Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas nainen pelästyi toisten treffien jälkeen...

Vierailija
21.04.2023 |

Kahdet mukavat treffit, käytiin leffassa ja drinkillä. Toisilla treffeillä vein hänet keilaamaan. Keskiviikkona laitoin viestiä, että voisi tulla lauantaina vähän saunomaan mun kämpille, laittaisin hänelle tortilloja ja katsottaisiin vaikka jotain leffaa. Nainen oli lukenut viestin keskiviikkona, mutta ei ole vastannut mitään kyselyihin sen jälkeen. 🙄 Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää nämä häilyvät naiset..

M31

Kommentit (325)

Vierailija
241/325 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, että miehet saunoo keskenään, kuten naisetkin. Nainen yleensä haluaa saunoa miehen kanssa vasta parisuhteessa, joten aloite saunomisesta kannattaa jättää naiselle.

Vierailija
242/325 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon keski-ikäinen nainen ja harrastan uimista, käyn talvisin avannossa ja tykkään saunoa. Olen aika spontaani ja pidän jopa miehistä ja seksistä. Elämäni pitkät ja vakavat suhteet ovat alkaneet "yhdenyön juttuina" ja jatkuneet sitten useita vuosia.

Olen myös ollut toisilla treffeillä avannossa ja kylpylässä. Silloin kun siis ekat treffit oli vain kahvilassa ja vaatteet pysyi päällä.

Nettitreffeille lähden vain julkisille paikoille. En siis kenenkään kotiin eikä kukaan tule minun luokseni ensimmäisille treffeille eikä edes toisille. Moni on ehdottanut sellaista ja usein saunomistakin, vastaus on aina sama ilman selittelyjä: Ei kiitos. Ja tietenkin se juttu oli siinä, urpot ei kiinnosta ollenkaan.

Ihan kivasti on elämässä riittänyt parempaa seuraa kaikin puolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/325 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, selvä tapaus! Kaksilla eka treffeillä sinä maksoit leffaa ja keilailua ja jos oikein muistan treffailua, niin maksoit myös syötävät ja juotavat.

Kolmansilla treffeillä olisi ollut vain saunomista ja itse tehtyä safkaa.. ei nappaa.

Vierailija
244/325 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttavat naiset kuvittelevat aloittajan olevan tavallisennäköinen mies ja katsovat alitajuisesti, että mies on ylittänyt rajansa vähän samaan tapaan kuin joku tavallinen japanilainen sanoisi keisarille, että "moro keisari!" eikä kumartaisi nöyrästi. 

Aloittajamies on ollut spontaani ja seurannut mieltymyksiään ilman mitään epäasiallisuutta, mutta naisen käsikirjoitus oikeasta etenemisesä taviksen kanssa on ollut erilainen ja naiset tunnetusti panttaavat seksiä ja jopa alastomuutta, ellei mies ole Cavill-Momoa. Useimmat miehet yrittävät nöyristellä ja hakata kikkeliään vasaralla, kunnes saavat lopulta nöyristeltyään luvan seksiin ja säännösteltyyn spontaaniuteen. 

Naisilla on niin sanottu 'double dating strategy' ja tuo AP:nkin tuntema nainen on saattanut lähteä pituuskeisarin sänkyyn puolen tunnin juttelun jälkeen, mutta siitä hän ei AP:lle puhu. 

Katsos kun on naisia ja on naisia. On naisia, jotka eivät koskaan, ikinä, kertaakaan, missään olosuhteissa harrasta irtoseksiä tai seksiä suurin piirtein tuntemattoman kanssa. On naisia, jotka jossain olosuhteissa tai jossain elämäntilanteessa saattavat harrastaa irtoseksiä tuntemattoman kanssa. Ja on naisia, jotka jopa myyvät itseään. 

Ap on nyt tainnut treffata ensiksi mainittuja naisia, jotka etsivät parisuhdetta ja harrastavat vain parisuhdeseksiä. Siihen on ihan turha vetää mitään alfa-, momoa- tai mitään muitakaan ulkonäkö- tai statuskortteja. 

Vierailija
245/325 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttavat naiset kuvittelevat aloittajan olevan tavallisennäköinen mies ja katsovat alitajuisesti, että mies on ylittänyt rajansa vähän samaan tapaan kuin joku tavallinen japanilainen sanoisi keisarille, että "moro keisari!" eikä kumartaisi nöyrästi. 

Aloittajamies on ollut spontaani ja seurannut mieltymyksiään ilman mitään epäasiallisuutta, mutta naisen käsikirjoitus oikeasta etenemisesä taviksen kanssa on ollut erilainen ja naiset tunnetusti panttaavat seksiä ja jopa alastomuutta, ellei mies ole Cavill-Momoa. Useimmat miehet yrittävät nöyristellä ja hakata kikkeliään vasaralla, kunnes saavat lopulta nöyristeltyään luvan seksiin ja säännösteltyyn spontaaniuteen. 

Naisilla on niin sanottu 'double dating strategy' ja tuo AP:nkin tuntema nainen on saattanut lähteä pituuskeisarin sänkyyn puolen tunnin juttelun jälkeen, mutta siitä hän ei AP:lle puhu. 

Minulle on ihan yksi lysti minkä näköinen ihminen on. Tässä ollaan aikuisia eikä teini-ikäisiä. 

Vierailija
246/325 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtui saunomisideasta. Se on törkeä.

Eletään suomessa eikä missään amerikassa missä alastomuus on pahin synti?

AP

Junttimaisen viestin lähetit, mikset soittanut ja kertonut että mä haluan nähdä sut alasti. Ei vois vähempää kiinnostaa riisua alasti sun takia sun luonasi. Miksi sä vedit sen saunomisenkin siihen viestiin?

Jos nyt väenväkisin haluat panna kolmannella tapaamisella, ehdota pelkästään syömistä ja leffaa sun luona. Kyllä tyhmempikin lissu tajuaa, mikä on sun taka-ajatuksesi.

Vierailija
247/325 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon väittelyä saunomisesta.

Näkisin ett AP:n viesti ilmaisi tilannetajun ja sosiaalisen älykkyyden puutetta. Ainakin minulle vastaava kutsu ilmaisisi, että mies on vähän yksinkertainen. Riippumatta siitä, pidänkö saunomisesta.

Joskushan saunaan voi mennä spontaanisti, mutta etukäteen suunniteltuna siitä puuttuu hyvä momentum ja se kuulostaa ap:n viestissä lähinnä vaatimukselta.

Miksei ap voinut vain ehdottaa niitä tortilloja ja sitten illan mittaan voinut koittaa tutkiskella olisiko hyvä hetki rennosti ehdottaa saunaa?

Vierailija
248/325 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisin ett AP:n viesti ilmaisi tilannetajun ja sosiaalisen älykkyyden puutetta. Ainakin minulle vastaava kutsu ilmaisisi, että mies on vähän yksinkertainen. Riippumatta siitä, pidänkö saunomisesta.

Joskushan saunaan voi mennä spontaanisti, mutta etukäteen suunniteltuna siitä puuttuu hyvä momentum ja se kuulostaa ap:n viestissä lähinnä vaatimukselta.

Miksei ap voinut vain ehdottaa niitä tortilloja ja sitten illan mittaan voinut koittaa tutkiskella olisiko hyvä hetki rennosti ehdottaa saunaa?

Saunan lämmittämiseen menee tunti. Mitä spontaania siinä on?

Vierailija
249/325 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sauna lämpeää nopeammin ja jos päätät spontaanisti lähteä vaikka hyvään ravintolaan, et sinä silloinkaan ole päätöshetkellä siellä ravintolan ovella. 

Vierailija
250/325 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffisivustoilla monet keski-ikäiset miehet hakevat SELÄNPESIJÄÄ. En voi ymmärtää mikä saa ikäiseni miehet kirjoittamaan noin. Eivätkö he käsitä, että lukijat ovat uppo-outoja ihmisiä?

Sitten kun on tutustuttu, ollut seksiä ja saunottu niin tarjoudun itsekin pesemään miehen selän, ei sillä. Mutta treffi-ilmossa SELÄNPESIJÄ.

Harrastan uimista. Tuon sen esille koska se on ihan yhtä hyvä harrastus kuin suunnistus, virkkaus tai kankaanpainanta. Tosi moni junttimies alkaa kirjoitella jostain rasvaisesta selänpesusta. Vaikka ihan fiksu alku vaikutelma oli. Ja profiilissani lukee selvästi jotta etsin vakavasti kumppania. Kaikki kommunikaatio katkeaa selänpesu kommenttiin.

Ja nämä siis 45+ miehiä. Itse olen 47.

Siksi koska miehet kaipaavat naisen kosketusta. Jos ymmärtäisit miten yksin moni eronnut mies jää avioeron, niin olisit ehkä hieman empaattisempi. Saattaa olla, että aluksi se pelkkä selän peseminen riittäisi. Sänkyhommat sitten myöhemmin.

Mutta ei, tottakai kaikki miehet ovat inhottavia sikoja.

Miksi minä haluaisin erityisesti pestä itselleni ventovieraan yksinäisyyttä potevan miehen selän ensitapaamisella? En keksi yhtään syytä.

Tämä on vähän samanlainen kysymys kuin miksi eronneena miehenä haluaisin maksaa veroja joilla kustannetaan yh-äitien tukien maksuja ja terveydenhuoltoa. Jos ei pysty asettumaan toisen asemaan, niin ei pysty.

Sun ei tartte haluta vaan se on sun lainmukainen velvollisuus. Mulla ei ole velvollisuutta pestä yhtään kenenkään kosketuksen puutteessa kärvistelevän miehen selkää.

Tarkalleen ottaen ainoa lakisääteinen tehtävä on maksaa verot, mutta niiden kohdistaminen on poliittinen asia ja sen vuoksi äänestinkin vaaleissa puoluetta joka huolehtii myös miesten hyvinvoinnista.

Lupasiko joku puolue kaikille yksin oleville miehille selänpesijän?

Epäsuorasti kyllä.

Ja sinä uskoit?

Vierailija
251/325 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä, mutta ihan hyvä, että on saanut vastauksia, koska varmasti on niitäkin miehiä, jotka ehdottavat saunomista ja sitten ihmettelevät, mikä meni pieleen.

Ei se ikinä johdu väärästä ehdotuksesta vaan väärästä miehestä.

Tämä. 100%

Sehän onkin kätevää, kun voi ajatella ettei omalla käytöksellään voi vaikuttaa naisen kiinnostukseen mitenkään.

Vierailija
252/325 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaa uudelle tuttavuudelle ehdottava mies joko ei ymmärrä turvallisuusnäkökulmaa naisen puolelta tai ei välitä siitä. Kumpikin huono asia -> tapailu kannattaa lopettaa.

Moni nainen on kokenut haukkumista, uhkailua ja stalkkaamista torjunnan seurauksena -> tapailu kannattaa lopettaa ghostaamalla.

Vierailija
253/325 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä, mutta ihan hyvä, että on saanut vastauksia, koska varmasti on niitäkin miehiä, jotka ehdottavat saunomista ja sitten ihmettelevät, mikä meni pieleen.

Ei se ikinä johdu väärästä ehdotuksesta vaan väärästä miehestä.

Tämä. 100%

Sehän onkin kätevää, kun voi ajatella ettei omalla käytöksellään voi vaikuttaa naisen kiinnostukseen mitenkään.

Jep, ja jatkaa samaa urpoa käytöstä ja syyttää edelleen naisten kuviteltuja ulkonäkökriteerejä. Profit, todellakin :)

Vierailija
254/325 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on yksinkertaisesti vain ääliö.

Vierailija
255/325 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki heti lämmin- kiuas. Kansi auki ja heti löylyttelemään..

Vierailija
256/325 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin oliskohan että ei ollut valmis olemaan alasti saunassa kanssasi vielä tuossa vaiheessa?

Mitenkään mahdollista?

Onko siellä pakko käydä yhtäaikaa?

Heh, voin kuvitella juntin ap:n ilmeen, kun nainen saapuu paikalle ja sanoo että käy sinä sitten minun jälkeeni.

No miksei sitäkin voi siinä virstittelyvaiheessakin jo sopia, että joo voin tulla, mutta onhan meillä erilliset saunavuorot. Miksi pitää olla ilkeä?

Koska kahden tapaamisen jälkeen ei tiedä voiko toiseen luottaa. Siksi sitä saunomista ei edes lähdetä kokeilemaan ja mielenkiinto lopahtaa. Se ettei lähde potentiaalisesti itselle vaaralliseen tilanteeseen ei ole ilkeyttä vaan järkevyyttä.

No miksi sitä ei voi sitten vasn sanoa, että edetään vähän hitaammin ja ehdottaa jotai muuta. Miksi se on automaattisesti hävytöntä ja törkeää, että toinen olisi valmis etenemään nopeammin? Jos samaa tahtia ei sitten löydy, niin todeta että tää oli tässä, mutta kait sitä nyt kerran saa ehdottaa ilman että on automaattisesti pahat mielessä

Koska jokaisella on itsemääräämisoikeus, myös naisilla, jokainen saa lopettaa tapailun, seurustelun ja jopa parisuhteen ihan siinä kohtaa kun itse niin haluaa. Tässä kohtaa kiinnostus loppui kahteen tapaamiseen.

Mutta miksi pitää ghoustata ja keskustelupalstalla syyttää "törkeäksi" ja olla varma, ettei tyypillä ollut kuin pahat mielessä. Jos ei kiinnosta, miksi silti pitää olla ilkeä?

Omalla deittailukokemuksella nämä liian aikaisin saunomista ehdottelevat miehet ovat joko muutenkin sosiaalisilta taidoiltaan heikkolahjaisia tai sitten täysin rajattomia. On turvallisempaa jättää kokonaan vastaamatta, koska vastauksena on lähes aina loputon jankkaaminen, vänkääminen tai pahimmillaan haukkuminen ja uhkailu kun toiveisiin ei suostuta.

Vierailija
257/325 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko edes pussailleet? Nainen ehkä vasta arvioi sitä, viehättyykö hän sinusta romanttisesti. Aika ahdistavaa tuossa vaiheessa ehdottaa saunaa, ellei molemmille ole aivan päivänselvää, että fyysistä vetovoimaa on. Itse kävin 3 kertaa yhden miehen kanssa treffeillä, yritin tunnustella fiiliksiä että pystynkö hänen kanssaan mihinkään fyysiseen (yleensä huomaan tuon asian nopeammin, tuon miehen kohdalla kesti pidempään arvioida tuo asia jostain syystä). Sitten mies ehdotti että tulisin hänen luokseen syömään, sekin tuntui ahdistavalta tuossa tilanteessa, kun aavistin jo, että seksuaalista vetovoimaa ei ole. Ahdistaisi olla noin intiimissä paikassa silloin kahdestaan. Lopetin tapailun kun tajusin etten pysty hänen kanssaan fyysiseen kanssakäymiseen.

Vierailija
258/325 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin oliskohan että ei ollut valmis olemaan alasti saunassa kanssasi vielä tuossa vaiheessa?

Mitenkään mahdollista?

Onko siellä pakko käydä yhtäaikaa?

Heh, voin kuvitella juntin ap:n ilmeen, kun nainen saapuu paikalle ja sanoo että käy sinä sitten minun jälkeeni.

No miksei sitäkin voi siinä virstittelyvaiheessakin jo sopia, että joo voin tulla, mutta onhan meillä erilliset saunavuorot. Miksi pitää olla ilkeä?

Koska kahden tapaamisen jälkeen ei tiedä voiko toiseen luottaa. Siksi sitä saunomista ei edes lähdetä kokeilemaan ja mielenkiinto lopahtaa. Se ettei lähde potentiaalisesti itselle vaaralliseen tilanteeseen ei ole ilkeyttä vaan järkevyyttä.

No miksi sitä ei voi sitten vasn sanoa, että edetään vähän hitaammin ja ehdottaa jotai muuta. Miksi se on automaattisesti hävytöntä ja törkeää, että toinen olisi valmis etenemään nopeammin? Jos samaa tahtia ei sitten löydy, niin todeta että tää oli tässä, mutta kait sitä nyt kerran saa ehdottaa ilman että on automaattisesti pahat mielessä

Koska jokaisella on itsemääräämisoikeus, myös naisilla, jokainen saa lopettaa tapailun, seurustelun ja jopa parisuhteen ihan siinä kohtaa kun itse niin haluaa. Tässä kohtaa kiinnostus loppui kahteen tapaamiseen.

Mutta miksi pitää ghoustata ja keskustelupalstalla syyttää "törkeäksi" ja olla varma, ettei tyypillä ollut kuin pahat mielessä. Jos ei kiinnosta, miksi silti pitää olla ilkeä?

Omalla deittailukokemuksella nämä liian aikaisin saunomista ehdottelevat miehet ovat joko muutenkin sosiaalisilta taidoiltaan heikkolahjaisia tai sitten täysin rajattomia. On turvallisempaa jättää kokonaan vastaamatta, koska vastauksena on lähes aina loputon jankkaaminen, vänkääminen tai pahimmillaan haukkuminen ja uhkailu kun toiveisiin ei suostuta.

Ketjun vastaukset tukevat kokemustasi :)

Eritoten jankkaamisen osalta. Anonyymipalstalla vielä menee, omassa elämässä parasta pysyä mahdollisimman kaukana näistä.

Vierailija
259/325 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa palsta täynnä vanhoja piikoja ja muita estyneitä. Vai että on törkeää kutsua kolmansilla treffeillä nainen kotiinsa. Ja mitä ihmeellistä on saunomisessa?

Vierailija
260/325 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa palsta täynnä vanhoja piikoja ja muita estyneitä. Vai että on törkeää kutsua kolmansilla treffeillä nainen kotiinsa. Ja mitä ihmeellistä on saunomisessa?

Minä kutsuin ensitreffeillä nykyisen kumppanini kotiini ja hän jäi viikonlopuksi. Saunaehdottelijan olisin skipannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme