Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähestytäänkö teitä romanttisessa mielessä esim ruokakaupassa, kirjastossa tai muissa arkisissa tilanteissa?

Vierailija
15.04.2023 |

Muualla siis kuin jossain terassilla, ravintolassa tai festarien tyyppisissä tilanteissa. Tuleeko treffipyyntöjä ja jos tulee, minkä näköinen ja ikäinen olet?

Kommentit (448)

Vierailija
241/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana lähestyttiin, mutta ei enää. En ainakaan muista että aikoihin olisi lähestytty. Mutta tosiaan nuorempana on kadullakin pysäytetty ja alettu jutella Kai olin aika nätti silloin. Nyt ikää 39v ja nainen.

Vierailija
242/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittämätön kirjoitti:

Voisko joku mimmi kertoa, mistä se johtuu, että jos tarvii vaikka tietää ostarilla, missä joku kauppa on ja kysyy sitä pyörittyään aikansa, se on jostain syystä joku iskuyritys?

Mistä tulee semmonen omahyväisyys, että joka asia muka koskee teidän iskemistä?

Tuon huomattuani en kysy keltään enää mitään, vaikka menisi puoli tuntia löytää se mesta.

No ei todellakaan ole mikään iskuyritys, jos kävelet rauhallisesti jonkun luo, pysähdyt hänen viereensä n.15, metrin päähän (et tuki kulkua etkä estä kävelemistä) ja kysyt asiallisesti "Hei anteeksi, missähän on Power?", kuuntelet ohjeet, vastaat "Ok, kiitos." ja häivyt nopeasti mainittuun suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käsittämätön kirjoitti:

Voisko joku mimmi kertoa, mistä se johtuu, että jos tarvii vaikka tietää ostarilla, missä joku kauppa on ja kysyy sitä pyörittyään aikansa, se on jostain syystä joku iskuyritys?

Mistä tulee semmonen omahyväisyys, että joka asia muka koskee teidän iskemistä?

Tuon huomattuani en kysy keltään enää mitään, vaikka menisi puoli tuntia löytää se mesta.

No ei todellakaan ole mikään iskuyritys, jos kävelet rauhallisesti jonkun luo, pysähdyt hänen viereensä n.1,5 metrin päähän (et tuki kulkua etkä estä kävelemistä) ja kysyt asiallisesti "Hei anteeksi, missähän on Power?", kuuntelet ohjeet, vastaat "Ok, kiitos." ja häivyt nopeasti mainittuun suuntaan.

Siis 1,5 metrin päähän voit mennä; ei tarvitse 15 metrin päästä kailottaa 🤣

Vierailija
244/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestytään usein ja vaikka missä. Kaupassa, kirjastossa, kävelyllä, töissä, opinnoissa... tullaan jutulle ja pyydetään numeroa tai treffeille. Olen nainen, en enää ihan nuori. Usein sanotaan kauniiksi ja ystävälliseksi. Ihmiset juttelevat muutenkin usein minulle, käytän paljon mekkoja ja värejä siitäkin saa kommentteja mutta ystävällisesti.

Vierailija
245/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähestytä, ei enää edes baarissa, terassilla tai festareilla, vaikka olen hoikka ja ikäisekseni ihan hyvin säilynyt. Vielä nelikymppisenä miehet lähestyivät aina välillä menopaikoissa, ja kerran eräs mies yritti iskeä jopa naistenvaatekaupassa, mutta nyt viisikymppisenä on ollut kovin hiljaista sillä rintamalla. Yhden kanssa oli joskus vähän flirttiä, mutta sekin pelästyi kun sai tietää ikäni.

Vierailija
246/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei koskaan. Olen niin keskivertosuomalaisen naisen näköinen (167cm, pyöreähköt kasvot, normaalipainoinen, ruumiinrakenne tavallinen, vaaleat hiukset, siniset silmät, pukeudun tavallisesti) etten säteile arjessa mitään erityistä vetovoimaa mikä kiinnostaisi suomalaisia miehiä. Mutta huhhei kun lähdettiin kaverin kanssa Italiaan. Bella bellaa huudeltiin joka suunnasta.

Suomessa taas yksi tuttuni, joka on epätyypillisen näköinen suomalainen - siro, luonnostaan hyvin tummat ja pitkät hiukset, oliivinen iho ja sydämenmuotoiset kasvot herättää arjessa sekä naisten että miesten huomion.

Joskus yli 10v sitten luulin olevani ruma/epäviehättävä kun siihenastisessa elämässäni vain 2 miestä oli suoraan ilmaissut kiinnostusta minua kohtaan selvin päin (olin 21v). Tein profiilin suomi24-treffeihin ja parin päivän sisään olin saanut kymmeniä viestejä. Ahdistuin huomiosta ja poistuin sieltä. Sain kyllä itseluottamusta siihen, että vaikka miehet eivät lähesty suoraan voivat he silti haluta käydä treffeillä kanssani. Sen jälkeen taktiikkani oli olla aloitteentekijä passiivisen prinsessan sijaan. Kannatti.

Vierailija
247/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummelin Panomies kirjoitti:

Minua yritetään pokata aivan joka paikassa sekä miehet että naiset ...olen 48 v mies ja naimisissa jo 10 vuotta.Näytän ehkä vähän nuoremmalta kuin olen mutta on tässä kestämistä.

Toivottavasti näen kohta samaa unta, kuin sinäkin.

Vierailija
248/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei koskaan. Olen niin keskivertosuomalaisen naisen näköinen (167cm, pyöreähköt kasvot, normaalipainoinen, ruumiinrakenne tavallinen, vaaleat hiukset, siniset silmät, pukeudun tavallisesti) etten säteile arjessa mitään erityistä vetovoimaa mikä kiinnostaisi suomalaisia miehiä. Mutta huhhei kun lähdettiin kaverin kanssa Italiaan. Bella bellaa huudeltiin joka suunnasta.

Suomessa taas yksi tuttuni, joka on epätyypillisen näköinen suomalainen - siro, luonnostaan hyvin tummat ja pitkät hiukset, oliivinen iho ja sydämenmuotoiset kasvot herättää arjessa sekä naisten että miesten huomion.

Joskus yli 10v sitten luulin olevani ruma/epäviehättävä kun siihenastisessa elämässäni vain 2 miestä oli suoraan ilmaissut kiinnostusta minua kohtaan selvin päin (olin 21v). Tein profiilin suomi24-treffeihin ja parin päivän sisään olin saanut kymmeniä viestejä. Ahdistuin huomiosta ja poistuin sieltä. Sain kyllä itseluottamusta siihen, että vaikka miehet eivät lähesty suoraan voivat he silti haluta käydä treffeillä kanssani. Sen jälkeen taktiikkani oli olla aloitteentekijä passiivisen prinsessan sijaan. Kannatti.

Onko tuo "bella bella" jotenkin romanttisempi huudahdus, kuin "hei tyttö!?" Luulin, että tuo ei kovin suotavaa olisi.

Vierailija
249/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onneksi lähestytä. En tosin käy muualla kuin ruokakaupassa vähän ennen kuin kauppa menee kiinni mutta en haluaisi että mua lähestytään vaikka kävisin ravintoloissa ym.

Tuolla asenteella en ihmettele jos ei lähestytä.

En ole tuo, mutta miksi pitäisi edes lähestyä? En minäkään halua, että minua lähestyttäisiin, kun olen asioilla. Käyn kanssa kaupassa joko viimeisellä aukiolotunnilla tai yöllä. 

Se olisi sille lähestyjälle vain kiusallinen tilanne, kun en kumminkaan lähtisi. Olen ollut n 20 vuotta sinkkuna ja aion pysyäkin. Bmi on 20 ja ihan olen hyvän näköinen.

Vierailija
250/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole asiallisesti lähestytty. Törkyä on tullut jonkun verran.

Vierailija
251/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onneksi lähestytä. En tosin käy muualla kuin ruokakaupassa vähän ennen kuin kauppa menee kiinni mutta en haluaisi että mua lähestytään vaikka kävisin ravintoloissa ym.

En ole tuo, mutta miksi pitäisi edes lähestyä? En minäkään halua, että minua lähestyttäisiin, kun olen asioilla. Käyn kanssa kaupassa joko viimeisellä aukiolotunnilla tai yöllä. 

Se olisi sille lähestyjälle vain kiusallinen tilanne, kun en kumminkaan lähtisi. Olen ollut n 20 vuotta sinkkuna ja aion pysyäkin. Bmi on 20 ja ihan olen hyvän näköinen.

Tässä kommentissa tiivistyy suomalaisten kulttuuri ja asenne. Sosiaalisia pettymyksiä ei siedetä, otetaan itsensä ja elämänsä todella vakavasti. Kaikki on niin vaivalloista ja kiusallista, älkää vaan tulko häiritsemään tärkeää kauppareissuntoimitustani- ei naapurit, tutut, sukulaiset tai varsinkaan mahdollisesti elämäni kumppani

Vierailija
252/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta olen saanut lähestymisiä, olen ehkä jotenkin lesbahtava sitten?

Vierailija
253/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten mutta aamubussissa jonkun härön stalkkerin. Änki aina viereen ja ihan kylkeen kiinni sääriä/reisiä myöten. Joku itseäni reilusti nuorempi mies.

Ei ole enää onneksi aikoihin näkynyt.

Vierailija
254/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähestytä missään, edes baarissa. Ei lähestytty edes nuorempana.

Vierailija
255/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe imartelevana iskulausetta,-- Sulla on hyvä takakuisti, voiskos sillä ottaa tirsat.

T. Nainen 50 kiloa ja 155 cm. Siis ei leveä takakuisti

Olkaa miehet, pliiiiis sivistyneitä kun iskette naisia.

Ulkomaalaiset sanoo mulle tres chic... you are beautiful woman...

Huomatkaa vissi ero

Entä jos ehdotan suoraan peppuseksiä? Ei olisi turhia korulauseita.

Kannattanee ehdottaa jollekin toiselle miehelle, jos b-rapun jynssäys kiinnostaa.

Vierailija
256/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Enkä ole kyllä nähnyt, että muitakaan ihmisiä lähestyttäisiin noissa mainitsemissasi paikoissa.

Ainoastaan silloin olen vierestä asiaa päässyt näkemään kun nuorempana liikuin kaverin kanssa, jolla oli just sellainen kiva ja ilmeisen tehokkaasti katseet kääntävä tiimalasikroppa. Ei siis ollut mitenkään rehevä/runsas vaan timmi, mutta kuitenkin sopivasti kurvikas. Häntä kyllä pokattiin paljonkin ja tultiin jututtamaan ihan arkisissakin paikoissa.

Sinänsä harmi, koska ihmisenä hän oli kaikkea muuta kuin kaunis tai kiinnostava.

Miksi liikuit ihmisen seurassa, jota et pitänyt kiinnostavana ja seurasi arvoisena?

Oletteko edelleen yhteydessä?

En tuntenut häntä vielä siinä vaiheessa kunnolla vaan oltiin suht uusia työkavereita kummallekin vielä vieraahkossa kaupungissa. Kun tutustuin paremmin niin totesin, ettei hänen suhtautuminen muihin ihmisiin ollut kovinkaan mukavaa eikä toisia arvostavaa. Muutenkin oltiin ihan liian erilaisia.

Melko pian vaihdoin toiseen työpaikkaan enkä hänestä ole sittemmin mitään kuullutkaan. 

Vierailija
257/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lähestytty koskaan, nuorempana tai nyt. M36

Vierailija
258/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe imartelevana iskulausetta,-- Sulla on hyvä takakuisti, voiskos sillä ottaa tirsat.

T. Nainen 50 kiloa ja 155 cm. Siis ei leveä takakuisti

Olkaa miehet, pliiiiis sivistyneitä kun iskette naisia.

Ulkomaalaiset sanoo mulle tres chic... you are beautiful woman...

Huomatkaa vissi ero

Entä jos ehdotan suoraan peppuseksiä? Ei olisi turhia korulauseita.

Kannattanee ehdottaa jollekin toiselle miehelle, jos b-rapun jynssäys kiinnostaa.

Jep. Parhaassa tapauksessa saa vielä sekä olla rassattavana että itsekin rassata.

Vierailija
259/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan lähestytty missään tilanteessa. Nainen, 39 v. 

Vierailija
260/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kommentissa tiivistyy suomalaisten kulttuuri ja asenne. Sosiaalisia pettymyksiä ei siedetä, otetaan itsensä ja elämänsä todella vakavasti. Kaikki on niin vaivalloista ja kiusallista, älkää vaan tulko häiritsemään tärkeää kauppareissuntoimitustani- ei naapurit, tutut, sukulaiset tai varsinkaan mahdollisesti elämäni kumppani

No hyvä että meni perille. Olen introvertti tai oikeastaan kunnon erakko, enkä todellakaan halua, että minua häiritään millään tavalla, ainakin kun olen asioilla. Tai siis mikä elämäni kumppani? Johan sanoin, että haluan olla yksin, nyt ja tulevaisuudessa. Kumppaneista ei ole mitään muuta kuin häiriöö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä