Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti että pitää oman loman perheestään?!

Vierailija
06.04.2023 |

Kertoi että vuokraa viikoksi mökin ja on siellä päivän taikka kaksi yksin ja lopun ajan joidenkin kavereiden kanssa joita en tunne. Tämä viikko on meidän perheen yhteisestä kesälomasta pois. Sanoi että perheen kanssa vietetty aika ei ole hänelle lomaa?! Siis mitä hittoa? Minähän se olen joka yleensä on tehnyt suurimmaksi osaksi reissussa ruoat, hoitanut siivoukset, lapset jne. Kun lapset olivat vaippa-ikäisiä minä hoidin yöheräämiset jne. En kuitenkaan koskaan ole ajatellut että se yhdessä vietetty aika kesällä ei olisi lomaa. Vanhin lapsista suuttui totaalisesti isälleen kun kuuli isän "ilmoituksen". Eivät kerkeä työkiireiden ja harrastusten vuoksi olemaan yhdessä kunnolla. Lomalla ovat sitten tehneet yhteisiä kivoja juttuja. En tajua tämmöistä nyt ollenkaan. Jokainen kesäloma on yhdessä vietetty yli 30 vuotta. Muutaman päivän reissuja on saatettu tehdä ilman perhettä mutta nekin on tehty muulloin kuin kesälomalla. Yhteinen kesäloma kun ei ole mikään itsestäänselvyys. On hankalaa saada kummankin töistä järkättyä ne samaan aikaan. Mitäs mieltä olette. Keski-ikäinen mies haluaa olla mieluummin joidenkin kavereidensa kanssa lomalla kuin perheensä? Näin kärjistettynä sen voisi sanoa. Lapset sen näin ymmärsivät ja enhän minäkään tästä ilahtunut.

Kommentit (1166)

Vierailija
1/1166 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin viettää 50v synttärit mökillä yksin mutta eihän se muulle perheelle sovi. Ymmärrän miestäsi ja minä olen nainen.

Vierailija
2/1166 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no minä ainakin kaipaan myös lomaa perheestä välillä.

Onhan teillä siinä 3 kokonaista viikkoa yhteistä lomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1166 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin viettää 50v synttärit mökillä yksin mutta eihän se muulle perheelle sovi. Ymmärrän miestäsi ja minä olen nainen.

Jos lapsi haluaa olla kanssasi, niin oletko silti mieluummin yksinäsi taikka joidenkin tuttujesi kanssa?

Vierailija
4/1166 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat perspektiiviin. Sanot että olette yli 30 vuotta viettäneet kesälomat yhdessä ja nyt kun hän haluaisi viikon viettää yksin ja, tai kavereiden kanssa, se on ongelma?

Vierailija
5/1166 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi pahana sitä että haluaa viettää aikaa myös kavereiden kanssa. Mutta jos perheen kanssa vietetty aika ei ole lomaa, ja kehtaa vielä sanoa sen ääneen, olisi tervemennyt minne lystää ja sovitaan lasten tapaamisista kunhan pöly on hieman laskeutunut.

Vierailija
6/1166 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle rauhaa. Hän on 30 vuotta tehnyt kuten sinä olet halunnut.

Vierailija
7/1166 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsi haluaa olla kanssasi, niin oletko silti mieluummin yksinäsi taikka joidenkin tuttujesi kanssa?

Mä vietän tosi paljon lapseni kanssa aikaa. Olen päivät kotona. Yökylässäkin on viimeksi yhden yön ollut monen monta vuotta sitten.

Vierailija
8/1166 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi pitää lomaviikkona, pidä sinäkin omasi: matkusta vaikka ystäviä ja sukulaisia tapaamaan. Mies tietenkin hoitaa perheen, ruokailut, pyykit ja siivoukset, joten pääset palaamaan siistiin kotiin. Molemmilla samat oikeudet ja edut!

Vierailija
9/1166 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok jos tämä toimii myös toisinpäin että sinäkin saat viikon omaa lomaa? Vai onko tämä vain miesten oikeus???????

Vierailija
10/1166 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni perheestä ei tarvitse viikon lomaa.

Vierailija
11/1166 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla viikolla sitten sinun vuoro lomailla yksin.

Vierailija
12/1166 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehelle rauhaa. Hän on 30 vuotta tehnyt kuten sinä olet halunnut.

Kuka niin on väittänyt? Ja tämänkö voi sitten sanoa lapsilleen? Että loma perheen kanssa ei lomaa ja haluaa jakaa mieluummin aikansa muiden kanssa.

Vierailija
13/1166 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hän on jo 30v viettänyt lomansa teidän kanssa ja nyt olisi yksi viikko kavereille?

Vierailija
14/1166 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok jos tämä toimii myös toisinpäin että sinäkin saat viikon omaa lomaa? Vai onko tämä vain miesten oikeus???????

Ei kai kukaan sellaista ole väittänyt?

Kuten todettu, hieman naurettavaa itkeä jos on 30 vuotta saanut tahtonsa läpi ja nyt toinen haluaisi edes yhden osan lomasta käyttää kavereiden kanssa touhuamiseen, niin se on ongelma.

Ei mikään estä ap:ta tarjoamasta samaa miehelleen.

Vierailija
15/1166 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lapsetkin ole jo aika isoja, jos 30 vuotta perheenä oltu.

Lomastakin tulee tylsä arki, kun sen tekee 30 vuotta samalla tavalla samojen ihmisten kanssa. Mies on herännyt, että on muutakin elämää. Suo se hänelle.

Vierailija
16/1166 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silleen ne miehet voi vaan tehdä aina kun haluaa. Syy nro 1358 miksi naisen ei kannata lisääntyä.

Vierailija
17/1166 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin myös lomailla viikon yksin tänä vuonna. Lapset ovat jo täysi-ikäisiä ja ehdin heidän kanssaan viettää aikaa ympäri vuoden.

Vierailija
18/1166 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiat perspektiiviin. Sanot että olette yli 30 vuotta viettäneet kesälomat yhdessä ja nyt kun hän haluaisi viikon viettää yksin ja, tai kavereiden kanssa, se on ongelma?

30v yhdessä ja ilmeisesti vielä tosi pienet lapset, ainakin sellainen vaikutelma jäi? 

Ja joo, en ymmärrä ongelmaa. 

Vierailija
19/1166 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vietän tosi paljon lapseni kanssa aikaa. Olen päivät kotona. Yökylässäkin on viimeksi yhden yön ollut monen monta vuotta sitten.

Tuo onkin ihan eri asia! Mies on pois kotoa todella paljon vuoden aikana. Harrastaa ja pitkät työmatkat. Siksi kesäloma on tärkeää aikaa koko perheelle. ap

Vierailija
20/1166 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe on, mutta miksi kaverit pitäisi unohtaa? Ei mulla kavereita ole, mutta jos olisi, haluaisin minäkin vain kaveriporukalla lomalla aikaa viettää, ihan ilman perhettä. Puolisoni kyllä juoksee joka loma ja useimpina viikonloppuina kavereiden kanssa, koska kavereita on ja kutsu käy. En minä toista penkkiin voi sitoa, jos mulla ei elämää, ei saisi hänelläkään olla.

Minä taas en viihdy siinä porukassa. Katsovat lätkää, snookeria ja kaikenlaista. Itsellä vaan alkaa väsyttää siinä porukassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi