Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulin nuorena että ikääntymisessä pahinta ovat rypyt. Ei, pahinta ovat kaulan uurteet ja valuvat posket. Mutta etenkin tuo kaula!

Vierailija
15.04.2023 |

Olen aina ollut ylpeä pitkästä hoikasta kaulastani. Nyt se on pilalla.

Kommentit (167)

Vierailija
101/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän muistaa itseäni kritisoidessa sen, että en ikinä kiinnitä huomiota muiden ihmisten ryppyihin tai kaulan ihoon. Tuskin kukaan muukaan kiinnittää huomiota mun ryppyihini. Tai jos kiinnittää, niin todennäköisesti hän haluaa jostain ihan muusta syystä pahoittaa mieleni tai ampua mut alas...

En todellakaan aio alkaa peittämään ikääni käyttämällä huiveja kesällä. Haluan olla terve ja kaunis ikäiseni nainen, joka kantaa itsensä ylpeydellä. En voita sillä mitään, että vihaisin ulkonäköäni loppuelämäni. Eikä myöskään muut ihmiset hyödy siitä millään tavalla, vaikka laittaisin kaikki säästöni kauneusleikkauksiin.

Vierailija
102/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo roikkuminen ja kaksoisleuka (rasvan kerääntyminen leuan alle) on kyllä vahvasti geneettistä myös eli omaa äitiä katsomalla saa aika hyvän kuvan siitä mikä oma tulevaisuus on.

Itelle on tärkeetä taistella tätä ikääntymistä vastaan, ei hampaat irvessä ollenkaan mutta osana sellasta hyvinvointia et liikkuu ja hoitaa itseään, kaunistautuu samalla lailla kun oon teinistä alkaen tehnyt et hiukset olis kivasti ja ulkomuoto kunnossa.

Mulla olis periaatteessa varaa tehdä kasvojenkohotus ja silmäluomileikkaus, todennäköisesti ne joskus tässä viidenkympin jälkeen teetän. Joskus mietin et olisko kivempi ns nauttia elämästä ja laittaa nekin rahat vaikka matkoihin mutta itselle sellanen omaa silmää miellyttävä ulkomuoto tuo kans hyvinvointia

N45

Parempi olisi teettää se kasvojenkohotus nyt heti, jos kerran aiot sellaisen joka tapauksessa hankkia. Säilyy nuorekas ilme kauemmin, ja paraneminen on nopeampaa. 5-10 vuoden päästä valahtaminen on edennyt jo niin paljon, ettei lopputulos ole yhtä hyvä etkä tule näyttämään edes siltä, miltä näytät nyt.

https://www.facemakernyc.com/blog/whats-the-best-age-for-a-facelift

Alkuperäinen naama näyttäisi ihan yhtä hyvältä meikattuna ja hymyilevänä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän muistaa itseäni kritisoidessa sen, että en ikinä kiinnitä huomiota muiden ihmisten ryppyihin tai kaulan ihoon. Tuskin kukaan muukaan kiinnittää huomiota mun ryppyihini. Tai jos kiinnittää, niin todennäköisesti hän haluaa jostain ihan muusta syystä pahoittaa mieleni tai ampua mut alas...

En todellakaan aio alkaa peittämään ikääni käyttämällä huiveja kesällä. Haluan olla terve ja kaunis ikäiseni nainen, joka kantaa itsensä ylpeydellä. En voita sillä mitään, että vihaisin ulkonäköäni loppuelämäni. Eikä myöskään muut ihmiset hyödy siitä millään tavalla, vaikka laittaisin kaikki säästöni kauneusleikkauksiin.

Kyllä minä olen tosi kiinnostunut toisten ihmisten ulkonäöstä mutta en nyt tietenkään inhoa kenenkään ulkonäköä. Nuorempana vertasin yleisesti, nykyään vertailen ikäisteni ja vanhempien ihoa ja ryppyjä jne omiini. Siis huomaamattomasti toki.

Vierailija
104/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 33 vuotiaana hirveät uurteet silmäkulmissa ja tosiaan naama valunnut alaspäin ja ylimääräistä ihoa leuan alla:(

Vierailija
105/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole paha jos hyväksyy oikeasti ettei tule näyttämään aina samalta. Kauneus on katoavaista eikä ulkonäön varaan kannata liikaa laittaa. Jokainen tietää tämän, mutta se pitää oikeasti ymmärtää ja hyväksyä. Stressaaminen ulkonäöstä loppuu siihen paikkaan.

Vierailija
106/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole paha jos hyväksyy oikeasti ettei tule näyttämään aina samalta. Kauneus on katoavaista eikä ulkonäön varaan kannata liikaa laittaa. Jokainen tietää tämän, mutta se pitää oikeasti ymmärtää ja hyväksyä. Stressaaminen ulkonäöstä loppuu siihen paikkaan.

Mä kyllä ymmärrän ja hyväksyn sen (tietenkin) että jokainen ikääntyy. Sen sijaan sen kanssa onkin tekemistä, että itsellä se ikääntyminen näkyy ryppyjen sijaan just tällä, että naama valuu pian pitkin kaulaa.

Etenkin kun samaan aikaan tuntuu, että kaula vaan lyhenee ja paksunee..

Vierailija
107/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo roikkuminen ja kaksoisleuka (rasvan kerääntyminen leuan alle) on kyllä vahvasti geneettistä myös eli omaa äitiä katsomalla saa aika hyvän kuvan siitä mikä oma tulevaisuus on.

Itelle on tärkeetä taistella tätä ikääntymistä vastaan, ei hampaat irvessä ollenkaan mutta osana sellasta hyvinvointia et liikkuu ja hoitaa itseään, kaunistautuu samalla lailla kun oon teinistä alkaen tehnyt et hiukset olis kivasti ja ulkomuoto kunnossa.

Mulla olis periaatteessa varaa tehdä kasvojenkohotus ja silmäluomileikkaus, todennäköisesti ne joskus tässä viidenkympin jälkeen teetän. Joskus mietin et olisko kivempi ns nauttia elämästä ja laittaa nekin rahat vaikka matkoihin mutta itselle sellanen omaa silmää miellyttävä ulkomuoto tuo kans hyvinvointia

N45

Parempi olisi teettää se kasvojenkohotus nyt heti, jos kerran aiot sellaisen joka tapauksessa hankkia. Säilyy nuorekas ilme kauemmin, ja paraneminen on nopeampaa. 5-10 vuoden päästä valahtaminen on edennyt jo niin paljon, ettei lopputulos ole yhtä hyvä etkä tule näyttämään edes siltä, miltä näytät nyt.

Miten tuo nenän koko noin kasvoi?

Vierailija
108/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaula- pilalla

Lihkakset - pilalla

Sytän - pilalla

Maksa -pilalla

Munuaiset -pilalla

Munat - pilalla

Hiukset - pilalla

Rahat - pilalla

Äsiis jos on liian kuuma

Vierailija
109/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 55 ja näytän sen ikäiseltä. Kun juonteita tuli, niin kyllähän se ensin suretti, mutta olen kuitenkin terve ja asiat hyvin. On ihmisiä, jotka elävät sodan keskellä tai jotka ovat kuolemansairaita.  Lisäksi aivan epärealistista, että naisten odotetaan ikuisesti olevan nuoria ja kauniita. 

Vierailija
110/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Ja samalla lailla valaistuna kuin "jälkeen"-kuva.

Vierailija
111/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Kun täytin 30 pieniä varsiluomia alkoi tulla kaulaan ja rintaan kuin sieniä sateella. Kun täytin 40 kaulaan ilmestyi  viivoja ja leuan alla oleva iho alkoi roikkua. En voi enää käyttää kauniita koruja koska tarttuvat varsiluomiin ja vetävät ihmisten katseet juonteisiin. Olen vasta 42v että kivat sulle, saa""na!

Enkä polta. Ja käytän kosteusvoiteita. 

Mul on varsiluomia paljon ja tuli jo teininä. Leukakin alkanu roikkuu jo nyt nuorena koska oon lihonu nii kauhee kaksari:D

Vierailija
112/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin teini naapurin rouvalla oli hirveä kalkkunanheltta ja ajattelin että ta pan itseni jos mulle tuleee semmoinen joskus! Ei ole onneksi vielä ainakaan näkynyt. 

Vierailija
113/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös huomioida, että kaulassa on lihaksia, joiden kunto vaikuttaa kaulan (ja kasvojen ulkonäköön). Veltto ryhti tarkoittaa myös velttoa kaulaa.

Vierailija
114/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole pinnallisuudesta vaan siitä että ilme muuttuu väsyneeksi tai vihaiseksi.

Äitini on ihana, iloinen ihminen mutta nyt 68vuotiaana nenästä suupieliin kulkevat juonteet ja puolitankoon valahtaneet silmäluomet saavat hänet näyttämään siltä ,että  on nukkunut huonosti ja haluaa  tirvaista jotakuta.

Eikä, kaikella rakkaudella ja kunnioituksella se kivespussikaan siellä leuan alla mikään silmiä hivelevä näky ole..

Vierailija
115/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää niskaan löysän ihon kaulalta ja

teippaa ihon ihoteipillä kiinni, vaatii toki pitkät hiukset ettei teippi näy, tubestakin löytyy ohjeita.

Vierailija
116/167 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kauniit ihmiset on kyllä kauniita vanhanakin. Ei niissä enää nuoruuden hehkua ole,mutta silti.Kauniit piirteet säilyy. Minun mummoni oli todella kaunis vanhana.

Vierailija
117/167 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut kokeilla cryolipoa kaulaan ja naamaan. T. 40 v bulldog-naama-mummo

Kannattaa ihan imeä ne turhat oikeasti pois, cryo on muutenkin ihan huuhaata.

Mistä tiedät että on huuhaata, ootko kokeillut?

Vierailija
118/167 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys on tärkeämpää kuin jotkin ikämuutokset. Paras hoito ulkonäköongelmiin on se, ettei katso peiliin. Suomen ilmasto on sellainen, että kaulan voi ja pitääkin peittää kauniilla silkkisellä huivilla, hauskalla villahuivilla, elegantilla pitsiliinalla tai lämpimällä poolokauluksella. Poolopusero sopii myös joutsenkaulalle. Aladpäin valahtaneet posket saa kohottumaan hymyllä tai naurulla. Ole onnellinen siitä, että on kaula ja terveet syövättömät imusolmukkeet ja terveet rinnat ja iho, jossa ei ole ihottumaa. Jos sinulla on terveysongelma, iloitse kyynelten läpi siitä että saat hoitoa. Kaunista kevättä ulkoilutakissa kaikille ikään katsomatta!

Vierailija
119/167 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin itsestäni kuvan alaviistosta ja järkytyin kyllä millaiselta vanhukselta sitä näyttää jo nelikymppisenä.

Vierailija
120/167 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko olette ajatelleet/ajattelette, että ikääntymisessä pahinta on ulkonäköön liittyvät seikat jotka eivät vaikuta kehon toimintakykyyn mitenkään? Siis ihan oikeasti? Tosissanne? 

Itselleni ikääntyminen ei aiheuta juuri fiiliksiä suuntaan tai toiseen, se on vain luonnollinen osa elämää ja ajan kulkua. Ainoat seikat jotka ikääntymisessä harmittaa on se, että osa ikätovereista muuttuu tylsemmiksi, keskiluokkaistuu (huonolla tavalla), eivät jaksa enää mennä ja tehdä juttuja kuten ennen, eivät ole niin kiinnostuneita hauskanpidosta vaan alkavat suhtautua elämään korostuneen turvallisuushakuisesti ja materiakeskeisesti jne.

Eli sosiaalinen puoli ikääntymisessä harmittaa, ja toki sitten kun oikeasti on vanha, niin kehon toiminnallinen puoli tuo omat huolensa. Tietty siihen voi vaikuttaa omilla valinnoillakin jonkin verran, eli pitää kehostaan huolta. Liikunta- ja kehonhuoltorutiinit on hyvä olla, samoin älyllisesti harjoittaa itseään ja huolehtia myös aivojen terveydestä.

Mitä ihon kuntoon tulee, niin hirveästi ihostaan huolissaan olevat naiset (miksei miehetkin, mutta naisia nämä märisijät tuntuvat useimmiten olevan) kouhottavat kosmetiikasta ja anti age-tuotteista, botox-pistoksista ym., vaikka se mihin kannattaisi kiinnittää huomiota on se, mitä pistää suuhunsa!

Yksikin tuttu nainen heittää nykyään jotain botox-läppää otsan juonteistaan, ja samaan aikaan syö joka päivä herkkuja. Siis joka päivä kuvaa someen miten mässyttää suklaata, jäätelöä, pullaa, keksejä jne. 

Hän ei ole lihava, ja urheilee paljon, mutta mässää jatkuvasti sokeria, ja valkoinen sokerihan on myrkkyä iholle.