Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti että pitää oman loman perheestään?!

Vierailija
06.04.2023 |

Kertoi että vuokraa viikoksi mökin ja on siellä päivän taikka kaksi yksin ja lopun ajan joidenkin kavereiden kanssa joita en tunne. Tämä viikko on meidän perheen yhteisestä kesälomasta pois. Sanoi että perheen kanssa vietetty aika ei ole hänelle lomaa?! Siis mitä hittoa? Minähän se olen joka yleensä on tehnyt suurimmaksi osaksi reissussa ruoat, hoitanut siivoukset, lapset jne. Kun lapset olivat vaippa-ikäisiä minä hoidin yöheräämiset jne. En kuitenkaan koskaan ole ajatellut että se yhdessä vietetty aika kesällä ei olisi lomaa. Vanhin lapsista suuttui totaalisesti isälleen kun kuuli isän "ilmoituksen". Eivät kerkeä työkiireiden ja harrastusten vuoksi olemaan yhdessä kunnolla. Lomalla ovat sitten tehneet yhteisiä kivoja juttuja. En tajua tämmöistä nyt ollenkaan. Jokainen kesäloma on yhdessä vietetty yli 30 vuotta. Muutaman päivän reissuja on saatettu tehdä ilman perhettä mutta nekin on tehty muulloin kuin kesälomalla. Yhteinen kesäloma kun ei ole mikään itsestäänselvyys. On hankalaa saada kummankin töistä järkättyä ne samaan aikaan. Mitäs mieltä olette. Keski-ikäinen mies haluaa olla mieluummin joidenkin kavereidensa kanssa lomalla kuin perheensä? Näin kärjistettynä sen voisi sanoa. Lapset sen näin ymmärsivät ja enhän minäkään tästä ilahtunut.

Kommentit (1165)

Vierailija
221/1165 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin viettää 50v synttärit mökillä yksin mutta eihän se muulle perheelle sovi. Ymmärrän miestäsi ja minä olen nainen.

Jos lapsi haluaa olla kanssasi, niin oletko silti mieluummin yksinäsi taikka joidenkin tuttujesi kanssa?

No tuohon ikään voisi ajatella, että lapset olisivat aikuisia tai aikuisiän kynnyksellä.

Ei synttäreiden viettoon perhettä tarvi. Tod.näk. ko. henkilö välttelee SUURIA juhlia. Virallisen juhlapäivän jälkeen voi huoletta syödä hyvin juhlavan aterian kakkuineen ihan oman perheen kesken.

Vierailija
222/1165 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on. Niinhän minäkin haluaisin, olla edes joskus ihan yksin lomalla jossain, vaikka omalla mökilläni. Se ei kuitenkaan ole yksinkertaista, vaikka lapset ovat jo aikuisuuden kynnyksellä. Koko elämäni olen antanut perheelle, mutta mies ei ymmärtäisi sellaista omaa lomaa tai sen tarvetta. Yhdessä kun pitäisi olla ihan aina, kaikki lomat. Hän on rakas, en siis ns. kaipaa muita, mutta yksinoloa kyllä välillä kaipaisin.

Ei ne anna olla yksin, koska yksin ollessa alat ajatella ja jaksat ajatella. Silloin tajuat että koko systeemi on suunniteltu sen pohjalle että passaat muita ihmisiä kuolemaasi asti ja luovut omasta

elämästäsi muiden ihmisten vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1165 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on. Niinhän minäkin haluaisin, olla edes joskus ihan yksin lomalla jossain, vaikka omalla mökilläni. Se ei kuitenkaan ole yksinkertaista, vaikka lapset ovat jo aikuisuuden kynnyksellä. Koko elämäni olen antanut perheelle, mutta mies ei ymmärtäisi sellaista omaa lomaa tai sen tarvetta. Yhdessä kun pitäisi olla ihan aina, kaikki lomat. Hän on rakas, en siis ns. kaipaa muita, mutta yksinoloa kyllä välillä kaipaisin.

Ei ne anna olla yksin, koska yksin ollessa alat ajatella ja jaksat ajatella. Silloin tajuat että koko systeemi on suunniteltu sen pohjalle että passaat muita ihmisiä kuolemaasi asti ja luovut omasta

Muista metatyöt ja uhriutuminen!

Vierailija
224/1165 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap otat muuten petturista eron?

Vierailija
225/1165 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista metatyöt ja uhriutuminen!

Tosiasioiden tunnustaminen ei ole uhriutumista, uhriutumista on jäädä tuollaiseen tilanteeseen. Miksi muuten miehet ei opi ajattelemaan vaikka naiset on heille sitä varten keksineet hienon sanankin. Luulisi ajattelun innostavan kun sille on annettu hieno nimi. Joo muiden puolesta ajattelu, tekeminen, hengittäminen on raskasta. Siksi sanonkin nykyään, että sitten sun vaan pitää kuolla. Voi sitä ison miehen parkua kun äiti ei teekään enää kaikkea puolesta

Vierailija
226/1165 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän lapsetkin ole jo aika isoja, jos 30 vuotta perheenä oltu.

Lomastakin tulee tylsä arki, kun sen tekee 30 vuotta samalla tavalla samojen ihmisten kanssa. Mies on herännyt, että on muutakin elämää. Suo se hänelle.

Onhan se nyt tosi tylsää arkea miehelle kun nainen hoitaa kaiken siellä lomallakin. Ruoat, siivoukset yms. Mies on siellä lomallakin kuin kotonaan, eli kuin hotellissa. Kaikki on aina valmiina.

Tällä vaimolla ei taida ikinä olla oikeasti lomaa. Hän tässä taitaa olla se, joka on oman loman tarpeessa!

Vierailija
227/1165 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulumiset. Olen aika huonolla tuulella, paha olo ja mieli miehen käytöksen takia, vaihteeksi näin. Täällä on jatkunut mökötys ja iloisesti vitsailu edes takaisin. Tuntuu että pimahdan päästäni. Tänään kun mies lähti harrastukseen kehtasi toivottaa ovella hyvät yöt. On muka niin myöhään reissussa?! Mitä hittoa?! Eipä miestä vielä näy... Eilen oli myös pitkän aikaa harrastamassa. Esitti, siis ihan filmasi kuinka rankan treenin oli tehnyt. Naureskeli ääneen.

Katsoin niistä auton videoista osan ja muutama outo juttu löytyi. Yksi päivä kun lähti työvuoroon niin oli sammuttanut kameran heti pihasta lähdettyään? Eikä tulomatkallakaan ollut sitä käynnistänyt. Se on todella kummallista koska kamera on mm. turvallisuuteen liittyvä asia. Siksi sen aikoinaan hommasi. Miksi sammuttaisi sen? Ja 2 harrastekäyntiä oli pois tallenteista. Kaupassa käymiset olivat kuitenkin siellä. Joo ja sellainen outous löytyi myös että mies ajelee ristiin ja rastiin. Menee isoon kauppaan, ajaa vain parkkihallista läpi ja jatkaakin toiseen kauppaan parin kilsan päähän. Sitten kun on käynyt toisessa kaupassa palaakin siihen ekaan kauppaan takasin. Näin tekee muutaman kerran eri päivinä. ap

Käy varmaan pettämässä reissuillaan ja harrastusten jälkeen jos niin myöhään on poissa. Se että heti "epäili" sua pettämisestä kun halusit itsekkin lomaa kertoi jo sen että itse pettää tai harkitsee niin tekevänsä. Joko tarkkailet vielä tilannetta tai vaan joku päivä katsot suoraan silmiin ja kysyt että onko miehellä joku toinen? Varmaan suuttuu, mutta perustele miksi niin epäilet. Syitä on. Tuli mieleen että antaako mies sulle läheisyyttä vai hermostuko siitä? Arvosteleeko sua?

Vierailija
228/1165 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestäsi.

Kummini on juuri sellainen mies jonka työ paljon tienpäällä ja viikkoja menee Euroopassa. Kotona ollessaan on oikein tunnollinen isä ja puoliso ja hoitaa kodin askareet vimpan päälle. Kummin vaimo ei vaan halua päästää häntä mihinkään, ikinä. Vaimo on aika epäsosiaalinen ja ärtyisä ja kummini taas iloinen ja seurallinen. Kummi "saa luvan" nähdä minua n. kerran kahdessa vuodessa yhtenä päivänä, yleensä vaimo tulee vahtimaan ja kiirehtii että jo pitäis lähteä kun on tässä nämä kaffet jo juotu.

Soisin puolisolle vähän enemmän liekaa. Varsinkin kun on tunnollinen ja luotettava ihminen kaikessa mitä tekee. Kummi on ihan best.

T nuorempi nainen

Vierailija
229/1165 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teidän lapset on n. 30-vuotiaita ja aikovat silti viettää kanssanne aikaa 4 viikkoa ja suuttuvat, jos.isä on viikon pois😂

Vierailija
230/1165 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huisii kirjoitti:

Eli teidän lapset on n. 30-vuotiaita ja aikovat silti viettää kanssanne aikaa 4 viikkoa ja suuttuvat, jos.isä on viikon pois😂

Jos olisit lukenut ketjun, tietäisit että yksi lapsista (vanhin, oletan?) on teini. Ei kai mistään yhdessä asuvasta perheestä (näkyykö lainausmerkit?) oikein voisi puhua jos lapset olisivat noin 30 v.

Vierailija
231/1165 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää kun tullaan kommentoimaan ketjua lukematta sitä kokonaan. Ihan kuin ap:n mies ei olisi päässyt mihinkään muka 30 vuoteen ja lapset olisivat jo aikuisia. Ja tosi täydelliseltä kumppanilta vaikuttaa noin niinku muutenkin se mies, joo-o.

Vierailija
232/1165 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
233/1165 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin ihan kokeeksi mieheltä että kait hän on myös kesällä sitten viikon lasten kanssa jos minä lähden reissuun yksinäni. Naama meni ihan ruttuun ja alkoi selittää ettei se käy kun hänellä on niin paljon kaikkia menoja.. Että näin. Hän saa lähteä mutta minä en?! ap

Kai se sinäkin saat naaman ruttuun, koska sinullakin olisi menoja ilman perhettä.?

Vierailija
234/1165 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä idea pitää lomaa perheestä jos siltä tuntuu. Jos on alunperinkin ollut vähän introvertti tyyppi mutta yleisen mielipiteen painostuksesta perustanut perheen vähän vastoin aitoa tahtoaan ja haluaisi joskus viettää omaa aikaa.

Vierailija
235/1165 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidettiin saada se tavallinen tarina tästä eli yhden lapsiperheen vanhempien ero. Aika selkeä keissi. Ikäväähän se on, mutta hyvä että edes nyt selvisi. Paljon tsemppiä ap:lle tulevaan. Pidä puolesi myös lasten juoltajuuksien kanssa että menee viikko viikko.

Itselläni ollut yksi parisuhde, jossa menemisiäni tentattiin ja mies oli mistasukkainen ihmeellisistä asioista. En ymmärtänyt asiaa silloin, hämmästelin vain miten toinen sai minusta sellaisen kuvan. Se oli sitten se suhde, jossa mies petti samaan aikaan itse eli aika selkeä on ap:n keissi.

Vierailija
236/1165 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidettiin saada se tavallinen tarina tästä eli yhden lapsiperheen vanhempien ero. Aika selkeä keissi. Ikäväähän se on, mutta hyvä että edes nyt selvisi. Paljon tsemppiä ap:lle tulevaan. Pidä puolesi myös lasten juoltajuuksien kanssa että menee viikko viikko.

Itselläni ollut yksi parisuhde, jossa menemisiäni tentattiin ja mies oli mistasukkainen ihmeellisistä asioista. En ymmärtänyt asiaa silloin, hämmästelin vain miten toinen sai minusta sellaisen kuvan. Se oli sitten se suhde, jossa mies petti samaan aikaan itse eli aika selkeä on ap:n keissi.

Jatkoa. Mies huomasi että olen koskenut kameraan. Suuttui ja otti sen pois autosta kokonaan. Eikä ole laittanut takaisin. Kerroin sitten suoraan että epäilen hänen tekemisiään ja en valitettavasti voi uskoa kaikkea kertomaansa koska on selkeästi valehdellutkin joistakin jutuistaan niin siitähän todellakin vihaiseksi tuli! Hän ei ole ikinä mistään valehdellut vaikka todellakin on. Korotti ääntänsä kun yritin väliin sanoa. Hänellä ei ole mitään salattavaa, hänellä ei olisi edes aikaa pettää, näin luotettavaa toista miestä en hetkessä löydä jne. Tämän todistelun jälkeen alkoi syytellä minua kuinka minulla vasta niitä salaisuuksia onkin ja kuinka minä olenkaan häntä pettänyt tms.???!!! Että kerro nyt mitä olet tehnyt! Sain kunnon ryöpytyksen ja likaämpärin päälleni, mies oli niin vihainen. Nyt en kyllä tiedä että suuttuiko aiheettomista syytöksistäni vaiko sen vuoksi kun on itsellään luurankoja kaappi täynnä? ap

Vierailija
237/1165 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkoa. Mies huomasi että olen koskenut kameraan. Suuttui ja otti sen pois autosta kokonaan. Eikä ole laittanut takaisin. Kerroin sitten suoraan että epäilen hänen tekemisiään ja en valitettavasti voi uskoa kaikkea kertomaansa koska on selkeästi valehdellutkin joistakin jutuistaan niin siitähän todellakin vihaiseksi tuli! Hän ei ole ikinä mistään valehdellut vaikka todellakin on. Korotti ääntänsä kun yritin väliin sanoa. Hänellä ei ole mitään salattavaa, hänellä ei olisi edes aikaa pettää, näin luotettavaa toista miestä en hetkessä löydä jne. Tämän todistelun jälkeen alkoi syytellä minua kuinka minulla vasta niitä salaisuuksia onkin ja kuinka minä olenkaan häntä pettänyt tms.???!!! Että kerro nyt mitä olet tehnyt! Sain kunnon ryöpytyksen ja likaämpärin päälleni, mies oli niin vihainen. Nyt en kyllä tiedä että suuttuiko aiheettomista syytöksistäni vaiko sen vuoksi kun on itsellään luurankoja kaappi täynnä? ap

Olisiko mitenkään mahdollista, että menisitte pariterapiaan keskustelemaan? Vaikuttaa siltä, että ette yhdessä saa tuota solmua kyllä auki. Jos mies ei suostu, niin pitäisin sitä hälyttävänä.

Vierailija
238/1165 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tottakai suuttui kun tajusi etteivät valheet enää uppoa ja olet alkanut epäillä hänen menojaan.

Ja hyökkäys on paras puolustus, yrittää kääntää tämän sinun niskoillesi, että sinä petät ja salaat yms. peittäen näennäisesti omaa syyllisyyttään.

Kysy suoraan haluaako erota, vai lähdettekö terapiaan selvittämään suhteenne tilannetta.

Vierailija
239/1165 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies tarvitsee lomaa nimenomaan perheestään, tällänen lomaviikko pari kertaa vuodessa pitäisi saada lakiin vakinaisesti naisen kanssa eläville miehille, ja vaimoille soitto kielto.

Vierailija
240/1165 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tämä on taas niiiiin pee provo. Luettu täältä 1000 kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä