Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ilmoitti että pitää oman loman perheestään?!

Vierailija
06.04.2023 |

Kertoi että vuokraa viikoksi mökin ja on siellä päivän taikka kaksi yksin ja lopun ajan joidenkin kavereiden kanssa joita en tunne. Tämä viikko on meidän perheen yhteisestä kesälomasta pois. Sanoi että perheen kanssa vietetty aika ei ole hänelle lomaa?! Siis mitä hittoa? Minähän se olen joka yleensä on tehnyt suurimmaksi osaksi reissussa ruoat, hoitanut siivoukset, lapset jne. Kun lapset olivat vaippa-ikäisiä minä hoidin yöheräämiset jne. En kuitenkaan koskaan ole ajatellut että se yhdessä vietetty aika kesällä ei olisi lomaa. Vanhin lapsista suuttui totaalisesti isälleen kun kuuli isän "ilmoituksen". Eivät kerkeä työkiireiden ja harrastusten vuoksi olemaan yhdessä kunnolla. Lomalla ovat sitten tehneet yhteisiä kivoja juttuja. En tajua tämmöistä nyt ollenkaan. Jokainen kesäloma on yhdessä vietetty yli 30 vuotta. Muutaman päivän reissuja on saatettu tehdä ilman perhettä mutta nekin on tehty muulloin kuin kesälomalla. Yhteinen kesäloma kun ei ole mikään itsestäänselvyys. On hankalaa saada kummankin töistä järkättyä ne samaan aikaan. Mitäs mieltä olette. Keski-ikäinen mies haluaa olla mieluummin joidenkin kavereidensa kanssa lomalla kuin perheensä? Näin kärjistettynä sen voisi sanoa. Lapset sen näin ymmärsivät ja enhän minäkään tästä ilahtunut.

Kommentit (1165)

Vierailija
181/1165 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä tämä juttu on että alkaa vihjailla jostain toisesta miehestä? Rivien välistä sitä on tarkoittanut kun tänään on kiukkuisena puhunut. Että jos minä lähden reissuun sen täytyy tarkoittaa pettämistä. En ole hänen reissujaan kyseenalaistanut koskaan, mistään naisista vihjaillut. ap

Sano sille, että miten ihmeessä tuommoinen tulee edes hänen mieleensä, kun ei hän itsekään ole ikinä pettänyt.

Kysy ihan ihmeissään.

Vierailija
182/1165 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen ap, että heräsit todellisuuteen ja alat kyseenalaistamaan asioita! Se on ensimmäinen askel saadaksesi itsekunnioituksesi takaisin. Älä anna manipuloivan miehesi lannistaa itseäsi.

Todella outoa, että teidän liitossa vain miehellä on ollut tuollaiset edut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1165 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla viikolla sitten sinun vuoro lomailla yksin.

Mihin mä yksin menisin? Ei mulla oo kavereita. Eikä rahaa.

Ap

Herranjuma ap, oletko elänyt miehesi siivellä. Naisella pitää olla rahaa.

Vierailija
184/1165 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla viikolla sitten sinun vuoro lomailla yksin.

Mihin mä yksin menisin? Ei mulla oo kavereita. Eikä rahaa.

Ap

Herranjuma ap, oletko elänyt miehesi siivellä. Naisella pitää olla rahaa.

Ei se ollut oikean ap:n vastaus.

Vierailija
185/1165 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä petä. Voi olla että haluaa vaan dokata viikon ensin yksin ja sitten kavereiden kanssa. Tosin outoa jos ei kerro kenen kanssa on menossa ja kuitenkin sinulta tivaa että kenen kanssa sinä olisit menossa. Vastaisin seuraavalla kerralla että kerrot kyllä, kunhan hän kertoo ensin. Ja sitten jollain keinolla varmistaisin puhuuko totta. Ja tietenkin hänen pitäisi kertoa missä se mökki on, ihan vaan hätätilanteiden varalta. Sitten käydä itse siellä tai joku kaveri, kun mies on siellä.

Vierailija
186/1165 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mökillä viikon joidenkin kaverien kanssa joita en tunne" on jo aika red flag. Ootko varma ettei sillä ole toinen nainen siellä...

Vierailija
187/1165 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alat AP demonstratiivisesti katsomaan koneelta lomakohteita, joku kiva all inclusive jossain lämpösessä maassa. Ja jos oikein haluat wíttuilla sille niin voit vihjaista että Gambia on kuulema ihana rantalomakohde ;)

Tämä kostohomma on kyllä aina ihan outo. No mutta saapahan sitten liiton rippeet purettua samalla. 

Keskusteluhan on luonnollisesti ihan yliarvostettua.

Eihän tuossa ole kysymys mistään kostosta, vaan molemmille mukava elämä.

Hah. Kostonhimoa tuo on.

Vierailija
188/1165 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"mökillä viikon joidenkin kaverien kanssa joita en tunne" on jo aika red flag. Ootko varma ettei sillä ole toinen nainen siellä...

Mies lähti töihin, sanomatta mitään. On mököttänyt riitelyn jälkeen. Kieltämättä nämä uudet kaverit ovat jonkinlaisen oudon tunteen saaneet minussa aikaiseksi mutta en halua uskoa että mistään pettämisestä olisi kyse. Onhan se mahdollista mutta kyllähän tässä jotain todisteita on saatava ennen kuin alan toista syyttelemään. Ainiin, kun sanoin miehelle että minäkin taidan sitten lähteä etelään syksyllä, niin ei kommentoinut ollenkaan. ap

Vierailija
189/1165 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa AP! Pidä pää kylmänä. Ukkosi vaikuttaa hieman hermoheikolta ja sinä et. Asia selviää varmasti lähiaikoina kunhan pidät pintasi ja pysyt kannassasi.

Vierailija
190/1165 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsetonta naurattaa taas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok, jos sinä voit tehdä samalla tavalla ja lähteä viikoksi yksin jonnekin. Oma loma tekee hyvää, jaksaa taas arkea ihan toisella tavalla.

Lapsiperhe-elämä tuntuu olevan sellaista, josta tarvitsee lomaa että kestää. Siis kestääkseen omaa, itse valitsemaansa elämäntapaa? :D :D 

Tuossa vaiheessa sapettaisi oma tyhmyys näiden valintojen suhteen.

Aina yhtä huvittavia tämäntyyliset kommentit.

Itse olen valinnut myös ammattini ja pidän siitä, mutta kaipaan minä siitäkin lomaa. Itse olen valinnut ystäväni ja pidän heistä, mutta en halua viettää kaikkea aikaani heidän kanssaan. Itse olen valinnut kotini ja pidän siitä, mutta en halua olla siellä koko ajan. Pidän myös rockista, mutta välillä on kuunnella klassista. Ymmärrätkö kaavan?

Vierailija
191/1165 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja lapsetonta naurattaa taas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok, jos sinä voit tehdä samalla tavalla ja lähteä viikoksi yksin jonnekin. Oma loma tekee hyvää, jaksaa taas arkea ihan toisella tavalla.

Lapsiperhe-elämä tuntuu olevan sellaista, josta tarvitsee lomaa että kestää. Siis kestääkseen omaa, itse valitsemaansa elämäntapaa? :D :D 

Tuossa vaiheessa sapettaisi oma tyhmyys näiden valintojen suhteen.

Et siis pidä töistäsi ollenkaan lomia? Teetkö viikonloputkin töitä? Onhan se valittu ala ja työpaikka myös "itse valittu elämäntapa" samalla tavalla kuin perhekin.

Työtä on kumminkin pakko tehdä jos haluaa saada rahaa elämiseen. Varmaan suurin osa ihmisistä käyttäisi senkin ajan johonkin muuhun.

Vierailija
192/1165 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa samantien itsellesi viikon etenlänloman, nyt keväällä niitä saa tosihalvalla. Siellä voit myös miettiä, että kannattaako tuollaisen kaksoisstandardeja viljelevän miehen kanssa ylipäänsä olla yhdessä, luulen että elämäsi olisi mukavampaa eron jälkeen. Rahat jakoon myös. Lapset 50 50 molemmille asumaan ja vaikka olisit yksinhuoltaja vielä hetken, kun lapset ovat jo noin isojakin, niin pärjäisit tosi hyvin. Älä hukkaa elämääsi ääliömiehen kanssa.

Vierailija
193/1165 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alat AP demonstratiivisesti katsomaan koneelta lomakohteita, joku kiva all inclusive jossain lämpösessä maassa. Ja jos oikein haluat wíttuilla sille niin voit vihjaista että Gambia on kuulema ihana rantalomakohde ;)

Wittuilu on aina toimiva tapa käsitellä parisuhteen ongelmia. Vaikka parisuhde wittuilusta huolimatta päättyisi, wittuilu takaa asialliset välit eron jälkeen ja auttaa kaikkia osapuolia lapset mukaan lukien sopeutumaan uuteen tilanteeseen.

Vierailija
194/1165 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jatkaa mökötystään, kunhan ei nyt lapsille rupea hankalaksi! Kyllähän minäkin osaan olla hiljaa, ei ole mitään ongelmia jos niikseen tulee. Voin olla lasten kanssa normaalisti ja jättää tuon kiukuttelijan huomioimatta.

Olen tässä nyt miettinyt näitä pettämisestä tulleita kommentteja. Meillä on autossa kamera joka kuvaa viikon/kaksi riippuen tulleista kilometreistä. Se on aina käytössä. En ole kuin joskus vilkaissut että minkälaista kuvaa ottaa. Taidankin ladata siitä viime päivien videot omalle läppärille kun tulee sopiva hetki. Jos niistä jotain selviäisi? Tuskin mies on niin tyhmä että tätä kautta paljastuisi mutta eihän sitä tiedä. Tuskin on ajatellut että menisin niitä katselemaan. ap

Vierailija
195/1165 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa ihmeessä! Varauduthan kuitenkin henkisesti, jos siellä näkyy jotain raskauttavaa. Toisen kiinni jääminen on aina järkytys, koska tottakai sitä toivoo, että mies on viaton. Vaikutat vahvalta naiselta ja oikein hyvä niin.

Vierailija
196/1165 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vee. Pakko johonkin ketutusta purkaa! Vanhempani kävivät tässä yllättäen kylässä. Tässä ei mitään uutta, miehenikin vanhemmat kyläilevät sen kummemmin sopimatta jos ohi ajavat. Mutta se mitenkä mies käyttäytyi?! Tervehti vieraita ja poistui mököttämään työhuoneeseen. Ei tullut sieltä pois kuin vasta sitten kun vanhempani olivat lähteneet. Että mua hävettää! Äiti katsoi isääni ja sen jälkeen minua kysyvästi. Soitti kun olivat päässeet kotiin. Näin ei ole tapahtunut koskaan. Nyt luulivat että ovat jotenkin loukanneet miestäni ja vanhoina ihmisinä ovat kauhuissaan että missä mennään. Voi jumankauta tuota miestä. Siis kaikki tämä sen takia että ilmoitin lähteväni kesällä reissuun ja vaativani samat vapaa-ajat kuin miehelläni on. ap

Vierailija
197/1165 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan vee. Pakko johonkin ketutusta purkaa! Vanhempani kävivät tässä yllättäen kylässä. Tässä ei mitään uutta, miehenikin vanhemmat kyläilevät sen kummemmin sopimatta jos ohi ajavat. Mutta se mitenkä mies käyttäytyi?! Tervehti vieraita ja poistui mököttämään työhuoneeseen. Ei tullut sieltä pois kuin vasta sitten kun vanhempani olivat lähteneet. Että mua hävettää! Äiti katsoi isääni ja sen jälkeen minua kysyvästi. Soitti kun olivat päässeet kotiin. Näin ei ole tapahtunut koskaan. Nyt luulivat että ovat jotenkin loukanneet miestäni ja vanhoina ihmisinä ovat kauhuissaan että missä mennään. Voi jumankauta tuota miestä. Siis kaikki tämä sen takia että ilmoitin lähteväni kesällä reissuun ja vaativani samat vapaa-ajat kuin miehelläni on. ap

Miksi et sanonut vanhemmillesi suoraan, että teillä on riita meneillään ja miehen lapsellinen ja epäkunnioittava käytös johtuu siitä? Minä en ainakaan salailisi tuollaisen mieslapsen hölmöilyjä.

Vierailija
198/1165 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ukkos on idiootti ja mieslapsi.

Vierailija
199/1165 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan. Miten teillä ap menee?

Vierailija
200/1165 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pitäisi pahana sitä että haluaa viettää aikaa myös kavereiden kanssa. Mutta jos perheen kanssa vietetty aika ei ole lomaa, ja kehtaa vielä sanoa sen ääneen, olisi tervemennyt minne lystää ja sovitaan lasten tapaamisista kunhan pöly on hieman laskeutunut.

Tämä. Kyllä omaa aikaa voi ottaa siinä missä on sitä valmis myös toiselle vanhemmalle järjestämään.

Lapset ei välttämättä antaisi tuollaista asennetta anteeksi.