Taas nainen pelästyi toisten treffien jälkeen...
Kahdet mukavat treffit, käytiin leffassa ja drinkillä. Toisilla treffeillä vein hänet keilaamaan. Keskiviikkona laitoin viestiä, että voisi tulla lauantaina vähän saunomaan mun kämpille, laittaisin hänelle tortilloja ja katsottaisiin vaikka jotain leffaa. Nainen oli lukenut viestin keskiviikkona, mutta ei ole vastannut mitään kyselyihin sen jälkeen. 🙄 Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää nämä häilyvät naiset..
M31
Kommentit (325)
Sauna, leffa ja ruoka kuulostaa todella hyvältä. Mutta ei kolmansille deiteille.
Ainankin muutama tapaaminen vielä ja ihan päiväkahvit toisen kotona. Silloin voi jo tapahtua pussailua. Sitten ehkä se leffailta.
Saunominen sitten vasta kun ollaan harrastettu seksiä. Tuntuisi todella oudolta mennä saunaan miehen kanssa kenen kanssa ei vielä ole ollut intiimiä kanssakäymistä.
En sauno yhdessä muidenkaan miespuolisten kanssa.
Ja se että edetään edes tuohon pussailuun vaati kyllä todellisen kiinnostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Sauna, leffa ja ruoka kuulostaa todella hyvältä. Mutta ei kolmansille deiteille.
Ainankin muutama tapaaminen vielä ja ihan päiväkahvit toisen kotona. Silloin voi jo tapahtua pussailua. Sitten ehkä se leffailta.
Saunominen sitten vasta kun ollaan harrastettu seksiä. Tuntuisi todella oudolta mennä saunaan miehen kanssa kenen kanssa ei vielä ole ollut intiimiä kanssakäymistä.
Ja se että edetään edes tuohon pussailuun vaati kyllä todellisen kiinnostuksen.
Minulle treffit miehen kotona (sis. ruoka) sopisi kolmansilla treffeillä erittäin hyvin. Ja johtaisi seksiin, koska enpä minä muuten kyseistä miestä enää edes tapaisi. Mutta edelleen: vihjaus saunaan = setämiestasoa.
Hyvin harva nainen alkaa haluta seksiä nähtyään miehen alastomana ja punakkana saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oliskohan että ei ollut valmis olemaan alasti saunassa kanssasi vielä tuossa vaiheessa?
Mitenkään mahdollista?
Ohiksena kysymys, että monet treffit pitää olla takana, jotta aikuinen nainen uskaltaa näyttäytyä alasti miehen edessä?
Sehän ihan riippuu etsitkö parisuhdetta vai panosuhdetta. Pitääkö naisen ottaa selvää oletko kirvesmurhaaja vai kumppaniehdokas. Ei kukaan halua tulla vieraan miehen asuntoon raiskattavaksi ja tapettavaksi. Mistä sen tietää minkä verran siellä on ylipäätään porukkaa, huumataanko sinut, myydäänkö ihmiskauppiaalle, päätyykö paloiksi roskikseen. Naisilla on kuule ihan muita huolia kuin sinulla
Olet tainnut katsoa vähän liikaa telkkaria, amerikkalaisia sarjoja ja true crimea. (Hohhoijaa)
Suomessa tuollaisen rikoksen kohteeksi joutuminen on edelleen hyvin harvinaista.
Ei niin harvinaista että sitä mahdollisuutta ei kannata laskea mukaan. Kaikkia tapauksia ei edes uutisoida. Omastakin tuttavapiiristä löytyy yksi murhattu henkilö.
Ai Tinder-treffeillä murhattu sellainen? Tuskin.
Tuskin? Oon eri enkä tiedä tindermurhista, mutta olihan se yks tapaus joss joku mies meni treffeille kiduttaakseen treffikumppania.
Nainen oli kaverinsa kanssa tehnyt jonkun sopimuksen jonka vuoksi sai apua "ajoissa" . Oli silti jo joutunut pahoinpitelyn uhriksi. Miehen autosta oli löytynyt kaikenlaista jota aikoi käyttää treffeillään kiduttamisen ilosta.Taidat itsekin olla sellainen jännempityyppi..
Mulla on itsellänikin yllätys sellaisille 😊Taisi olla mainittu tapaus ulkomailta juuri näistä true crime -ohjelmista joita naiset kyttää pimeinä iltoina pissit housussa viinipullon kanssa.
P.S. Se avainten kilistely ei tule toimimaan.
Mikä sua niin true crimessa hiertää? Nehän ovat rikoksia, jotka ovat oikeasti tapahtuneet, eivät fiktiota. Maailmassa on paljon maita, joiden väkiluku on Suomea suurempi, niin tottakai todennäköisyys siellä joutua jonkun hullun uhriksi on suurempi.
Kannattaa muuten vähän lukea Suomessa tehdyistä henkirikoksista. Ne eivät kaikki ole ns siistejä puukotuksia, vaan joissain on hyvin sairaita piirteitä. Ei sillä, toisen hengen vieminen millä tavalla tahansa on aina sairasta.
EriHiertää se väkivallalla ja henkisellä väkivallalla mässäily ja tapahtumien dramatisointi. Aika harva tapaus true crimessa esitellään sellaisenaan vaan tarinaa on hieman höystetty, jotta siitä tulisi mielenkiintoisempi.
"Sinullekin voisi käydä juuri näin..." Ja sitten yleensä se on aina se komea mystinen uusi tapailumies joka kaappaa ja pistää kylmäksi vaikka tosiasiassa näin käy hyvin harvoin. Usein se väkivallan tekijä on huonosti kohdeltu tuttu mies jonka sietokyky on ylitetty.
Telkkariohjelmat tehdään niin, että ne olisivat mielenkiintoisia ja useinkin syyllistytään myös sensaatiohakuiseen viestintään. Se ei vie pois sitä faktaa, että ne rikokset ovat tapahtuneet ja joku ne on tehnyt.
Kyllä kenelle tahansa voi käydä huonosti, vaikka toimisi itse oikein.
Väkivallan tekijä naisten kohdalla on useimmiten nykyinen tai ex mies, joskus torjuttu treffikumppani. Yhdistävänä tekijänä mustasukkaisuus, kontrollinhalu, narsismi, kyvyttömyys hyväksyä eroa tai pakkeja. Jos minä en sinua saa niin ei saa kukaan muukaan. Se vika on siellä väkivallan tekijän päässä. Erota saa ja kenenkään kanssa ei ole pakko lähteä treffeille. Jos siitä sietokyky ylittyy, niin sitä ei ollut alunperinkään. Usein tekoa edeltää uhkailu ja muu väkivalta, myös se henkinen, sen miehen puolelta.
Oikeasti, lue hieman henkirikoksista, näet kyllä kaavan.Olen lukenut henkirikoksista ja katsonut true crimeä luultavasti enemmän kuin keskivertopalstanainen. Olen tämän lisäksi selvittänyt muista lähteistä miten rikos oikeasti tapahtui ja huomannut tuon ärsyttävän huomiohakuisen dramatisointitaipumuksen joka vaivaa näitä ohjelmia. Joissakin mennään jopa niin pitkälle, että on keksitty olemattomia hahmoja tarinan maustamiseksi.
Itsekin tunnustat, että useimmiten väkivallantekijä on tuttu mies, mutta yrität sitten kiistää asian samassa lauseessa. Koittakaa nyt päättää miten se on. Vai väitättekö muka, että naisen elämä Suomessa on jotenkin vaarallista?
No totuus satuttaa, tämäkin viesti saa varmaan alapeukkuja hysteerisiltä true crime -faneilta.
Kuinka ollakaan Suomi on Euroopan toiseksi väkivaltaisia maa naisille.
No joku Kongoko on sitten turvallinen maa naisille? Siellä vasta naisia hakataankin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oliskohan että ei ollut valmis olemaan alasti saunassa kanssasi vielä tuossa vaiheessa?
Mitenkään mahdollista?
Ohiksena kysymys, että monet treffit pitää olla takana, jotta aikuinen nainen uskaltaa näyttäytyä alasti miehen edessä?
Sehän ihan riippuu etsitkö parisuhdetta vai panosuhdetta. Pitääkö naisen ottaa selvää oletko kirvesmurhaaja vai kumppaniehdokas. Ei kukaan halua tulla vieraan miehen asuntoon raiskattavaksi ja tapettavaksi. Mistä sen tietää minkä verran siellä on ylipäätään porukkaa, huumataanko sinut, myydäänkö ihmiskauppiaalle, päätyykö paloiksi roskikseen. Naisilla on kuule ihan muita huolia kuin sinulla
Olet tainnut katsoa vähän liikaa telkkaria, amerikkalaisia sarjoja ja true crimea. (Hohhoijaa)
Suomessa tuollaisen rikoksen kohteeksi joutuminen on edelleen hyvin harvinaista.
Ei niin harvinaista että sitä mahdollisuutta ei kannata laskea mukaan. Kaikkia tapauksia ei edes uutisoida. Omastakin tuttavapiiristä löytyy yksi murhattu henkilö.
Tuskin? Oon eri enkä tiedä tindermurhista, mutta olihan se yks tapaus joss joku mies meni treffeille kiduttaakseen treffikumppania.
Nainen oli kaverinsa kanssa tehnyt jonkun sopimuksen jonka vuoksi sai apua "ajoissa" . Oli silti jo joutunut pahoinpitelyn uhriksi. Miehen autosta oli löytynyt kaikenlaista jota aikoi käyttää treffeillään kiduttamisen ilosta.Taidat itsekin olla sellainen jännempityyppi..
Mulla on itsellänikin yllätys sellaisille 😊Taisi olla mainittu tapaus ulkomailta juuri näistä true crime -ohjelmista joita naiset kyttää pimeinä iltoina pissit housussa viinipullon kanssa.
Mikä sua niin true crimessa hiertää? Nehän ovat rikoksia, jotka ovat oikeasti tapahtuneet, eivät fiktiota. Maailmassa on paljon maita, joiden väkiluku on Suomea suurempi, niin tottakai todennäköisyys siellä joutua jonkun hullun uhriksi on suurempi.
Kannattaa muuten vähän lukea Suomessa tehdyistä henkirikoksista. Ne eivät kaikki ole ns siistejä puukotuksia, vaan joissain on hyvin sairaita piirteitä. Ei sillä, toisen hengen vieminen millä tavalla tahansa on aina sairasta.
EriHiertää se väkivallalla ja henkisellä väkivallalla mässäily ja tapahtumien dramatisointi. Aika harva tapaus true crimessa esitellään sellaisenaan vaan tarinaa on hieman höystetty, jotta siitä tulisi mielenkiintoisempi.
"Sinullekin voisi käydä juuri näin..." Ja sitten yleensä se on aina se komea mystinen uusi tapailumies joka kaappaa ja pistää kylmäksi vaikka tosiasiassa näin käy hyvin harvoin. Usein se väkivallan tekijä on huonosti kohdeltu tuttu mies jonka sietokyky on ylitetty.
Telkkariohjelmat tehdään niin, että ne olisivat mielenkiintoisia ja useinkin syyllistytään myös sensaatiohakuiseen viestintään. Se ei vie pois sitä faktaa, että ne rikokset ovat tapahtuneet ja joku ne on tehnyt.
Väkivallan tekijä naisten kohdalla on useimmiten nykyinen tai ex mies, joskus torjuttu treffikumppani. Yhdistävänä tekijänä mustasukkaisuus, kontrollinhalu, narsismi, kyvyttömyys hyväksyä eroa tai pakkeja. Jos minä en sinua saa niin ei saa kukaan muukaan. Se vika on siellä väkivallan tekijän päässä. Erota saa ja kenenkään kanssa ei ole pakko lähteä treffeille. Jos siitä sietokyky ylittyy, niin sitä ei ollut alunperinkään. Usein tekoa edeltää uhkailu ja muu väkivalta, myös se henkinen, sen miehen puolelta.
Oikeasti, lue hieman henkirikoksista, näet kyllä kaavan.Olen lukenut henkirikoksista ja katsonut true crimeä luultavasti enemmän kuin keskivertopalstanainen. Olen tämän lisäksi selvittänyt muista lähteistä miten rikos oikeasti tapahtui ja huomannut tuon ärsyttävän huomiohakuisen dramatisointitaipumuksen joka vaivaa näitä ohjelmia. Joissakin mennään jopa niin pitkälle, että on keksitty olemattomia hahmoja tarinan maustamiseksi.
Itsekin tunnustat, että useimmiten väkivallantekijä on tuttu mies, mutta yrität sitten kiistää asian samassa lauseessa. Koittakaa nyt päättää miten se on. Vai väitättekö muka, että naisen elämä Suomessa on jotenkin vaarallista?
No totuus satuttaa, tämäkin viesti saa varmaan alapeukkuja hysteerisiltä true crime -faneilta.
No joku Kongoko on sitten turvallinen maa naisille? Siellä vasta naisia hakataankin
Niin olikin puhe Euroopasta mutta silti
Vierailija kirjoitti:
Saunomisen ehdottaminen on lieroa, koska siinä on piilotarkoitus.
Ensin joku kerta seksiä, sitten vasta saunaa.
Kyllä minä aikoinani saunoin mieheni kanssa ennenkuin oli olut seksiä. Eikä sitä ollut tuona saunailtanakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä palstoja lukeneena olen saanut käsityksen, että suuri osa on valmis harrastamaan seksiä jo eka treffeillä, mitä itse olen hämmästellyt. Siten sauna kolmansilla treffeillä pitäisi olla suurelle osalle okei.
Kun nainen perääntyi, hän ei ollut kiinnostunut. Jos hän olisi, hän olisi kyllä vastannut ja vaikkei sauna olisikaan innostanut, hän olisi kyllä halunnut nähdä.
Seksiä ehkä mutta aika suunnitelmallista ehdottaa saunaa ja elokuvaa. Ensin alasti saunaan, sitten tortilloja ja leffa? Outo järjestys. Kuulostaa keksityltä mutta ei kai kukaan noin ehdota
Outo järjestys? Minusta ihan normaali järjestys.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin romanttisessa mielessä kiinnostunut miehestä niin varmasti lähtisin saunomaan, ei ongelmaa.
Aivan varmasti Jonne
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tajunnut että miksi sinne saunaan pitäisi mennä kenenkään kanssa. Kokovartalopesu on ihan intiimi juttu, jonka jokainen suorittaa omassa rauhassaan. Jotenkin hullulta kuulostaa myös saada kutsu joltain puolitutulta, että juu, tuu mun kanssa alasti istuskelemaan lauteille.
No nää on viime vuosina keksineet tän sekasaunakutsu-homman. Muka luonnollisen ja suomalaisen perinteen verrokkeella päästä intiimisti lähemmäs ja tirkistelemään nopeammin. Näitä sauna- ja mökkikutsuja nimittäin näkee. Onneksi naiset ovat tajunneet, eivätkä suostu! Voihan sinne muuten mennä pyyhekin päällä 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se että edetään edes tuohon pussailuun vaati kyllä todellisen kiinnostuksen.Minulle treffit miehen kotona (sis. ruoka) sopisi kolmansilla treffeillä erittäin hyvin. Ja johtaisi seksiin, koska enpä minä muuten kyseistä miestä enää edes tapaisi. Mutta edelleen: vihjaus saunaan = setämiestasoa.
Hyvin harva nainen alkaa haluta seksiä nähtyään miehen alastomana ja punakkana saunassa.
Sama täällä. Jos mulla on jo ollut kahdet hyvät treffit miehen kanssa, ja olen hänestä todella kiinnostunut, niin ehdottomasti haluaisin kolmannet treffit jomman kumman kotona, ja ehdottomasti haluaisin harrastaa seksiä miehen kanssa.
Se että esittääkö mies kutsun "haluatko tulla mun luokse syömään illallista" vai "haluatko tulla mun luokse saunomaan" on minulle sinänsä ihan se ja sama. Menisin joka tapauksessa, JOS siis olisin miehestä vahvasti kiinnostunut.
En kysyisi vielä parien treffien jälkeen saunomaan. Oltaisi vielä liian vieraita toisillemme eikä se olisi soveliasta.
Ennen kuin ehdottaa tekemistä, kysyy mitä toinen haluaa ja huomioi sen.
Sama juttu ruoan kanssa.
Selvittää mistä toinen pitää ja huomioi sen.
Ehkä jokin julkinen paikka olisi parempi vaihtoehto tavata tuossa vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa palsta täynnä vanhoja piikoja ja muita estyneitä. Vai että on törkeää kutsua kolmansilla treffeillä nainen kotiinsa. Ja mitä ihmeellistä on saunomisessa?
Itseasiassa kyllä, minut voisi luokitella estyneeksi. Minä en ole ikinä harrastanut irtoseksiä, enkä harrasta sitä jatkossakaan, minulla seksi kuuluu parisuhteeseen. En suhtaudu kevyesti intiimiin kanssakäymiseen, olen niin siveyden sipuli että se ärsyttää itseänikin. Ehkä yritit tuolla kommentillasi solvata, mutta silti se tulee ennenkaikkea sinunkaltaisillesi puun takaa että nainen ei ole automaattisesti heti jalat levällään kun mies sitä haluaa. Toki niitäkin naisia on, ja se on ihan yhtä ok kuin ne varovaisemmat naiset. Seksuaalisuus on monikirjoinen juttu.
No sama, mutta en kyllä luokittelisi itseäni estyneeksi. Libido on korkea, tykkään seksistä, haluan sitä usein ja osaan antaa mennä ja olen aktiivinen. Mutta vain pysyvässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se että edetään edes tuohon pussailuun vaati kyllä todellisen kiinnostuksen.Minulle treffit miehen kotona (sis. ruoka) sopisi kolmansilla treffeillä erittäin hyvin. Ja johtaisi seksiin, koska enpä minä muuten kyseistä miestä enää edes tapaisi. Mutta edelleen: vihjaus saunaan = setämiestasoa.
Sama täällä. Jos mulla on jo ollut kahdet hyvät treffit miehen kanssa, ja olen hänestä todella kiinnostunut, niin ehdottomasti haluaisin kolmannet treffit jomman kumman kotona, ja ehdottomasti haluaisin harrastaa seksiä miehen kanssa.
Se että esittääkö mies kutsun "haluatko tulla mun luokse syömään illallista" vai "haluatko tulla mun luokse saunomaan" on minulle sinänsä ihan se ja sama. Menisin joka tapauksessa, JOS siis olisin miehestä vahvasti kiinnostunut.
En tajua. Minä haluan tutustua kauan.
Minä en harrasta saunomista joten voi saunoa yksin jokainen joka siitä pitää.
Kutsu naimaan on tässä häveliäästi piilotettu saunomiskutsuun. Jokainen voi harkita omalta kohdaltaan kuinka suhtautuu. Kaksien treffien jälkeen pitäisin loukkauksena.
Hyi, tuo saunomaan kysyminen on niin turnoff mulle. Useampi mies on tän tehnyt, ehkä joillekin naisille sitten toimiikin? Vai hakkaavatko päätään seinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä palstoja lukeneena olen saanut käsityksen, että suuri osa on valmis harrastamaan seksiä jo eka treffeillä, mitä itse olen hämmästellyt. Siten sauna kolmansilla treffeillä pitäisi olla suurelle osalle okei.
Kun nainen perääntyi, hän ei ollut kiinnostunut. Jos hän olisi, hän olisi kyllä vastannut ja vaikkei sauna olisikaan innostanut, hän olisi kyllä halunnut nähdä.
Seksiä ehkä mutta aika suunnitelmallista ehdottaa saunaa ja elokuvaa. Ensin alasti saunaan, sitten tortilloja ja leffa? Outo järjestys. Kuulostaa keksityltä mutta ei kai kukaan noin ehdota
Pitäisikö muka teeskennellä, ettei seksi ole mielessä.
Itse olen niitä tutustutaan ensin muutama kuukausi -tyyppejä, mutta varmaan kuulun vähemmistöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö muka teeskennellä, ettei seksi ole mielessä.
Itse olen niitä tutustutaan ensin muutama kuukausi -tyyppejä, mutta varmaan kuulun vähemmistöön.
Olen itse niitä, odotellaan riittävän pitkään (viikkoja, kuukausia tai häitä tms.) tyyppejä, mutta seksistä voi puhua mielestäni alusta asti. Sen sijaan sen piilottelu ja verhoaminen johonkin outoon ehdotteluun on vastenmielistä. Yksi osa tutustumista on myös se, että puhuu siitä seksuaalisesta halusta ja jännitteestä, joka on syntymässä ja miten seksiin ja ihmisiin suhtautuu jne. Tuo taas antaa kuvan, että mies on valmis panemaan ketä tahansa koska tahansa, jos onnistuu kiinni saamaan. Ja vielä yrittää verhota sitä jonnekin saunakutsun taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitteko edes pussailleet? Nainen ehkä vasta arvioi sitä, viehättyykö hän sinusta romanttisesti. Aika ahdistavaa tuossa vaiheessa ehdottaa saunaa, ellei molemmille ole aivan päivänselvää, että fyysistä vetovoimaa on. Itse kävin 3 kertaa yhden miehen kanssa treffeillä, yritin tunnustella fiiliksiä että pystynkö hänen kanssaan mihinkään fyysiseen (yleensä huomaan tuon asian nopeammin, tuon miehen kohdalla kesti pidempään arvioida tuo asia jostain syystä). Sitten mies ehdotti että tulisin hänen luokseen syömään, sekin tuntui ahdistavalta tuossa tilanteessa, kun aavistin jo, että seksuaalista vetovoimaa ei ole. Ahdistaisi olla noin intiimissä paikassa silloin kahdestaan. Lopetin tapailun kun tajusin etten pysty hänen kanssaan fyysiseen kanssakäymiseen.
He ovat aikuisia ja tavanneet jo kaksi kertaa, jos en väärin muistele aloitusta.
Olen itse siirtymässä miehenä siihen, että kysyn ihan alkuvaiheessa suoraan, että "pidätkö minua viehättävänä/hyvännäköisenä?" Jos vastauksena on hiljaisuutta, sanojen hidasta hakemista, paheksuntaa tai tirskuntaa, se on sitten siinä. Jokainen mies haluaa naisen, joka ihailee hänen ulkonäköään, mutta moni mies ennemmin on altavastaajana suhteessa ja ujostelee perusjuttuja kuin ottaa niistä selvää, koska hän ei kestä kuulla totuutta. Parempi siis välttelevä EVVK-nainen, joka välillä antaa seksiä vastineeksi hyvästä käytöksestä kuin intohimo.
En sano noidenkaan tavismiesten olevan "väärässä", koska he sentään saavat neuvoteltua itselleen saamisseksiä (ei siis ihailuseksiä, jota naiset ja chadit saavat), mutta itseni kohdalla omaa arvokkuutta loukkaa sellainen oman seksuaalisuuden ujostelu, totuuden kiertäminen ja jatkuva kompensointi.
Ok, eli olet
- täysin ulkona normaalista sosiaalisuudesta
- mahdollisesti neuroepätyypillinen
- suhtaudut tympeän epäluuloisesti naisiin, myös treffikumppaniisi
- kerrot tämän deitillesi tuolla nerokkaalla viehättävyyskysymykselläsi
Paras mahdollisuutesi saada *köh* ihailuseksiä muistuttavaa seksiä on kertoa seksityöntekijälle toiveestasi ja maksaa asianmukainen hinta. Useimmat ihmiset etsivät kumppanilta kiintymystä ja rakkautta, ja pelkissä seksisuhteissakin positiivisesti värittynyttä hengailua, ei mitään kärttämistä omasta hyvännäköisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkään mahdollista?
Hei, emme me naisten suuri enemmistö lähtisi Kongossakaan puolituntemattoman kotiin saunomaan, jos tämä tieto sinua jotenkin lohduttaa 😘
Jos päässä pyörii kaiken maailman virukset, niin veikkaan, ettei seksi kiinnosta kenenkään kanssa. Seksi vaatii heittäytymistä.