Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut tukkapöllyä aikuisena?

Vierailija
07.04.2026 |

En ole usein saanut tukkapöllyä aikuisena, mutta yksi kerta on jäänyt mieleen abiristeilyn jälkeen. Olin tullut kotiin todella humalassa, ja äiti ei sitä katsonut hyvällä. Siinä tuli suoraa palautetta – ja myös tukkapölly. Ei mitään vakavaa, enemmän sellainen herätys, että nyt meni yli.

Se tuntui oudolta, koska olin jo tavallaan aikuinen, mutta tilanne palautti nopeasti maan pinnalle. Jälkikäteen ymmärrän kyllä äidin reaktion.

Isäni on saanut äidiltä tukkapöllyä useamminkin, yleensä silloin kun on juonut liikaa ja puhe on mennyt sammaltavaksi. Äiti ei ole koskaan sietänyt liiallista ryyppäämistä, ja sen kyllä huomasi…

Muilla kokemuksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kyllä (max ala-asteikäisenä).. onneksi

Vierailija
2/10 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonne voi mennä kokeilemaan aikuisena pottukoiran tai fatin chattiin niin saa selkäsaunan ! En ole itse vielä kokeillut seikkailu mielessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ei haitannut mitään että isä tukisti ja veti avokämmenellä paljaalle per.seelle. sisko märisi vieressä että lopeta. Minä nauroin ja käskin lyödä lujempaa. M40

Vierailija
4/10 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Valitettavasti mutta syystä - kannabiksenpoltto, isä tukisti, huumeet ovat no no meidän perheessä

Vierailija
5/10 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen, useastikin ex vaimoltani.

Vierailija
6/10 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexi-klubilla domina repi tukasta vetäen nuolemaan hänen v ittuaan

M45 kokoomuksesta

Vierailija
7/10 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tukistanut alatukasta.

Vierailija
8/10 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten m, jos on tukkapöllyn saanut, on se ns hyvästä syystä - kuten sinun ja isäsi tapauksessa. Oli sitten lapsi tai aikuinen

Vierailija
9/10 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todella ole saanut. Taitaisi vihonviimeinen vikatikki olla, jos vanhemmat semmoista antaisivat. Vaikka toinen on kyllä vähän sen luonteinen, ettei hän ole aina ihan osannut orientoitua siten, että lapsensa on jo aikuinen.

Vierailija
10/10 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Täällä vanhainkodissa se on joka päiväinen ilmiö hoitajien toimesta. M88

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi