Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähestytäänkö teitä romanttisessa mielessä esim ruokakaupassa, kirjastossa tai muissa arkisissa tilanteissa?

Vierailija
15.04.2023 |

Muualla siis kuin jossain terassilla, ravintolassa tai festarien tyyppisissä tilanteissa. Tuleeko treffipyyntöjä ja jos tulee, minkä näköinen ja ikäinen olet?

Kommentit (448)

Vierailija
301/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus niin näyttävä nainen, että olen pari kertaa melkein aiheuttanut liikennekolarin.

Nykyisin näytän kivasti ikäiseltäni, mutta huomaan kerääväni katseita vieraissa miehissä. Jos joskus joudun yökerhoon, hihoissa roikutaan edelleen. Ei mitään uutta auringon alla.

Taidan tietää, kuka olet. Aina kehuskelemassa, miten miehet ovat sinuun lääpällään, mutta samalla arvostelemassa heitä ylimielisesti.

Vierailija
302/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetystään. Edellinen kerta taisi olla joskus 30 vuotta sitten.

M47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua lähestyvät usein vanhat papat ja vähän maistissa olevat hiukan hanttapulit keski-ikäiset. Olen oikeastaan vähän otettu. Kysymyshän on kuitenkin vain flirtistä ja osaan kuitata takaisin. Kohta se taas alkaa, kun saan vaaleat hiukan kiiltävät sukkahousut ja pikkukengät jalkaani. ;)

N50.

Ootko Riikka Purra?

Vierailija
304/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lähestytä, koska olen mies.

Eikä minua, koska olen nainen.

Jos nyt kerran oma sukupuoli on ainoa tarvittava selitys.

Naisen kohdalla siellä on sitten taustalla jotain muita tekijöitä. Mutta en mä sokea ole. Eli näen peiliin. Siellä on treenattu, sporttinen, siististi pukeutuva sosiaalinen mies. Mutta aina on pitänyt itse lähestyä naisia. Ehkä elämän aikana 1-2 kertaa on nainen lähestynyt. Eli siis seuraa saan, jos itse lähestyn. Tässä kysyttiin, että lähestytäänkö sinua. No ei lähestytä. Noin kategorisesti miehiä ei lähestytä naisten suunnalta.

Mutta jos sua on kerran tuo 1-2 kertaa lähestytty, miksi sanot ettei miehiä lähestytä? Sua on lähestytty enemmän kuin mua ja monia muita naisia.

No kyllä suuri enemmistö naisista saa enemmän lähestymisiä, kuin kerran-pari elämässään.

Varmaan joo. Itse en niihin naisiin kuulu. Enkä tosiaan laske mitään häiriköintiä, vaan juurikin romanttiset lähestymiset missä ollaan tosissaan. On mullekin jotkut känniset papparaiset jotain huudelleet ollessani teini, mutta oman ikäiset pojat eivät minusta olleet kiinnostuneita. Ja treffeille on pyydetty tasan yhden kerran, ollessani 23v. Se olikin sitten ensimmäinen poikaystäväni.

Loput 3 miestä olen itse pokannut. Muuten olisin ollut ihan yksin. Ja nyt kun en ole 15 vuoteen ketään miestä lähestynyt, ei ole ollut mitään sutinaakaan koska miehet eivät minua lähesty. Eli mulla on sama kuin sulla, että tiedän kyllä saavani seuraa halutessani, mutta mun pitää tehdä aloitteita.

Jos tiedät saavasi seuraa, niin eikö silloin ole aika helppokin lähteä tekemään aloitteita? Mielestäni tästä keskusteluketjusta käy taas hyvin ilmi se, että erityisesti naisten kannattaisi näinä aikoina olla rohkeampia ja lähestyä miehiä. Tuloksellisuus on aina näin päin paljon parempi.

On varmasti joo, jos haluaisin vielä parisuhteen. Mutta en enää jaksa sitä paskaa.

Vierailija
305/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana sitä tapahtui kohtalaisen usein. Kaduilla, teatterissa, kaupoissa. Miehenikin tapasin työmatkalla bussissa.

Olen hyvin tavallisen näköinen mutta ilmeisesti vaikutan helposti lähestyttävältä ja ystävälliseltä. Olen se, jolta niin miehet kuin naisetkin tulevat kysymään kadulla reittiohjeita.

Vierailija
306/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, saa todella olla rauhassa. 

Vierailija
307/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana sitä tapahtui kohtalaisen usein. Kaduilla, teatterissa, kaupoissa. Miehenikin tapasin työmatkalla bussissa.

Olen hyvin tavallisen näköinen mutta ilmeisesti vaikutan helposti lähestyttävältä ja ystävälliseltä. Olen se, jolta niin miehet kuin naisetkin tulevat kysymään kadulla reittiohjeita.

Minultakin kysytään usein reittiohjeita joten olen ilmeisesti helposti lähestyttävän oloinen myös, mutta ei kukaan mies koskaan tule iskemään, en ole kaunis tai edes nätti.

Vierailija
308/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selventäkää minulle tämä keissi:

Ennen aloittamista uudessa työpaikassa minulle käytiin nopeasti näyttämässä tuleva työpisteeni toimistossa. Lähellä istuva nainen halusi tähän väliin keskeyttää työnsä ja huikata "moi" hymyillen ja ehkä vähän kutsuvasti flirttaillen. Toivottavasti ymmärrätte mitä ajan takaa kun tarkoitan että hänen äänenpainostaan puuttui se tietty muodollisuus ja asiallisuus. Ja ihmeen kiire tehdä itsensä tutuksi tuossa nopeassa käväisyssä.

Sitten myöhemmin työasiassa ei kuitannut yhtä työasiaa yksityisviestillä käyttäen peukku ylös -emojia, vaan kuittasi sen punaisella sydämellä.

Vierailija
309/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selventäkää minulle tämä keissi:

Ennen aloittamista uudessa työpaikassa minulle käytiin nopeasti näyttämässä tuleva työpisteeni toimistossa. Lähellä istuva nainen halusi tähän väliin keskeyttää työnsä ja huikata "moi" hymyillen ja ehkä vähän kutsuvasti flirttaillen. Toivottavasti ymmärrätte mitä ajan takaa kun tarkoitan että hänen äänenpainostaan puuttui se tietty muodollisuus ja asiallisuus. Ja ihmeen kiire tehdä itsensä tutuksi tuossa nopeassa käväisyssä.

Sitten myöhemmin työasiassa ei kuitannut yhtä työasiaa yksityisviestillä käyttäen peukku ylös -emojia, vaan kuittasi sen punaisella sydämellä.

Työskentelet todennäköisesti Calvin Kleinilla ja olet kyseisen yrityksen alusvaatemallina työskentelevä mies. Selventäminen ei liene tarpeen.

Vierailija
310/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, katsellaan vaan. En myöskään näytä helposti lähestyttävältä.

Vierailija
311/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä vaikuttaa kummalliselta, että osaa naisia heidän omien sanojensa mukaan lähestytään joka puolella häiriöksi asti, ja osaa naisia omien sanojensa mukaan ei ikinä.

Osa naisista liiottelee vahvasti. Yksi ystäväni on tällainen, joka ei kertomansa mukaan saa olla missään rauhassa. Tahtomattaan sinkku, lähes 40 v. Olen itse ollut paikalla noissa tilanteissa, joita kertoo eteenpäin muille ja... no, eihän ne nyt niin menneet.

Mietin onko se hänen tapansa kertoa, että on haluttu, vaikkei ole seuraa löytynyt. Olisko jotain itsetuntoon liittyvää?

Jep mullakin on kavereita jotka monesti olivat vahvasti sitä mieltä että joku mies yritti iskeä heitä, kun sivustakatsojan silmin tilanteessa ei ollut minkäänlaista kiinnostusta miehen puolelta. Olivat usein jopa tuohtuneita kuinka mies kehtasikin (etenkin jos kokivat miehet olevan heidän tasonsa alapuolella), ja itse olin lähinnä😬😒 kun lähinnä näytti että äijää ei olisi voinut vähempää kiinnostaa.

Joskus jotkut miehetkin luulevat liikoja. Olin joskus töissä yläkoulun ja lukion tiloissa ja siellä oli duunissa yksi parikymppinen kundi. Kävin juttelemassa niitä näitä kanssaan. Kuulin sitten kautta rantain kun tämä linkittyi erääseen ystävääni, että olisin käynyt töissä iskemässä häntä. Oikeasti todella vain juttelin. Ymmärsin silloin, että ilmeisesti kevyttä juttelua pidetään jotenkin epänormaalina tässä maassa.

Vierailija
312/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana joo, nykyään ei.

Vierailija
313/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää. Juna meni jo. Alle 30-vuotiaana vielä lähestyttiin. Nyt kun olen yli 50, saan olla rauhassa.

Vierailija
314/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus niin näyttävä nainen, että olen pari kertaa melkein aiheuttanut liikennekolarin.

Nykyisin näytän kivasti ikäiseltäni, mutta huomaan kerääväni katseita vieraissa miehissä. Jos joskus joudun yökerhoon, hihoissa roikutaan edelleen. Ei mitään uutta auringon alla.

Taidan tietää, kuka olet. Aina kehuskelemassa, miten miehet ovat sinuun lääpällään, mutta samalla arvostelemassa heitä ylimielisesti.

Minäkin tiedän saman tai samanlaisen naisen. Oikeasti kyse on siitä, että hän itse katsoo kaikkia miehiä pitkään ja toivoo heidän kiinnostuvan, ja nämä miehet sitten tietysti katsovat takaisin, kun huomaavat jonkun katsovan. : D

Vierailija
315/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on lähestytty joitain kymmeniä kertoja ihan tuntemattomien naisten toimesta. Suurin osa on tietenkin tapahtunut baareissa tai festareilla, mutta kyllä joukkoon mahtuu myös treffiehdotuksia esimerkiksi raitiovaunussa tai työpaikalla asiakkaan toimesta.

Näitä lähestymisiä en ole ikinä kokenut millään tavoin negatiivisena, vaan jokainen niistä on tuntunut hyvin imartelevalta ja saanut hyvälle tuulelle pidemmäksi aikaa.

Omaa ulkonäköäni en osaa arvioida ollenkaan. Ei sitä juuri kukaan nainen ole suoraan päin naamaa ikinä ainakaan kehunut.

M42

Vierailija
316/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on lähestytty joitain kymmeniä kertoja ihan tuntemattomien naisten toimesta. Suurin osa on tietenkin tapahtunut baareissa tai festareilla, mutta kyllä joukkoon mahtuu myös treffiehdotuksia esimerkiksi raitiovaunussa tai työpaikalla asiakkaan toimesta.

Näitä lähestymisiä en ole ikinä kokenut millään tavoin negatiivisena, vaan jokainen niistä on tuntunut hyvin imartelevalta ja saanut hyvälle tuulelle pidemmäksi aikaa.

Omaa ulkonäköäni en osaa arvioida ollenkaan. Ei sitä juuri kukaan nainen ole suoraan päin naamaa ikinä ainakaan kehunut.

M42

Naisten lähestymiset tuollaisissa tilanteissa kertovat karua kieltä siitä, että olet poikkeuksellisen komea. Eli sinussa on ihannemiehen ominaisuuksia vaikka muille jakaa.

Vierailija
317/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä vaikuttaa kummalliselta, että osaa naisia heidän omien sanojensa mukaan lähestytään joka puolella häiriöksi asti, ja osaa naisia omien sanojensa mukaan ei ikinä.

Osa naisista liiottelee vahvasti. Yksi ystäväni on tällainen, joka ei kertomansa mukaan saa olla missään rauhassa. Tahtomattaan sinkku, lähes 40 v. Olen itse ollut paikalla noissa tilanteissa, joita kertoo eteenpäin muille ja... no, eihän ne nyt niin menneet.

Mietin onko se hänen tapansa kertoa, että on haluttu, vaikkei ole seuraa löytynyt. Olisko jotain itsetuntoon liittyvää?

Jep mullakin on kavereita jotka monesti olivat vahvasti sitä mieltä että joku mies yritti iskeä heitä, kun sivustakatsojan silmin tilanteessa ei ollut minkäänlaista kiinnostusta miehen puolelta. Olivat usein jopa tuohtuneita kuinka mies kehtasikin (etenkin jos kokivat miehet olevan heidän tasonsa alapuolella), ja itse olin lähinnä😬😒 kun lähinnä näytti että äijää ei olisi voinut vähempää kiinnostaa.

Niin ja nää tunnistaa siitä, et ne on hirveen ehdottomia ja äärimmäisiä niissä tulkinnoissaan ja se näkyy puheissaan.

"Aina" "koko ajan" "ei saa IKINÄ olla rauhassa..."

Jokainen pikku elekin toisen puolelta on iskemistä.

Ei oikein tiedä miten pitäis suhtautua. Pitäiskö sanoa jotain vai ei.

Vierailija
318/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Naisten lähestymiset tuollaisissa tilanteissa kertovat karua kieltä siitä, että olet poikkeuksellisen komea. Eli sinussa on ihannemiehen ominaisuuksia vaikka muille jakaa.

Tai jollain tavalla helposti lähestyttävä? Jotkut on. Silloin on miellyttävä keskustella, kun se on luontevaa ja soljuvaa. Tulee hyvä mieli. Joku voi pitää flirttinä, joku jonain kepeänä small talkina.

Vierailija
319/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole helposti lähestyttävä, mutta ilmeisesti ihan komea deittinaisten kommenttien perusteella. Harvoin on suoraan lähestytty, mutta joitain kertoja on.

Yksi mieleen jääneistä oli muutama vuosi sitten eräässä ostoskeskuksessa. Olin 39v ja katselin kenkiä, kun kaksi naista tuli luokseni ja kysyivät haluaisinko lähteä treffeille heidän kaverinsa kanssa. Olin ihan otettu ehdotuksesta ja kysyin, että minkähän ikäinen hän on, kun nämä naiset näyttivät nuorilta ja ajattelin, että ikäeroa voi olla liikaa. Sanoivat, että 26v ja kysyivät ikääni, ja ihmettelivät sen jälkeen, että eipä olisi uskonut.

Vierailija
320/448 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus jotkut miehetkin luulevat liikoja. Olin joskus töissä yläkoulun ja lukion tiloissa ja siellä oli duunissa yksi parikymppinen kundi. Kävin juttelemassa niitä näitä kanssaan. Kuulin sitten kautta rantain kun tämä linkittyi erääseen ystävääni, että olisin käynyt töissä iskemässä häntä. Oikeasti todella vain juttelin. Ymmärsin silloin, että ilmeisesti kevyttä juttelua pidetään jotenkin epänormaalina tässä maassa.

Tosi monella suomalaisella on se käsitys että normaali juttelu saati sitten toisen sukupuolen kehuminen jostain on merkki seksuaalisesta kiinnostuksesta. Muistan kun olin vuosia sitten parin työkaverin seurassa ja kohtasimme miehen jolla oli mun mielestä tosi kiva tyyli ja sanoinkin sen tälle miehelle kun vaihdoimme muutaman sanan. En ollut mitenkään kiinnostunut tyypistä siinä mielessä, mutta työkaverini vihjailivat miten yritin iskeä tätä tuntematonta miestä ja varmaan juorusivat sitä eteenpäin myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä