Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Miehet: Etsitään ihan tavallista naista (huom. painoraja)

Vierailija
13.04.2023 |

http://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10b130b2-d4df-4b1b-b2d9-aa19303360fa

Taas mennään. Nainen kirjoittaa, että naisilla ei ole ulkonäkövaatimuksia. Nainen kirjoittaa, että miehillä on vain ulkonäkövaatimuksia. Tuttu teema täälläkin.

Kommentit (1078)

Vierailija
281/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin naiseen joka painaa reippaasti yli satasen eikä harrasta mitään liikuntaa. Eli melkoisen pönäkkä mimmi. Hän näytti minulle kuvia ajoilta kun oli hoikempi ja enpä sille mitään voi, että näytti silloin kivemmalta ja vähän alkoi harmittamaan se nykykunto. Itselläni ei todellakaan ole ylipainoa ja olen aina ollut samoissa mitoissa.

Vierailija
282/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne treenaavat naiset on täälläpäin senverran harvassa ja enemmän näkee niitä lylleröitä jotka korkeintaan kävelee kauppaan ostamaan herkkuja, että helposti tulisi tiettyjä ajatuksia jos joku kertoisi painonsa.

Ok? Harvassa ne treenaavat miehetkin on.

Silti jos joku tindermies kertoo painavansa 80kg niin nainen odottaa jotenkuten normaalia miestä, kun taas jos nainen kertoisi painokseen saman niin sieltä tulee sitten joko pyöreä sohvalyllerö tai sitten treenaava timmikinkku.

No tämähän vaan kertoo siitä kuinka vääristynyt kuva sinulla on naisista. Yhtälailla 80kg mies voi olla treenattu tai sohvalyllerö. Pituus ja liikunta vaikuttaa kummallakin sukupuolla siihen miten se paino istuu.

Jännää että näet saman painoiset miehet "normaalina" ja naisen epänormaalina.

Johtuu varmaan siitä, kun niitä kaljamahaisia pulleita ukkoja en tuolla ulkona juurikaan näe, kun taas selkeän pyöreitä naisia sitäkin enemmän.

Kuljetko laput silmillä? Niitätähän on pilvin pimein 🤣 ihan THL:n selvityksen mukaan suomessa on enemmän lihavempia miehiä.

Edelleen sinulla on vain vääristynyt kuva naisista. Näet samanpainoiset miehet normaaleina ja kaikki naiset jotka eivät oli alipainoisia ovat sinusta lihavia.

Lihavia (BMI 30+) on yhtä paljon miehissä ja naisissa eli n. neljäsosa, ylipainoisia on kai jokusen prosenttiyksikön enemmän miehissä. Siinä ei ole otettu huomioon sukupuolieroja lihasmassan määrässä, vaan ihan vaan BMI:n perusteella laskettu, joten se voi pikkuisen vääristää.

No pointti pitää kuitenkin paikkansa kun alkuperäinen kommentoija väittää ettei suomessa ole pulleita miehiä ollenkaan ja kuinka 90% naisväestöstä on pulleroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa etsiä mun puolestani. Ja jokainen saa vaikka loppuikänsä uskoa tasoteorioihin, tindereihin ja laatikkoleukakirurgeihin, ei ole minulta pois eikä muiltakaan fiksulta, jotka oikeasti löydämme kumppanin ilman tuota jämäukkojen lohtuhuuhaata 😂

Vierailija
284/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti silti treffipalveluissa naiset keskittävät pienelle prosentille miehistä matchinsä, vaikka me miehet olemme niitä ulkonäkökeskeisiä

Ja miehet räiskivät kaikille. Oikeasti haluavat sen kauneimman,ja muut on tyytymistä. Täälläkin olette monta kertaa kertoneet,miten mies voi oikeasti rakastua vain kauniiseen naiseen.

Miksi minä naisena alkaisin olemaan miehen kanssa,joka on tyytynyt minuun? Olen mieluummin yksin,koska olen naisena onnellisempi ja terveempi sinkkuna ,kuin parisuhteessa. Miksi laskisin elämönlaatuani jonkun miehen takia,joka tyytyy? Miehethän haluaa parisuhteeseen,koska heidän terveys ja onnellisuus on huonompi sinkkuina,kuin parisuhteessa.

Tinder on  miehelle kuin Euro-Jackpot, jossa on rajattomasti ilmaisia ruudukkoja. Miksi jättää ilmaiset panokset käyttämättä. Ja voihan sen visuaalisesti ei kaikkein kauneimman profiilin takaa löytyä se kultainen sydän. Miksi tämä strategia kiukuttaa naisia?

Eihän se meitä naisia kiukuta, kyllä ne ovat miehiä, jotka kiukuttelevat, että

- ei tule matcheja

- tulee matcheja vain susirumien kanssa

- vaikka tulisi match, niin naiset eivät aloita keskustelua.

Olen nainen sieltä hyvännäköisemmästä päästä ja kyllä minua suoraan sanottuna vähän ärsyttää joidenkin miesten tyhmyys. Sellaiset miehet joita en IKIPÄIVÄNÄ voisi kuvitella kumppanikseni, laittavat superlikeja ja rohkeimmat tulevat jopa livenä kyselemään treffeille, ja ilmeisesti tosissaan kuvittelevat että voisin kiinnostua. Sitten kiukutellaan kun olen pinnallinen paska, kun en antanut mahdollisuutta miehelle - joka itsekin oli valinnut minut kohteekseen yksinomaan ulkonäön perusteella.

Minä takaan, että jos näemme kuvan, niin et ole sieltä hyvännäköisimmästä päästä. Kuvittelet itse olevasi hyvännäköisimmästä päästä.

Kenestä tahansa saa huonon kuvan. Jos näkisit livenä niin voin taata että sinäkin olisit ulkonäöstäni samaa mieltä. Ellet sitten ole niitä palstamiehiä joille Elsa Hosk ja Camila Morronekin ovat taviksia.

Asenteesi omaa ulkonäköäsi kohtaan on jo niin itsekeskeinen, ettet ansaitsisi minun huomiotani missään. Löydät varmasti jonkun, joka ajattelee kanssasi asioista samalla tavalla.

Heh, olen varma etten edes haluaisi huomiotasi. Kuulostat ihan samalta kuin ei-niin-hyvännäköiset miehet pakkien jälkeen - "en mä olis halunnutkaan".

Vierailija
285/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne treenaavat naiset on täälläpäin senverran harvassa ja enemmän näkee niitä lylleröitä jotka korkeintaan kävelee kauppaan ostamaan herkkuja, että helposti tulisi tiettyjä ajatuksia jos joku kertoisi painonsa.

Silti jos joku tindermies kertoo painavansa 80kg niin nainen odottaa jotenkuten normaalia miestä, kun taas jos nainen kertoisi painokseen saman niin sieltä tulee sitten joko pyöreä sohvalyllerö tai sitten treenaava timmikinkku.

No tämähän vaan kertoo siitä kuinka vääristynyt kuva sinulla on naisista. Yhtälailla 80kg mies voi olla treenattu tai sohvalyllerö. Pituus ja liikunta vaikuttaa kummallakin sukupuolla siihen miten se paino istuu.

Johtuu varmaan siitä, kun niitä kaljamahaisia pulleita ukkoja en tuolla ulkona juurikaan näe, kun taas selkeän pyöreitä naisia sitäkin enemmän.

Kuljetko laput silmillä? Niitätähän on pilvin pimein 🤣 ihan THL:n selvityksen mukaan suomessa on enemmän lihavempia miehiä.

Edelleen sinulla on vain vääristynyt kuva naisista. Näet samanpainoiset miehet normaaleina ja kaikki naiset jotka eivät oli alipainoisia ovat sinusta lihavia.

Lihavuuden määrittely

Aikuisväestön lihavuus luokitellaan painoindeksin mukaan.

- Ihminen on ylipainoinen tai lihava, kun hänen painoindeksinsä on 25 kg/m tai enemmän.

- Ihminen on lihava, kun hänen painoindeksinsä on 30 kg/m tai enemmän.

Nuorista eli 18-29-vuotiaista aikuisista naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.

Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia.

Eli lihavia naisia on enemmän kuin miehiä, lihavia yli 30v naisia on jopa 10% enemmän kuin miehiä. Toki ylipainoisia miehiä on hieman alle 15% enemmän kuin naisia, mutta oikein lihavia naisia on silti miehiä enemmän.

Naisilla nyt noihin ikävaiheisiin asettuu ne raskaudet, jotka tuppaa nostamaan painoa. Jos katsotaan yli 45-vuotiaiden osuuksia, on vaaka :) kallistunut taas toisinpäin.

Haluaisin nähdä miltä näyttäisi Suomi, jossa hormonaalisen ehkäisyn sekä sikiön kantamisen hoitaisi miehet...

Vierailija
286/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko erikoista jos et näe kaljamahaisia pulleita ukkoja missään, koska niitä on todella paljon.

Niin, ehkä pohjoisemmassa miehet on senverran aktiivisempia etteivät kaljamahaudu samalla tavalla kuin etelän somepelaajat.

Vierailija
287/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttuartikkelin pointti kuitenkin oli että kaikki on miesten syytä.

Ja että vain miehet ovat pinnallisia.

Vierailija
288/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huisii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeus ei kiinnosta miehessä sanovat ne, joilla ei ole saumaa komeaan mieheen.

Poikkeukset laukkaavat kohta paikalle. "Olen ruma kuin suohirviö ja mieheni on kuin bradclooney, mites suu nyt pannaan?"

Suu pannaan näin: Pitäisi nähdä oletko myös minun mielestäni suohirviö ja onko miehesi myös minun mielestäni bradclooney. (Omaan absoluuttisen ulkonäkösilmän).

Jos oikeasti olet suohirviö ja miehesi oikeasti bradclooney, niin on karkeasti kolme selitystä: 1) Sinulla on joitain avuja ja ominaisuuksia, jotka ovat miehellesi niin tärkeitä, että hyväksyy suohirveytesi. Ja kaunis sisin ei tässä ole se juttu, sehän meillä kaikilla on ja varsinkin bradclooney löytää aina kauniin sisimmän myös nätissä paketissa. 2) Bradclooney näkee itsensä ihan vaan taviksena eikä ole jostain syystä ymmärtänyt markkina-arvoaan. 3) Bradclooneyllä on olematon itsetunto ja on ehkä sosiaalisesti estynyt, ei osaa sanoa ei, perässä vedettävä vaikka mihin tms. ja tuollainen on helppo kenen tahansa napata.

Absoluuttisen ulkonäkösilmän?!? 😂😂😂

Mikäs se sellainen on olevinaan. Täälä yritetään päteä kaiken maailman itse keksityllä hölynpölyllä..

Kauneus on katsojan silmässä.

Kauneus ei ole katsojan silmässä. Voin luvata sen.

Taatusti on. Sinä itse et ole tainnut koskaan ollut rakastunut. Vaikutat muutenkin tosi oudolta tyypiltä.

Olen ihan vain realistinen. En odota naisen ihastuvan minuun, vaan toiseen, joka on ulkoisesti komeampi. Enkä luota naisen ihastumiseen tai rakkauteen, yhtään. Sellaista ei ole olemassakaan.

Vierailija
289/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huisii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikkeukset laukkaavat kohta paikalle. "Olen ruma kuin suohirviö ja mieheni on kuin bradclooney, mites suu nyt pannaan?"

Suu pannaan näin: Pitäisi nähdä oletko myös minun mielestäni suohirviö ja onko miehesi myös minun mielestäni bradclooney. (Omaan absoluuttisen ulkonäkösilmän).

Jos oikeasti olet suohirviö ja miehesi oikeasti bradclooney, niin on karkeasti kolme selitystä: 1) Sinulla on joitain avuja ja ominaisuuksia, jotka ovat miehellesi niin tärkeitä, että hyväksyy suohirveytesi. Ja kaunis sisin ei tässä ole se juttu, sehän meillä kaikilla on ja varsinkin bradclooney löytää aina kauniin sisimmän myös nätissä paketissa. 2) Bradclooney näkee itsensä ihan vaan taviksena eikä ole jostain syystä ymmärtänyt markkina-arvoaan. 3) Bradclooneyllä on olematon itsetunto ja on ehkä sosiaalisesti estynyt, ei osaa sanoa ei, perässä vedettävä vaikka mihin tms. ja tuollainen on helppo kenen tahansa napata.

Mikäs se sellainen on olevinaan. Täälä yritetään päteä kaiken maailman itse keksityllä hölynpölyllä..

Todellakin on ja sen lisäksi yhteiskunnan normeissa. Aina halutaan sitä, mikä on vaikeinta saavuttaa.

Ennen vanhaan haluttiin pulska ja mahdollisimman kalpea nainen, koska se miellettiin rikkaaksi ja hyvinvoovaksi. Joissain afrikan maissa pätee sama edelleen. Nuorille tytöille pidetään lihotusleirejä samoin kuin entisaikaan tuputettiin vehnää samasta syystä.

No nykyään kun ei ole ruoasta pulaa, halutaankin taas se harvinaisuus eli hoikka. Ja sisätöiden yleistymisen myötä rusketus ei enää kerro pellolla raatamisesta, joten se nähdään myös kauniina. Ennen oli ehdoton no no.

Ja turha sun on kuvitella mitään mulle pystyväs lupailemaan. Ei mua kiinnosta mitä joku asetaa kriteeriksi puolisolle. Olen itse naimisissa oman tasoiseni miehen kanssa ja ollaan molemmat ihan hyvännäköisiä.

Aiheen historia, yhteiskunnallisuus ja ihmisten tyh myys lähinnä saa lukemaan ketjua.

Vierailija
290/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huisii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taatusti on. Sinä itse et ole tainnut koskaan ollut rakastunut. Vaikutat muutenkin tosi oudolta tyypiltä.

Olen ihan vain realistinen. En odota naisen ihastuvan minuun, vaan toiseen, joka on ulkoisesti komeampi. Enkä luota naisen ihastumiseen tai rakkauteen, yhtään. Sellaista ei ole olemassakaan.

Tuo on tosi surullista. Suosittelen hakeutumaan terapiaan.

Vierailija
291/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei naisen 50-kiloinen tarvi olla, mut siis oikeesti onko suomivalaiden keskiarvo 70kg?? Huhuhuh.. Toi on järkyttävää miten lihavia meidän naiset nykyään on...

70kg on ihan normaali paino naiselle joka ei ole lapsen pituinen.

Vs-mallit ovat 184 ja painavat alle 60.

Ja syövät 773 kaloria päivässä eli 2-3 kertaa vähemmän kuin lapset. Aikuinen nainen tarvitsee noin 2000 kaloria päivässä saadakseen kaikki ravintoaineet.

Vierailija
292/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut lievästi ylipainoinen, normaalipainoinen ja nyt hoikka. Eri painoisena on aivan valtava ero, miten paljon miehet osoittavat kiinnostusta. Nyt jopa varatut vilkuilevat perääni, kun taas pienesti pyöreänä kukaan ei vilkaissutkaan minuun päin. Kyllä ne miehet vaan etsii hoikkaa naista. Ja nättiä. Koska nätisti meikattuna saan paljon enemmän huomiota kuin luonnollisena.

Surullista, että pullukat eivät tajua tätä asiaa.

Edelleen- enemmistö miehistä., 3/4 on pulkukoita. Miksi nämä miehet Eivät laihduta?

Vierailija
293/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavia (BMI 30+) on yhtä paljon miehissä ja naisissa eli n. neljäsosa, ylipainoisia on kai jokusen prosenttiyksikön enemmän miehissä. Siinä ei ole otettu huomioon sukupuolieroja lihasmassan määrässä, vaan ihan vaan BMI:n perusteella laskettu, joten se voi pikkuisen vääristää.

No pointti pitää kuitenkin paikkansa kun alkuperäinen kommentoija väittää ettei suomessa ole pulleita miehiä ollenkaan ja kuinka 90% naisväestöstä on pulleroita.

Hmmm. Hän sanoi että asia vaikuttaa olevan niin sielläpäin missä asuu. Ja sinä jotenkin päässäsi sait sen kattamaan koko Suomen.

Vierailija
294/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuitenkin perustelee linkillä useampaan tieteelliseen tutkimukseen.

Mihin tutkimuksiin??? Iltapaskan omiin kyselyihin.

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0022103106000345

https://europepmc.org/article/med/17380374

https://www.psychologytoday.com/us/blog/love-digitally/202011/what-wome…

Sex differences in what men and women find attractive in an opposite sex partner have consistently shown that men have a preference for physically attractive women, with women showing a preference for men with wealth, power, and earning potential. Furthermore, women, more than men, have been found to settle for partners lower in terms of physical unattractiveness, provided they possess earning potential or wealth.

Tuossa on juuri se, mitä sanoin, mutta tuossa jätetään sanomatta se, että nuorissa (sanotaan vaikka 18-25 v.) ulkonäkö korostuu myös miehillä, siltä se näyttää varsinkin deittisovelluksissa.

Suomessa ainakin koulutuksen taso ja asema työelämässä korreloi aika vahvasti sen kanssa miten paljon ihmisillä on noin niin kuin muuten yhteistä mielenkiinnon aiheissa, arvoissa, huumorissa.

En ole erikoisen kiinnostunut rahasta ja tavarasta, mutta on ainakin kaksi miestyyppiä, jotka ei vain sytytä:

-autojaan /moottoripyöriään puunaava bensalenkkari, olipa hän sitten tatuoitu kireäpaitainen salimake tai kaljanjuontia ja jokamiesluokkaa harrastava leijonakorumies.

-metsässä /taantuvassa taajamassa elämänsä asunut mörrimöykky, jolle luonnolla on vain välineellinen arvo

Ei yksinkertaisesti ole mitään yhteistä. Jostain syystä olen viihtynyt parhaiten pidemmälle koulutettujen miesten kanssa ja heillä sitten on se tulotaso korkeampi, usein, eli tulotaso ei ole itsearvo vaan tulee älyn ja sivistyksen ja jonkinlaisen uteliaan elämänasenteen mukana.

Joo minä esim tunnen yhden miehen joka on ilmeisen varakas yrittäjä ja lisäksi tosi mukava ja reilu, tarjoaa esim kavereille baareissa aina ja kohtelee naisia ilmeisen hyvin myös. Mutta en voisi kuvitellakaan seurustelevani sen kanssa, kun mielenkiinnonkohteet kulkee sitä autonrassaus-isot koneet-milloin ryyppäämään-rataa, mikä ei omaan arvomaailmaan istu ollenkaan.

Vierailija
295/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huisii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun luonne on tuossa esteenä, ei ulkonäkö.

Vierailija
296/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama se on kaikkialla. Täällä palstallakin tulee jatkuvasti näissä ketjuissa puhetta, miten naiset eivät ajattele ulkonäköä samalla tavalla, mutta toisessa lauseessa yläpeukutetaan, miten kuka tahansa nainen ottaisi "tietysti mieluiten mahdollisimman komean miehen" ja "ulkonäkö on ensisijainen asia, joka kiinnittää huomion", eli ulkonäkö on ihan samalla tavalla ratkaisevassa roolissa. Mitä paremmin erottuvat lihakset ja mitä parempi hiusraja on, niin sitä varmemmin mies löytää naisseuraa. Ihan, kuten naisetkin miesseuraa, paitsi naisilla ulkoiset ominaisuudet eivät tarvitse olla niin rajun kovalla fitness-tasolla.

Vierailija
297/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Ota silmå käteen ja lue uudelleen.

Taas palstan miesdraamakuningatar uhriutuu.

Vierailija
298/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huisii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun luonne on tuossa esteenä, ei ulkonäkö.

Myös se. Ulkonäköni estää ensin naisen kiinnostuksen ja jutellessa kaikki muu.

Vierailija
299/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllä olevien lisäksi miehen täytyy:

hallita siivous, ruoanlaitto,

remppahommat,

puhua vähintään neljää kieltä,

olla huikea, aina-valmis rakastaja,

sanataituri, runoilija...

Muutamia oleellisia mainitakseni ylläolevan listan lisäksi.

N 30

Siivous? - tuo roska keskellä laatiaa tuo kodikuutta ja feng shuita taloon! 

Remppahommat? - maailma ei ole koskaan valmis ja AIKAA RIITTÄÄ!

nELJÄÄ KIELTÄ? Teknisesti osaan neljää, mutta en ole rasisti elui kieltäydyn prata svenska! Enkä osaa edes oikeenkirjoittaa! 

Aina valmis rakastaja .... kroohhh....ZZZZZZ-....minåä näen kaikki unessani livenä.

Runoilija?

jÄTÄ SE SIKA! - se ain on naisen kielen päällä!

Jätä se sika - on naisen knewe jerk refleksi!

JÄTÄ SE SIKA! - MITÄ MUUTA NAISILLA ON TARJOTA TÄLLE MAAILMALLE!

Jätä se sika! - Amerikan mannerta ei olisi milloinkaan löydetty ellei miehet olisi lähteneet kotoaan karkuun!

JÄTÄ SE SIKA! - aivan ....ensimäiset kuulennot olivat miesten miehitämiä! 

Jätä se sika! - Valtamerten syvimässä paikassa Mariaanien haudassa kävi vain miehiä

JÄTÄ SE SIKA - mut naiset kertokaa miksette te oikeasti jätä miehiä?

Vierailija
300/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Ota silmå käteen ja lue uudelleen.

Taas palstan miesdraamakuningatar uhriutuu.

Jos mies olisi kirjoittanut saman tekstin, niin täällä olisi jo hurjat karkelot menossa, miten miehet syyttävät ulkopuolisia omasta heikosta tasostaan.