Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä yli 180cm pitkät naiset ostatte housut?

Vierailija
06.04.2023 |

Mistä??

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ostin Lindexistä ekstrapitkät farkut! Hyvät! Kysy myyjältä!

2/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin miestenosastolta. 🤭

😚💋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä sitten onkin ongelma.

Vierailija
4/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikoista jotka myyvät 34-lahjepituutta, se riittää minulle. Esim. Espritillä löytyy sitä osasta housuja, samoin Stockalta.

Vierailija
5/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ei ole ongelma, jos löytyy 34-tuumaisia, mutta muut ns. suorat housut on kaikki tehty lyhytjalkaisille. Samoin esim. caprit tahtoo jäädä polven kohdalle tai yläpuolelle. Ärsyttävää.

Vierailija
6/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkän lisäksi myös hieman pyöreä joten farkut ja suorat housut ostan Zizzistä. Yllättäen löysin kerran myös Lidlistä 9,90 maksavat farkut joissa oli sopiva lahkeenpituus kun avasin lahkeensuun päärmeet ja silitin taitteet suoraksi.

Collegehousut ostan suosiolla miesten osastolta.

Vierailija
7/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ainakaan marketeista 🙃 Farkuissa on aina ollut valintaa pituuksista. Ollaan myös opittu pidentämään suoria housuja, jos vaan lahkeen käänteessä on varaa. Tarkkana kuin porkkana ostoksilla ja aina sovitus ensin.

Farkkuja minulla on vino pino. En taida ostaa enempää. Eiväthän ne edes kulu tai mene rikki, kun vaihtaa usein ja tuuletus useimmiten riittää.

Yllättäen Lorellasta löysin hyvät sopivan mittaiset caprit. Koko 42.

N178 cm ja piiitkät jalat

Vierailija
8/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 180 cm pitkällä voi olla saman pituiset jalat kuin hieman häntä lyhyemmällä. No problemos. Erikoisliikkeestä, jos muuten ei löydä. Samalla saa laatua, joka kestää ja kestää käyttöä kunhan välillä pitää muita farkkujansa.

Vierailija
9/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain 182cm pitkä, hoikka, ihan normikaupoista olen löytänyt. Tietysti sovitella täytyy, eri firmoilla erilaiset mitoitukset, isot koot usein liian leveitä (ei vyötäröä, lyhyet lahkeet). Jos löydän jotain kivaa ja sopivaa ostan useamman eri väreissä. Paljon käytän myös legginsejä.

Vierailija
10/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskin kommentti, jonka olen saanut pituudestani lyhyeltä mieheltä: voih, kun pääsis kipuamaan jalkojasi pitkin :D

Vierailija
11/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pitkä nainen on aina haaveillut sopivista haaremihousuista, niin nyt niitä on! Berry Piper ja Long Boho -malli, harmi kun ainoastaan yksivärisenä. Kannattaa tosin hoikankin ottaa L-XL (vai mikä se olikaan se isompi koko kahdesta), koska siinä myös lahje on huomattavasti pienempää kokoa pidempi, ei ainoastaan leveämpi. Pienempi koko jää tuossa Longissakin minulle lyhyeksi, mutta isompi on oikeasti pitkä - lähes liiankin. T. 178cm nainen.

Vierailija
12/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsista Revolution Race. Kantsii katsoo että onko hoikalle vai normaalille.

Vierailija
13/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsista Revolution Race. Kantsii katsoo että onko hoikalle vai normaalille.

Netistä löytyy

Vierailija
14/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies mutta nyt täytyy kysyä eikö naisten housuissa ole sen vertaa kokotaulukkoa että edes lahkeen sisäsauman pituus ja vyötärönmitta tulisi esiin?

Itse en edes lähde vaateostoksille, jollei kokotaulukossa (netissä) mainita noita mittoja ja että sen kokoisia vaatteita tosiaan kaupasta löytyy. Marketeista ei kannata etsiä pidemmän miehen mitään vaatteita, ei niissä riitä lahkeet, hihat eikä hartiat - vyötärönleveyttä kyllä löytyy.

Ompelukonetta pitää tietysti osata käyttää että saa ostohousut istumaan vyötäröltä ja pepusta.

Vierailija
15/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku pitkä nainen on aina haaveillut sopivista haaremihousuista, niin nyt niitä on! Berry Piper ja Long Boho -malli, harmi kun ainoastaan yksivärisenä. Kannattaa tosin hoikankin ottaa L-XL (vai mikä se olikaan se isompi koko kahdesta), koska siinä myös lahje on huomattavasti pienempää kokoa pidempi, ei ainoastaan leveämpi. Pienempi koko jää tuossa Longissakin minulle lyhyeksi, mutta isompi on oikeasti pitkä - lähes liiankin. T. 178cm nainen.

Miksi minusta on kiva lukea "pitkien" naisten vaateongelmista? Toivoisinkohan saada 178 cm daamin omien miehen 192 cm vierelle ja kainaloon?

Vierailija
16/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minusta on kiva lukea "pitkien" naisten vaateongelmista? Toivoisinkohan saada 178 cm daamin omien miehen 192 cm vierelle ja kainaloon?

Anteeksi kuinka? Mitä tuo edes tarkoitti? Ei päätä eikä häntää.

Vierailija
17/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään vaan hiukan pidemmistä daameista. Eikö niin saisi tehdä?

Vierailija
18/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin ei, koska tarkoitusperäsi on pervo.

Vierailija
19/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin ei, koska tarkoitusperäsi on pervo.

Olisko kainalossa pitäminen pervoa? Tai jos daami housupuvussa ja minä puvussa menisimme hienommalle illalliselle?

Vierailija
20/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka tuon mittaisille naisille löydy vaatteita?

Miestenosastolta ainakin löytyy sopivankokoisia. Eikai ainakaan farkuissa mitään väliä onko miesten vai naisten farkut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi