Taas nainen pelästyi toisten treffien jälkeen...
Kahdet mukavat treffit, käytiin leffassa ja drinkillä. Toisilla treffeillä vein hänet keilaamaan. Keskiviikkona laitoin viestiä, että voisi tulla lauantaina vähän saunomaan mun kämpille, laittaisin hänelle tortilloja ja katsottaisiin vaikka jotain leffaa. Nainen oli lukenut viestin keskiviikkona, mutta ei ole vastannut mitään kyselyihin sen jälkeen. 🙄 Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää nämä häilyvät naiset..
M31
Kommentit (325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin romanttisessa mielessä kiinnostunut miehestä niin varmasti lähtisin saunomaan, ei ongelmaa.
Minä en. Harrastaisin mielelläni seksiä, mutta en saunoisi tuossa vaiheessa tutustumista. Tuollainen setämies-ehdotus saunomaan luultavasti sammuttaisi kiinnostukseni.
Mutta papillooma- ja herpesvirukset eivät huolestuttaisi? (Kondomi ei suojaa niiltä)
En tiedä yhtään tapausta jossa virus olisi pystynyt läpäisemään ehjän muovikalvon tai ihon. Eli kondomi kyllä suojelee.
Mutta on sitten eri juttu jos menee ja harrastaa suojaamatonta suuseksiä. Samaten jos esim. räpläillään käsillä sukuelimiä ja sitten kosketaan omiin/toisen elimiin, silloinkin taudit voivat siirtyä. Näitä tuskin voi kondomin syyksi laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin romanttisessa mielessä kiinnostunut miehestä niin varmasti lähtisin saunomaan, ei ongelmaa.
Minä en. Harrastaisin mielelläni seksiä, mutta en saunoisi tuossa vaiheessa tutustumista. Tuollainen setämies-ehdotus saunomaan luultavasti sammuttaisi kiinnostukseni.
Mutta papillooma- ja herpesvirukset eivät huolestuttaisi? (Kondomi ei suojaa niiltä)
En tiedä yhtään tapausta jossa virus olisi pystynyt läpäisemään ehjän muovikalvon tai ihon. Eli kondomi kyllä suojelee.
Mutta on sitten eri juttu jos menee ja harrastaa suojaamatonta suuseksiä. Samaten jos esim. räpläillään käsillä sukuelimiä ja sitten kosketaan omiin/toisen elimiin, silloinkin taudit voivat siirtyä. Näitä tuskin voi kondomin syyksi laittaa.
Papillooman varominen on vähän kuin yrittäisi varoa flunssaa flunssakaudella. Parasta on pidättäytyä kaikesta seksistä ja ihmisten ilmoilla liikkumisesta, jos näitä haluaa välttää. Ja jos haluaa välttää herpekseen, on viisainta pidättäytyä kaikesta suutelusta ja suuseksistä, huuliherpestä kantaa suurin osa väestöstä ja moni tietämättäänkin.
Nuorempi polvi on onneksi rokotettu papilloomaa vastaan, pikkuhiljaa myös pojat.
Eipä silti, en lähtisi uuden kumppanin kanssa mihinkään suojaamattomaan limakalvo-genitaalikontaktiin ilman tuoreita testejä. Ja jos ei testaa tai kykene aikuiseen keskusteluun, saa saman tien jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä palstoja lukeneena olen saanut käsityksen, että suuri osa on valmis harrastamaan seksiä jo eka treffeillä, mitä itse olen hämmästellyt. Siten sauna kolmansilla treffeillä pitäisi olla suurelle osalle okei.
Kun nainen perääntyi, hän ei ollut kiinnostunut. Jos hän olisi, hän olisi kyllä vastannut ja vaikkei sauna olisikaan innostanut, hän olisi kyllä halunnut nähdä.
Seksiä ehkä mutta aika suunnitelmallista ehdottaa saunaa ja elokuvaa. Ensin alasti saunaan, sitten tortilloja ja leffa? Outo järjestys. Kuulostaa keksityltä mutta ei kai kukaan noin ehdota
Pitäisikö muka teeskennellä, ettei seksi ole mielessä.
Itse olen niitä tutustutaan ensin muutama kuukausi -tyyppejä, mutta varmaan kuulun vähemmistöön.
Olen itse niitä, odotellaan riittävän pitkään (viikkoja, kuukausia tai häitä tms.) tyyppejä, mutta seksistä voi puhua mielestäni alusta asti. Sen sijaan sen piilottelu ja verhoaminen johonkin outoon ehdotteluun on vastenmielistä. Yksi osa tutustumista on myös se, että puhuu siitä seksuaalisesta halusta ja jännitteestä, joka on syntymässä ja miten seksiin ja ihmisiin suhtautuu jne. Tuo taas antaa kuvan, että mies on valmis panemaan ketä tahansa koska tahansa, jos onnistuu kiinni saamaan. Ja vielä yrittää verhota sitä jonnekin saunakutsun taakse.
Miksi ap sitten TAAS toistaa samaa virhettä?
Ei "pelästynyt" vaan _menetti mielenkiintonsa_ alastomuutta ja seksiä hetipian vonkaavaan tusinaääliöön.
Mistä lähtien Kongo on ollut Euroopassa?