Henna Kalinainen taistelee hengestään sairaalassa!
Henna Kalinainen taistelee hengestään sairaalassa, jossa ollut jo viisi päivää. Kotona on pieni vauva. Hänellä on vakava bakteeritulehdus, joka on johtanut sepsikseen eli verenmyrkytykseen ja myös keuhkokuumeeseen. Siunausta Hennalle!
https://halloota.com/henna-kalinainen-taistelee-hengestaan-jo-viisi-pai…
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä kovasti. Silti välillä ihmettelen , että eikö voi olla ilman julkisuutta.
Hän laittoi päivityksen instastooryihin, kuten varmaan moni olisi tehnyt. Sieltä se oli otettu julkisuuteen.
Välillä ihmettelen, onko pakko ilkeillä jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Reipas nainen tämä Kalinainen, kun hengissä taistelun ohessa vielä jaksaa somettaa. Eikun.
Kuka hän sitten lieneekään.
Hän puhui eloonjäämiskamppailusta muutama päivä sitten. Etkö itse kerro olevasi hengissä jos joudut sairaalaan keuhkokuumeen ja verenmyrkytyksen vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto mitä kuraa, että oikein hengestään "taistelee"... Että kehtaakin päivittää mokomaa kun oikeasti ei mitään hätää ole..... Hohhoijaa, julkisuutta hinnalla millä hyvänsä....
Joku on voinut kirjoittaa sen hänen puolestaan pyynnöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä kovasti. Silti välillä ihmettelen , että eikö voi olla ilman julkisuutta.
Hän laittoi päivityksen instastooryihin, kuten varmaan moni olisi tehnyt. Sieltä se oli otettu julkisuuteen.
Välillä ihmettelen, onko pakko ilkeillä jatkuvasti?
Myöskään se instan yksityiseksi laittaminen ei aina auta. Tuksullakin on yksityinen ja kyllähän ne kuvakaappaukset tuolla netissä leviää, kun ne seuraajat jakaa ne. Kalinaista seyraa varmaan samat tyypit, kun eikö se oo Tuksun kavereita eli nekin kyllä leviäis silti ja Seiska sais juttunsa.
Verenmyrkytys on oikeasti hengenvaarallinen, toivottavasti selviää hengissä eikä vammaudu pahasti. Usein sepsiksen saaneita joudutaan amputoimaan tms.
Muistan vaan kun luin aikoinaan seiskasta jutun tuosta tyypistä. Oli Argentiinassa lomalka ja kuulemma melko lyhyt hsme ilman pikkareita. Paikalliset oli närkästyneet kun oli vilahtanut
Enpä oikein uskout juttuun... seiska kun oli. Ja hetkinen mistä tuo oli kuuluisa alunperin?
Miten näissä tositv-sarjoissa esiintyvillä nuorilla naisilla on haasteita pysyä hengissä? Viidakon tähtöset ja Martina ja hengenpelastajat. Nuoria naisia mennyt ennen aikojaan ainakin kolme ja nyt yksi lisää taistelee hengestään.
Eikö tuo ole jo tilastollisesti erittäin merkittävää?
Kuka on Henna Kalinainen? Tsemppiä ja toipumista toki hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Henna Kalinainen? Tsemppiä ja toipumista toki hänelle.
Ihmettelen samaa.
Mikael Forssellin salarakas joskus vuonna 1 tai 2. Löytyy googlaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Verenmyrkytys on oikeasti hengenvaarallinen, toivottavasti selviää hengissä eikä vammaudu pahasti. Usein sepsiksen saaneita joudutaan amputoimaan tms.
Todellakin. Nelikymppinen perusterve sukulainen kuoli päivässä verenmyrkytykseen. Toivottasti Henna selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut kans kun umppari puhkesi yli 300... Olin ihan kyl tolpillani.
Mulla oli vaan 250 enkä pysynyt pystyssä.
Mut kotiutettiin sairaalasta leikkauksen jälkeen vaikka oli 240. Pienellä hallitulla riskillä.
Minä makasin sairaalassa ja antibiootti meni suoraan suoneen 4krt päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, tulehdusarvot 400
Viimeisinmmän tiedon mukaan jopa 600!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Nelikymppinen perusterve sukulainen kuoli päivässä verenmyrkytykseen. Toivottasti Henna selviää.
Joku tuolla tiesi, että toipunut ja nyt tiedottaa tilanteestaan Suomen kansalle. Lapsi saa äitinsä kotiin. Vaikuttaa äitinä keskiverto BB julkkista huolehtivaisempana. Joustaa ulkonäöstäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto mitä kuraa, että oikein hengestään "taistelee"... Että kehtaakin päivittää mokomaa kun oikeasti ei mitään hätää ole..... Hohhoijaa, julkisuutta hinnalla millä hyvänsä....
Hänhän teki päivityksen vasta, kun akuutti tilanne oli ohi. Kannattaisi lukea myös juttu jota kommentoi.
Olisikin epäviisasta tehdä päivitys siinä ambulanssissa. Kai tuon nyt tajuaa jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut kans kun umppari puhkesi yli 300... Olin ihan kyl tolpillani.
Mulla oli vaan 250 enkä pysynyt pystyssä.
Mut kotiutettiin sairaalasta leikkauksen jälkeen vaikka oli 240. Pienellä hallitulla riskillä.
Minä makasin sairaalassa ja antibiootti meni suoraan suoneen 4krt päivässä.
Joo sain suoneen minäkin mutta kun osastolle ei päässyt hoitajalakon takia niin kotia sitten lääkkeiden kanssa. Mieluummin siellä kuin juoppojen kanssa.
Miten sä kuvittelet ihmisen, joka saa palkan julkisesta työstä, voivan todeta että en mä enää haluukaan?