Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähestytäänkö teitä romanttisessa mielessä esim ruokakaupassa, kirjastossa tai muissa arkisissa tilanteissa?

Vierailija
15.04.2023 |

Muualla siis kuin jossain terassilla, ravintolassa tai festarien tyyppisissä tilanteissa. Tuleeko treffipyyntöjä ja jos tulee, minkä näköinen ja ikäinen olet?

Kommentit (448)

Vierailija
261/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestytään, ja lähestyjät vieläpä ihan miellyttäviä ja viehättäviä, about saman ikäisiä jne. Toki nuo lähestymiset tulee muun keskustelun kautta, eli eivät yhtäkkiä suoraan puskista tule pyytämään numeroa/treffeille, vaan esim. kaupassa mies heittää jotain small talkia, kysyy tiedänkö missä on leipähylly tai jotain vastaavaa, aletaan heittämään läppää, aletaan juttelemaan enempi, lopussa mies kysyy olenko sinkku ja pitäisikö vaihtaa numerot ja näin. Esimerkiksi. 

Olen 30v ja ihan normaalin näköinen silleen, naamani ei ole symmetrinen ja muutenkaan en ole täydellinen, mutta en myöskään ns. ruma tai lihava, tylsä, tyly tms.

Vierailija
262/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittämätön kirjoitti:

Voisko joku mimmi kertoa, mistä se johtuu, että jos tarvii vaikka tietää ostarilla, missä joku kauppa on ja kysyy sitä pyörittyään aikansa, se on jostain syystä joku iskuyritys?

Mistä tulee semmonen omahyväisyys, että joka asia muka koskee teidän iskemistä?

Tuon huomattuani en kysy keltään enää mitään, vaikka menisi puoli tuntia löytää se mesta.

En itse pidä tuollaisia iskuyrityksenä, mutta voin kuvitella että jotkut pitää. Kysyin parikymppisenä eräältä samanikäiseltä kundilta kaupassa jotain kun hän nyt sattui olemaan siinä lähimpänä käytävällä eikä myyjiä näkynyt kuin kassalla, mutta tyyppi katsoi mua kuin halpaa makkaraa ja sanoi ''etsi itse'' ennen kuin poistui paikalta, hän selvästi piti mua jotenkin alempitasoisena ja loukkaantui kun kuvitteli että yritin lähestyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormusta pitämällä saa olla ainakin rauhassa. Ei tarvitse ahdistelijoille näyttää keskisormea vaan nimetöntä. Eivät myöskään provosoidu väkivaltaisiksi.

Vierailija
264/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lähestytty koskaan. Olen pyöreä ja lyhyt. Olen saanut lähinnä haukkuja, vaikka pidän huolta ulkonäöstäni ja pukeudun siististi. Minua on haukuttu rumaksi ja läskiksi.

Vierailija
265/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan lukiossa on tullut treffipyyntöjä ja iskuyrityksiä ilman alkoholia (olen nyt yli 30). Sen jälkeen tilanteisiin on kyllä aina liittynyt joku tapahtuma, jossa juodaan alkoholia.

Vierailija
266/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei koskaan. Olen niin keskivertosuomalaisen naisen näköinen (167cm, pyöreähköt kasvot, normaalipainoinen, ruumiinrakenne tavallinen, vaaleat hiukset, siniset silmät, pukeudun tavallisesti) etten säteile arjessa mitään erityistä vetovoimaa mikä kiinnostaisi suomalaisia miehiä. Mutta huhhei kun lähdettiin kaverin kanssa Italiaan. Bella bellaa huudeltiin joka suunnasta.

Suomessa taas yksi tuttuni, joka on epätyypillisen näköinen suomalainen - siro, luonnostaan hyvin tummat ja pitkät hiukset, oliivinen iho ja sydämenmuotoiset kasvot herättää arjessa sekä naisten että miesten huomion.

Joskus yli 10v sitten luulin olevani ruma/epäviehättävä kun siihenastisessa elämässäni vain 2 miestä oli suoraan ilmaissut kiinnostusta minua kohtaan selvin päin (olin 21v). Tein profiilin suomi24-treffeihin ja parin päivän sisään olin saanut kymmeniä viestejä. Ahdistuin huomiosta ja poistuin sieltä. Sain kyllä itseluottamusta siihen, että vaikka miehet eivät lähesty suoraan voivat he silti haluta käydä treffeillä kanssani. Sen jälkeen taktiikkani oli olla aloitteentekijä passiivisen prinsessan sijaan. Kannatti.

Voin samaistua. Olen ulkonäöltäni ihan sun kopio. :D Pyöreäposkinen, vaalea, keskipituinen, nöpönenäinen naapurintyttö, eikä KETÄÄN kiinnosta Suomessa. Ei vaikka olen hoikka (mikä näyttää olevan miehille tärkeää). Ulkomaalaiset tulevat välillä juttelemaan. Kai sitä vaan sulautuu massaan niin hyvin, että miksi joku valitsisi juuri minut iskuyrityksen kohteeksi, kun ympärillä on useita muita suunnilleen samannäköisiä naisia.

Vierailija
267/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähestyvät usein vanhat papat ja vähän maistissa olevat hiukan hanttapulit keski-ikäiset. Olen oikeastaan vähän otettu. Kysymyshän on kuitenkin vain flirtistä ja osaan kuitata takaisin. Kohta se taas alkaa, kun saan vaaleat hiukan kiiltävät sukkahousut ja pikkukengät jalkaani. ;)

N50.

Vierailija
268/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähestytä. En tiedä johtuuko siitä, etten ota katsekontaktia kehenkään muuhun kuin myyjään jos olen kaupassa, muuten oon hyvin tiukasti omissa oloissani. Kaverin kanssa tosin viimeksi kun olin ruokakaupassa, menin pakkaamaan ensin omia ostoksiani ja kaveri odotti kassalla sen aikaa, että mua ennen ollut mies sai tavaransa kerättyä siitä toiselta puolelta hihnaa, mun vierestä. Mies oli kuulemma hidastellut ja tuijotellut mua koko ajan, ja hakenut katsekontaktia, mutta enhän mä mitään ollut huomannut. En ollut kassajonossa ainakaan tunnistanut kyseistä miestä keneksikään tutuksi.

Samoin mies on kauppareissujen jälkeen kysynyt "kuka se mies oli joka tuijotti sua koko ajan", mutta enhän mä mitään ole huomannut, kun tuijotellut joko omia kenkiä tai tuotehyllyjä.

Ehkä joku yrittäisi joskus tulla puhumaankin, jos en olisi kaupassa/julkisilla paikoilla niin omassa kuplassani. Olen (mielestäni) ihan tavallisen näköinen, tavallisen kokoinen 30v nainen ja käyn kaupoissa ihan siistin näköisenä (ettei joku tuijota vaan sen takia, että kulkisin kaupassa crocseilla ja joillain pieruverkkareilla/haisisi joltain navetalta yms)

Vierailija
269/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lähestytä. En tiedä johtuuko siitä, etten ota katsekontaktia kehenkään muuhun kuin myyjään jos olen kaupassa, muuten oon hyvin tiukasti omissa oloissani. Kaverin kanssa tosin viimeksi kun olin ruokakaupassa, menin pakkaamaan ensin omia ostoksiani ja kaveri odotti kassalla sen aikaa, että mua ennen ollut mies sai tavaransa kerättyä siitä toiselta puolelta hihnaa, mun vierestä. Mies oli kuulemma hidastellut ja tuijotellut mua koko ajan, ja hakenut katsekontaktia, mutta enhän mä mitään ollut huomannut. En ollut kassajonossa ainakaan tunnistanut kyseistä miestä keneksikään tutuksi.

Samoin mies on kauppareissujen jälkeen kysynyt "kuka se mies oli joka tuijotti sua koko ajan", mutta enhän mä mitään ole huomannut, kun tuijotellut joko omia kenkiä tai tuotehyllyjä.

Ehkä joku yrittäisi joskus tulla puhumaankin, jos en olisi kaupassa/julkisilla paikoilla niin omassa kuplassani. Olen (mielestäni) ihan tavallisen näköinen, tavallisen kokoinen 30v nainen ja käyn kaupoissa ihan siistin näköisenä (ettei joku tuijota vaan sen takia, että kulkisin kaupassa crocseilla ja joillain pieruverkkareilla/haisisi joltain navetalta yms)

Lisään vielä, että teen kauppareissut tosi nopeasti, yleensä hyvin ilta-aikaan, töissäni en nää ketään tuntemattomia, enkä muuten ole missään julkisilla paikoilla, jossa edes jonkun olisi mahdollista tulla juttelemaan. Pieni paikkakunta johon vasta muuttanut, joten tuttuja ei ole kuin muutama

Vierailija
270/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestytään missä milloinkin . Junassa , puistossa , somen kautta , työpaikalla , baarissa .

N46

Vierailija
271/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähestytä, koska olen mies.

Vierailija
272/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-17 vuotiaana lähestyivät humalaiset ahdistelijat, romanttisessa mielessä tasan yksi poika, jonka kanssa seurusteltiin pitkään. Sen jälkeen lähestyin itse yhtä miestä ja hänen kanssaan mentiin avioon asti.

Mutta koskaan ei ole kukaan sen jälkeen lähestynyt romanttisessa mielessä missään. Jos käyn ystäväni kanssa baarissa, hän kerää humalaisia miehiä ympärilleen, mutta minä saan istua rauhassa. Voiko tästä päätellä, että olen susiruma, vain kauniita (tai nuoria) lähestytään?

Vierailija
273/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähestytä koskaan. Kerran elämässäni on kadulla tuntematon mies pyytänyt elokuviin. Nuorena baarissa tuli juteltua miesten kanssa, en muista en kuka siihen teki aloitteen. Mieheni kanssa olen ollut 15 v.

Nykyään tosiaan ei huomata tai lähestytään, olin laittautunut tai en. Paljoa en laittaudu koskaan, mutta aina en ole tuulipuvussa.

N43 (hoikka)

Vierailija
274/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53v eikä 30 vuoteen kukaan ole yrityänyt ns iskeä missään yleisissä tiloissa selvin päin.

Eikä johdu siitä että olisin epämiellyttävän näköinen. Päinvastoin, olen melko näyttävän näköinen ollut aina. Minua on sanottu monesti todella kauniiksi (huom. en itse ole tätä mieltä).

Olen vaan sillä tapaa hillittykäytöksinen, ehkä vähän ujo, että en itse käyttäydy mitenkään siten että antaisin toisen ymmärtää olevani sinkku ja kiinnostunut toisesta. Olen niin monesti polttanut siipeni etten enää uskalla edes tehdä mitään aloitetta, voisin toki vastata jos joku kiinnostava mies tekisi aloitteen.

Olen 3x aikuisiälläni kuullut eri miesten sanovan että ei sinua kukaan uskalla tulla iskemään kun oletetaan et varmasti tuon mäköinen nainen on jo varattu. Olen myös kuullut että "olet niin ylpeen näkönen ettei sulle varmaan kukaan kelpaa, ei sua uskalla lähestyä, pakit tulee taatusti"... auts. Olen ujo, en ylpeä.

Vierailija
275/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä minua, koska olen nainen.

Jos nyt kerran oma sukupuoli on ainoa tarvittava selitys.

Vierailija
276/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 53v eikä 30 vuoteen kukaan ole yrityänyt ns iskeä missään yleisissä tiloissa selvin päin.

Eikä johdu siitä että olisin epämiellyttävän näköinen. Päinvastoin, olen melko näyttävän näköinen ollut aina. Minua on sanottu monesti todella kauniiksi (huom. en itse ole tätä mieltä).

Olen vaan sillä tapaa hillittykäytöksinen, ehkä vähän ujo, että en itse käyttäydy mitenkään siten että antaisin toisen ymmärtää olevani sinkku ja kiinnostunut toisesta. Olen niin monesti polttanut siipeni etten enää uskalla edes tehdä mitään aloitetta, voisin toki vastata jos joku kiinnostava mies tekisi aloitteen.

Olen 3x aikuisiälläni kuullut eri miesten sanovan että ei sinua kukaan uskalla tulla iskemään kun oletetaan et varmasti tuon mäköinen nainen on jo varattu. Olen myös kuullut että "olet niin ylpeen näkönen ettei sulle varmaan kukaan kelpaa, ei sua uskalla lähestyä, pakit tulee taatusti"... auts. Olen ujo, en ylpeä.

Olen huomannut, että lähes kuka tahansa nainen saa vastaavanlaisia kommentteja ulkopuolelta. Ajatellaan, että nämä ovat jotenkin kohteliasta käytöstä naista kohtaan, että ulkonäköä kehutaan ja sillä ikään kuin lisätään polttoainetta naisen koneeseen. 

Olet sen ikäinen, että varmasti nuoremmat miehet haluaisivat lähestyä sinua seksimielessä, mutta oman ikäluokkasi miehet ovat sellaisia, joiden et todennäköisesti haluakaan lähestyvän. Jos olet oikeasti nätti, niin Tinder on paikkasi. Nätit naiset löytävät sieltä seuraa aivan takuuvarmasti.

Vierailija
277/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kohdalla siellä on sitten taustalla jotain muita tekijöitä. Mutta en mä sokea ole. Eli näen peiliin. Siellä on treenattu, sporttinen, siististi pukeutuva sosiaalinen mies. Mutta aina on pitänyt itse lähestyä naisia. Ehkä elämän aikana 1-2 kertaa on nainen lähestynyt. Eli siis seuraa saan, jos itse lähestyn. Tässä kysyttiin, että lähestytäänkö sinua. No ei lähestytä. Noin kategorisesti miehiä ei lähestytä naisten suunnalta.

Vierailija
278/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee ja monen ikäisiltä miehiltä, nuoriltakin. Ikää 50, pitkät, paksut hiukset, ilmeisesti kauniit kasvot, tiimalasivartalo, ylipainoa noin 10 kiloa. Edelleen koen myös selkeää häirintää, nuorena paljon.

Vierailija
279/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen mieheni kanssa, mutta jotkut jää tuijottamaan liian pitkäksi aikaa. 

Vierailija
280/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kohdalla siellä on sitten taustalla jotain muita tekijöitä. Mutta en mä sokea ole. Eli näen peiliin. Siellä on treenattu, sporttinen, siististi pukeutuva sosiaalinen mies. Mutta aina on pitänyt itse lähestyä naisia. Ehkä elämän aikana 1-2 kertaa on nainen lähestynyt. Eli siis seuraa saan, jos itse lähestyn. Tässä kysyttiin, että lähestytäänkö sinua. No ei lähestytä. Noin kategorisesti miehiä ei lähestytä naisten suunnalta.

Yhä, jos omasta henkilökohtaisesta kokemuksesta saa vetää yleistykset, niin moni nainen tässäkin ketjussa voisi sanoa ihan samaa. Että naisia ei lähestytä.

Taidat olla se sama salimake joka ihailee käsivarsiensa paksuja suonia, ja ihmettelee kun ei naisia juokse perässä. Kyllä, olet sokea, sulla ei ole mitään käsitystä siitä mistä naiset viehättyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi