Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähestytäänkö teitä romanttisessa mielessä esim ruokakaupassa, kirjastossa tai muissa arkisissa tilanteissa?

Vierailija
15.04.2023 |

Muualla siis kuin jossain terassilla, ravintolassa tai festarien tyyppisissä tilanteissa. Tuleeko treffipyyntöjä ja jos tulee, minkä näköinen ja ikäinen olet?

Kommentit (448)

Vierailija
281/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Baarissa joku turjake toisinaan iskee.

Vierailija
282/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lähestytä, koska olen mies.

Eikä minua, koska olen nainen.

Jos nyt kerran oma sukupuoli on ainoa tarvittava selitys.

Naisen kohdalla siellä on sitten taustalla jotain muita tekijöitä. Mutta en mä sokea ole. Eli näen peiliin. Siellä on treenattu, sporttinen, siististi pukeutuva sosiaalinen mies. Mutta aina on pitänyt itse lähestyä naisia. Ehkä elämän aikana 1-2 kertaa on nainen lähestynyt. Eli siis seuraa saan, jos itse lähestyn. Tässä kysyttiin, että lähestytäänkö sinua. No ei lähestytä. Noin kategorisesti miehiä ei lähestytä naisten suunnalta.

Naiset ymmärtävät yleensä myös lähestymisen eri tavalla. Naisen mielestä joku katse saattaa olla naisen suora lähestyminen, eikä mies välttämättä (todennäköisesti) tällaista huomaa. Eli naisen mielestä lähestyminen on se, että nainen antaa omasta mielestään selvän merkin ja miehen pitäisi ymmärtää tästä lähestyä naista. En tiedä, en ole itse tällaisia merkkejä tai lähestymisiä koskaan nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena huudeltiin ja vislailtiin perään, mutta baari oli se paikka, jossa yleensä tultiin ehdottelemaan. Mutta vuosia sitten minut iskettiin työpaikallani. Olin aspassa ja eräs mies, joka asioi meillä silloin tällöin, pyysi treffeille ihan yllättäen. Siitä syntyikin suht pitkä (seksi)suhde. Nykyään saan olla hyvin rauhassa niin kaupassa kuin missä tahansa, baareissa en enää käy.

Vierailija
284/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottavat kyllä. Yksi on pyytänyt treffeille kaupassa. Ei ollut minun tyyppiäni. Enkä halunnut sillon mitään suhdetta.

Olen pitkä, hoikka, luonnollinen. Pukeudun istuviin ja puhtaisiin vaatteisiin.

En ole ihan nuori typy enää.

Vierailija
285/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 20v niin kyllä, ja aika useinkin kaupungilla kaiken ikäiset miehet tulivat tekemään tikusta asiaa yksin liikkuessani. Nyt kun olen 30v kahden lapsen äiti ja liikkeellä vähintään yhden vauvan ja usein aviomiehen kanssa niin jostain syystä ei...

Vierailija
286/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kohdalla siellä on sitten taustalla jotain muita tekijöitä. Mutta en mä sokea ole. Eli näen peiliin. Siellä on treenattu, sporttinen, siististi pukeutuva sosiaalinen mies. Mutta aina on pitänyt itse lähestyä naisia. Ehkä elämän aikana 1-2 kertaa on nainen lähestynyt. Eli siis seuraa saan, jos itse lähestyn. Tässä kysyttiin, että lähestytäänkö sinua. No ei lähestytä. Noin kategorisesti miehiä ei lähestytä naisten suunnalta.

Mutta jos sua on kerran tuo 1-2 kertaa lähestytty, miksi sanot ettei miehiä lähestytä? Sua on lähestytty enemmän kuin mua ja monia muita naisia.

Vierailija
287/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran kirjastossa kun olin tekemässä siellä kurssityötä. Mies tunnisti läppärin kannessa olleen tarrani ja keskustelu lähti poikimaan siitä. Tämä sitten johtikin hiljalleen nykyiseen parisuhteeseeni. Muuten kaikki lähestymiset ovat tapahtuneet Tinderissä, baareja en harrasta.

Vierailija
288/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden kerran kirjastossa kun olin tekemässä siellä kurssityötä. Mies tunnisti läppärin kannessa olleen tarrani ja keskustelu lähti poikimaan siitä. Tämä sitten johtikin hiljalleen nykyiseen parisuhteeseeni. Muuten kaikki lähestymiset ovat tapahtuneet Tinderissä, baareja en harrasta.

Tällä palstalla on monet kerrat neuvottu, ettei kirjastossa lähestytä naisia. Eikä kaupassa, eikä kadulla.

Vierailija
289/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos sua on kerran tuo 1-2 kertaa lähestytty, miksi sanot ettei miehiä lähestytä? Sua on lähestytty enemmän kuin mua ja monia muita naisia.

Kyllä miehiä lähestytään, mutta hyvin hyvin harvoja. Suurimmalla osalla suomalaisista miehistä ei ole minkäänlaista kokemusta naisten lähestymisestä. Mitä enemmän miesmallitasolle mennään, sitä enemmän on naisten lähestymisiä.

Vierailija
290/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä vaikuttaa kummalliselta, että osaa naisia heidän omien sanojensa mukaan lähestytään joka puolella häiriöksi asti, ja osaa naisia omien sanojensa mukaan ei ikinä.

Osa naisista liiottelee vahvasti. Yksi ystäväni on tällainen, joka ei kertomansa mukaan saa olla missään rauhassa. Tahtomattaan sinkku, lähes 40 v. Olen itse ollut paikalla noissa tilanteissa, joita kertoo eteenpäin muille ja... no, eihän ne nyt niin menneet.

Mietin onko se hänen tapansa kertoa, että on haluttu, vaikkei ole seuraa löytynyt. Olisko jotain itsetuntoon liittyvää?

Vierailija
291/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä suuri enemmistö naisista saa enemmän lähestymisiä, kuin kerran-pari elämässään.

Vierailija
292/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on monet kerrat neuvottu, ettei kirjastossa lähestytä naisia. Eikä kaupassa, eikä kadulla.

Minuakin on kirjastossa lähestytty ja monia keskusteluja eri ihmisten kanssa olen käynyt. Kyllä kirjasto on ihan hyvä paikka tavata ihmisiä. Itse olen kuitenkin naimisissa, enkä kiinnostunut parisuhteen etsimisen mielessä kommunikoimaan kenenkään kanssa.

Vierailija
293/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta yleensä ne on jotenkin ahdistavia tilanteita, ja ne miehet on aina olleet vähän epäilyttäviä. Ei mun mielestä täyspäinen mene ehdottelemaan random naisille jossain julkisella paikalla. Eri asia jos olisi jotenkin luonnollisesti muodostunut keskustelu, mutta ei nämä ehdottelijamiehet näe sinua ihmisenä.

Vierailija
294/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa yms. vastaavassa paikassa yleensä vartija lähestyy kysyen esim. "Voinko jotenkin auttaa?".

Vierailija
295/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä vaikuttaa kummalliselta, että osaa naisia heidän omien sanojensa mukaan lähestytään joka puolella häiriöksi asti, ja osaa naisia omien sanojensa mukaan ei ikinä.

Osa naisista liiottelee vahvasti. Yksi ystäväni on tällainen, joka ei kertomansa mukaan saa olla missään rauhassa. Tahtomattaan sinkku, lähes 40 v. Olen itse ollut paikalla noissa tilanteissa, joita kertoo eteenpäin muille ja... no, eihän ne nyt niin menneet.

Mietin onko se hänen tapansa kertoa, että on haluttu, vaikkei ole seuraa löytynyt. Olisko jotain itsetuntoon liittyvää?

Jep mullakin on kavereita jotka monesti olivat vahvasti sitä mieltä että joku mies yritti iskeä heitä, kun sivustakatsojan silmin tilanteessa ei ollut minkäänlaista kiinnostusta miehen puolelta. Olivat usein jopa tuohtuneita kuinka mies kehtasikin (etenkin jos kokivat miehet olevan heidän tasonsa alapuolella), ja itse olin lähinnä😬😒 kun lähinnä näytti että äijää ei olisi voinut vähempää kiinnostaa.

Vierailija
296/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta yleensä ne on jotenkin ahdistavia tilanteita, ja ne miehet on aina olleet vähän epäilyttäviä. Ei mun mielestä täyspäinen mene ehdottelemaan random naisille jossain julkisella paikalla. Eri asia jos olisi jotenkin luonnollisesti muodostunut keskustelu, mutta ei nämä ehdottelijamiehet näe sinua ihmisenä.

Juuri näin se menee. Normaali suomalainen mies ei kyllä lähesty selvinpäin vierasta naista keskellä kirkasta päivää. En ole kuullut yhdenkään parisuhteen/seksisuhteen ikinä alkaneen näin, missä täysin vieraat ihmiset ovat tavanneet vaikka liikennevaloissa. Tällä palstalla niitä on toki joka toinen suhde, mutta oikeassa elämässä ihan eri tilanne.

Vierailija
297/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä suuri enemmistö naisista saa enemmän lähestymisiä, kuin kerran-pari elämässään.

Varmaan joo. Itse en niihin naisiin kuulu. Enkä tosiaan laske mitään häiriköintiä, vaan juurikin romanttiset lähestymiset missä ollaan tosissaan. On mullekin jotkut känniset papparaiset jotain huudelleet ollessani teini, mutta oman ikäiset pojat eivät minusta olleet kiinnostuneita. Ja treffeille on pyydetty tasan yhden kerran, ollessani 23v. Se olikin sitten ensimmäinen poikaystäväni.

Loput 3 miestä olen itse pokannut. Muuten olisin ollut ihan yksin. Ja nyt kun en ole 15 vuoteen ketään miestä lähestynyt, ei ole ollut mitään sutinaakaan koska miehet eivät minua lähesty. Eli mulla on sama kuin sulla, että tiedän kyllä saavani seuraa halutessani, mutta mun pitää tehdä aloitteita.

Vierailija
298/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehiä lähestytään, mutta hyvin hyvin harvoja. Suurimmalla osalla suomalaisista miehistä ei ole minkäänlaista kokemusta naisten lähestymisestä. Mitä enemmän miesmallitasolle mennään, sitä enemmän on naisten lähestymisiä.

Eiköhän se ole naisillakin ihan sama: mitä lähemmäs mennään missimallitasoa, sitä enemmän naisella on kokemusta miesten lähestymisistä. Aika pitkälti miestenkin lähestymiset kohdistuvat samoille naisille.

Vierailija
299/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joo. Itse en niihin naisiin kuulu. Enkä tosiaan laske mitään häiriköintiä, vaan juurikin romanttiset lähestymiset missä ollaan tosissaan. On mullekin jotkut känniset papparaiset jotain huudelleet ollessani teini, mutta oman ikäiset pojat eivät minusta olleet kiinnostuneita. Ja treffeille on pyydetty tasan yhden kerran, ollessani 23v. Se olikin sitten ensimmäinen poikaystäväni.

Loput 3 miestä olen itse pokannut. Muuten olisin ollut ihan yksin. Ja nyt kun en ole 15 vuoteen ketään miestä lähestynyt, ei ole ollut mitään sutinaakaan koska miehet eivät minua lähesty. Eli mulla on sama kuin sulla, että tiedän kyllä saavani seuraa halutessani, mutta mun pitää tehdä aloitteita.

Jos tiedät saavasi seuraa, niin eikö silloin ole aika helppokin lähteä tekemään aloitteita? Mielestäni tästä keskusteluketjusta käy taas hyvin ilmi se, että erityisesti naisten kannattaisi näinä aikoina olla rohkeampia ja lähestyä miehiä. Tuloksellisuus on aina näin päin paljon parempi.

Vierailija
300/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole naisillakin ihan sama: mitä lähemmäs mennään missimallitasoa, sitä enemmän naisella on kokemusta miesten lähestymisistä. Aika pitkälti miestenkin lähestymiset kohdistuvat samoille naisille.

Naiskauneutta on joka puolella. Mieskomeutta vain 1/100 000. Kyllä lähestymisiä saavat ihan tavallisetkin naiset, kuten tästä ketjusta huomataan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan