden kohtaaminen ja sielunkumppanuus ei aina tarkoita mitään romanttista eikä seksuaalista vaan voi olla jotain selittämätöntä ja syvää yhteyttä ilman että sen tarvitsee johtaa yhtään mihinkään ja ne tunteet voi pitää siellä omassa päässään.
Pitkissä suhteissa näitä voi tulla kelle tahansa eteen mutta kun vaan antaa itselleen luvan vaan tuntea ne tunteet ilman että alkaa viritellä mitään salasuhteita niin aikanaan ne menee ohi. Tai sitten pitää vaan erota.Huom. ap on sinkku ja tämä mies on se naimisissa oleva.
Ap:n entinen mies jätti ap:n toisen naisen takia 20 vuoden avioliittovuoden päätteeksi.
Ap:n motiivi on laittaa kosto kiertämään. Häntä petettiin ja liitto rikottiin, samaa saa kokea joku toinen nainen. Tunnen useitakin tällaisia katkeria naisia. Yksin ovat lopulta jääneet.
Ei hyvää päivää ap! Mistä hel vetistä sinä tiedät mikä miehen puheissa on totta ja mikä ei ole?! Itse luulin tuntevani oman puolisoni yli 20 vuoden ajalta mutta toisin olikin. Osasi todellakin valehtelemisen taidon. Älä riko itseäsi tuollaisen kusettajan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä nyt olet ihastunut siihen kuvitelmaasi siitä miehestä. Se on nyt saavuttamaton koska olette molemmat varattuja. Toisessa elämäntilanteessa ette välttämättä edes kohtaisi.
Ymmärrän tuon tunteen ja itsekin vuosien varrella samojen asioiden kanssa paininut ja eteen tullut useampikin "sielunkumppani" ja oikeakin sielunkumppani. Mutta kemioiden kohtaaminen ja sielunkumppanuus ei aina tarkoita mitään romanttista eikä seksuaalista vaan voi olla jotain selittämätöntä ja syvää yhteyttä ilman että sen tarvitsee johtaa yhtään mihinkään ja ne tunteet voi pitää siellä omassa päässään.
Pitkissä suhteissa näitä voi tulla kelle tahansa eteen mutta kun vaan antaa itselleen luvan vaan tuntea ne tunteet ilman että alkaa viritellä mitään salasuhteita niin aikanaan ne menee ohi. Tai sitten pitää vaan erota.Huom. ap on sinkku ja tämä mies on se naimisissa oleva.
Ap:n entinen mies jätti ap:n toisen naisen takia 20 vuoden avioliittovuoden päätteeksi.
Ap:n motiivi on laittaa kosto kiertämään. Häntä petettiin ja liitto rikottiin, samaa saa kokea joku toinen nainen. Tunnen useitakin tällaisia katkeria naisia. Yksin ovat lopulta jääneet.
Voi olla noinkin ja että siksi testaa omaa arvoaan. Hyi hitto!
Vierailija kirjoitti:
Ap. kommentoi.
Ei tavattu deitti-apissa.
Alussa se oli sellaista hassunhauskaa sanailua, päädyttiin tapaamaan rehellisesti seksi mielessä. Mutta se meni ihan eri tavoin kuin suunniteltiin. Oltiin sylikkäin ja puhuttiin, katsottiin silmiin pitkiä aikoja, suudeltiin..
Ollaan sovussa päätetty katkaista yhteys monta kertaa. Jompi kumpi sortuu kuitenkin jossain vaiheessa. Ollaan tapeltu, itketty, naurettu, puhuttu..
Olen yrittänyt tapailla muita, olenhan sinkku. Ei vain lähde sujumaan.
Tiedän hänestä jokseenkin kaiken, lapsuudesta ja suvusta alkaen. Olemme yhteydessä jatkuvasti, jos olisi yhteydessä muihinkin ei hänen aika mitenkään riittäisi.
Arvostan hänen syitään olla eroamatta juuri tässä hetkessä ja varsinkaan tämän takia. En minä eikä hän ole minulle lupautunut jos on joskus vapaa. Välillä koemme kumpikin että tämä on taakka, molemmilla tilanne ettei suhde, rakastuminen tai edes mikään säätö olisi sopinut elämään.
Kun olisikin päivänselvä pelimies, moraaliton petturi tai jotain sellaista niin tämä olisi minulle helppoa.
En minä usko mihinkään sielunkumppani hömppään. Enkä siihen että jotkut on vain tarkoitettu toisilleen.
Elämäni ensimmäistä kertaa olen tilanteessa jossa tunne vie enemmän kuin järki.
" Ymmärrät hänen syitään olla eroamatta???" No tottakai ymmärrät,kun mies on manipuloinut sinut. Ei sellaisia syitä ole olemassakaan, ettei voisi erota,jos oikeasti haluaa,mutta mies ei halua.
Maailman vanhimmat syyt miehillä:
- en voi erota,koska lapset ovat tpienoä ja tarvitsevat isää. Kerron sulle, että lapset eivät koskaan ole riittävän vanhoja eriin. Kun lapset aikuisia, rupee muita syitä
- taloudelliset syyt: asuntolainat ,mökit yms. Juu ei, mies on kyllä tehnyt avioehdot. Vaimo jää puille paljaille
- elämäntilanne: työ, kummin kaimalla vaikeaa jne jne
- seksitön avioliitto,mutta en voi erota,kun vaimo ei kestä-> saanhan sulta pillua?
Mies ottaa rusinat pullasta: ihqu romanssi, jossa nainen ihailee ja sitten voi mennä kotiin turvalliseen, tavalliseen avioliittoon ja leikkiä kotisa,,niin jaksaa taas tylsän arjen.👍
Aika näyttää miten tuossa käy. Täällä vaimot kilpaa jankkaa että mies pitäisi jättää, siinä pelossa että onkin oma mies kyseessä.
Fakta on kuitenkin se että joskus ihmiset rakastuu, ottavat puolisoistaan eron ja päätyvät yhteen.
Onhan Auervaaroja ollut aina, mutta jotenkin tuntuu, että se on nykyään surullisen tavallista.
Ero tuli vasta minun aloitteesta.
En usko vielä tänäkään päivänä, että kyseinen henkilö olisi eronnut lapsen äidistä jos hän ei olisi saanut tietää sivusuhteesta.