IL: Miehet: Etsitään ihan tavallista naista (huom. painoraja)
http://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10b130b2-d4df-4b1b-b2d9-aa19303360fa
Taas mennään. Nainen kirjoittaa, että naisilla ei ole ulkonäkövaatimuksia. Nainen kirjoittaa, että miehillä on vain ulkonäkövaatimuksia. Tuttu teema täälläkin.
Kommentit (1078)
Vierailija kirjoitti:
Miehet: Naisen pitää vain olla normaalipainoinen!
Miehet myös: Jokaisen naisen normaalipaino on enintään 50 kg. Mut tissit ja pylly pitää olla isot!
Ei sillä ole mitään väliä, mitä puntari näyttää, vaan sillä, miltä nainen näyttää.
Muutenkin vain naiset ramppaa vaa'alla, itse kävin viimeksi jossain lääkärintarkastuksessa punnituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Pikkupojan tasoiset luonnollisesti uskovat satuihin ja jahtaavat yksisarvisia (lue: instabeibejä, joiden huulet pullottavat luonnostaan ja joiden rasvattomassa vartalossa on valtavat luonnolliset rinnat 😂)
Ja koska kyse on kuitenkin vain saduista, jäävät tosielämässä yli ja yksin. Sitä kutsutaan evoluutioksi ja se toimii edelleen joka päivä.
Ketään ei kiinnosta naisten pullottavat huulet. Ihan ovat toisia samanlaisia naisia varten pullottamassa. Myös naiset odottavat, että miehellä pullottaa rintalihakset ja vatsalihakset lähes täysin olemattoman rasvakerroksen alta. Eli älä kaunistele asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne treenaavat naiset on täälläpäin senverran harvassa ja enemmän näkee niitä lylleröitä jotka korkeintaan kävelee kauppaan ostamaan herkkuja, että helposti tulisi tiettyjä ajatuksia jos joku kertoisi painonsa.
Ok? Harvassa ne treenaavat miehetkin on.
Olen miettinyt, että elän itse varmaan jossain kuplassa. Ystävistäni kukaan ei ole lihava (olemme jo n. 40v) ja työpaikallakin suurin osa sekä miehistä että naisista on hyvinkin kuosissa. Työkavereiden kanssa keskustellaan talvella hiihtämisestä, keväällä pyöristä ja kesällä siitä, mikä älykello mittaa parhaiten juoksulenkkejä. Toki joukossa jokunen lihava, mutta ovat selkeä vähemmistö/yksittäistapauksia. Monet tekee näin 40v kriisissä jotain kunnon rääkkisuorituksia, esim. jossain polkujuoksutapahtumassa.
Pääosin kuplani koostuu KTM- ja DI-taustan omaavista henkilöistä pk-seudulla (jonkin verran myös muussa Suomessa lähipiiriä). Välillä mietin noita tilastoja, että missä ne lihavat oikein on, kun heitä pitäisi olla niin paljon. Edes meidän naapurustossa ei ole kuin jokunen yksittäinen lihava. Suurin osa on timmejä perus perheenäitejä- ja isiä, sekä vanhemmat että lapset harrastaa urheilua.
Minä olen, ihan hirveä menneisyys ja vastoinkäymisiä enemmän kuin kellään Suomessa.
Olen naimisissa, mutta jos tulisi ero niin en enää edes haluaisi parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne treenaavat naiset on täälläpäin senverran harvassa ja enemmän näkee niitä lylleröitä jotka korkeintaan kävelee kauppaan ostamaan herkkuja, että helposti tulisi tiettyjä ajatuksia jos joku kertoisi painonsa.
Olen miettinyt, että elän itse varmaan jossain kuplassa. Ystävistäni kukaan ei ole lihava (olemme jo n. 40v) ja työpaikallakin suurin osa sekä miehistä että naisista on hyvinkin kuosissa. Työkavereiden kanssa keskustellaan talvella hiihtämisestä, keväällä pyöristä ja kesällä siitä, mikä älykello mittaa parhaiten juoksulenkkejä. Toki joukossa jokunen lihava, mutta ovat selkeä vähemmistö/yksittäistapauksia. Monet tekee näin 40v kriisissä jotain kunnon rääkkisuorituksia, esim. jossain polkujuoksutapahtumassa.
Pääosin kuplani koostuu KTM- ja DI-taustan omaavista henkilöistä pk-seudulla (jonkin verran myös muussa Suomessa lähipiiriä). Välillä mietin noita tilastoja, että missä ne lihavat oikein on, kun heitä pitäisi olla niin paljon. Edes meidän naapurustossa ei ole kuin jokunen yksittäinen lihava. Suurin osa on timmejä perus perheenäitejä- ja isiä, sekä vanhemmat että lapset harrastaa urheilua.
Korkeammin koulutetut kaupunkilaiset onkin keskimäärin vähemmän lihavia kuin matalasti koulutetut maalaiset. Ja tää on kyllä ihan faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen, ihan hirveä menneisyys ja vastoinkäymisiä enemmän kuin kellään Suomessa.
Minä haluaisin työkyvyttömyyseläkkeelle ja tilata ruoat kaupasta kotiin.
Vierailija kirjoitti:
MaHdoinkohan minä lukea juuri MEGA-LUOKAN ITSEPETOKSEN?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttuartikkelin pointti kuitenkin oli että kaikki on miesten syytä.
Ja että vain miehet ovat pinnallisia.
Ihan sama se on kaikkialla. Täällä palstallakin tulee jatkuvasti näissä ketjuissa puhetta, miten naiset eivät ajattele ulkonäköä samalla tavalla, mutta toisessa lauseessa yläpeukutetaan, miten kuka tahansa nainen ottaisi "tietysti mieluiten mahdollisimman komean miehen" ja "ulkonäkö on ensisijainen asia, joka kiinnittää huomion", eli ulkonäkö on ihan samalla tavalla ratkaisevassa roolissa. Mitä paremmin erottuvat lihakset ja mitä parempi hiusraja on, niin sitä varmemmin mies löytää naisseuraa. Ihan, kuten naisetkin miesseuraa, paitsi naisilla ulkoiset ominaisuudet eivät tarvitse olla niin rajun kovalla fitness-tasolla.
Jep, ja sanotaan että "ulkonäkö ei ole edes top 100 ominaisuuksissa" (noin monta tiedostettua ominaisuutta ei ole ensinnäkään edes olemassa), mutta silti varsinkin kauniilla naisilla se oma mies sattuu vaan olemaan komea ja pitkä. Ihan vaan sattumalta.
Neanderthalensis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, olisin yksin, jos tulisi ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huisii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeus ei kiinnosta miehessä sanovat ne, joilla ei ole saumaa komeaan mieheen.
Poikkeukset laukkaavat kohta paikalle. "Olen ruma kuin suohirviö ja mieheni on kuin bradclooney, mites suu nyt pannaan?"
Suu pannaan näin: Pitäisi nähdä oletko myös minun mielestäni suohirviö ja onko miehesi myös minun mielestäni bradclooney. (Omaan absoluuttisen ulkonäkösilmän).
Jos oikeasti olet suohirviö ja miehesi oikeasti bradclooney, niin on karkeasti kolme selitystä: 1) Sinulla on joitain avuja ja ominaisuuksia, jotka ovat miehellesi niin tärkeitä, että hyväksyy suohirveytesi. Ja kaunis sisin ei tässä ole se juttu, sehän meillä kaikilla on ja varsinkin bradclooney löytää aina kauniin sisimmän myös nätissä paketissa. 2) Bradclooney näkee itsensä ihan vaan taviksena eikä ole jostain syystä ymmärtänyt markkina-arvoaan. 3) Bradclooneyllä on olematon itsetunto ja on ehkä sosiaalisesti estynyt, ei osaa sanoa ei, perässä vedettävä vaikka mihin tms. ja tuollainen on helppo kenen tahansa napata.
Absoluuttisen ulkonäkösilmän?!? 😂😂😂
Mikäs se sellainen on olevinaan. Täälä yritetään päteä kaiken maailman itse keksityllä hölynpölyllä..
Kauneus on katsojan silmässä.
Kauneus ei ole katsojan silmässä. Voin luvata sen.
Taatusti on. Sinä itse et ole tainnut koskaan ollut rakastunut. Vaikutat muutenkin tosi oudolta tyypiltä.
Olen ihan vain realistinen. En odota naisen ihastuvan minuun, vaan toiseen, joka on ulkoisesti komeampi. Enkä luota naisen ihastumiseen tai rakkauteen, yhtään. Sellaista ei ole olemassakaan.
Ei sulle tietenkään. Tunnevammaisen onkin parempi olla yksin. Hienoa että olet tuon tajunnut. Tee vaikka Suuria Keksintöjä, joira kuulemma joka ukko pystyy tekemään suit sait. Perusta pörssiyhtiö, vaikka joku Marimekko Oyj
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin naiseen joka painaa reippaasti yli satasen eikä harrasta mitään liikuntaa. Eli melkoisen pönäkkä mimmi. Hän näytti minulle kuvia ajoilta kun oli hoikempi ja enpä sille mitään voi, että näytti silloin kivemmalta ja vähän alkoi harmittamaan se nykykunto. Itselläni ei todellakaan ole ylipainoa ja olen aina ollut samoissa mitoissa.
Minä olen satakiloisenakin harrastanut enemmän liikuntaa kuin sinä.
No tämä nainen ei ollut, hyvä sulle? En ymmärrä miten tuo liittyi mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Neanderthalensis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, olisin yksin, jos tulisi ero.
En halua enää ilmais siivoojaksi enkä kokiksi.
Kyllä minä osaan tehdä vaikka mitä ruokia, mutta pakastepizza olisi helpompi. Eikä se seksi nyt niin ihmeellistä ole.
Pitäisi kehitellä Meikittä töihin -päivä, johon mielellään mahdollisimman moni nainen osallistuisi, kylläpä miehet yllättyisivät 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeammin koulutetut kaupunkilaiset onkin keskimäärin vähemmän lihavia kuin matalasti koulutetut maalaiset. Ja tää on kyllä ihan faktaa.
Kaupunkilaiset tuhoavat maapalloa enemmän kuin maalaiset, koska ostavat enemmän tavaraa ja käyttävät enemmän palveluita. Eli käytännössä maalaiset ovat parempia ihmisiä, tätä ylemmyyttä kun viestissäsi salaa esittelit.
Vierailija kirjoitti:
Maalainen joutuu tekemään kovaa fyysistä työtä ja kaupunkilainen nostaa kynää. Kummassako BodyMassIndeksit on kovempia? Ettehän te stadilaiaset pysty edes kävelemään paria kilometriä! Armeijassa marsilla näkee mikä räkävana jää jälkeen täyspakkausmarsilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo vastahan mä tossa eilen katoin ketjua missä naiset kuolasi sitä yhtä nuorekasta miesnäyttelijää. Ihan samalla tavalla ne naisetkin.
No jep ja facen eräässä yksinäisyysryhmässä komea yksinäisyyttään valittava nuori mies jännästi keräsi julkaisunsa alle pitkän listan ystävyyttään tarjoavia naisia, kun taas ne tavallisten reppanampien miesten ulinat ei kiinnostaneet ketään. Ihan turha naisten yrittää väittää että olisivat vähemmän pinnallisia :'D
Mut hei kato ei ne naiset oikeesti, kunhan vaan ihailivat muuten vaan, ei se ole sama asia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokki-valaisin, spandexit ja mukautuminen. Miehellä ajellut perskarvat ja naisella talvisin suipohko tupsupipo. Onnen autuutta ainiaan, broileria nieluun, alkaahan laihtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin työkyvyttömyyseläkkeelle ja tilata ruoat kaupasta kotiin.
Minä olen ja tilaan. Lisäksi olen hiukan pyöreä. Ja: minulla on kunnan komein mies neljättä kuukautta, itseäni 4 vuotta nuorempi pitkä, iso mies, jolle olisi ja on muitakin ottajia. Mutta hän haluaa minut. Joka päivä kiiruhtaa töistä minun luokseni.
Parisuhteen etsiminen nykyään kuulostaa kyllä ihan kamalalta. Täytyy muistaa pitää kiinni omastaan, ettei joudu tuohon pinnalliseen pyöritykseen. Ja aika tiukka ois kyllä seula jos tästä joskus eroaisin, ei todellakaan kuka vaan kelpaa. Mieluummin yksin kuin huonon miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttuartikkelin pointti kuitenkin oli että kaikki on miesten syytä.
Ja että vain miehet ovat pinnallisia.
Ihan sama se on kaikkialla. Täällä palstallakin tulee jatkuvasti näissä ketjuissa puhetta, miten naiset eivät ajattele ulkonäköä samalla tavalla, mutta toisessa lauseessa yläpeukutetaan, miten kuka tahansa nainen ottaisi "tietysti mieluiten mahdollisimman komean miehen" ja "ulkonäkö on ensisijainen asia, joka kiinnittää huomion", eli ulkonäkö on ihan samalla tavalla ratkaisevassa roolissa. Mitä paremmin erottuvat lihakset ja mitä parempi hiusraja on, niin sitä varmemmin mies löytää naisseuraa. Ihan, kuten naisetkin miesseuraa, paitsi naisilla ulkoiset ominaisuudet eivät tarvitse olla niin rajun kovalla fitness-tasolla.
Jep, ja sanotaan että "ulkonäkö ei ole edes top 100 ominaisuuksissa" (noin monta tiedostettua ominaisuutta ei ole ensinnäkään edes olemassa), mutta silti varsinkin kauniilla naisilla se oma mies sattuu vaan olemaan komea ja pitkä. Ihan vaan sattumalta.
Naiset katsovat parinvalinnan ansaitsemisen kautta. Jos mies tai nainen on tehnyt töitä ulkonäkönsä eteen, niin tällaisella ihmisellä on oikeus kurotella korkeammalle. Naiset arvostavat koulutettuja ja varakkaita miehiä samasta syystä: on tehnyt töitä itsensä ja elämänsä eteen. Silloin ne naisten parjaamat suurimmat ominaisuudet, eli ulkonäkö ja ikäkään eivät enää poissulje laadukasta kumppania, koska se työnteko on tehty rahan ja statuksen puolella. Ulkonäkö, raha ja status ovat kaikki käsi kädessä kulkevia ominaisuuksia, jotka maksimitasolla maksimoivat miehen viehättävyyden. Ulkonäkö riittää itsekseenkin, mutta myös raha/status riittävät yksin. Pääasia, että mies osoittaa arvonsa toiminnan ja työnteon kautta.
Ehkä joskus 90-vuotiaana. Kyllä nuorena hyvännäköinen on taviksia ikätovereitaan paremman näköinen vielä eläkkeelläkin.