Mies ilmoitti että pitää oman loman perheestään?!
Kertoi että vuokraa viikoksi mökin ja on siellä päivän taikka kaksi yksin ja lopun ajan joidenkin kavereiden kanssa joita en tunne. Tämä viikko on meidän perheen yhteisestä kesälomasta pois. Sanoi että perheen kanssa vietetty aika ei ole hänelle lomaa?! Siis mitä hittoa? Minähän se olen joka yleensä on tehnyt suurimmaksi osaksi reissussa ruoat, hoitanut siivoukset, lapset jne. Kun lapset olivat vaippa-ikäisiä minä hoidin yöheräämiset jne. En kuitenkaan koskaan ole ajatellut että se yhdessä vietetty aika kesällä ei olisi lomaa. Vanhin lapsista suuttui totaalisesti isälleen kun kuuli isän "ilmoituksen". Eivät kerkeä työkiireiden ja harrastusten vuoksi olemaan yhdessä kunnolla. Lomalla ovat sitten tehneet yhteisiä kivoja juttuja. En tajua tämmöistä nyt ollenkaan. Jokainen kesäloma on yhdessä vietetty yli 30 vuotta. Muutaman päivän reissuja on saatettu tehdä ilman perhettä mutta nekin on tehty muulloin kuin kesälomalla. Yhteinen kesäloma kun ei ole mikään itsestäänselvyys. On hankalaa saada kummankin töistä järkättyä ne samaan aikaan. Mitäs mieltä olette. Keski-ikäinen mies haluaa olla mieluummin joidenkin kavereidensa kanssa lomalla kuin perheensä? Näin kärjistettynä sen voisi sanoa. Lapset sen näin ymmärsivät ja enhän minäkään tästä ilahtunut.
Kommentit (1165)
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni perheestä ei tarvitse viikon lomaa.
Minusta tarvii vähintään 4. Loma lasten kanssa on pahempaa, kuin lapseton työarki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin viettää 50v synttärit mökillä yksin mutta eihän se muulle perheelle sovi. Ymmärrän miestäsi ja minä olen nainen.
Jos lapsi haluaa olla kanssasi, niin oletko silti mieluummin yksinäsi taikka joidenkin tuttujesi kanssa?
Jokaisella aikuisella on oikeus olla omissa menoissaan ja omien ystäviensä kanssa myös ilman lapsia. Lapsilla on isä, hän hoitaa lapsia, kun äiti tapaa ystäviä. Ja toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Toki voi pitää lomaviikkona, pidä sinäkin omasi: matkusta vaikka ystäviä ja sukulaisia tapaamaan. Mies tietenkin hoitaa perheen, ruokailut, pyykit ja siivoukset, joten pääset palaamaan siistiin kotiin. Molemmilla samat oikeudet ja edut!
Meillä tämä toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät halua osallistua liikakansoittamiseen.
Eivät naiset sitä yksin ole aiheuttaneet.
Minulla on kesällä 10 viikkoa lomaa. Olen kotona koko ajan lapsen kesäloman ajan. Viihdytän häntä aamusta iltaan, vien uimaan ja kavereille, ruokin monta kertaa päivässä, keksin käyntikohteita ja retkiä. Samalla hoidan kodin ja lenkitän koiran. Suurin piirtein siis elän samalla tavalla kuin koko muunkin vuoden lukuun ottamatta sitä, että saa nukkua pidempään eikä tarvitse mennä töihin. Mies on töissä lähes koko kesän, ja kun hän on lomalla, hän harrastelee kotopuolensa maatilalla. Jos minä kesän aikana otan itselleni viikon, kun mies on lomalla, ja ajelen ympäri maata kavereitani tapaamassa ihan ilman miestä ja lasta ja koiraa, minulla todellakin on oikeus siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidettiin saada se tavallinen tarina tästä eli yhden lapsiperheen vanhempien ero. Aika selkeä keissi. Ikäväähän se on, mutta hyvä että edes nyt selvisi. Paljon tsemppiä ap:lle tulevaan. Pidä puolesi myös lasten juoltajuuksien kanssa että menee viikko viikko.
Itselläni ollut yksi parisuhde, jossa menemisiäni tentattiin ja mies oli mistasukkainen ihmeellisistä asioista. En ymmärtänyt asiaa silloin, hämmästelin vain miten toinen sai minusta sellaisen kuvan. Se oli sitten se suhde, jossa mies petti samaan aikaan itse eli aika selkeä on ap:n keissi.
Jatkoa. Mies huomasi että olen koskenut kameraan. Suuttui ja otti sen pois autosta kokonaan. Eikä ole laittanut takaisin. Kerroin sitten suoraan että epäilen hänen tekemisiään ja en valitettavasti voi uskoa kaikkea kertomaansa koska on selkeästi valehdellutkin joistakin jutuistaan niin siitähän todellakin vihaiseksi tuli! Hän ei ole ikinä mistään valehdellut vaikka todellakin on. Korotti ääntänsä kun yritin väliin sanoa. Hänellä ei ole mitään salattavaa, hänellä ei olisi edes aikaa pettää, näin luotettavaa toista miestä en hetkessä löydä jne. Tämän todistelun jälkeen alkoi syytellä minua kuinka minulla vasta niitä salaisuuksia onkin ja kuinka minä olenkaan häntä pettänyt tms.???!!! Että kerro nyt mitä olet tehnyt! Sain kunnon ryöpytyksen ja likaämpärin päälleni, mies oli niin vihainen. Nyt en kyllä tiedä että suuttuiko aiheettomista syytöksistäni vaiko sen vuoksi kun on itsellään luurankoja kaappi täynnä? ap
Tyypillinen pettäjän reaktio. Kielletään kaikki ja sitten käännetään asia toisinpäin. Oikeasti viaton puoliso olisi pahoillaan että hänen käytöksensä on saanut sinut epäilemään, ja ei todellakaan esim poistaisi kameraa.
Tiedät jo miehen valehtevan, nuo ajelut yms on osa peitetarinaa eikä viaton ihminen tietenkään ilman syytä laittaisi kameraa pois päältä.
Sun päätettäväksi jää nyt onko pettäminen ja valehtelu sulle suhteessa ok vai ei. Sun ei tarte saada miestä tunnustamaan.
Puolisoni keski-ikäisessä kaveripiirissä käydään joka ikinen kesäloma jollain kalariessulla kavereiden kesken. Ei sinne kaikki aina pääse, mutta joka vuosi se on järjestetty. Puolisonkin on käynyt sellaisina kesinä, kun se on ollut mahdollista. Minun kaveriporukassani tuollaista ei ole saatu enää aikaiseksi perheiden perustamisen jälkeen, mutta mukavaahan se olisi.
Lapset täytyy tietysti priorisoida ensin, mutta kunhan heille on aikaa riittävästi niin miksipäs ei, toki siitä pitäisi keskustella eikä vain ilmoittaa...
Jos se kummallinen sik sak -ajelu johtui siitä, että mies huonon omantunnon aikaansaaman vainoharhaisuuden takia epäiöi, että ap varjostaa häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidettiin saada se tavallinen tarina tästä eli yhden lapsiperheen vanhempien ero. Aika selkeä keissi. Ikäväähän se on, mutta hyvä että edes nyt selvisi. Paljon tsemppiä ap:lle tulevaan. Pidä puolesi myös lasten juoltajuuksien kanssa että menee viikko viikko.
Itselläni ollut yksi parisuhde, jossa menemisiäni tentattiin ja mies oli mistasukkainen ihmeellisistä asioista. En ymmärtänyt asiaa silloin, hämmästelin vain miten toinen sai minusta sellaisen kuvan. Se oli sitten se suhde, jossa mies petti samaan aikaan itse eli aika selkeä on ap:n keissi.
Jatkoa. Mies huomasi että olen koskenut kameraan. Suuttui ja otti sen pois autosta kokonaan. Eikä ole laittanut takaisin. Kerroin sitten suoraan että epäilen hänen tekemisiään ja en valitettavasti voi uskoa kaikkea kertomaansa koska on selkeästi valehdellutkin joistakin jutuistaan niin siitähän todellakin vihaiseksi tuli! Hän ei ole ikinä mistään valehdellut vaikka todellakin on. Korotti ääntänsä kun yritin väliin sanoa. Hänellä ei ole mitään salattavaa, hänellä ei olisi edes aikaa pettää, näin luotettavaa toista miestä en hetkessä löydä jne. Tämän todistelun jälkeen alkoi syytellä minua kuinka minulla vasta niitä salaisuuksia onkin ja kuinka minä olenkaan häntä pettänyt tms.???!!! Että kerro nyt mitä olet tehnyt! Sain kunnon ryöpytyksen ja likaämpärin päälleni, mies oli niin vihainen. Nyt en kyllä tiedä että suuttuiko aiheettomista syytöksistäni vaiko sen vuoksi kun on itsellään luurankoja kaappi täynnä? ap
Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa. Elikkä suuttui ,koska on itse mies syyllinen.
Siinä ei ole mitään ihmeellistå, että haluaa lomalla tehdä reissun myös kaverien kanssa.
Mutta tässä tapauksessa nyt on aika selvää, että reissu on osittain tai kokonaan suunniteltu salarakkaan kanssa.
Minunkin mies vuokrasi mökin kavereidensa kanssa. Unohti vaan sanoa että kaverit tulivat sinne vasta myöhemmin. Pari ekaa päivää oli siellä uuden kultansa kanssa.
Työreissut ja harrastukset mahdollistavat pettämiset. Lisääntyneet myöhäiset harrastukset, pitkään kestävät kauppareissut. Suuttuminen kun asia otetaan esille. 99% varmuudella on toinen nainen.
Kameran pois päältä ottaminen on ihan super epäilyttävää.
Kysyin vielä tuosta kamerasta mieheltä että miksi ei ole pitänyt sitä aina päällä. Ensin alkoi väittää että mistä hän tietää mitenkä se toimii jos siinä on joku häiriö tms. Kun intin vastausta ja sanoin että sinä olet ihan itse sen sammuttanut kesken ajon, sen näkee siitä niin alkoikin väittää että on tehnyt niin tarkoituksella?! Että arvasi minun menevän urkkimaan. Teki ihan tahallaan näin. Ja kaikki minun väittämät hänen epäilyttävät toimet ja kulkemiset/valehtelut mies on tehnyt tahallaan. Halunnut että saisin luulla hänen pettävän. Että se on ihan oikein minulle kun olen sellainen kyylä?!!! Kuka haluaa aiheuttaa tarkoituksella puolisolleen pahan mielen ja näytellä jotain pettävää kumppania? Aivan sairasta käytöstä, jos totta olisi, olenko jonkun hirviön kanssa naimisissa? Nämä keskustelut menevät aina vain hullummaksi. ap
Olisi huvittavaa jos ei olisi niin säälittävää, nuo miehen selittelyt siis. Jos hän jää kiinni rysän päältä, lyön vetoa että silloinkin hän perustelisi kuinka petti vain koska luulit hänen pettävän. Näissä selitysten maailmassa seuraus ei tule syyn jälkeen, vaan päinvastoin - ei siis niin että epäilet häntä koska hän käyttäytyy kuin pettäjä, vaan hän käyttäytyy kuin pettäjä koska epäilet häntä. Viis siitä että outo pettäjän käytös tapahtui ennen epäilyjä!
Mutta kuten todettua, tällaista valepukkia et saa tunnustamaan. Hän selittää vaikka mustan valkeaksi jos meinaa jäädä kiinni. Onko sillä enää edes väliä saada hänet tunnustamaan valheensa? Et toivottavasti halua tällaisen ihmisen kanssa olla joka tapauksessa muutenkaan.
"Aivan sairasta käytöstä, jos totta olisi, olenko jonkun hirviön kanssa naimisissa"
Joko hän on niin sairas, tai hän on pettäjä. Sori, mutta ei tähän ole selitystä jossa mies ei olisi hirviö 😒.
Viikonlopun nyt vielä ymmärtäisi mutta viikko on jo aika paljon
Vierailija kirjoitti:
Jos se kummallinen sik sak -ajelu johtui siitä, että mies huonon omantunnon aikaansaaman vainoharhaisuuden takia epäiöi, että ap varjostaa häntä?
Eilen jatkui keskustelut taikka lähinnä siis minun haukkuminen ja hänen elämänsä kurjuuksista kertominen. Mies kysyi minulta että olenko laittanut yksityisetsivän hänen peräänsä?! Joku nainen on muka seurannut häntä jo viikkoja? Kulkee mukamas hänen perässään kaupoilla jne. Sama auto ilmestyy parkkipaikalle lähelle häntä. Monta kertaa viikossa? Kysyin että kait on rekkarin ottanut ylös ja selvittänyt kuka auton omistaa, on ottanut mutta ei selvittänyt sitä. Tämän jälkeen mies aloitti valitusvirtensä siitä kuinka hänen elämänsä on niin vaikeaa ja aina vain samaa päivästä toiseen. Töitä, kaupoilla käymistä ja harrastamista. Kuinka hänellä ei ole omaa elämää ollenkaan?! Hän ei ole voinut vuosiin ajatella yhtään itseään? Mitä ihmettä selittää? Minähän se olen ollut näiden vuosien aikana opintojen ja töiden jälkeen täysin kiinni lapsissa ja kodissa. Miehellä on ollut paljon vapaa-aikaa ja työnkin sekä harrastusten puolesta tavannut ihmisiä, on tykännyt tästä ja käy vielä lyhyillä reissuilla. Syyllisti minua ja perhettä kuinka kurjaksi olemmekaan hänen elämänsä tehneet! Onneksi lapset eivät kuulleet. ap
Eipä tuossa varmasti enää muuta tarvi, nyt vaan eropapereiden tulostukseen. Tuommoisten syytöksien jälkeen on ihan ajanhukkaa enää miettiä onko sillä toinen, ja onhan sillä.
Kysy nyt ap se auton rekkari siltä mieheltä ja selvittäkää kenen auto se oli. No- hänellä ei tietystikkään ole sitä rekisterinumeroa, koska hän keksi sen jutun. Siis ihan toivoton tapaus koko ukko.
Mikä tää juttu on että pettävä puoliso muuttuu täydeksi kusipääksi sitä petettyä kumppaniaan kohtaan? Tämä pettäjä on kuitenkin rakastanut vuosia toista ja sitten kun aloittaa salasuhteen muuttuu kamalaksi. Mikä pakko on tehdä näin? Eikö vain voi ottaa eroa ilman kaikkea paskaa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen jatkui keskustelut taikka lähinnä siis minun haukkuminen ja hänen elämänsä kurjuuksista kertominen. Mies kysyi minulta että olenko laittanut yksityisetsivän hänen peräänsä?! Joku nainen on muka seurannut häntä jo viikkoja? Kulkee mukamas hänen perässään kaupoilla jne. Sama auto ilmestyy parkkipaikalle lähelle häntä. Monta kertaa viikossa? Kysyin että kait on rekkarin ottanut ylös ja selvittänyt kuka auton omistaa, on ottanut mutta ei selvittänyt sitä. Tämän jälkeen mies aloitti valitusvirtensä siitä kuinka hänen elämänsä on niin vaikeaa ja aina vain samaa päivästä toiseen. Töitä, kaupoilla käymistä ja harrastamista. Kuinka hänellä ei ole omaa elämää ollenkaan?! Hän ei ole voinut vuosiin ajatella yhtään itseään? Mitä ihmettä selittää? Minähän se olen ollut näiden vuosien aikana opintojen ja töiden jälkeen täysin kiinni lapsissa ja kodissa. Miehellä on ollut paljon vapaa-aikaa ja työnkin sekä harrastusten puolesta tavannut ihmisiä, on tykännyt tästä ja käy vielä lyhyillä reissuilla. Syyllisti minua ja perhettä kuinka kurjaksi olemmekaan hänen elämänsä tehneet! Onneksi lapset eivät kuulleet. ap
Siis selkeästi varmistelee selustaansa väittämällä, että tuo "häntä seuraava" salarakkaansa auto on muka joku sinun lähettämä yksityisetsivä.
Olisin. Toinen N50, lapset 13 ja 15