Luulin nuorena että ikääntymisessä pahinta ovat rypyt. Ei, pahinta ovat kaulan uurteet ja valuvat posket. Mutta etenkin tuo kaula!
Olen aina ollut ylpeä pitkästä hoikasta kaulastani. Nyt se on pilalla.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 66v, ikäni ollut hoikka. Paino ei ole jojoillut, ryppyjä on tietysti, mutta ei ole pahasti.
Pidän itsestäni huolta, koska olen vielä työelämässä.Niin, tarkoitin, ettei posket roiku eikä kaula ole vielä pahannäköinen.
Ja luuletko siis että poskien tai kaulan veltostuminen riippuu jotenkin siitä mitä henkilö itse tekee?
Painonvaihtelut vaikuttaa kyllä, eli ei kannattaa pitää paino samoissa eikä jojoilla. Auringolta suojautuminen on sen ohella paras keino jos haluaa yrittää pitää ihon nuorekkaana.
Eri
Niin ihon, mutta ei poskien roikkuminen johdu ihosta. Posket alkaa roikkua kun kasvojen rasvakerrokset pikkuhiljaa valuvat alaspäin. Ylipainoisena ne ehkä eivät roikkuisikaan niin paljon. Itse olen aina ollut normaalipainoinen, mutta posket roikkuu, kuten kaikilla suvun naisilla.
Puhe oli myös kaulasta. Kaulan veltostumisen ja rypyt saa aikaan myös suurilla painonvaihteluilla nuoremmallakin ihmisellä, jolla ei vielä iän puolesta olisi näitä ongelmia.
Ikääntymisessä on kyl paljon pahempi kaikenlaiset kolotukset, jäykkyydet ja säryt kuin joku ryppy kaulassa tai valahtaneet posket.
Kaulaan auttaa Profilo-pistoshoito ihan merkittävästä, itellä (45v) alkoi myös kaula näyttämään roikkuvalta ja löysältä ja ainakin toistaiseksi parantui tuolla hoidolla (2x otettuna) merkittävästi.
Kannattaa käyttää myös Retinol tai Retinoid tuotteita kaulalle päivittäin (illalla), auttaa vähän. Lisäksi itse syön paljon lohta, avocadoa ja teen kasvojumppaa niin on vielä ihan fresh ilme.
Aika työläältä tää ulkonäön säilyttäminen kyllä kuulostaa kun sen tässä luettelee 🙄 Mulla on 10v nuorempi miesystävä niin vähän tuo paineita kyllä sekin.
Joo minäkin luulin nuorena että rypyt vanhentaa mutta eihän se ole ollenkaan se juttu, vaan kollageenin ja rasvan väheneminen elikkä just iho veltostuu, ohenee, valuu ja muuttuu elottomamman näköiseksi. Ja sit sitä onkin semmonen näkymätön tantta. Nuorena luulin jostain kumman syystä että olen nuori ikuisesti vaikka eihän sitä kestänyt kuin joku 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ikääntymisessä on kyl paljon pahempi kaikenlaiset kolotukset, jäykkyydet ja säryt kuin joku ryppy kaulassa tai valahtaneet posket.
Niinpä, ja se että kaverit kuolee. Sentään ikääntyminen on etuoikeus, näytti sitten miltä näytti. Vaihtoehto on se että ei enää ikäänny eli kuolee pois.
Vierailija kirjoitti:
Olisin mieluummin 25 veen näköinen ikuisesti jos sen hinta olisi kolotukset ja säryt. Tää ulkonäkö aiheuttaa minulle henkisiä kolotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ja se että kaverit kuolee. Sentään ikääntyminen on etuoikeus, näytti sitten miltä näytti. Vaihtoehto on se että ei enää ikäänny eli kuolee pois.
Mulla on kyllä elämä ollut iän myötä enemmän semmoista että ei sillä niin väliä vaikkei tätä kauaa jatkuisi.
Vierailija kirjoitti:
En tajua näitä juttuja.
Aina kokenut ulkopuolisuutta naisten maailmasta, muiden tyttöjen meikkileikit ei kiinnostaneet lapsena. Ikä nyt 50+ ostin juuri elämäni ekat offarisukset. Kauluria kaulaan ja ihan sama mille näyttää. En tiä onko kasvatus mennyt pieleen lapsena kun en jaksa murehtia, huomaan kyllä kehon muutokset mutta ei osu. Omakuva kiinni siitä mihin pystyn, ei siitä mille näytän. Hankkikaa harrastuksia.
Sulla on varmaan ollut sama puoliso kymmeniä vuosia joka antaa päivittäin positiivista palautetta? Mitäs jos joutuisit alkaa etsimään uutta partneria, luulen että alkaisit miettiä että mites tää ulkonäkö? Mulla ainakin näin.
Kaulaa pn vaikea enää pelastaa, lymfahieronta auttaa vähän. Mutta posket voitte pelastaa kasvojoogalla, samoin roikkuvat silmäluomet. Mullakin alkoi roikkua neljänkympin kieppeissä, mutta ei roiku enää. Youtubesta löytyy ohjelmia.
N42
Vierailija kirjoitti:
Kaulaa pn vaikea enää pelastaa, lymfahieronta auttaa vähän. Mutta posket voitte pelastaa kasvojoogalla, samoin roikkuvat silmäluomet. Mullakin alkoi roikkua neljänkympin kieppeissä, mutta ei roiku enää. Youtubesta löytyy ohjelmia.
N42
Juujuu....sinä ikäloppu 42 vuotias 😉
Jos olisin rikas niin tekisin kyllä kaikki julkkisten suosimat hoidot, tai siis ainakin johonkin kasvojenkohotukseen menisin heti. Aika pullossa elää jos aattelee ettei ulkonäöllä ole nykymaailmassa mitään väliä.
Eniten olen aina kammonnut että minusta tulee sellainen kiltti, säyseästi hymyävä hijainen keski-ikäinen laatikon muotoinen tätsykkä. Ennemmin sitten vaikka sellainen stereotyyppisen räväkkä.
Vierailija kirjoitti:
Eniten olen aina kammonnut että minusta tulee sellainen kiltti, säyseästi hymyävä hijainen keski-ikäinen laatikon muotoinen tätsykkä. Ennemmin sitten vaikka sellainen stereotyyppisen räväkkä.
(Nyt olen siis lähinnä uupunut ja vittuuntunut. ) N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Kun täytin 30 pieniä varsiluomia alkoi tulla kaulaan ja rintaan kuin sieniä sateella. Kun täytin 40 kaulaan ilmestyi viivoja ja leuan alla oleva iho alkoi roikkua. En voi enää käyttää kauniita koruja koska tarttuvat varsiluomiin ja vetävät ihmisten katseet juonteisiin. Olen vasta 42v että kivat sulle, saa""na!
Enkä polta. Ja käytän kosteusvoiteita.
Ne luomet voi varmaan poistaa?
Voi mutta tulevat takaisin, saisi juosta koko ajan lääkärissä ja kotikonstein poistamista esim. hammaslangalla "viiltäen" ei suositella.
Tähän oli joku uusi lääke jolla voi kotikonstein poistaa, hiljan tullut markkinoille.
En voi uskoa että olen joskus ollut 25, saatikka 19. ja mitkä ulkonäkökompleksit silloin olikaan! Youth is wasted on the young.
Muistetaan myös se, että kaverit ei näe samaa kuin se 8x suurentava peili, jolla itseämme katsomme.
N60v
Humble bragging ei ole kenestäkään kivaa kuunneltavaa.