Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas nainen pelästyi toisten treffien jälkeen...

Vierailija
21.04.2023 |

Kahdet mukavat treffit, käytiin leffassa ja drinkillä. Toisilla treffeillä vein hänet keilaamaan. Keskiviikkona laitoin viestiä, että voisi tulla lauantaina vähän saunomaan mun kämpille, laittaisin hänelle tortilloja ja katsottaisiin vaikka jotain leffaa. Nainen oli lukenut viestin keskiviikkona, mutta ei ole vastannut mitään kyselyihin sen jälkeen. 🙄 Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää nämä häilyvät naiset..

M31

Kommentit (325)

Vierailija
321/325 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin oliskohan että ei ollut valmis olemaan alasti saunassa kanssasi vielä tuossa vaiheessa?

Mitenkään mahdollista?

Ohiksena kysymys, että monet treffit pitää olla takana, jotta aikuinen nainen uskaltaa näyttäytyä alasti miehen edessä?

Sehän ihan riippuu etsitkö parisuhdetta vai panosuhdetta. Pitääkö naisen ottaa selvää oletko kirvesmurhaaja vai kumppaniehdokas. Ei kukaan halua tulla vieraan miehen asuntoon raiskattavaksi ja tapettavaksi. Mistä sen tietää minkä verran siellä on ylipäätään porukkaa, huumataanko sinut, myydäänkö ihmiskauppiaalle, päätyykö paloiksi roskikseen. Naisilla on kuule ihan muita huolia kuin sinulla

Olet tainnut katsoa vähän liikaa telkkaria, amerikkalaisia sarjoja ja true crimea. (Hohhoijaa)

Suomessa tuollaisen rikoksen kohteeksi joutuminen on edelleen hyvin harvinaista.

Ei niin harvinaista että sitä mahdollisuutta ei kannata laskea mukaan. Kaikkia tapauksia ei edes uutisoida. Omastakin tuttavapiiristä löytyy yksi murhattu henkilö.

Ai Tinder-treffeillä murhattu sellainen? Tuskin.

Tuskin? Oon eri enkä tiedä tindermurhista, mutta olihan se yks tapaus joss joku mies meni treffeille kiduttaakseen treffikumppania.

Nainen oli kaverinsa kanssa tehnyt jonkun sopimuksen jonka vuoksi sai apua "ajoissa" . Oli silti jo joutunut pahoinpitelyn uhriksi. Miehen autosta oli löytynyt kaikenlaista jota aikoi käyttää treffeillään kiduttamisen ilosta.

Taidat itsekin olla sellainen jännempityyppi..

Mulla on itsellänikin yllätys sellaisille 😊

Taisi olla mainittu tapaus ulkomailta juuri näistä true crime -ohjelmista joita naiset kyttää pimeinä iltoina pissit housussa viinipullon kanssa.

P.S. Se avainten kilistely ei tule toimimaan.

Mikä sua niin true crimessa hiertää? Nehän ovat rikoksia, jotka ovat oikeasti tapahtuneet, eivät fiktiota. Maailmassa on paljon maita, joiden väkiluku on Suomea suurempi, niin tottakai todennäköisyys siellä joutua jonkun hullun uhriksi on suurempi.

Kannattaa muuten vähän lukea Suomessa tehdyistä henkirikoksista. Ne eivät kaikki ole ns siistejä puukotuksia, vaan joissain on hyvin sairaita piirteitä. Ei sillä, toisen hengen vieminen millä tavalla tahansa on aina sairasta.

Eri

Hiertää se väkivallalla ja henkisellä väkivallalla mässäily ja tapahtumien dramatisointi. Aika harva tapaus true crimessa esitellään sellaisenaan vaan tarinaa on hieman höystetty, jotta siitä tulisi mielenkiintoisempi.

"Sinullekin voisi käydä juuri näin..." Ja sitten yleensä se on aina se komea mystinen uusi tapailumies joka kaappaa ja pistää kylmäksi vaikka tosiasiassa näin käy hyvin harvoin. Usein se väkivallan tekijä on huonosti kohdeltu tuttu mies jonka sietokyky on ylitetty.

Telkkariohjelmat tehdään niin, että ne olisivat mielenkiintoisia ja useinkin syyllistytään myös sensaatiohakuiseen viestintään. Se ei vie pois sitä faktaa, että ne rikokset ovat tapahtuneet ja joku ne on tehnyt.

Kyllä kenelle tahansa voi käydä huonosti, vaikka toimisi itse oikein.

Väkivallan tekijä naisten kohdalla on useimmiten nykyinen tai ex mies, joskus torjuttu treffikumppani. Yhdistävänä tekijänä mustasukkaisuus, kontrollinhalu, narsismi, kyvyttömyys hyväksyä eroa tai pakkeja. Jos minä en sinua saa niin ei saa kukaan muukaan. Se vika on siellä väkivallan tekijän päässä. Erota saa ja kenenkään kanssa ei ole pakko lähteä treffeille. Jos siitä sietokyky ylittyy, niin sitä ei ollut alunperinkään. Usein tekoa edeltää uhkailu ja muu väkivalta, myös se henkinen, sen miehen puolelta.

Oikeasti, lue hieman henkirikoksista, näet kyllä kaavan.

Olen lukenut henkirikoksista ja katsonut true crimeä luultavasti enemmän kuin keskivertopalstanainen. Olen tämän lisäksi selvittänyt muista lähteistä miten rikos oikeasti tapahtui ja huomannut tuon ärsyttävän huomiohakuisen dramatisointitaipumuksen joka vaivaa näitä ohjelmia. Joissakin mennään jopa niin pitkälle, että on keksitty olemattomia hahmoja tarinan maustamiseksi.

Itsekin tunnustat, että useimmiten väkivallantekijä on tuttu mies, mutta yrität sitten kiistää asian samassa lauseessa. Koittakaa nyt päättää miten se on. Vai väitättekö muka, että naisen elämä Suomessa on jotenkin vaarallista?

No totuus satuttaa, tämäkin viesti saa varmaan alapeukkuja hysteerisiltä true crime -faneilta.

Kuinka ollakaan Suomi on Euroopan toiseksi väkivaltaisia maa naisille.

https://yle.fi/a/3-11167864

No joku Kongoko on sitten turvallinen maa naisille? Siellä vasta naisia hakataankin

Mistä lähtien Kongo on ollut Euroopassa?

Vierailija
322/325 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin romanttisessa mielessä kiinnostunut miehestä niin varmasti lähtisin saunomaan, ei ongelmaa.

Minä en. Harrastaisin mielelläni seksiä, mutta en saunoisi tuossa vaiheessa tutustumista. Tuollainen setämies-ehdotus saunomaan luultavasti sammuttaisi kiinnostukseni.

Mutta papillooma- ja herpesvirukset eivät huolestuttaisi? (Kondomi ei suojaa niiltä)

En tiedä yhtään tapausta jossa virus olisi pystynyt läpäisemään ehjän muovikalvon tai ihon. Eli kondomi kyllä suojelee.

Mutta on sitten eri juttu jos menee ja harrastaa suojaamatonta suuseksiä. Samaten jos esim. räpläillään käsillä sukuelimiä ja sitten kosketaan omiin/toisen elimiin, silloinkin taudit voivat siirtyä. Näitä tuskin voi kondomin syyksi laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/325 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin romanttisessa mielessä kiinnostunut miehestä niin varmasti lähtisin saunomaan, ei ongelmaa.

Minä en. Harrastaisin mielelläni seksiä, mutta en saunoisi tuossa vaiheessa tutustumista. Tuollainen setämies-ehdotus saunomaan luultavasti sammuttaisi kiinnostukseni.

Mutta papillooma- ja herpesvirukset eivät huolestuttaisi? (Kondomi ei suojaa niiltä)

En tiedä yhtään tapausta jossa virus olisi pystynyt läpäisemään ehjän muovikalvon tai ihon. Eli kondomi kyllä suojelee.

Mutta on sitten eri juttu jos menee ja harrastaa suojaamatonta suuseksiä. Samaten jos esim. räpläillään käsillä sukuelimiä ja sitten kosketaan omiin/toisen elimiin, silloinkin taudit voivat siirtyä. Näitä tuskin voi kondomin syyksi laittaa.

Papillooman varominen on vähän kuin yrittäisi varoa flunssaa flunssakaudella. Parasta on pidättäytyä kaikesta seksistä ja ihmisten ilmoilla liikkumisesta, jos näitä haluaa välttää. Ja jos haluaa välttää herpekseen, on viisainta pidättäytyä kaikesta suutelusta ja suuseksistä, huuliherpestä kantaa suurin osa väestöstä ja moni tietämättäänkin.

Nuorempi polvi on onneksi rokotettu papilloomaa vastaan, pikkuhiljaa myös pojat.

Eipä silti, en lähtisi uuden kumppanin kanssa mihinkään suojaamattomaan limakalvo-genitaalikontaktiin ilman tuoreita testejä. Ja jos ei testaa tai kykene aikuiseen keskusteluun, saa saman tien jäädä.

Vierailija
324/325 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä palstoja lukeneena olen saanut käsityksen, että suuri osa on valmis harrastamaan seksiä jo eka treffeillä, mitä itse olen hämmästellyt. Siten sauna kolmansilla treffeillä pitäisi olla suurelle osalle okei.

Kun nainen perääntyi, hän ei ollut kiinnostunut. Jos hän olisi, hän olisi kyllä vastannut ja vaikkei sauna olisikaan innostanut, hän olisi kyllä halunnut nähdä.

Seksiä ehkä mutta aika suunnitelmallista ehdottaa saunaa ja elokuvaa. Ensin alasti saunaan, sitten tortilloja ja leffa? Outo järjestys. Kuulostaa keksityltä mutta ei kai kukaan noin ehdota

Pitäisikö muka teeskennellä, ettei seksi ole mielessä.

Itse olen niitä tutustutaan ensin muutama kuukausi -tyyppejä, mutta varmaan kuulun vähemmistöön.

Olen itse niitä, odotellaan riittävän pitkään (viikkoja, kuukausia tai häitä tms.) tyyppejä, mutta seksistä voi puhua mielestäni alusta asti. Sen sijaan sen piilottelu ja verhoaminen johonkin outoon ehdotteluun on vastenmielistä. Yksi osa tutustumista on myös se, että puhuu siitä seksuaalisesta halusta ja jännitteestä, joka on syntymässä ja miten seksiin ja ihmisiin suhtautuu jne. Tuo taas antaa kuvan, että mies on valmis panemaan ketä tahansa koska tahansa, jos onnistuu kiinni saamaan. Ja vielä yrittää verhota sitä jonnekin saunakutsun taakse. 

Miksi ap sitten TAAS toistaa samaa virhettä?

Vierailija
325/325 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "pelästynyt" vaan _menetti mielenkiintonsa_ alastomuutta ja seksiä hetipian vonkaavaan tusinaääliöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi