Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulin nuorena että ikääntymisessä pahinta ovat rypyt. Ei, pahinta ovat kaulan uurteet ja valuvat posket. Mutta etenkin tuo kaula!

Vierailija
15.04.2023 |

Olen aina ollut ylpeä pitkästä hoikasta kaulastani. Nyt se on pilalla.

Kommentit (167)

Vierailija
81/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa näin nelikymppisenä leukalinja katoamaan, ei ole sellaista sannamarinmaista selkeää linjaa koskaan ollutkaan. Se tuntuu vanhentavan minua eniten tällä hetkellä. Ollapa ikuisesti edes 30 v. Tai ikuisesti edes (ulkoisesti!) tämän ikäinen, kyllä vanheneminen on yhtä helvettiä.

Vierailija
82/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo roikkuminen ja kaksoisleuka (rasvan kerääntyminen leuan alle) on kyllä vahvasti geneettistä myös eli omaa äitiä katsomalla saa aika hyvän kuvan siitä mikä oma tulevaisuus on.

Itelle on tärkeetä taistella tätä ikääntymistä vastaan, ei hampaat irvessä ollenkaan mutta osana sellasta hyvinvointia et liikkuu ja hoitaa itseään, kaunistautuu samalla lailla kun oon teinistä alkaen tehnyt et hiukset olis kivasti ja ulkomuoto kunnossa.

Mulla olis periaatteessa varaa tehdä kasvojenkohotus ja silmäluomileikkaus, todennäköisesti ne joskus tässä viidenkympin jälkeen teetän. Joskus mietin et olisko kivempi ns nauttia elämästä ja laittaa nekin rahat vaikka matkoihin mutta itselle sellanen omaa silmää miellyttävä ulkomuoto tuo kans hyvinvointia

N45

Parempi olisi teettää se kasvojenkohotus nyt heti, jos kerran aiot sellaisen joka tapauksessa hankkia. Säilyy nuorekas ilme kauemmin, ja paraneminen on nopeampaa. 5-10 vuoden päästä valahtaminen on edennyt jo niin paljon, ettei lopputulos ole yhtä hyvä etkä tule näyttämään edes siltä, miltä näytät nyt.

https://www.facemakernyc.com/blog/whats-the-best-age-for-a-facelift

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Aika nuori, jos tuo on tosiaan pahinta. Palataan asiaan sitten, kun lonkkaleikkaus alkaa olla ajankohtainen.

Vierailija
84/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin kun katson nuoria naisia joilla on kaulassa tatuointeja, että miettivätkö yhtään miltä näyttävät sitten nelikymppisinä kun iho alkaa roikkua?

Kai ne rypyt vähemmän näkyy siinä tatuoinnissa kuin ilman tatuointia. Kamalalta se näyttää silti vain rypyjen takia.

Vierailija
85/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaapas sitä, kun siihen leukalinjaan alkaa lisäksi kasvaa ne hemmetin paksut partakarvat, joita ei saa millään pinseteillä nypityksi.

Vierailija
86/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut kokeilla cryolipoa kaulaan ja naamaan. T. 40 v bulldog-naama-mummo

Kannattaa ihan imeä ne turhat oikeasti pois, cryo on muutenkin ihan huuhaata.

Vierailija
87/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottakaapas sitä, kun siihen leukalinjaan alkaa lisäksi kasvaa ne hemmetin paksut partakarvat, joita ei saa millään pinseteillä nypityksi.

Minulla ne on kasvaneet jo vuosia ja saa ne pinseteillä irti, mutta tietysti kokemattomaan voi sattua. Minulla niitä on pari sataa ja yleensä nypin ja sitten ajan höylällä.

Vierailija
88/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä on mulle väliä, mutta se ei ole kauhean tärkeä asia enää. Terveydestä huolehtiminen tuntuu tärkeämmältä ja samalla hoidan myös ulkonäköä. Kivat vaatteet, meikki ja iloinen mieli auttaa, itseään ei kannata ottaa niin vakavasti. Vanheneminen kannattaa opetella hyväksymään, koska kaikki sen kohtaavat elleivät nuorena kuole. t 53 v

Vierailija
89/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35v ja posket näyttää alkavan roikkumaan. Jotenki koko naama näyttää suuntaavan alaspäin. Kääk!

Tuossa iässä se itselläkin alkoi näkyä ja siitä suunta tosiaan on vain alaspäin. Maskiaika oli siitä ihanaa, että sai tämä katastrofialueen näpsästi piiloon ja silloin oli ihana katsoa peiliinkin, kun sieltä oikeasti näki, siitä maskista huolimatta, oikeasti tutun ja oman näköisen peilikuvan.

Nyt sitten lähempänä viittäkymppiä alkaa pikkuhiljaa näkyä ikääntymistä silmien ympäristössäkin (eikä se oikeasti haittaa yhtään), mutta tämä valahtanut "alanaama" sen sijaan on ihan järkky.

Vierailija
90/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri 44-v. täyttänyt ja kaula on ihan hirveän näköinen! Huomasin heltan siinä kohti, kun täytin 43. Ärsyttää muutokset, kun ne on tässä iässä kaikki negatiivisia

Vierailija
91/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkaa näin nelikymppisenä leukalinja katoamaan, ei ole sellaista sannamarinmaista selkeää linjaa koskaan ollutkaan. Se tuntuu vanhentavan minua eniten tällä hetkellä. Ollapa ikuisesti edes 30 v. Tai ikuisesti edes (ulkoisesti!) tämän ikäinen, kyllä vanheneminen on yhtä helvettiä.

Kovasti muistetaan puhua miesten laatikkoleuoista, mutta kyllä sellainen luusto olisi naiselle ehken vielä tärkeämpi.

Mies sentään useimmiten voi halutessaan kasvattaa parran jolla saa fiksatuksi tuota valahtanutta aluetta piiloon ja saa samalla kasvoihin tasapainoa.

Vierailija
92/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvitun joka kerta, kun 35-40 vuotias nainen kehuu nuorekkuudellaan.

Sitten tapahtuu jotain eikä 45-50vuotiaissa enää ole hehkuttajia,

Ihminenhän rupsahtaa eniten ikävälillä 40-50 ja kiihtyen joka vuosi.

45 on tosiaan aivan eri kuin 40. Ja 49 ihan eri kuin 44+

Näin se menee ja kolmekutosten pitääkin olla rypyttömiä koska ikääntymisen merkit alkavat asiantuntijoidenkin mukaan ilmestyä hiljalleen vasta 40-50 välissä.

Siksi iän alkaessa kolmosella ei kannattaisi hehkutella koska on normaalia olla vielä kulahtamaton siinä iässä.

Olen iästä eri mieltä. Oikea rupsahtaminen alkaa vasta 50 jälkeen vaihdevuosissa. Sitä ennen on vain pientä kulumista.

Vierailija
93/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllä on mulle väliä, mutta se ei ole kauhean tärkeä asia enää. Terveydestä huolehtiminen tuntuu tärkeämmältä ja samalla hoidan myös ulkonäköä. Kivat vaatteet, meikki ja iloinen mieli auttaa, itseään ei kannata ottaa niin vakavasti. Vanheneminen kannattaa opetella hyväksymään, koska kaikki sen kohtaavat elleivät nuorena kuole. t 53 v

No vaikea olla ottamatta itseään vakavasti kun ei ole töitä eikä puolisoa eikä perhettä. Ja mitä enemmän vanhenee ja rytistyy sitä vaikeampi on saada mitään noista.

Vierailija
94/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Miettikääs sitä kun olette 80 ja oikeesti vanhoja. Kannattiko 40-50 -vuotiaana itteensä kauheesti vanhaks moittia!

Vierailija
95/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvitun joka kerta, kun 35-40 vuotias nainen kehuu nuorekkuudellaan.

Sitten tapahtuu jotain eikä 45-50vuotiaissa enää ole hehkuttajia,

Ihminenhän rupsahtaa eniten ikävälillä 40-50 ja kiihtyen joka vuosi.

45 on tosiaan aivan eri kuin 40. Ja 49 ihan eri kuin 44+

Näin se menee ja kolmekutosten pitääkin olla rypyttömiä koska ikääntymisen merkit alkavat asiantuntijoidenkin mukaan ilmestyä hiljalleen vasta 40-50 välissä.

Siksi iän alkaessa kolmosella ei kannattaisi hehkutella koska on normaalia olla vielä kulahtamaton siinä iässä.

Olen iästä eri mieltä. Oikea rupsahtaminen alkaa vasta 50 jälkeen vaihdevuosissa. Sitä ennen on vain pientä kulumista.

Vaihdevuodet voi tulla nelikymppisenäkin. Tai alle.

Vierailija
96/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Miettikääs sitä kun olette 80 ja oikeesti vanhoja. Kannattiko 40-50 -vuotiaana itteensä kauheesti vanhaks moittia!

En ajatellut elää niin vanhaksi. En näe mitään mieltä olla vuosikymmeniä raihnainen ruttukasa.

Vierailija
97/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti muistetaan puhua miesten laatikkoleuoista, mutta kyllä sellainen luusto olisi naiselle ehken vielä tärkeämpi.

Mies sentään useimmiten voi halutessaan kasvattaa parran jolla saa fiksatuksi tuota valahtanutta aluetta piiloon ja saa samalla kasvoihin tasapainoa.

Eikös se parta ala kasvaa naisillekin kun estrogeeni loppuu.

Vierailija
98/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut voivat vanhentua noin aikaisin, jo joskus 30-40-vuotiaina? Siis ihan vilpittömästi ihmettelen. Olen +50-vuotias, eikä vielä juurikaan ryppyjä. Hienoiset nasolabiaalijuonteet "naururyppyinä" nenän ja suupielten välissä. Enpä moisesta huolestu. Tulevat sitten, kun tulevat.

Aika yksilöllistä näköjään, eli tässä(kään) asiassa ei sovi yleistää.

Vierailija
99/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut voivat vanhentua noin aikaisin, jo joskus 30-40-vuotiaina? Siis ihan vilpittömästi ihmettelen. Olen +50-vuotias, eikä vielä juurikaan ryppyjä. Hienoiset nasolabiaalijuonteet "naururyppyinä" nenän ja suupielten välissä. Enpä moisesta huolestu. Tulevat sitten, kun tulevat.

Onko sulla vielä vaihdevuosia?

Vierailija
100/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi, et vain huomaa niitä omia ikääntymisen merkkejäsi. Tuo on niin noloa. En ole nähnyt yhtäkään 50-vuotiasta, jolla ei olisi ryppyjä tai naaman roikkumista, koska ei sellaisia ole.