Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti että pitää oman loman perheestään?!

Vierailija
06.04.2023 |

Kertoi että vuokraa viikoksi mökin ja on siellä päivän taikka kaksi yksin ja lopun ajan joidenkin kavereiden kanssa joita en tunne. Tämä viikko on meidän perheen yhteisestä kesälomasta pois. Sanoi että perheen kanssa vietetty aika ei ole hänelle lomaa?! Siis mitä hittoa? Minähän se olen joka yleensä on tehnyt suurimmaksi osaksi reissussa ruoat, hoitanut siivoukset, lapset jne. Kun lapset olivat vaippa-ikäisiä minä hoidin yöheräämiset jne. En kuitenkaan koskaan ole ajatellut että se yhdessä vietetty aika kesällä ei olisi lomaa. Vanhin lapsista suuttui totaalisesti isälleen kun kuuli isän "ilmoituksen". Eivät kerkeä työkiireiden ja harrastusten vuoksi olemaan yhdessä kunnolla. Lomalla ovat sitten tehneet yhteisiä kivoja juttuja. En tajua tämmöistä nyt ollenkaan. Jokainen kesäloma on yhdessä vietetty yli 30 vuotta. Muutaman päivän reissuja on saatettu tehdä ilman perhettä mutta nekin on tehty muulloin kuin kesälomalla. Yhteinen kesäloma kun ei ole mikään itsestäänselvyys. On hankalaa saada kummankin töistä järkättyä ne samaan aikaan. Mitäs mieltä olette. Keski-ikäinen mies haluaa olla mieluummin joidenkin kavereidensa kanssa lomalla kuin perheensä? Näin kärjistettynä sen voisi sanoa. Lapset sen näin ymmärsivät ja enhän minäkään tästä ilahtunut.

Kommentit (1166)

Vierailija
281/1166 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollu jo vuosia tapana että molemmat saavat ainakin viikon aikaa olla itsekseen, jos niin haluaa. Ymmärrämme molemmat että on välillä tärkeää saada olla yksin.

Kannustan myös puolisoani viettämään aikaa halutessaan mökillä pelikavereiden tai vanhojen intti yms kavereiden kanssa, enkä todellakaan halua mennä paikalle kuuntelemaan heidän jaaritteluitaan.

Vierailija
282/1166 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin nyt parempi ap, että hissun kissun seurailet miehen toimia. Älä ole mieliksi, älä provosidu, älä suutu tai ärsytä . Kaiken eniten saat irti hänen käytöksestään , kun et avaa mitään keskustelua . Puhut vain sen minkä puhuisit vieraan ihmisen kanssa, ei siis mykkäkoulua, mutta mahdollisimman vähän kontaktia.

Sen on silloin pakko itse toimia haluamallaan tavalla, joka kertoo missä mennään.

Suunnittele itsellesi sitä parin viikon lomaa-lähde joko edulliselle etelän lomalle tai lappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1166 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
284/1166 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko joku vetää herneen nenään, jos puoliso haluaa pitää omaa lomaa ilman perhettään joskus? En voi uskoa tätä todeksi. Tämän täytyy olla provo.

Vierailija
285/1166 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeastiko joku vetää herneen nenään, jos puoliso haluaa pitää omaa lomaa ilman perhettään joskus? En voi uskoa tätä todeksi. Tämän täytyy olla provo.

Et ole selvästikään lukenut ketjua. Kysymys on siitä, että tässä perheessä mies katsoo oikeudekseen pitää omaa lomaa , MUTTA SAA RAIVOKOHTAUSEN ,KUN VAIMO ILMOITTAA MYÖS PITÄVÄNSÄ OMAN LOMAN.

Revi siitä.

Vierailija
286/1166 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se lomaa lapsista tarvitsee, jos teidän lapset on väkisinkin jo teinejä. Naurettavaa.

Omaan lomaan riittäisi viikonloppu.

Vierailija
287/1166 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin se lomaa lapsista tarvitsee, jos teidän lapset on väkisinkin jo teinejä. Naurettavaa.

Omaan lomaan riittäisi viikonloppu.

Tarkoitat varmaan , että riittäisi niin isälle kuin äidillekkin. Siis molemmille tasapuolisesti.

Vierailija
288/1166 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap???

Vierailija
289/1166 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tilanne?

Vierailija
290/1166 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullekkaan perheen kanssa oleminen ole lomaa, sanan varsinaisessa merkityksessä. Vaikka perhettäni kovin rakastankin.

Lomaa on se, että saan illa yksin ihan rauhassa. Joten, ymmärrän miestäsi. Hän haluaa vähän vaihtelua.

Vierailija
291/1166 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minullekkaan perheen kanssa oleminen ole lomaa, sanan varsinaisessa merkityksessä. Vaikka perhettäni kovin rakastankin.

Lomaa on se, että saan illa yksin ihan rauhassa. Joten, ymmärrän miestäsi. Hän haluaa vähän vaihtelua.

Siitähän tässä onkin kysymys, mies haluaa omaa lomaa, mutta suuttuu silmättömästi ,kun vaimokin haluaa.

Vierailija
292/1166 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tilanne?

Ei hyvä, taas lähes valvottu yö takana. Lyhyen unen aikana näin unta jossa mieheni yritti ottaa minulta hengen! Että ei mene hyvin, ei todellakaan. Laitoin eilen miehelle viestiä että tulevana vapaapäivänä meidän on pakko keskustella ja päättää mitenkä jatkamme tästä eteenpäin. Että voin niin huonosti etten enää pysty tässä tilanteessa olla. Mies ei reagoinut millään tavoin viestiini eikä töistä tullessaan sanonut sanaakaan. Tämän perusteella meille tulee hyvin vaikeat keskustelut. En kuitenkaan anna periksi, hänen on avattava suunsa. Nyt tunnen sen sisimmässäni etten suostu minkäänlaisiin katteellaan nyt lupauksiin.. tms. Jotain konkreettista täytyy tapahtua ja luvata puolin sekä toisin. Jos mies ei tähän kykene niin teen selväksi että minä kykenen. Mittani on täynnä! ap

Vierailija
293/1166 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, tilanne?

Ei hyvä, taas lähes valvottu yö takana. Lyhyen unen aikana näin unta jossa mieheni yritti ottaa minulta hengen! Että ei mene hyvin, ei todellakaan. Laitoin eilen miehelle viestiä että tulevana vapaapäivänä meidän on pakko keskustella ja päättää mitenkä jatkamme tästä eteenpäin. Että voin niin huonosti etten enää pysty tässä tilanteessa olla. Mies ei reagoinut millään tavoin viestiini eikä töistä tullessaan sanonut sanaakaan. Tämän perusteella meille tulee hyvin vaikeat keskustelut. En kuitenkaan anna periksi, hänen on avattava suunsa. Nyt tunnen sen sisimmässäni etten suostu minkäänlaisiin katteellaan nyt lupauksiin.. tms. Jotain konkreettista täytyy tapahtua ja luvata puolin sekä toisin. Jos mies ei tähän kykene niin teen selväksi että minä kykenen. Mittani on täynnä! ap

Hyvä ap, olet vahva . Jatka samaan malliin. Tärkeää on ,ettet hermostu, etkä itse ala huutamaan. Se saa miehen vaan lisää haukkumaan sinua, vaikka itse on syypää kaikkeen. Kirjoita etukäteen paperille jo, mitkä on ne kynnyskysymykset, miten voitte jatkaa. Oletko jo ottanut yhteyttä johonkin ulkopuoliseen henkilöön, saat sieltä voimia . Tee se heti. Rankkaa on, mutta selviä siitä. Tiukkaa tekstiä vaan miehelle.

Vierailija
294/1166 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, mikäs tilanne?

Eikö mies enää käytä lainkaan kojelautakameraa?

Vierailija
295/1166 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap, mikäs tilanne?

Ei käytä. En tiedä missä edes on koko kamera. Olen tässä miettinyt että mitkä ovat ne tärkeimmät kysymykset ja asiat mistä olisi keskusteltava. Ja mitä jos mies ei pysykään rauhallisena? Ei vieläkään puhu minulle muuta kuin ihan pakolliset lapsiin liittyvät asiat mitä arjessa tulee. Eikä ole reagoinut viestiini. ap

Vierailija
296/1166 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silleen ne miehet voi vaan tehdä aina kun haluaa. Syy nro 1358 miksi naisen ei kannata lisääntyä.

Mutta miksi sitten naisilla on niin mahdoton vimma päästä avioliittoon ja saada pari kolme muksua?

Mikä vimma miehillä on päästä panemaan? Muutama vuosikymmen sitten joka panosta oli melko suurena riskinä raskaus.

Vierailija
297/1166 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

app, mikä tilanne??

Yö meni lähes valvoessa. Onneksi ei tarvitse tänään mennä töihin! Nyt oksettaa, ei pysty syömään, päätä juilii. Päässä pyöri yöllä aivan sekopäisiä ajatuksia ja niiden "innoittamana" tein stalkkausta. Netistä löytyy yllättävän paljon tietoja jos vaan jaksaa etsiä. Sain mm. selville sellaisen jutun että yksi näistä uusista miehen kavereista joita en ole tavannut on lähes 100% homo. Tässä ei sinänsä olisi mitään ihmeellistä ellei tietäisi taustoja. Mieheni on ollut koko ikänsä vastaan kaikkia tämmöisiä juttuja. Viime aikoina tosin muuttunut homofobiansa suhteen. Mitä olen ihmetellyt. Ennen vaihtoi heti kanavaa jos homoja ohjelmassa, arvosteli heitä melko ikävällä tavalla. Oli sitä mieltä että pistäisi välit poikki lapseensa jos tämä aikuisena miehistä kiinnostuisi. Mies pelkäsi kuin ruttoa heitä. Aivan naurettavaa. En ole sietänyt koskaan tätä piirrettä hänessä.

Nyt sitten onkin hyvä kaveri tämän homon kanssa? Löysin kahdesta kuvasta miehenikin pärstän kun ovat viettäneet vapaa-aikaa yhdessä! IKINÄ, aikaisemmin tämä ei olisi tullut kuuloonkaan. Että mitäs nyt on tapahtunut??? Sain myös selville sen että ovat pitäneet usein (päivittäin?) yhteyttä toisiinsa ja näkevät joka viikko harrastuksen parissa. En tiedä viestien sisältöä. Tämä ky. mies on 10 vuotta nuorempi ja poikamies. Että ehkä olen hullu kuten mieheni haukkui kun aloin näin epätodennäköisiä vaihtoehtojakin jo miettimään! Tästä en kyllä hänelle uskalla mainita, en tosiaankaan. Mutta kyllä tämä selittäisi miehen raivarin ja muuttuneen käytöksen. Onkohan minulla nyt turhan vilkas mielikuvitus päässyt valloilleen? Mies oli illan hiljaa ja sama aamulla kun lähti töihin. Mökötys taas päällä. ap

Nämä provot kannattaisi jossain vaiheessa tajuta lopettaa. Menee muuten sitten väistämättä lopulta yli kuten tämä nyt kuvaan tullut homousepäily.

Vierailija
298/1166 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap, mikäs tilanne?

Ei käytä. En tiedä missä edes on koko kamera. Olen tässä miettinyt että mitkä ovat ne tärkeimmät kysymykset ja asiat mistä olisi keskusteltava. Ja mitä jos mies ei pysykään rauhallisena? Ei vieläkään puhu minulle muuta kuin ihan pakolliset lapsiin liittyvät asiat mitä arjessa tulee. Eikä ole reagoinut viestiini. ap

Minä syyllistäisin miestä ihan armotta ja ottaisin kissan ihan kunnolla pöydälle. Että mies käyttäytyy nyt kohtuuttomasti sinua kohtaan ja käytös on todella omituista. Ja että näin ei kertakaikkiaan voi jatkua vaan nyt pitää tehdä päätöksiä. Että näin pitkän liiton jälkeen mies on sinulle sen velkaa että kertoo onko hänellä sivusuhde ja haluaako erota? 

Vierailija
299/1166 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap, mikäs tilanne?

Sehän on ihan selvä, ettei hän pysy rauhallisena, mutta pysy sinä kuitenkin rauhallisena ja näinollen hallitset tilannetta . Kysymyksiä joita voita voit esittää hänelle. 1. Koska mies haluaa pitää sitä omaa lomaa, niin miksi suuttu siitä,kun sinäkin haluat pitää oman loman. 2. Ilmoitat ,että tästä lähtien myös sinä vietät saman ajan karrastuksissasi , siis pois kotoa ,kuin mies. ( käy lenkillä, kuntosalilla, uimassa, tanssikurssilla, aloita esim padelintai tenniksen peluu, syksyllä työväenopistoon jollekin kurssille tai mistä nyt pidätkin). 3. Kysy haluaako mies erota?. 4. Ilmoita selkeästi , ettet enää ole kynnysmattona. 5. Jos itsekkin olet työelämässä, niin vaadi ,että kotityöt on puolitettava, ellei nyt mies maksa paljon enemmän teidän kaikkia jokapäiväisiä menoja. 5. Älä puhu sanaakaan siitä kamerasta tai toisesta naisesta. Olisiko näissä ideaa?

Vierailija
300/1166 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap huahuuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi