Tein 20km pyörälenkin
Tästä se taas lähtee. Ottakaa sohvaperunat minusta mallia. Ai, että tuli hyvä olo ja endorfiinit kohisee kropassa. I love it!!!
Kommentit (43)
Poljin muijaa 20min, mahtava fiilis 👍
M36
Vierailija kirjoitti:
Ole kade. Mulla kun ei kohise minkäälaisia endorfiinejä minkäänm liikuntasuorituksen jälkeen.
Oletko kokeillut ajaa voimiasi äärirajoille? Mulla endot tulee vasta sitten. On huumaavan hyvä olo. Esim punttiksella vedän ihan täysillä loput liikkeet ja jään möllöttää euforiaan. Sama fiilis kuin hyvän seksin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole kade. Mulla kun ei kohise minkäälaisia endorfiinejä minkäänm liikuntasuorituksen jälkeen.
Oletko kokeillut ajaa voimiasi äärirajoille? Mulla endot tulee vasta sitten. On huumaavan hyvä olo. Esim punttiksella vedän ihan täysillä loput liikkeet ja jään möllöttää euforiaan. Sama fiilis kuin hyvän seksin jälkeen.
Ai sinäkö se oot salilla, joka makaa lattialla x-asennossa, sanoo aaaaahhh ja sytyttää tupakan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en meinaa uskaltaa vetää pyörällä kovin kovaa. Mutta lenkkareilla lenkeillä helpompaa.
Mulla hikoilu on yksi pointti eikä siis tartte mennä kovaa, kunhan hikoilee. Vertaa sauna ja varsinainen, n. 40 asteessa tehty 1,5h kuumajooga.
Eri
Itse jaksoin 3 km kävelylenkin ja olin lenkin jälkeen aivan kuollut, en ymmärrä miten joku saa hyvää oloa liikunnasta! En ole koskaan itse saanut, se on pelkkää kidutusta sillä olen aivan rapakunnossa :( Yritän silti nyt käydä pääsiäisen joka aamu edes pienen lenkin.
Hyvin voi välillä jättää kännyn sivuun ja lähteä pyöräilemään. Ei vauhti, vaan ulkoilun tuoma hyvä mieli. Raitis ilma ja linnut jo laulaa! Ei matkalla ole niin väliä. Voi ottaa kahvit termariin ja tehdä voileivät mukaan. Pysähtyä kivassa paikassa ja nauttia. Eikä käy kalliiksi.
Hyvin voi välillä jättää kännyn sivuun ja lähteä pyöräilemään. Ei vauhti, vaan ulkoilun tuoma hyvä mieli. Raitis ilma ja linnut jo laulaa! Ei matkalla ole niin väliä. Voi ottaa kahvit termariin ja tehdä voileivät mukaan. Pysähtyä kivassa paikassa ja nauttia. Eikä käy kalliiksi.
Puhelimen voi myös ottaa mukaan ja kerätä vaikka saleja pokemon go:ssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinäkö se oot salilla, joka makaa lattialla x-asennossa, sanoo aaaaahhh ja sytyttää tupakan?
Muuten joo, mutta en polta.
Vierailija kirjoitti:
Itse jaksoin 3 km kävelylenkin ja olin lenkin jälkeen aivan kuollut, en ymmärrä miten joku saa hyvää oloa liikunnasta! En ole koskaan itse saanut, se on pelkkää kidutusta sillä olen aivan rapakunnossa :( Yritän silti nyt käydä pääsiäisen joka aamu edes pienen lenkin.
Kunto kasvaa jokaisen liikkumisen jälkeen. Se on ihan palkitsevaa kun huomaa, että jaksaa paljon enemmän kuin viikko, kk tai vuosi sitten, kunhan vain sitkeästi jaksaa jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä sanon, että 20 km on paljon pyöräillä. Paljonko te yleensä pyöräilette?
Joskus pari vuotta sitten pyöräilin työpaikalle 13 km suunta ja kyllä se tuntui aina iltaisin, että on päivän aikana sen 26 kilometriä pyöräillyt.
Pyöräilen 60-80 km päivässä. En pyöräile talvella, koska se on liian epämiellyttävää. Mutta nyt keväällä menee hyvinkin tuo määrä, kun on mukavat säät.
Töissä et taida käydä jos menee 3-4 h pyöräilyyn joka päivä?
Kävin 10 km pyörälenkin, mutta ostin kahdet jäätelöt matkan varrella, taisi siihen mennä koko lenkin hyöty :P
Plantaarifaskiittisena tämä (entinen?) himokävelijä kuntopyöräilee. Hiki tulee.
Parempi kuin ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Poljin muijaa 20min, mahtava fiilis 👍
M36
Ota 0 pois, niin lähempnä totuutta.
T. Muija
Vierailija kirjoitti:
Kävin 10 km pyörälenkin, mutta ostin kahdet jäätelöt matkan varrella, taisi siihen mennä koko lenkin hyöty :P
Ei mennyt, hyöty on muutakin kuin kalorien polttoa.
Mä en ymmärrä miten jonkun mielestä joku hupipyöräily tai päiväkävely on urheilemista, liikuntaa kai kuitenkin. Käytiin just puolison kanssa päiväkävelyllä ja katsottiin huvikseen mapsista tän ketjun johdosta, että paljonko käveltiin, niin noin 18km ja ihan perus päiväkävely oli.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miten jonkun mielestä joku hupipyöräily tai päiväkävely on urheilemista, liikuntaa kai kuitenkin. Käytiin just puolison kanssa päiväkävelyllä ja katsottiin huvikseen mapsista tän ketjun johdosta, että paljonko käveltiin, niin noin 18km ja ihan perus päiväkävely oli.
Kyllä se siitä.
Hyvä ap. 👍👍