Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin nuorena että ikääntymisessä pahinta ovat rypyt. Ei, pahinta ovat kaulan uurteet ja valuvat posket. Mutta etenkin tuo kaula!

Vierailija
15.04.2023 |

Olen aina ollut ylpeä pitkästä hoikasta kaulastani. Nyt se on pilalla.

Kommentit (167)

Vierailija
21/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulahuivi on hyvä ratkaisu, joku kiva ilmava huivi kesällä.

Mutta eihän sitä aina halua käyttää.

On ihan normaalia että kaulan iho löysistyy iän mukaan, ei mitään epänormaalia tai hävettävää.

Hyvää kevättä/kesää kaikille !

T. N 1970

Vierailija
22/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 66v, ikäni ollut hoikka. Paino ei ole jojoillut, ryppyjä on tietysti, mutta ei ole pahasti.

Pidän itsestäni huolta, koska olen vielä työelämässä.

Niin, tarkoitin, ettei posket roiku eikä kaula ole vielä pahannäköinen.

Ja luuletko siis että poskien tai kaulan veltostuminen riippuu jotenkin siitä mitä henkilö itse tekee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin kun katson nuoria naisia joilla on kaulassa tatuointeja, että miettivätkö yhtään miltä näyttävät sitten nelikymppisinä kun iho alkaa roikkua?

Minä otin tatuoinnin korvan taakse juuri tuosta syystä. 

Vierailija
24/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Kun täytin 30 pieniä varsiluomia alkoi tulla kaulaan ja rintaan kuin sieniä sateella. Kun täytin 40 kaulaan ilmestyi  viivoja ja leuan alla oleva iho alkoi roikkua. En voi enää käyttää kauniita koruja koska tarttuvat varsiluomiin ja vetävät ihmisten katseet juonteisiin. Olen vasta 42v että kivat sulle, saa""na!

Enkä polta. Ja käytän kosteusvoiteita. 

Ne luomet voi varmaan poistaa?

Vierailija
25/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin kun katson nuoria naisia joilla on kaulassa tatuointeja, että miettivätkö yhtään miltä näyttävät sitten nelikymppisinä kun iho alkaa roikkua?

Ehkä vähän vähemmän mummoilta?

Vierailija
26/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin itse, mikähän se oli, HIFU(?) ultraäänihoitoa kaulalle jo noin 5 vuotta sitten, kun alkoi näkyä ensimmäiset rypyt kaulalla ja posket valahtaa. Auttoi pitkään tosi hyvin, mutta tänä talvena oli pakko ottaa jo ensimmäiset meso-langat kohottamaan leuka- ja kaulalinjaa. En jotenkin vain pystynyt vielä antamaan kaulani repsahtaa.

N47

Vierailija
27/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Kun täytin 30 pieniä varsiluomia alkoi tulla kaulaan ja rintaan kuin sieniä sateella. Kun täytin 40 kaulaan ilmestyi  viivoja ja leuan alla oleva iho alkoi roikkua. En voi enää käyttää kauniita koruja koska tarttuvat varsiluomiin ja vetävät ihmisten katseet juonteisiin. Olen vasta 42v että kivat sulle, saa""na!

Joko oot täyttännä 42?

Vierailija
28/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne luomet voi varmaan poistaa?

Voi mutta tulevat takaisin, saisi juosta koko ajan lääkärissä ja kotikonstein poistamista esim. hammaslangalla "viiltäen" ei suositella.

Vierailija
29/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 66v, ikäni ollut hoikka. Paino ei ole jojoillut, ryppyjä on tietysti, mutta ei ole pahasti.

Mitä arvoa kuvittelet tuovasi keskusteluun kommentillasi?

Onhan se kiva kuulla positiivistakin ettei vaikka joku nuorempi ala kuvitella että kauheudet koskevat kaikkia.

-eri

Vierailija
30/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä juttuja.

Aina kokenut ulkopuolisuutta naisten maailmasta, muiden tyttöjen meikkileikit ei kiinnostaneet lapsena. Ikä nyt 50+ ostin juuri elämäni ekat offarisukset. Kauluria kaulaan ja ihan sama mille näyttää. En tiä onko kasvatus mennyt pieleen lapsena kun en jaksa murehtia, huomaan kyllä kehon muutokset mutta ei osu. Omakuva kiinni siitä mihin pystyn, ei siitä mille näytän. Hankkikaa harrastuksia.

Vierailija
31/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvat väkäslangat kaulaan, ongelma poistuu. Toimii hoikille joilla ei ole rasvaa paljon kaulan aluella.

Vierailija
32/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja luuletko siis että poskien tai kaulan veltostuminen riippuu jotenkin siitä mitä henkilö itse tekee?

Painonvaihtelut vaikuttaa kyllä, eli ei kannattaa pitää paino samoissa eikä jojoilla. Auringolta suojautuminen on sen ohella paras keino jos haluaa yrittää pitää ihon nuorekkaana.

Eri

Vierailija
33/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin itse, mikähän se oli, HIFU(?) ultraäänihoitoa kaulalle jo noin 5 vuotta sitten, kun alkoi näkyä ensimmäiset rypyt kaulalla ja posket valahtaa. Auttoi pitkään tosi hyvin, mutta tänä talvena oli pakko ottaa jo ensimmäiset meso-langat kohottamaan leuka- ja kaulalinjaa. En jotenkin vain pystynyt vielä antamaan kaulani repsahtaa.

N47

Itseä mietityttää noissa mesolangoissa että ne pitää uusia tietyin väliajoin. Ja aika nopeasti siitä kun jompi kumpi puoli pettää. Sillä Topi Sukarin vaimolla oli selkeästi toisen puolen mesolangat jossain vaiheessa katkenneet, toinen puoli naamaa roikkui. Miten usein ne pitää uusia?

Vierailija
34/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohtalotoverisi. Lisäksi olen suuririntainen, mutta normaalipainoinen, joten en voi käyttää korkeakauluksisia paitoja, jotka kivasti peittäisivät ongelmaihon. Lisäksi minulla on atooppinen iho. Ihon vanheneminen on kyllä syvältä.

Vierailija
35/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua näitä juttuja.

Aina kokenut ulkopuolisuutta naisten maailmasta, muiden tyttöjen meikkileikit ei kiinnostaneet lapsena. Ikä nyt 50+ ostin juuri elämäni ekat offarisukset. Kauluria kaulaan ja ihan sama mille näyttää. En tiä onko kasvatus mennyt pieleen lapsena kun en jaksa murehtia, huomaan kyllä kehon muutokset mutta ei osu. Omakuva kiinni siitä mihin pystyn, ei siitä mille näytän. Hankkikaa harrastuksia.

Not like other girls

Vierailija
36/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän vähemmän mummoilta?

Jenkkimummojen kouvolatukka eli violetiksi värjääminen ei ainakaan heitä nuorenna.

Tatuoinnit kun jää pois muodista, niin on kohta nimenomaan mummojen tunnusmerkki.

Vierailija
37/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua näitä juttuja.

Mä oon sua tosi paljon pinnallisempi mut arvostan asennettasi todella paljon. Rispektit!

Vierailija
38/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Itseä mietityttää noissa mesolangoissa että ne pitää uusia tietyin väliajoin. Ja aika nopeasti siitä kun jompi kumpi puoli pettää. Sillä Topi Sukarin vaimolla oli selkeästi toisen puolen mesolangat jossain vaiheessa katkenneet, toinen puoli naamaa roikkui. Miten usein ne pitää uusia?

Se riippuu siitä miten pitkään vaikutus kestää. Noin 1-1,5v arvioitiin minulle uusimisväliksi.

Vierailija
39/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painonvaihtelut vaikuttaa kyllä, eli ei kannattaa pitää paino samoissa eikä jojoilla. Auringolta suojautuminen on sen ohella paras keino jos haluaa yrittää pitää ihon nuorekkaana.

Eri

Niin ihon, mutta ei poskien roikkuminen johdu ihosta. Posket alkaa roikkua kun kasvojen rasvakerrokset pikkuhiljaa valuvat alaspäin. Ylipainoisena ne ehkä eivät roikkuisikaan niin paljon. Itse olen aina ollut normaalipainoinen, mutta posket roikkuu, kuten kaikilla suvun naisilla.

Vierailija
40/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Se riippuu siitä miten pitkään vaikutus kestää. Noin 1-1,5v arvioitiin minulle uusimisväliksi.

Aivan älyttömän usein. Ja loppuikä sitten sitä uusimista.