Lähestytäänkö teitä romanttisessa mielessä esim ruokakaupassa, kirjastossa tai muissa arkisissa tilanteissa?
Muualla siis kuin jossain terassilla, ravintolassa tai festarien tyyppisissä tilanteissa. Tuleeko treffipyyntöjä ja jos tulee, minkä näköinen ja ikäinen olet?
Kommentit (448)
Eipä ole koskaan tapahtunut tuollaista lähestymistä noissa paikoissa.
Toki jos olisi vilkkaampi mielikuvitus, niin voisin tulkita jokusen hymyn ja mukavan sanan
naismyyjän taholta sellaiseksi, mutta asiakaspalveluahan ne vain ovat olleet.
Olen 34 vuotias nainen. Kasvot on ihan ok tasoa, ja kroppa on aktiivisen saliharrastuksen ansiosta hyvässä kunnossa. Minua lähestytään usein ravintoloissa, ja muutaman kerran myös harrastuksissa näin on käynyt.
Nuorena ollessani juu, mm. linja-autossa. Nyt vanhemmiten kuntosalilla. Fiksusti katsekontaktein ja hymyin. Piristävää.
Tipuli kirjoitti:
Nuorena ollessani juu, mm. linja-autossa. Nyt vanhemmiten kuntosalilla. Fiksusti katsekontaktein ja hymyin. Piristävää.
Pidätkö siis pelkkää katsekontaktia tai hymyä lähestymisenä?
Aiemmin kyllä lähestyttiin bussipysäkeillä, juna-asemilla ja kaupungilla. Yleensä tosin tökeröitä lähdetkö kahville kotiini tai sitten lähestymisyritykset tulivat heiltä, joilta ei olisi ollut niin väliksi saada huomiota.
Suomessa hyvin harvoin. Välimeren maissa silloin tällöin.
M44
Tämän edellisen 45v aikana on lähestytty "siinä mielessä" kolme kertaa naisten taholta. Muistan jokaisen hyvin elävästi.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan :D Ei edes nuorena, vaikka valehtelematta olin hyvin kaunis silloin. Tuttavuutta ei tulla tekemään edes baareissa/terasseilla/yms. Rauhassa saa olla.
Miksi joitain kauniita naisia ei lähestytä ikinä, ja joitain aivan kamalia monstereita, rumia ja läskejä, lähestytään usein?
Ihmisen käytös vaikuttaa myös. Jotkut on helposti lähestyttäviä, esimerkiksi hymyileviä ja avoimia. Ei pelkästään ulkonäkö vaikuta. Liian kaunis voi olla jopa pelottava.
Tämä. Omaan bitchy resting facen, eli näytän tylyltä ajatuksissani ollessa. Kauniiksi kuitenkin sanotaan. Hyvällä tuulella ollessani kuitenkin hymyilen helposti, ja silloin lähes aina saan vähintään hymyjä takaisin, jollen jopa suoria lähestymisiä.
Ei ole koskaan tapahtunut - ei harrastuksissa, ei baareissa, ei kaupoissa, ei missään.
Enkä kyllä itsekään kysele, ei sitä kehtaa näin rumana mennä naisia häiritsemään ja itseään nolaamaan.
Harvoin. Homomiehet ehkä hiukan useimmin, koska saatan näyttää bear-tyyppiseltä homolta ihan luonnostaan. Naiset jos lähestyvät niin tekevät sen kyllä keksien tikusta asiaa, eikä silloin heistä tiedä mitä on mahdollisena taka-ajatuksena.
Määritelkääpä mitä teille tarkoittaa romanttisessa mielessä lähestyminen?
Vierailija kirjoitti:
Sitä että joku tulee ehdottamaan treffejä koska hänen mielestään olisit potentiaalinen seurustelukumppani. Olisi siis kiinnostunut tutustumaan paremmin romanttisessa mielessä, ei platonisesti.
Asiallisia lähestymisiä ei ole ikinä. Änkyräkänniset kyllä lähestyvät, miesporukat huutelevat ja yli 20 vuotta vanhemmat. Olen kolmekymmentävuotias ja muussa elämässä minua luullaan nuoremmaksi kuin olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä vaikuttaa kummalliselta, että osaa naisia heidän omien sanojensa mukaan lähestytään joka puolella häiriöksi asti, ja osaa naisia omien sanojensa mukaan ei ikinä.
Osa naisista liiottelee vahvasti. Yksi ystäväni on tällainen, joka ei kertomansa mukaan saa olla missään rauhassa. Tahtomattaan sinkku, lähes 40 v. Olen itse ollut paikalla noissa tilanteissa, joita kertoo eteenpäin muille ja... no, eihän ne nyt niin menneet.
Mietin onko se hänen tapansa kertoa, että on haluttu, vaikkei ole seuraa löytynyt. Olisko jotain itsetuntoon liittyvää?
Jep mullakin on kavereita jotka monesti olivat vahvasti sitä mieltä että joku mies yritti iskeä heitä, kun sivustakatsojan silmin tilanteessa ei ollut minkäänlaista kiinnostusta miehen puolelta. Olivat usein jopa tuohtuneita kuinka mies kehtasikin (etenkin jos kokivat miehet olevan heidän tasonsa alapuolella), ja itse olin lähinnä😬😒 kun lähinnä näytti että äijää ei olisi voinut vähempää kiinnostaa.
Joskus jotkut miehetkin luulevat liikoja. Olin joskus töissä yläkoulun ja lukion tiloissa ja siellä oli duunissa yksi parikymppinen kundi. Kävin juttelemassa niitä näitä kanssaan. Kuulin sitten kautta rantain kun tämä linkittyi erääseen ystävääni, että olisin käynyt töissä iskemässä häntä. Oikeasti todella vain juttelin. Ymmärsin silloin, että ilmeisesti kevyttä juttelua pidetään jotenkin epänormaalina tässä maassa.
Kyllä. Minäkin olen tietämättäni ollut useaan otteeseen ihastunut ilmeisen moniin miehiin. Sääli etten ole itse ollut tietoinen tunteistani heitä kohtaan. :D Sillähän ei ole merkitystä, että ihastun harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Katso luontosarjoista. Sellaista tepastelua ja temmeltämistä. Perästelyä. Pinkeän pötsin pullistelua. Äänten päästelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vaan baareissa mut kyllä joku rakastui ensisilmäyksellä kun olin lenkillä ja kosi 😊 44v, 178cm/98kg (silloin eli viime kesänä painoin kyllä yli 100kg).
Miksi miehet kosii kadulla tällaisia naisia mutta hoikka nainen ei kiinnosta ketään?
Olisiko vaikka niin, että parisuhteessa muullakin, kuin hoikkuudella on merkitystä tai ettei hoikkuus ole jokaisen makuun?
Vierailija kirjoitti:
Lähestytään, ja lähestyjät vieläpä ihan miellyttäviä ja viehättäviä, about saman ikäisiä jne. Toki nuo lähestymiset tulee muun keskustelun kautta, eli eivät yhtäkkiä suoraan puskista tule pyytämään numeroa/treffeille, vaan esim. kaupassa mies heittää jotain small talkia, kysyy tiedänkö missä on leipähylly tai jotain vastaavaa, aletaan heittämään läppää, aletaan juttelemaan enempi, lopussa mies kysyy olenko sinkku ja pitäisikö vaihtaa numerot ja näin. Esimerkiksi.
Olen 30v ja ihan normaalin näköinen silleen, naamani ei ole symmetrinen ja muutenkaan en ole täydellinen, mutta en myöskään ns. ruma tai lihava, tylsä, tyly tms.
Anteeksi mutta kuinka monta kertaa muka näin on käynyt? Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestytään, ja lähestyjät vieläpä ihan miellyttäviä ja viehättäviä, about saman ikäisiä jne. Toki nuo lähestymiset tulee muun keskustelun kautta, eli eivät yhtäkkiä suoraan puskista tule pyytämään numeroa/treffeille, vaan esim. kaupassa mies heittää jotain small talkia, kysyy tiedänkö missä on leipähylly tai jotain vastaavaa, aletaan heittämään läppää, aletaan juttelemaan enempi, lopussa mies kysyy olenko sinkku ja pitäisikö vaihtaa numerot ja näin. Esimerkiksi.
Olen 30v ja ihan normaalin näköinen silleen, naamani ei ole symmetrinen ja muutenkaan en ole täydellinen, mutta en myöskään ns. ruma tai lihava, tylsä, tyly tms.
Anteeksi mutta kuinka monta kertaa muka näin on käynyt? Suomessa?
Minunkin korvaan nämä tarinat kuulostavat uskomattomilta.
Ei ole lähestytty. Mutta aihepiiriin liittyen kaikenikäisten naisten suhteen ilmeisesti melko helposti tervehdittävä ja muutaman sanankin vaihdettava. Useammat kerrat päivitelty jotakin juustohyllyn äärellä isoisoäiti-ikäisten kanssa. Tämä on tietysti subjektiivinen kokemus. Ehkäpä naiset itse tietävät paremmin onko jotakuta helpompi tervehtiä. Tervehtimisen kaltainen huomioiminen riittää minulle hyvin. Eikä sekään ole pakollista.
M53
Olen varttuneempi suht katseenkestävä kassahenkilö blondi, tarviiko enempiä sanoa...hurtilla huumorilla ja joskus tiukemmin sanoen menee papparaisille viesti perille.