Luulin nuorena että ikääntymisessä pahinta ovat rypyt. Ei, pahinta ovat kaulan uurteet ja valuvat posket. Mutta etenkin tuo kaula!
Olen aina ollut ylpeä pitkästä hoikasta kaulastani. Nyt se on pilalla.
Kommentit (167)
Musta kaikenlaiset ulkonäön kohennusjutut on ihan vaan itsestä huolehtimista, onhan ne ikääntymisen merkit eräänlaisia kehon virheitä, joita ei läheskään kaikille muille eläimille tule. Vaihdevuosiakaan ei ole kuin ihmisellä ja valaalla, täysin turha mutaatio. Ei ole minusta yhtään pinnallista pyrkiä näyttämään nuorelta ja hyvältä, mitä hyötyä siitäkään on että joutuu välttelemään omaa peilikuvaansa kuten esim oma äitini tekee vaikka muuten on erittäin hyvässä kunnossa ikäisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Musta kaikenlaiset ulkonäön kohennusjutut on ihan vaan itsestä huolehtimista, onhan ne ikääntymisen merkit eräänlaisia kehon virheitä, joita ei läheskään kaikille muille eläimille tule. Vaihdevuosiakaan ei ole kuin ihmisellä ja valaalla, täysin turha mutaatio. Ei ole minusta yhtään pinnallista pyrkiä näyttämään nuorelta ja hyvältä, mitä hyötyä siitäkään on että joutuu välttelemään omaa peilikuvaansa kuten esim oma äitini tekee vaikka muuten on erittäin hyvässä kunnossa ikäisekseen.
Periaatteessa joo. Mutta se mikä näkyy ulos tulee sisältä. Vähän leikkisämpi ote elämään näkyy kasvojen kohotuksena paremmin kuin jokin toimenpide. Huoliteltu voi silti olla, se on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikääntymisessä on kyl paljon pahempi kaikenlaiset kolotukset, jäykkyydet ja säryt kuin joku ryppy kaulassa tai valahtaneet posket.
Olisin mieluummin 25 veen näköinen ikuisesti jos sen hinta olisi kolotukset ja säryt. Tää ulkonäkö aiheuttaa minulle henkisiä kolotuksia.
Niin sitä luulee, mutta sitten tulevat ne pirulliset kivut niveliin esim. nivelrikko. Sitä ei osaakaan arvata, kuinka pirullisia ovat esim. polvissa ja käsissä. Mitä iloa on olla 25 v. näköinen ilman ryppyjä kun on 70 vee plus ja useina päivinä kaikki liikkuminen on tuskaa. Nivelrikkoa ei voi parantaa näet, tulee kyhmyjä sorminiveliin. Lisäksi voi tulla reumaa ja kihtiä. Ei auta kirurgit ja jotkut langat tai kauneusleikkaukset. Revi siitä.
Mutta voi myös olla fyysisesti hyvässä kunnossa, vaan naama rypistyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa joo. Mutta se mikä näkyy ulos tulee sisältä. Vähän leikkisämpi ote elämään näkyy kasvojen kohotuksena paremmin kuin jokin toimenpide. Huoliteltu voi silti olla, se on eri asia.
Ihan puppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikääntymisessä on kyl paljon pahempi kaikenlaiset kolotukset, jäykkyydet ja säryt kuin joku ryppy kaulassa tai valahtaneet posket.
Olisin mieluummin 25 veen näköinen ikuisesti jos sen hinta olisi kolotukset ja säryt. Tää ulkonäkö aiheuttaa minulle henkisiä kolotuksia.
Niin sitä luulee, mutta sitten tulevat ne pirulliset kivut niveliin esim. nivelrikko. Sitä ei osaakaan arvata, kuinka pirullisia ovat esim. polvissa ja käsissä. Mitä iloa on olla 25 v. näköinen ilman ryppyjä kun on 70 vee plus ja useina päivinä kaikki liikkuminen on tuskaa. Nivelrikkoa ei voi parantaa näet, tulee kyhmyjä sorminiveliin. Lisäksi voi tulla reumaa ja kihtiä. Ei auta kirurgit ja jotkut langat tai kauneusleikkaukset. Revi siitä.
No juu, aattelin lähinnä semmosia peruskolotuksia ja kipuja. Vanheneminen taitaa olla perseesstä ihan kaikilta osin.
Olen 62 vee ja kaulassa vaan kaksi himmeää poimua, olleet aina sitäpaitsi ihan sileä on edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en saa revittyä itsestäni leikkisyyttä (harrastan kyllä ns leikkisiä asioita mutta tässä normielämässä) joten haluan edes näyttää sen verran hyvältä kuin pystyy. Kun olis vaan mahikset kaikenmoisiin kauneusleikkauksiin, sehän se on julkkisten salaisuus.
Esim Courteney Cox ei toki 63-vuotiaana näytä enää kolmikymppiseltä mutta ei kyllä myöskään perus kuusikymppiseltä. En itsekään halua sitten 20 v päästä näyttää nykyistä vanhemmalta jos vain voin asiaan vaikuttaa.
Toisilla taas ei ole kaulaa ollenkaan, tulee vaan iso pussi alaleuan alle.
Olen 35 vuotias, hoikka nainen. (165cm ja 53kg). En polta, en juo. Syön kohtalaisen terveellisesti ja elämäntapa on liikunnallinen. TÄSTÄ HUOLIMATTA olen huomannut kaulassa ryppyjä ja tuota "poskien alaspäin" menemistä. Että eipä tässä taida kauheesti olla tehtävää. Parempi vain hyväksyä asia. Me kaikki vanhenemme eikä sen tarvitse olla huono asia. Tulee ainakin armollisemmaksi! :)
Vierailija kirjoitti:
Toisilla taas ei ole kaulaa ollenkaan, tulee vaan iso pussi alaleuan alle.
Mulla on lyhyt kaula, en ole vielä huomannut muutoksia mutta jotain karseaahan tällekin osalle tapahtuu.
Voi voi kun nuoret tajuaisi nauttia ulkonäöstään ilman komplekseja. Toki enhän pysty siihen itsekään kun pelkään tulevaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 35 vuotias, hoikka nainen. (165cm ja 53kg). En polta, en juo. Syön kohtalaisen terveellisesti ja elämäntapa on liikunnallinen. TÄSTÄ HUOLIMATTA olen huomannut kaulassa ryppyjä ja tuota "poskien alaspäin" menemistä. Että eipä tässä taida kauheesti olla tehtävää. Parempi vain hyväksyä asia. Me kaikki vanhenemme eikä sen tarvitse olla huono asia. Tulee ainakin armollisemmaksi! :)
En halua ns. rain on your parade mutta oletko esim tässä ketjussa havainnut paljoakaan lisääntynyttä armollisuutta. Ite olen vaan kriittisempi mitä enemmän paikat lahoaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Kun täytin 30 pieniä varsiluomia alkoi tulla kaulaan ja rintaan kuin sieniä sateella. Kun täytin 40 kaulaan ilmestyi viivoja ja leuan alla oleva iho alkoi roikkua. En voi enää käyttää kauniita koruja koska tarttuvat varsiluomiin ja vetävät ihmisten katseet juonteisiin. Olen vasta 42v että kivat sulle, saa""na!
Enkä polta. Ja käytän kosteusvoiteita.
Mikset poistata niitä luomia? On ihan nopea homma.
Huvitun joka kerta, kun 35-40 vuotias nainen kehuu nuorekkuudellaan.
Sitten tapahtuu jotain eikä 45-50vuotiaissa enää ole hehkuttajia,
Ihminenhän rupsahtaa eniten ikävälillä 40-50 ja kiihtyen joka vuosi.
45 on tosiaan aivan eri kuin 40. Ja 49 ihan eri kuin 44+
Näin se menee ja kolmekutosten pitääkin olla rypyttömiä koska ikääntymisen merkit alkavat asiantuntijoidenkin mukaan ilmestyä hiljalleen vasta 40-50 välissä.
Siksi iän alkaessa kolmosella ei kannattaisi hehkutella koska on normaalia olla vielä kulahtamaton siinä iässä.
Tuo roikkuminen ja kaksoisleuka (rasvan kerääntyminen leuan alle) on kyllä vahvasti geneettistä myös eli omaa äitiä katsomalla saa aika hyvän kuvan siitä mikä oma tulevaisuus on.
Itelle on tärkeetä taistella tätä ikääntymistä vastaan, ei hampaat irvessä ollenkaan mutta osana sellasta hyvinvointia et liikkuu ja hoitaa itseään, kaunistautuu samalla lailla kun oon teinistä alkaen tehnyt et hiukset olis kivasti ja ulkomuoto kunnossa.
Mulla olis periaatteessa varaa tehdä kasvojenkohotus ja silmäluomileikkaus, todennäköisesti ne joskus tässä viidenkympin jälkeen teetän. Joskus mietin et olisko kivempi ns nauttia elämästä ja laittaa nekin rahat vaikka matkoihin mutta itselle sellanen omaa silmää miellyttävä ulkomuoto tuo kans hyvinvointia
N45
Vierailija kirjoitti:
Huvitun joka kerta, kun 35-40 vuotias nainen kehuu nuorekkuudellaan.
Sitten tapahtuu jotain eikä 45-50vuotiaissa enää ole hehkuttajia,
Ihminenhän rupsahtaa eniten ikävälillä 40-50 ja kiihtyen joka vuosi.
45 on tosiaan aivan eri kuin 40. Ja 49 ihan eri kuin 44+
Näin se menee ja kolmekutosten pitääkin olla rypyttömiä koska ikääntymisen merkit alkavat asiantuntijoidenkin mukaan ilmestyä hiljalleen vasta 40-50 välissä.
Siksi iän alkaessa kolmosella ei kannattaisi hehkutella koska on normaalia olla vielä kulahtamaton siinä iässä.
Ja tää johtuu niistä samperin vaihdevuosista eli estrogeenin katoamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo roikkuminen ja kaksoisleuka (rasvan kerääntyminen leuan alle) on kyllä vahvasti geneettistä myös eli omaa äitiä katsomalla saa aika hyvän kuvan siitä mikä oma tulevaisuus on.
Itelle on tärkeetä taistella tätä ikääntymistä vastaan, ei hampaat irvessä ollenkaan mutta osana sellasta hyvinvointia et liikkuu ja hoitaa itseään, kaunistautuu samalla lailla kun oon teinistä alkaen tehnyt et hiukset olis kivasti ja ulkomuoto kunnossa.
Mulla olis periaatteessa varaa tehdä kasvojenkohotus ja silmäluomileikkaus, todennäköisesti ne joskus tässä viidenkympin jälkeen teetän. Joskus mietin et olisko kivempi ns nauttia elämästä ja laittaa nekin rahat vaikka matkoihin mutta itselle sellanen omaa silmää miellyttävä ulkomuoto tuo kans hyvinvointia
N45
Sen naaman näkee joka päivä tuhat kertaa kaikista heijastavista pinnoista, etelänmatka menee parissa viikossa ohi. Olispa itelläkin rahaa niin leikkaisin koko pärstän.
Olen ajatellut kokeilla cryolipoa kaulaan ja naamaan. T. 40 v bulldog-naama-mummo
Mulla ap sama, olen nyt 46. Olen ottanut profiloa kaulaan ja se auttaa heti, vaikutus kestää tosin vain noin puoli vuotta. Tiedostan että kohta olisi tarve tehdä jotain radikaalimpaa.
No täällä offareilla on aika paljon miehiä, suurin osa eronneita. Tietty mikä sitten kenenkin tavoitteena elämässä. Mutta pointtini se että on vanhenevalla naisella parempiakin vaihtoehtoja kuin mesolangat.