IL: Miehet: Etsitään ihan tavallista naista (huom. painoraja)
http://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10b130b2-d4df-4b1b-b2d9-aa19303360fa
Taas mennään. Nainen kirjoittaa, että naisilla ei ole ulkonäkövaatimuksia. Nainen kirjoittaa, että miehillä on vain ulkonäkövaatimuksia. Tuttu teema täälläkin.
Kommentit (1078)
Pakko myöntää, että minulla mielenkiinnon herätti miehen ulkonäkö. Hänellä oli ja on edelleen aivan ihanat, nauravaiset silmät naururyppyineen ja kaunis hymy. Ensi tapaamisella minulle kävi selväksi, mitä tarkoittaa ilmaus "hukkua toisen silmiin".
Pikkupojan tasoiset luonnollisesti uskovat satuihin ja jahtaavat yksisarvisia (lue: instabeibejä, joiden huulet pullottavat luonnostaan ja joiden rasvattomassa vartalossa on valtavat luonnolliset rinnat 😂)
Ja koska kyse on kuitenkin vain saduista, jäävät tosielämässä yli ja yksin. Sitä kutsutaan evoluutioksi ja se toimii edelleen joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne treenaavat naiset on täälläpäin senverran harvassa ja enemmän näkee niitä lylleröitä jotka korkeintaan kävelee kauppaan ostamaan herkkuja, että helposti tulisi tiettyjä ajatuksia jos joku kertoisi painonsa.
Ok? Harvassa ne treenaavat miehetkin on.
Silti jos joku tindermies kertoo painavansa 80kg niin nainen odottaa jotenkuten normaalia miestä, kun taas jos nainen kertoisi painokseen saman niin sieltä tulee sitten joko pyöreä sohvalyllerö tai sitten treenaava timmikinkku.
No tämähän vaan kertoo siitä kuinka vääristynyt kuva sinulla on naisista. Yhtälailla 80kg mies voi olla treenattu tai sohvalyllerö. Pituus ja liikunta vaikuttaa kummallakin sukupuolla siihen miten se paino istuu.
Jännää että näet saman painoiset miehet "normaalina" ja naisen epänormaalina.
Johtuu varmaan siitä, kun niitä kaljamahaisia pulleita ukkoja en tuolla ulkona juurikaan näe, kun taas selkeän pyöreitä naisia sitäkin enemmän.
Melko erikoista jos et näe kaljamahaisia pulleita ukkoja missään, koska niitä on todella paljon.
Niin, ehkä pohjoisemmassa miehet on senverran aktiivisempia etteivät kaljamahaudu samalla tavalla kuin etelän somepelaajat.
Mistäs tiedät missä asun? Kyllä tää enempi pohjoista on kuin etelää ja kyllä täällä tuntuis kaljamahautuvan sekä maalaiset että kaupunkilaiset. Maalaiset jopa enemmän. Omista entisistä luokkakaveripojista suurin osa on nykyään varsin pulleita.
Toi miesten odotus siitä, että naiset painavat 50 kiloa menee samaan kategoriaan kuin se, että naiset vaatisivat lihaksikkaita ja sixpackilla varustettuja miehiä ja olettaisivat, että lihakset saa sillä että vähän kantelee kauppakasseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne treenaavat naiset on täälläpäin senverran harvassa ja enemmän näkee niitä lylleröitä jotka korkeintaan kävelee kauppaan ostamaan herkkuja, että helposti tulisi tiettyjä ajatuksia jos joku kertoisi painonsa.
Olen miettinyt, että elän itse varmaan jossain kuplassa. Ystävistäni kukaan ei ole lihava (olemme jo n. 40v) ja työpaikallakin suurin osa sekä miehistä että naisista on hyvinkin kuosissa. Työkavereiden kanssa keskustellaan talvella hiihtämisestä, keväällä pyöristä ja kesällä siitä, mikä älykello mittaa parhaiten juoksulenkkejä. Toki joukossa jokunen lihava, mutta ovat selkeä vähemmistö/yksittäistapauksia. Monet tekee näin 40v kriisissä jotain kunnon rääkkisuorituksia, esim. jossain polkujuoksutapahtumassa.
Pääosin kuplani koostuu KTM- ja DI-taustan omaavista henkilöistä pk-seudulla (jonkin verran myös muussa Suomessa lähipiiriä). Välillä mietin noita tilastoja, että missä ne lihavat oikein on, kun heitä pitäisi olla niin paljon. Edes meidän naapurustossa ei ole kuin jokunen yksittäinen lihava. Suurin osa on timmejä perus perheenäitejä- ja isiä, sekä vanhemmat että lapset harrastaa urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Joo vastahan mä tossa eilen katoin ketjua missä naiset kuolasi sitä yhtä nuorekasta miesnäyttelijää. Ihan samalla tavalla ne naisetkin.
Ei se silti tarkoita sitä, että he etsisivät saman näköistä miestä parisuhteeseen. Ihailen minäkin näyttävän näköisiä, huippusuunnittelijan suunnittelemia korkokenkiä, mutta en silti halua sellaisia itselleni. Tai jotain arabialaista hevosta, upea on, mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Pikkupojan tasoiset luonnollisesti uskovat satuihin ja jahtaavat yksisarvisia (lue: instabeibejä, joiden huulet pullottavat luonnostaan ja joiden rasvattomassa vartalossa on valtavat luonnolliset rinnat 😂)
Mistä tämä rumien ja lihavien naisten cope on oikein keksitty? Näen joka päivä lihavia naisia hoikkien miesten kanssa, mutta harvoin toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Minua lyötiin baarissa, tuo lyöjä oli känninen mies. Miksi te miehet otatte niin paljon alkoholia, että ette ole tolkuissanne ja lyötte naisia?
Nyt mietin uskallanko enää mennä baariin.
Sinuna miettisin, kantsiiko juoda noin paljon että alkaa haastaa riitaa toisen kännisen kanssa.
-sukupuoliin katsomatta
Vierailija kirjoitti:
Joo vastahan mä tossa eilen katoin ketjua missä naiset kuolasi sitä yhtä nuorekasta miesnäyttelijää. Ihan samalla tavalla ne naisetkin.
Ja naiset tekevät sitä ihan avoimesti, mutta silti tästä pitäisi ymmärtää, miten naiset eivät katso ollenkaan samalla tavalla esimerkiksi miehen hiusrajaa ja jäätävän upeaa kroppaa. Naisia kiinnostaa vain itsevarmuus ja huumorintaju. Miehet eivät vaan tajua ja homoseksuaaleja kiinnostaa toisten miesten ulkonäkö, ei naisia.
Ei naisilta kannata kysyä mitään. He antavat sosiaalisesti hyväksyttyjä vastauksia eivätkä puhu totta. Tinderissä naiset tykkäävät 0,6 % miehistä. Tämä on todellisuus naisten pinnallisuuden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Minua lyötiin baarissa, tuo lyöjä oli känninen mies. Miksi te miehet otatte niin paljon alkoholia, että ette ole tolkuissanne ja lyötte naisia?
Nyt mietin uskallanko enää mennä baariin.
Noissa baareissa on ihan hirveää. Ei ole kyllä rahapulasta tietoakaan, kun ihmiset juo alkoholia. Ja naisia lyödään.
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin naiseen joka painaa reippaasti yli satasen eikä harrasta mitään liikuntaa. Eli melkoisen pönäkkä mimmi. Hän näytti minulle kuvia ajoilta kun oli hoikempi ja enpä sille mitään voi, että näytti silloin kivemmalta ja vähän alkoi harmittamaan se nykykunto. Itselläni ei todellakaan ole ylipainoa ja olen aina ollut samoissa mitoissa.
Minä olen satakiloisenakin harrastanut enemmän liikuntaa kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Hei camoon! Mulla on tässä deittailtavana jäätävän komea mies upealla kropalla ja sitten vähän tavallisempi, kalju mutta ihan älyttömän hauska ja symppis mies. Tuo eka tyyppi ei todellakaan ole se, kenen kanssa aion jatkaa pidemmälle, koska luonne on juuri sellainen kuin oikein komeilla tuppaa olemaan. Kyllä oikeassa elämässä merkkaa muukin kuin pelkkä ulkonäkö
Ei ole koska et ole kaunis nainen:) Ja miksi et jatkaisi koska se komea mies rupsahtaa kohta ja menettää kaiken toisin sanottuna kumpikin niistä miehistä tulee näyttämään samalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa sitten että 50 - kiloiset käyvät päivittäin salilla ja te jäätte niiden 2 ja 4-vuotiaisen kanssa kotiin ja viette sen 4-vuotiaan futiskouluun. Vaimon treenit ovat matkoineen klo 17-19 ja sinä teet taaperoille iltapalan ja käytät koiran ulkona. Kotona ei syödä lihatuotteita ja puolet lautasesta kasviksia.
Kun on kunnianhimoa ja itsekuria niin sitä on kaikilla.Olen vähän alle 50kg, syön lihaa päivittäin,kasviksia pitäisi varmaan syödä enemmän ja salilla käyn tasan kaksi kertaa viikossa. Ei se oikeasti noin mahdotonta ole.
Riippuu paljolti myös pituudesta, jos on 160cm tai alle niin silloinhan toi 50kg on ihan suht normaali paino.
Ei edes suht, vaan täysin normaali. Minä olen 173/69 mies, olen käynyt salilla puoli vuotta 4 kertaa viikossa ja voisin helposti laihduttaa 4 kiloa. Manboobsit löytyy, jenkkakahvaa on ja perseessä ja reisissäkin on ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä rumien ja lihavien naisten cope on oikein keksitty? Näen joka päivä lihavia naisia hoikkien miesten kanssa, mutta harvoin toisinpäin.
Juuri siksi, että miehet eivät katso naisen ulkonäköä ja ikää samalla tavoin, kuin naiset. Miesten naismaku on huomattavasti laajempi.
Vierailija kirjoitti:
Toi miesten odotus siitä, että naiset painavat 50 kiloa menee samaan kategoriaan kuin se, että naiset vaatisivat lihaksikkaita ja sixpackilla varustettuja miehiä ja olettaisivat, että lihakset saa sillä että vähän kantelee kauppakasseja.
Niinhän ne vaativatkin ja niinhän ne kuvittelevatkin. Noissa kiiltokuvissa mitä naisille syötetään lapsesta saakka on tavismieskin bodari, kun nappaa paidan pois. Puhutaan sixpackeista niin kuin se olisi joku normaali asia miehille, vaikka tosiasiassa harvat miehet edes kykenevät saamaan näkyvän sixpackin ilman anoreksiapainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, että elän itse varmaan jossain kuplassa. Ystävistäni kukaan ei ole lihava (olemme jo n. 40v) ja työpaikallakin suurin osa sekä miehistä että naisista on hyvinkin kuosissa. Työkavereiden kanssa keskustellaan talvella hiihtämisestä, keväällä pyöristä ja kesällä siitä, mikä älykello mittaa parhaiten juoksulenkkejä. Toki joukossa jokunen lihava, mutta ovat selkeä vähemmistö/yksittäistapauksia. Monet tekee näin 40v kriisissä jotain kunnon rääkkisuorituksia, esim. jossain polkujuoksutapahtumassa.
Pääosin kuplani koostuu KTM- ja DI-taustan omaavista henkilöistä pk-seudulla (jonkin verran myös muussa Suomessa lähipiiriä). Välillä mietin noita tilastoja, että missä ne lihavat oikein on, kun heitä pitäisi olla niin paljon. Edes meidän naapurustossa ei ole kuin jokunen yksittäinen lihava. Suurin osa on timmejä perus perheenäitejä- ja isiä, sekä vanhemmat että lapset harrastaa urheilua.
Minä olen, ihan hirveä menneisyys ja vastoinkäymisiä enemmän kuin kellään Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisilta kannata kysyä mitään. He antavat sosiaalisesti hyväksyttyjä vastauksia eivätkä puhu totta. Tinderissä naiset tykkäävät 0,6 % miehistä. Tämä on todellisuus naisten pinnallisuuden suhteen.
Juuri näin. Tarkoitus on antaa itsestä evoluution ja historian painostuksen valossa moraalisempi kuva, vaikka siihen ei ole enää mitään syytä.
Vierailija kirjoitti:
No jep ja facen eräässä yksinäisyysryhmässä komea yksinäisyyttään valittava nuori mies jännästi keräsi julkaisunsa alle pitkän listan ystävyyttään tarjoavia naisia, kun taas ne tavallisten reppanampien miesten ulinat ei kiinnostaneet ketään. Ihan turha naisten yrittää väittää että olisivat vähemmän pinnallisia :'D