Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hämmästytti puolison suvussa?

Vierailija
13.04.2023 |

Minua se, että ennen ruokailua laitettiin kädet ristiin ja rukoiltiin. Sellaisesta olin lukenut vain vanhoista ajoista kertovista kirjoista.

Kommentit (994)

Vierailija
1/994 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pienillekin lapsille haluttiin antaa suklaata.

Vierailija
2/994 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että halaillaan aina tavatessa kaikkia ja lääpitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/994 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hämmästytti isosti kuinka itsekkäitä kaikki ovat. Olin ennen tuntenut vain mukavia ihmisiä, ja sitten PAM, minäminä suku. Sopeutuminen heihin on vielä pahasti kesken, ehkä en ikinä sopeudukaan.

Vierailija
4/994 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että siskoksilla on lapsi saman miehen kanssa. Samaan aikaan serkukset ja sisarukset ne lapset

Vierailija
5/994 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka jäykkiä, kankeita ja luokkatietoisia he olivat ja kaikki tämä ihan suotta.

Elämä olisi ollut paljon helpompaa jäykistelemättä.

Vierailija
6/994 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hämmästytti isosti kuinka itsekkäitä kaikki ovat. Olin ennen tuntenut vain mukavia ihmisiä, ja sitten PAM, minäminä suku. Sopeutuminen heihin on vielä pahasti kesken, ehkä en ikinä sopeudukaan.

Sama! Ja se että puhutaan jatkuvasti muiden päälle, keskeytetään. Omat jutut vaan kiinnostaa.

Vierailija
7/994 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että siskoksilla on lapsi saman miehen kanssa. Samaan aikaan serkukset ja sisarukset ne lapset

Auts.

Vierailija
8/994 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten ongelmainen parisuhde voi kulissien takana olla, vaikka liitto pitkä

Vierailija
9/994 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen yhden naisen, jolla on lapsia kahdelle eri miehelle ja nämä miehet veljeksiä keskenään. Eikä siis kyse mistään hyväksikäytöstä tms vaan tää nainen seurusteli ensin nuoruuden rakkautensa kanssa, saivat lapsen, sitten ero ja rakastuikin tän miehen veljeen.

Vierailija
10/994 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten juntteja kaupungissa asuvat, töissä käyvät, ei-alkoholisoituneet perus ihmisetkin voivat olla. Ihme kiljukauloja, aina mielipiteitä kaiken maailman pohjamutiin. Lehtenä on IS tai seiska, tvstä tulee tapparaa tai lastenohjelmia. Ne jotka välittävät pukeutumisesta, pukeutuvat nistin tai nollarin välimaastoon. En tajua mikä asia heille antoi ylpeyttä mihinkään, odotan päivää milloin pääsen pois tekemisistä tämän suvun kanssa. Ja minä vielä tykkään melkein kaikista ihmisistä, mutta tämä perhe Olisivatkin vain perus normoja ilman tuota typeryyttä.

Vierailija
11/994 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kaikesta on kilpailu, kuka on paras rikkain menestyvin etc.

Vierailija
12/994 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti sisar, jonka kaikki jo aikuiset lapset ovat lapsena huostaanottettu, mutta silti tämä täti jaksaako tehdä lastensuojelu ilmoituksia usein lapsistamme, joita ei ole edes nähnyt kun vilaukselta heidän elämänsä aikana.

Vierailija
13/994 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten hyvin kaikki tulevat toimeen toistensa kanssa. Aina ovat auttamassa ja tukemassa toisiaan jos on tarvetta. Sama alkoi koskea minua kun naimisiin menimme. Keskustelukulttuuri on kohteliasta ja toiset huomioon ottavaa. Ei alentavaa ja ilkeilevää mihin omassa suvussa olin tottunut. Ihmiset hyväksytään sellaisina kuin ovat mikä oli aivan uusi kokemus. 

Vierailija
14/994 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, että puolisoni perhe on varakas, mutta yllärinä tuli että rahaa ja omaisuutta on noin älyttömästi.

Vierailija
15/994 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkyttävää.

Ehkä se vähän hetkautti jotain mielessä kun kaikki istuivat tai polvistuivat rukoilemaan ääneen, osa kovempaa ja osa hiljempaa, profeetan lukiessa loihtujaan. Noin kymmenen henkilöä olohuoneessa ja keittiössä.

Vierailija
16/994 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan mikään. Aika samankaltainen suku kuin omani. Tavallisia ihmisiä tavallisine ongelmineen. Osa tosi mukavia ja muutama hankalampi tapaus mahtuu tietysti joka sukuun.

Vierailija
17/994 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan mikään. Aika samankaltainen suku kuin omani. Tavallisia ihmisiä tavallisine ongelmineen. Osa tosi mukavia ja muutama hankalampi tapaus mahtuu tietysti joka sukuun.

Miksi sitten kirjoitit tähän ketjuun?

Vierailija
18/994 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että halaillaan aina tavatessa kaikkia ja lääpitään.

Täysin normaalia. Tuo lääppiminen on varmaan yliampuva termi jos et ole tottunut halaamiseen.

Vierailija
19/994 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin naimisiin rikkaan pojan kanssa ja minulle tuli yllätyksenä ettei heistä kukaan käy töissä koko suvusta. Eivät ole olleet töissä kolmeen sukupolveen.ovat perineet paljon omaisuutta 150 vuotta sitten.

Vierailija
20/994 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin naimisiin rikkaan pojan kanssa ja minulle tuli yllätyksenä ettei heistä kukaan käy töissä koko suvusta. Eivät ole olleet töissä kolmeen sukupolveen.ovat perineet paljon omaisuutta 150 vuotta sitten.

Kuulostaa hyvältä. Tekevätkö edes vapaaehtoistyötä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä