Lähestytäänkö teitä romanttisessa mielessä esim ruokakaupassa, kirjastossa tai muissa arkisissa tilanteissa?
Muualla siis kuin jossain terassilla, ravintolassa tai festarien tyyppisissä tilanteissa. Tuleeko treffipyyntöjä ja jos tulee, minkä näköinen ja ikäinen olet?
Kommentit (448)
Viikoittain kyllä. Eilen viimeksi vieras mies avasi minulle oven treenipaikassa, tuli juttelemaan ja kysymään käynkö usein ja toivoi, että nähtäisiin uudelleen. Kaupassa miehet laskevat jonossa heidän edelle ja eräs kehui eilen kauppajonossa minun parfyymin tuoksua, heh. Suhtaudun noihin iloisesti hyväntuulisella juttelulla, ei sen enempää, koska olen naimisissa ja saan kyllä kehuja kotonakin riittävästi.
Kukaan ei ole tullut ehdottelemaan treffejä moneen vuoteen, mutta jostain syystä ihmiset tykästyy minuun (ihan ystävällisessä mielessä tosin). Välillä on lähestytty ihan ns. puun takaa ja pyydetty treffeille (nuorempana). Nykyään melkein nelikymppisenä akkana saa olla ihan rauhassa.
Ei. Tai kerran yksi nuorimies kysyi multa kaupassa, tiedänkö missä pekoni on. Ehkä sitä ei lasketa.
En ymmärrä näitä kommentteja metoo-ilmiöstä. Siis eihän metoo sitä voi tarkoittaa etteikö naisia saisi lähestyä vaihtamalla pari sanaa ja kysymällä kahville. Se ei ole ahdistelua. Takapuoleen tarrautuminen ja lähellä pysyminen pyytämättä on.
Ei lähestytä, eikä ole koskaan lähestytty. n35
Olen mies. Tämä noin niinkuin taustatietona.
Nuorempana minua on lähestytty romanttisessa mielessä. No, se oli silloin nuorena.... Silloin lähestyin minä, ja minua lähestyttiin. Silloin oli tytöillä (ja nuorilla naisilla) selkeästi haku päällä. Osan niistä flirteistä ymmärsin jo silloin, osan olen tajunnut vasta vuosia ja vuosikymmeniä myöhemmin. Silloin naisilla oli halu huomata ja tulla huomatuksi, ja sen halun nimi on biologia, joskus kutsutaan myös nimellä biologinen kello. Nuoret kyllä löytävät toisensa, tavalla tai toisella, niin se vain menee.
Silloin oli silloin ja nyt on nyt, on tukka päästä lähtenyt... Nyt olisin vapaa mies vaikkapa hieman seurustelemaan, mutta hiljainen on kylätie.... Muutamaa sinkuksi tietämääni leidiä olen varovasti koettanut lähestyä, mutta vastaanotto on ollut passiivisen torjuva. Yskä ymmärretty ja poistuminen takavasemmalle siis. Mikä on muuttunut? Biologinen kello ei enää entisillä nuorilla naisilla kilkata. Jo nuorena ymmärsin, että sellaista naista, joka ei hae katsekontaktia tai hakeudu lähelleni ei edes kannata lähestyä. Se on pelkkää ajanhukkaa, ja sieltä ei saa kuin niskan nakkelua. Siltikin näitä pelietäisyydelle hakeutuvia ja pitkiä katseita heitteleviä naisia riitti jopa minunlaiselleni tusinatyypille. Toisin on nyt. Olen ikäisilleni naisille kuin ilmaa. Joten vastaus kysymykseen kuuluu että nykyisin ei todellakaan ole lähestytty missään minkäänlaisin signaalein. Itse en, muutamasta kokemuksesta viisastuneena ole enää ängennyt lähistölle jos sievän naisen näenkin. Aika on tehnyt tehtävänsä, ja on vain tunnustettava että se juna meni jo.
SPR:n leipäjonossa. Oli vähän pettynyt, kun kerroin että olen naimisissa. N58.
Kukaan ei ole ikinä lähestynyt missään.
m43