Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähestytäänkö teitä romanttisessa mielessä esim ruokakaupassa, kirjastossa tai muissa arkisissa tilanteissa?

Vierailija
15.04.2023 |

Muualla siis kuin jossain terassilla, ravintolassa tai festarien tyyppisissä tilanteissa. Tuleeko treffipyyntöjä ja jos tulee, minkä näköinen ja ikäinen olet?

Kommentit (448)

Vierailija
1/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ainoastaan baareissa.

Vierailija
2/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin mies 55v ja ulkonäkö omasta mielestä ei niin mairea.

Muutama kerta vuodessa keskimäärin, johtuneeko siitä, että hymyilen hieman ja joskus otan katsekontaktia ja saatan tervehtiä nyökkäämällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä ole koskaan lähestyttykään. Baareissa on lähestytty. Olen ihan tavallisen näköinen 40+ nainen.

Vierailija
4/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi lähestytä. En tosin käy muualla kuin ruokakaupassa vähän ennen kuin kauppa menee kiinni mutta en haluaisi että mua lähestytään vaikka kävisin ravintoloissa ym.

Vierailija
5/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä lähestytty missään muualla kuin joskus harvoin jossain kotibileissä, ei edes baareissa. Minua väitettiin nuorempana kauniiksi aina välillä (siis että ihan perusnätti kai olin) että enpä tiedä missä vika.

Vierailija
6/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aina kun kävelen kadulla tai käyn vaikka saaristolaismarkkinoilla, niin joku nainen tulee kysymään olenko sinkku. Jotenkin ärsyttävää, kun ei ole saanut rauhassa kävellä moneen vuoteen.

Vierailija
7/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä vaikuttaa kummalliselta, että osaa naisia heidän omien sanojensa mukaan lähestytään joka puolella häiriöksi asti, ja osaa naisia omien sanojensa mukaan ei ikinä.

Vierailija
8/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä vaikuttaa kummalliselta, että osaa naisia heidän omien sanojensa mukaan lähestytään joka puolella häiriöksi asti, ja osaa naisia omien sanojensa mukaan ei ikinä.

Ei kaikkia miehiäkään lähestytä ja osaa lähestytään. Mitä kummallista siinä on?

Vierailija
9/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisissa paikoissa lähestymiseen liittyy tosi iso #metoon riski, koska nainen ei välttämättä halua, että häntä lähestytään.

Vierailija
10/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on kummallista? Ihan samaa se on miehillä. Osaa lähestytään jatkuvasti, osaa ei ollenkaan.

Vierailija
11/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai sinäkään jokaikistä tapaamaasi naista lähesty edes teoriassa? Varmasti vaikuttaa ulkoisen olemuksen lisäksi se onko nainen hymyilevä, katsooko ensin sinuun jne eli vaikuttaako siltä että uskaltaa ja haluaa lähestyä.

Vierailija
12/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen metoota ja muita woketustemppuja oli paljon paremmin. Kaupassa ja ihan missä vaan uskalsi lähestyä naista ja saada hänet mukaan rakkauden hetkeen.

Vierailija
13/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on kummallista? Ihan samaa se on miehillä. Osaa lähestytään jatkuvasti, osaa ei ollenkaan.

No onko nämä joita lähestytään koko ajan, sitten jotain Onlyfansin kuumimpia tissimalleja, ja ne joita ei lähestytä ikinä, jotain mörrimöykkyjä? VAi mikä homma? Miten tuollainen ero on mahdollinen?

Vierailija
14/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä ole koskaan lähestytty muualla kuin baarissa. Enkä niissäkään ole käynyt enää melkein viiteentoista vuoteen. Olen ihan ok-näköinen, hoikka alle 40 v. nainen, mutta olemukseni on kai yleensä melko torjuva. Esimerkiksi kaupassa kuljen suoraan hyllyltä A hyllylle B, enkä huomioi ketään ihmistä muuten kuin pitääkseni huolen, etten törmää heihin. 

Vierailija
15/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä!

Vierailija
16/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla, mutta kun olen varattu. Eikö miehet ymmärrä sormusta.

Vierailija
17/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan :D Ei edes nuorena, vaikka valehtelematta olin hyvin kaunis silloin. Tuttavuutta ei tulla tekemään edes baareissa/terasseilla/yms. Rauhassa saa olla.

Vierailija
18/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies löi minua täydet päähän, oli kyllä kännissä.

Ja yksikään mies ei pyytänyt tätä anteeksi tai tehnyt mitään, vaikka varmasti näki.

Vierailija
19/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää. Nuorena usein.

N44

Vierailija
20/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran joo, esim kadulla kävellessä. Nyt ei kyllä vähään aikaan, viimeksi muistaakseni syksyllä. Olen alle 30v, keskipituinen, hoikka mutta sporttinen, pitkähiuksinen, ei tatuointeja, meikkaan hyvin vähän tai en ollenkaan. Pukeudun hyvin huomiotaherättämättömästi, esim oversize-t-paitaan, trikoisiin ja tennareihin.