Tein 20km pyörälenkin
Tästä se taas lähtee. Ottakaa sohvaperunat minusta mallia. Ai, että tuli hyvä olo ja endorfiinit kohisee kropassa. I love it!!!
Kommentit (43)
Kävin polkeen 40 kilsaa. Ei oikeastaan tunnu missään muualla kuin, että on persaus kirpeä. Harmittaa ajanhukka
Ai oikein 20 kilometriä. Aika hurjaa. Hyvä toki että jotain tekee, mutta en nyt tuolla vielä repostelisi.
En saa liikunnasta endorfiineja. Oispa kunnon päihteitä.
Kyllä pyörällä pitäisi pari tuntia ainakin polkea, niin alkaa mahamakkara lähteen.
Nyt on hyvä aloittaa pyöräily, kun on jo kivat ilmat. Ei lenkin pituus, vaan 4-5 vko:ssa käyt lenkillä, niin kunto nousee kohisten ja hups siinä ohessa painokin tippuu, jos on tarvetta. Samalla voi nauttia keväön ja lintujen tulosta.
Perus Cresentillä 8 vaihdetta. Sillä mennään.
Mä kävelin eilen 4 tuntia, en tiedäkilometrimäärää.
Onko 20 kilsaa sinun mielestäsi paljon?
Vierailija kirjoitti:
Onko 20 kilsaa sinun mielestäsi paljon?
Ohis, mutta ei matkoja voi verrata suoraan. Siihen vaikuttaa mm. ajajan kunto, ajajan paino, käytetty polkupyörä, keli, ajoympäristö yms.
Tuliko nälkä? Liikkumisessa on ihanaa myös se, että sen jälkeen voi syödä oikeaan nälkään. Minä pyöräilin 30 km ja sen jälkeen maistui itsetehty pieni ja melko terveellinen kasvispizza.
Kyllä mä sanon, että 20 km on paljon pyöräillä. Paljonko te yleensä pyöräilette?
Joskus pari vuotta sitten pyöräilin työpaikalle 13 km suunta ja kyllä se tuntui aina iltaisin, että on päivän aikana sen 26 kilometriä pyöräillyt.
Vaikea kuvitella että kukaan hehkuttais vauvapalstalla em asiaa tai miksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä sanon, että 20 km on paljon pyöräillä. Paljonko te yleensä pyöräilette?
Joskus pari vuotta sitten pyöräilin työpaikalle 13 km suunta ja kyllä se tuntui aina iltaisin, että on päivän aikana sen 26 kilometriä pyöräillyt.
Pyöräilen 60-80 km päivässä. En pyöräile talvella, koska se on liian epämiellyttävää. Mutta nyt keväällä menee hyvinkin tuo määrä, kun on mukavat säät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilen 60-80 km päivässä. En pyöräile talvella, koska se on liian epämiellyttävää. Mutta nyt keväällä menee hyvinkin tuo määrä, kun on mukavat säät.
Mikset pyöräile 200km päivässä? Oletko joku laiska paska.
Ole kade. Mulla kun ei kohise minkäälaisia endorfiinejä minkäänm liikuntasuorituksen jälkeen.
Ajoin neljältä aamuyöstä 5km pyörällä baarista kotiin.
Ai jaa mää poljin ensin naapurin emäntää n.45 min ja sen jälkeen n. 125 km pyörää 💪🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset pyöräile 200km päivässä? Oletko joku laiska paska.
Kyllä minä niitäkin reissuja kesällä teen muutaman.
nyt voit palkita itses pizzalla ja mäyriksellä, älä unoha jälkkäriä