Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin nuorena että ikääntymisessä pahinta ovat rypyt. Ei, pahinta ovat kaulan uurteet ja valuvat posket. Mutta etenkin tuo kaula!

Vierailija
15.04.2023 |

Olen aina ollut ylpeä pitkästä hoikasta kaulastani. Nyt se on pilalla.

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Kun täytin 30 pieniä varsiluomia alkoi tulla kaulaan ja rintaan kuin sieniä sateella. Kun täytin 40 kaulaan ilmestyi  viivoja ja leuan alla oleva iho alkoi roikkua. En voi enää käyttää kauniita koruja koska tarttuvat varsiluomiin ja vetävät ihmisten katseet juonteisiin. Olen vasta 42v että kivat sulle, saa""na!

Enkä polta. Ja käytän kosteusvoiteita. 

Kohonnut verensokeri ja insuliini liittyvät myös toistaiseksi epäselvän mekanismin myötä lisääntyneeseen varsiluomien esiintymiseen.

Vierailija
162/167 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneusleikkauskierre ja botoxin pumppaaminen ihon alle kalifornian mitalla on pahinta mitä naisen kasvoille voi tapahtua. Kun tuota touhua on jatkettu muutama vuosi, pärstä on sen jälkeen kuin kesähelteessä marinoituneella vesiruumiilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 49v ja naama ei roiku, ryppyjä on kans tosi vähän. Ehkä mulla sit on hyvät geenit. Ei ole ylipainoa ollut koskaan, oon urheilullinen.

Vierailija
164/167 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntymisessä pahinta tai PARASTA on että joutuu tekemään tiliä koko elämästään ja kaikista ihmissuhteistaan. Sitä en sitten ymmärrä, että eikö tämä ehkä koske kaikkia ihmisiä ollenkaan ja KEITÄ EI KOSKE JA MILLÄ PERUSTEILLA?

Jos tämmönen alkaa vaivata niin entäs jos kirjoittaisit omaelämänkerran ihan itseäsi varten. Sinne kaikki tapaamasi ihmiset - jopa seksisuhteet - ja kaikki mikä ikinä vain tulee mieleen... Oleellista ei ole kiinnostaako jotain ulkopuolista vaan se että keräät itse itsesi ja saat suuren itsetuntemuksen. Jos tätä teet niin saatat keksiä ties mitä juttuja, jotka sopivat palstallekin aloituksiksi. Opit kirjoittamaan = selvität ajatuksesi!

Vierailija
165/167 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 49v ja naama ei roiku, ryppyjä on kans tosi vähän. Ehkä mulla sit on hyvät geenit. Ei ole ylipainoa ollut koskaan, oon urheilullinen.

Tämä tieto varmasti auttaa aptä! Kiitos!

Vierailija
166/167 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kirjoittaa totta.

Vierailija
167/167 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset aloitukset on täysin naurettavia. Vanheneminen on täysin normaalia. Tv. Rouva 53v. 

On toki, mutta toisilla vanheneminen ei iske pahiten yhteen kohtaan, vaan jakautuu tasaisemmin. 

-Rouva 54v. 

Mitä sitten? Täysin naurettavaa yrittää pysäyttää väistämätöntä.