Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Miehet: Etsitään ihan tavallista naista (huom. painoraja)

Vierailija
13.04.2023 |

http://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10b130b2-d4df-4b1b-b2d9-aa19303360fa

Taas mennään. Nainen kirjoittaa, että naisilla ei ole ulkonäkövaatimuksia. Nainen kirjoittaa, että miehillä on vain ulkonäkövaatimuksia. Tuttu teema täälläkin.

Kommentit (1078)

Vierailija
261/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet: Naisen pitää vain olla normaalipainoinen!

Miehet myös: Jokaisen naisen normaalipaino on enintään 50 kg. Mut tissit ja pylly pitää olla isot!

Näin 178-senttisenä naisena olisin melkoinen tikku 50-kiloisena. Mutta tuo nyt on juuri se paino, joka miesten mukaan on ainoa oikea naisen paino. No, pituuttakin on vissiin liikaa... :D

Minä painoin 17-vuotiaana joka päivä urheileva nuorena 49kg. Olen 161cm. Omat lapseni ovat vähän pidempiä ja edes yläasteikäinen saliteini, ei paina alle 50kg. Mutta saahan sitä aina haluta, realismista viis.

Vierailija
262/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas hieno keskustelu. Naiset sanovat, että miehet katsovat vain ulkonäköä ja samalla naisten yläpeukutettuimmat kommentit puhuvat "jäätävän upeista kropista ja huippukomeista miehistä". Ja ettei tällaisia riitä kaikille. Eli mikä tässä on sellaista, mitä me miehet emme ymmärrä? Eli pitäisikö näiden lauseiden todistella, että ulkonäkö ei merkitse naisille niin paljon, kuin aina niin pinnallisille miehille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huisii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeus ei kiinnosta miehessä sanovat ne, joilla ei ole saumaa komeaan mieheen.

Poikkeukset laukkaavat kohta paikalle. "Olen ruma kuin suohirviö ja mieheni on kuin bradclooney, mites suu nyt pannaan?"

Suu pannaan näin: Pitäisi nähdä oletko myös minun mielestäni suohirviö ja onko miehesi myös minun mielestäni bradclooney. (Omaan absoluuttisen ulkonäkösilmän).

Jos oikeasti olet suohirviö ja miehesi oikeasti bradclooney, niin on karkeasti kolme selitystä: 1) Sinulla on joitain avuja ja ominaisuuksia, jotka ovat miehellesi niin tärkeitä, että hyväksyy suohirveytesi. Ja kaunis sisin ei tässä ole se juttu, sehän meillä kaikilla on ja varsinkin bradclooney löytää aina kauniin sisimmän myös nätissä paketissa. 2) Bradclooney näkee itsensä ihan vaan taviksena eikä ole jostain syystä ymmärtänyt markkina-arvoaan. 3) Bradclooneyllä on olematon itsetunto ja on ehkä sosiaalisesti estynyt, ei osaa sanoa ei, perässä vedettävä vaikka mihin tms. ja tuollainen on helppo kenen tahansa napata.

Absoluuttisen ulkonäkösilmän?!? 😂😂😂

Mikäs se sellainen on olevinaan. Täälä yritetään päteä kaiken maailman itse keksityllä hölynpölyllä..

Kauneus on katsojan silmässä.

Kauneus ei ole katsojan silmässä. Voin luvata sen.

Vierailija
264/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti silti treffipalveluissa naiset keskittävät pienelle prosentille miehistä matchinsä, vaikka me miehet olemme niitä ulkonäkökeskeisiä

Ja miehet räiskivät kaikille. Oikeasti haluavat sen kauneimman,ja muut on tyytymistä. Täälläkin olette monta kertaa kertoneet,miten mies voi oikeasti rakastua vain kauniiseen naiseen.

Miksi minä naisena alkaisin olemaan miehen kanssa,joka on tyytynyt minuun? Olen mieluummin yksin,koska olen naisena onnellisempi ja terveempi sinkkuna ,kuin parisuhteessa. Miksi laskisin elämönlaatuani jonkun miehen takia,joka tyytyy? Miehethän haluaa parisuhteeseen,koska heidän terveys ja onnellisuus on huonompi sinkkuina,kuin parisuhteessa.

Tinder on  miehelle kuin Euro-Jackpot, jossa on rajattomasti ilmaisia ruudukkoja. Miksi jättää ilmaiset panokset käyttämättä. Ja voihan sen visuaalisesti ei kaikkein kauneimman profiilin takaa löytyä se kultainen sydän. Miksi tämä strategia kiukuttaa naisia?

Etkö osaa lukea vai etkö ymmärrä? Miksi naisena laKmskisin elämänlaatua miehen takia,joka on tyytynyt minuun? Oikeasti haaveilee ja etsii kaunotarta mutta tussua saadakseen ja seuraa alentuu olemaan kanssani.

Hyvä esimerkki tästä miesten tyytymisestä: ystäväni seurustelin useamman vuoden miehen kanssa,johon oli ihastunut. Ystäväni sitten eräänä päivänä kysäisi mieheltä, että josko alettaisi vakavammin olemaan,kun on jo 3 vuotta seukattu= yhteen muutettaisi ja harkittaisiin vaikka avioliittoa. No tähän mies totesi, että ei ,kun hän tässä odottaa vielä,jos jotain parempaa naista olisi olemassa.

Eli miksi v i t u s s a minä naisena olisin miehen kanssa,joka tyytyy minuun,jolle olen vaim hyödyke,kun hän etsii sitä kaunotarta?

Ei mitään omanarvontuntoa tuolla kaverillasi, kunnon mato. Kannattaisi mennä vaikkapa judokurssille.

Vierailija
265/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti silti treffipalveluissa naiset keskittävät pienelle prosentille miehistä matchinsä, vaikka me miehet olemme niitä ulkonäkökeskeisiä

Edelleen: miehiä 80%, ja naisia 20%,joista todellisia 10- max 15% ( botit ja lesbot poisluettuna).

Montako heteroparia voi tulla,jos miehiä on 8,ja naisia 1-1,5?

Pitääkö jokaisen naisen olla 6 miehen pari? Vai miten ratkaiset tämän ongelman- pakotat osan miehistä.pois Tinderistä ja naisia pakotat sinne?

Vaikea uskoa noita suhdelukuja. Sen verran mykkiä nuo tindermiehet täällä pk-seudulla. Jotkut sitten haluaa vaan kirjoitella loputtomasti ja treffien tullessa ajankohtaiseksi kadotaan. Taitavat vain keräillä tykkäyksiä tai etsiä virtuaalityttöystävää. N39, bmi 19

Vierailija
266/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehet räiskivät kaikille. Oikeasti haluavat sen kauneimman,ja muut on tyytymistä. Täälläkin olette monta kertaa kertoneet,miten mies voi oikeasti rakastua vain kauniiseen naiseen.

Miksi minä naisena alkaisin olemaan miehen kanssa,joka on tyytynyt minuun? Olen mieluummin yksin,koska olen naisena onnellisempi ja terveempi sinkkuna ,kuin parisuhteessa. Miksi laskisin elämönlaatuani jonkun miehen takia,joka tyytyy? Miehethän haluaa parisuhteeseen,koska heidän terveys ja onnellisuus on huonompi sinkkuina,kuin parisuhteessa.

Tinder on  miehelle kuin Euro-Jackpot, jossa on rajattomasti ilmaisia ruudukkoja. Miksi jättää ilmaiset panokset käyttämättä. Ja voihan sen visuaalisesti ei kaikkein kauneimman profiilin takaa löytyä se kultainen sydän. Miksi tämä strategia kiukuttaa naisia?

Eihän se meitä naisia kiukuta, kyllä ne ovat miehiä, jotka kiukuttelevat, että

- ei tule matcheja

- tulee matcheja vain susirumien kanssa

- vaikka tulisi match, niin naiset eivät aloita keskustelua.

Olen nainen sieltä hyvännäköisemmästä päästä ja kyllä minua suoraan sanottuna vähän ärsyttää joidenkin miesten tyhmyys. Sellaiset miehet joita en IKIPÄIVÄNÄ voisi kuvitella kumppanikseni, laittavat superlikeja ja rohkeimmat tulevat jopa livenä kyselemään treffeille, ja ilmeisesti tosissaan kuvittelevat että voisin kiinnostua. Sitten kiukutellaan kun olen pinnallinen paska, kun en antanut mahdollisuutta miehelle - joka itsekin oli valinnut minut kohteekseen yksinomaan ulkonäön perusteella.

Minä takaan, että jos näemme kuvan, niin et ole sieltä hyvännäköisimmästä päästä. Kuvittelet itse olevasi hyvännäköisimmästä päästä.

Kenestä tahansa saa huonon kuvan. Jos näkisit livenä niin voin taata että sinäkin olisit ulkonäöstäni samaa mieltä. Ellet sitten ole niitä palstamiehiä joille Elsa Hosk ja Camila Morronekin ovat taviksia.

Vierailija
267/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne treenaavat naiset on täälläpäin senverran harvassa ja enemmän näkee niitä lylleröitä jotka korkeintaan kävelee kauppaan ostamaan herkkuja, että helposti tulisi tiettyjä ajatuksia jos joku kertoisi painonsa.

Ok? Harvassa ne treenaavat miehetkin on.

Silti jos joku tindermies kertoo painavansa 80kg niin nainen odottaa jotenkuten normaalia miestä, kun taas jos nainen kertoisi painokseen saman niin sieltä tulee sitten joko pyöreä sohvalyllerö tai sitten treenaava timmikinkku.

No tämähän vaan kertoo siitä kuinka vääristynyt kuva sinulla on naisista. Yhtälailla 80kg mies voi olla treenattu tai sohvalyllerö. Pituus ja liikunta vaikuttaa kummallakin sukupuolla siihen miten se paino istuu.

Jännää että näet saman painoiset miehet "normaalina" ja naisen epänormaalina.

Johtuu varmaan siitä, kun niitä kaljamahaisia pulleita ukkoja en tuolla ulkona juurikaan näe, kun taas selkeän pyöreitä naisia sitäkin enemmän.

Kuljetko laput silmillä? Niitätähän on pilvin pimein 🤣 ihan THL:n selvityksen mukaan suomessa on enemmän lihavempia miehiä.

Edelleen sinulla on vain vääristynyt kuva naisista. Näet samanpainoiset miehet normaaleina ja kaikki naiset jotka eivät oli alipainoisia ovat sinusta lihavia.

Vierailija
268/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuitenkin perustelee linkillä useampaan tieteelliseen tutkimukseen.

Mihin tutkimuksiin??? Iltapaskan omiin kyselyihin.

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0022103106000345

https://europepmc.org/article/med/17380374

https://www.psychologytoday.com/us/blog/love-digitally/202011/what-wome…

Sex differences in what men and women find attractive in an opposite sex partner have consistently shown that men have a preference for physically attractive women, with women showing a preference for men with wealth, power, and earning potential. Furthermore, women, more than men, have been found to settle for partners lower in terms of physical unattractiveness, provided they possess earning potential or wealth.

Tuossa on juuri se, mitä sanoin, mutta tuossa jätetään sanomatta se, että nuorissa (sanotaan vaikka 18-25 v.) ulkonäkö korostuu myös miehillä, siltä se näyttää varsinkin deittisovelluksissa.

Suomessa ainakin koulutuksen taso ja asema työelämässä korreloi aika vahvasti sen kanssa miten paljon ihmisillä on noin niin kuin muuten yhteistä mielenkiinnon aiheissa, arvoissa, huumorissa.

En ole erikoisen kiinnostunut rahasta ja tavarasta, mutta on ainakin kaksi miestyyppiä, jotka ei vain sytytä:

-autojaan /moottoripyöriään puunaava bensalenkkari, olipa hän sitten tatuoitu kireäpaitainen salimake tai kaljanjuontia ja jokamiesluokkaa harrastava leijonakorumies.

-metsässä /taantuvassa taajamassa elämänsä asunut mörrimöykky, jolle luonnolla on vain välineellinen arvo

Ei yksinkertaisesti ole mitään yhteistä. Jostain syystä olen viihtynyt parhaiten pidemmälle koulutettujen miesten kanssa ja heillä sitten on se tulotaso korkeampi, usein, eli tulotaso ei ole itsearvo vaan tulee älyn ja sivistyksen ja jonkinlaisen uteliaan elämänasenteen mukana.

Vierailija
269/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköä voi jonkun verran mitata: pituutta, painoa ja jopa symmetriaa. Luonnetta ei ole kovin helppo mitata. 

Luonnetta arvioidaan eri tavoin riippuen kuinka viehättävänä henkilö koetaan. Ruman henkilön kiinnostus on ahdistelua ja creepy, komean/kauniin kömpelökin lähestyminen kelpaa paremmin.

Jos ihmiset näkisi toisensa ihmisinä eikä vain kohteina, voisi ymmärtäväisyyttä löytyä hieman enemmän, jos tutustuttaisiin luontevasti eikä jonkun deittisovelluksen/baaritiskin määritteleminä tarkoitushakuisesti metsästäen, voisi ollakin mahdollista löytää kokonaisuutena miellyttävä ja yhteensopiva kumppani. Nyt parit muodostetaan kuin barbie&ken-nukkepareja tehden, tai jätetään tekemättä kun nähdään peilissä barbie mutta kenit juoksee karkuun (tai päinvastoin). 

Näissä usein oletetaan ihmisellä olevan joko kauneutta tai älyä/hyvää luonnetta. Useammin nämä kuitenkin korreloi, ja nuo rekkalesbon näköiset (ANTEEKSI) tai incel-pömppömahat (ANTEEKSI HEILLEKIN) eivät vaan itse tajua, että he ovat myös aika häijyjä ja usein hyökkääviä. Hieman huoliteltu ulkonäkö kertoo huomaavaisuudesta (siinä missä liian laitettu voi kertoa itse- j aulkonäkökeskeisyydestä) ja itsestään huolehtimisesta (siinä missä pumpattu fitness/hormonihiiri-ulkonäkö usein kertoo narsismista). Harvassapa niitä luonnostaan upeita olentoja on, on vain ihmisiä joilla on kohtalaiset edellytykset geenien puolesta ja eivät pilaa sitä liialla tai liian vähällä yrittämisellä. 

Tässä on sit myös se, että on kiva syyttää toisten ulkonäkökeskeisyyttä jos vikaa onkin myös siinä omassa luonteessa.

Mistä päästään siihen että jos on rumahko, on todennäköisesti saanut huonoja kokemuksia ihmisistä elämänsä aikana, jolloin asenne ihmisiin voi olla jos valmiiksi vähemmän kuin optimaalinen ja karkottaa ihmisiä. Eli muodostuu noidankehä.

Mäkin katsoin tuon artikkelin kirjoittajan profiilikuvan ja periaatteeni on että en hauku naisten ulkonäköä. Tosiasia on että hän ei näytä naiselliselta, ja miehet preferoivat naisellisia naisia ihan niin kuin naiset preferoivat miehekkäitä miehiä. Jokainen saa näyttää miltä haluaa mutta kannattaa tiedostaa se että jos näyttää kovin kulttuurimme preferenssien raamien ulkopuolella olevalta, ei välttämättä saa positiivista huomiota niin paljon kuin ne jotka niihin mahtuvat.

Tiesittekö muuten että mitä eriytyneemmät miesten ja naisten roolit yhteisössä ovat, sitä vähemmän ulkonäköeroja korostetaan. Mitä "tasa-arvoisempaa" on, sitä enemmän eroavia piirteitä korostetaan. Tasa-arvo on tuossa lainausmerkeissä koska ajattelen tässä esimerkkinä esim. alkuperäiskansoja joilla miehet metsästää ja naiset keräilee eikä tasa-arvon käsitettä ole siinä mielessä kuin täällä, ja miehet ja naiset näyttävät aika samanlaisilta.

Vierailija
270/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen: miehiä 80%, ja naisia 20%,joista todellisia 10- max 15% ( botit ja lesbot poisluettuna).

Montako heteroparia voi tulla,jos miehiä on 8,ja naisia 1-1,5?

Pitääkö jokaisen naisen olla 6 miehen pari? Vai miten ratkaiset tämän ongelman- pakotat osan miehistä.pois Tinderistä ja naisia pakotat sinne?

Vaikea uskoa noita suhdelukuja. Sen verran mykkiä nuo tindermiehet täällä pk-seudulla. Jotkut sitten haluaa vaan kirjoitella loputtomasti ja treffien tullessa ajankohtaiseksi kadotaan. Taitavat vain keräillä tykkäyksiä tai etsiä virtuaalityttöystävää. N39, bmi 19

Miehet ovat oppineet, että naiset haluavat odottaa ja kirjoitella. Sitten kadotaan, kun ei yksinkertaisesti jaksa enää kirjoitella. Deittejä ei uskalleta ehdottaa, kun miehen näkökulmasta nainen katoaa siinä vaiheessa, kun deittejä aletaan sopia. Jos tuohon vaiheeseen on ikinä päästy, mikä on hyvin harvinaista.

Vierailija
271/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne treenaavat naiset on täälläpäin senverran harvassa ja enemmän näkee niitä lylleröitä jotka korkeintaan kävelee kauppaan ostamaan herkkuja, että helposti tulisi tiettyjä ajatuksia jos joku kertoisi painonsa.

Silti jos joku tindermies kertoo painavansa 80kg niin nainen odottaa jotenkuten normaalia miestä, kun taas jos nainen kertoisi painokseen saman niin sieltä tulee sitten joko pyöreä sohvalyllerö tai sitten treenaava timmikinkku.

No tämähän vaan kertoo siitä kuinka vääristynyt kuva sinulla on naisista. Yhtälailla 80kg mies voi olla treenattu tai sohvalyllerö. Pituus ja liikunta vaikuttaa kummallakin sukupuolla siihen miten se paino istuu.

Johtuu varmaan siitä, kun niitä kaljamahaisia pulleita ukkoja en tuolla ulkona juurikaan näe, kun taas selkeän pyöreitä naisia sitäkin enemmän.

Kuljetko laput silmillä? Niitätähän on pilvin pimein 🤣 ihan THL:n selvityksen mukaan suomessa on enemmän lihavempia miehiä.

Edelleen sinulla on vain vääristynyt kuva naisista. Näet samanpainoiset miehet normaaleina ja kaikki naiset jotka eivät oli alipainoisia ovat sinusta lihavia.

Lihavia (BMI 30+) on yhtä paljon miehissä ja naisissa eli n. neljäsosa, ylipainoisia on kai jokusen prosenttiyksikön enemmän miehissä. Siinä ei ole otettu huomioon sukupuolieroja lihasmassan määrässä, vaan ihan vaan BMI:n perusteella laskettu, joten se voi pikkuisen vääristää.

Vierailija
272/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se meitä naisia kiukuta, kyllä ne ovat miehiä, jotka kiukuttelevat, että

- ei tule matcheja

- tulee matcheja vain susirumien kanssa

- vaikka tulisi match, niin naiset eivät aloita keskustelua.

Olen nainen sieltä hyvännäköisemmästä päästä ja kyllä minua suoraan sanottuna vähän ärsyttää joidenkin miesten tyhmyys. Sellaiset miehet joita en IKIPÄIVÄNÄ voisi kuvitella kumppanikseni, laittavat superlikeja ja rohkeimmat tulevat jopa livenä kyselemään treffeille, ja ilmeisesti tosissaan kuvittelevat että voisin kiinnostua. Sitten kiukutellaan kun olen pinnallinen paska, kun en antanut mahdollisuutta miehelle - joka itsekin oli valinnut minut kohteekseen yksinomaan ulkonäön perusteella.

Minä takaan, että jos näemme kuvan, niin et ole sieltä hyvännäköisimmästä päästä. Kuvittelet itse olevasi hyvännäköisimmästä päästä.

Kenestä tahansa saa huonon kuvan. Jos näkisit livenä niin voin taata että sinäkin olisit ulkonäöstäni samaa mieltä. Ellet sitten ole niitä palstamiehiä joille Elsa Hosk ja Camila Morronekin ovat taviksia.

Asenteesi omaa ulkonäköäsi kohtaan on jo niin itsekeskeinen, ettet ansaitsisi minun huomiotani missään. Löydät varmasti jonkun, joka ajattelee kanssasi asioista samalla tavalla.

Vierailija
273/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ihan vaan jotain tosta väliltä. Ei se paino otsassa lue ja harva osaa arvioida painoa silmämääräisesti. Joku 170cm / 80kg pari kertaa viikossa salilla treenaava voi olla ihan sopusuhtaisen näköinen, vaikka olisi rasvaakin kehossa. Lopulta paljon on myös kiinni siitä millainen kehonkoostumus on ja miten ne kilonsa kantaa.

Vierailija
274/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavuuden määrittely

Aikuisväestön lihavuus luokitellaan painoindeksin mukaan.

- Ihminen on ylipainoinen tai lihava, kun hänen painoindeksinsä on 25 kg/m tai enemmän.

- Ihminen on lihava, kun hänen painoindeksinsä on 30 kg/m tai enemmän.

Nuorista eli 18-29-vuotiaista aikuisista naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.

Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia.

Eli lihavia naisia on enemmän kuin miehiä, lihavia yli 30v naisia on jopa 10% enemmän kuin miehiä. Toki ylipainoisia miehiä on hieman alle 15% enemmän kuin naisia, mutta oikein lihavia naisia on silti miehiä enemmän.

Vierailija
275/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun miehet antaa tykkäyksen naisille, niin naisten on pakko tehdä tiukkaa karsintaa koska muutenhan he hukkuisi tykkäyksiin. Jos kaikki tykkäisi kaikista niin silloinhan kaikki ois toistensa mätsejä eikä siitäkään mitään tulisi. Kauniit naiset, tai siis sellaiset jotka on osanneet ottaa edustavat kuvat, saa ihan mielettömän määrän niitä tykkäyksiä.

Joo, paljon tykkäyksiä, mutta mykkiä semmoisia. Ei niillä mitään tee. Todella harva mies aloittaa keskustelua. Vastaan kyllä jokaiselle, mutta yksikin "väärä" kommentti ja mies katoaa. Myös treffejä ehdottaessani mies saattaa kadota. Toiset taas häipyvät kesken keskustelun eivätkä koskaan palaa tai sitten vastailevat yksitavuisesti. Ehkä muutama prosentti johtaa treffeille asti omasta aktiivisuudestani huolimatta. Treffit ovat taas epäonnistuneet, koska miesten profiilit taitaa olla sellaisia haavekuvia ja todellisuus onkin sitten ihan jotain muuta. Mä olen liikenteessä oikeilla tiedoilla ja käsittelemättömillä kuvilla. Harmi ettei vastakkainen sukupuoli kykene samaan.

Vierailija
276/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei naisen 50-kiloinen tarvi olla, mut siis oikeesti onko suomivalaiden keskiarvo 70kg?? Huhuhuh.. Toi on järkyttävää miten lihavia meidän naiset nykyään on...

Mä olen 170cm ja painan varmaan enemmänkin mutta ei mulla ole rasvaa.. Salitreenejä 5-6krt/vko ja muu liikunta päälle. Ei se puntari kerro mistä se paino koostuu

Usain Boltin mitat olivat aktiiviaikana 195/94. Sinulla on siis yhtä paljon lihaksia kuin hänellä, koska olet pikajuoksijan rasvaprosentissa ja pituus/painosuhde on sama?

Vierailija
277/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. 170-senttisen on aika vaikea saada paino noin alas. 60-kiloinenkin on normaalipainon alarajalla.

Vierailija
278/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko erikoista jos et näe kaljamahaisia pulleita ukkoja missään, koska niitä on todella paljon.

Vierailija
279/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huisii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeus ei kiinnosta miehessä sanovat ne, joilla ei ole saumaa komeaan mieheen.

Poikkeukset laukkaavat kohta paikalle. "Olen ruma kuin suohirviö ja mieheni on kuin bradclooney, mites suu nyt pannaan?"

Suu pannaan näin: Pitäisi nähdä oletko myös minun mielestäni suohirviö ja onko miehesi myös minun mielestäni bradclooney. (Omaan absoluuttisen ulkonäkösilmän).

Jos oikeasti olet suohirviö ja miehesi oikeasti bradclooney, niin on karkeasti kolme selitystä: 1) Sinulla on joitain avuja ja ominaisuuksia, jotka ovat miehellesi niin tärkeitä, että hyväksyy suohirveytesi. Ja kaunis sisin ei tässä ole se juttu, sehän meillä kaikilla on ja varsinkin bradclooney löytää aina kauniin sisimmän myös nätissä paketissa. 2) Bradclooney näkee itsensä ihan vaan taviksena eikä ole jostain syystä ymmärtänyt markkina-arvoaan. 3) Bradclooneyllä on olematon itsetunto ja on ehkä sosiaalisesti estynyt, ei osaa sanoa ei, perässä vedettävä vaikka mihin tms. ja tuollainen on helppo kenen tahansa napata.

Absoluuttisen ulkonäkösilmän?!? 😂😂😂

Mikäs se sellainen on olevinaan. Täälä yritetään päteä kaiken maailman itse keksityllä hölynpölyllä..

Kauneus on katsojan silmässä.

Kauneus ei ole katsojan silmässä. Voin luvata sen.

Taatusti on. Sinä itse et ole tainnut koskaan ollut rakastunut. Vaikutat muutenkin tosi oudolta tyypiltä.

Vierailija
280/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, että usein pullukat kirjoittelevat juurikin kuten tuo toimittaja.

Niin, katsos kun ne pullukat on ihan samalla lailla tavallisia naisia kuin kaikki muutkin. Mutta silloin kun miehet täällä kirjoittaa siitä kuinka tavisnaiset ei sitä ja tätä, niin he ei millään ymmärrä, että juuri hänen kaltaisensa on ihan yhtä lailla niitä tavisnaisia kuin he itse ovat tavismiehiä.

Jännästi miehet laskee aina kaikki miehet mukaan miesten joukkoon, mutta naisiksi kelpaa vain ne, jotka ovat omaa silmää ( ja nimenomaan sitä silmää) miellyttäviä, ja sitten valitetaan kuinka naisille ei kelpaa mikään.

Pullukat ei ole tavallisia naisia, vaan pullukoita.

Miksi ylipaino pitäisi normalisoida ja sulkea silmät ylipainon aiheuttamilta sairauksilta?

Ylipaino on sairaus. Haluaisitko itse miettiä perheen perustamista henkilön kanssa joka tulrr kuolemaan johonkin sairauteen ja on vielä ylpeä omista huonoista valinnoistaan? Läskim diabeetikon kanssa seurustelu on sama kun keuhkosyöpää sairastavan tupakoitsijan.

Sinullekin voi tulla syöpä. Joka kolmannelle tämän viestin yläpeukuttajalle tulee syöpä.

terv. syövän sairastanut