Lasketteko paljonko kaloreita syötte päivässä?
Montako kaloria syötte?
Jos ette laske, ootteko normaalipainoisia?
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasken, lievästi alipainoinen ja varmaan syömishäiriöinen. Syön 1300 - 1600 kaloria päivässä, yleensä sen 1300. Ennen vähemmän, mutta koitanpa pysyä hengissä ;)
Oho, näinpä ovat aineenvaihdunnat erilaisia. Syön samanverran päivässä (lasken tarkasti!), raskasta liikuntaa harrastan joka päivä noin tunnin arkiliikunnan lisäksi ja paino junnaa lihavuuden puolella. BMI 30
Täällä nyt muutama kertoo olevansa ylipainoinen, on kitudieetillä ja myös liikkuu paljon. Silti paino ei laske.
Se ei laske koska syötte liian vähän. Eikö se ole päivänselvää? Kalorien laskeminen hiiteen ja kuntosalille kolme kertaa viikossa ja muutamat kävely/hiihto/hölkkä/sauvakävely/pyöräilylenkit päälle. Syötte oikeaa monipuolista ruokaa eikä mitään kevythöpötyksiä. Proteiinia tarpeeksi.
Taisit olettaa, että kaikki ovat suht nuoria ja terveitä eivätkä ole liikuntarajoitteisia.
En laske. En tiedä olenko normaalipainoinen kun en tiedä normaalipainon rajaa, mutta ainakin olen hoikka ja 160cm/50kg
Tuo tilanne ei tunnu olevan mukava kenellekään teistä!
En laske ja normaalipainossa. Ennen laskin kaloreita mikä vain kehitti epäterveen ja pakkomielteisen suhteen ruokaan.
Huomaa että joku pikkupoika ilman elämänkokemusta siellä taas kirjoittelemassa. Jos olisit edes kerran elämässä käynyt ns. breakdownin läpi niin olisi jotain empatiaa.
Olettepa te itsekeskeisiä. Kyseessä on hieman isompi asia kuin teidän hauras egonne.
Välttelen kaloreiden syömistä, ei oo kaloreissa paljon ravintoaineksia. Kaikkea muuta ruokaa kyllä syön ja isoksi kasvan niillä.
Kasvatuksessa vika. Parempi onni ensi kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasken, lievästi alipainoinen ja varmaan syömishäiriöinen. Syön 1300 - 1600 kaloria päivässä, yleensä sen 1300. Ennen vähemmän, mutta koitanpa pysyä hengissä ;)
Oho, näinpä ovat aineenvaihdunnat erilaisia. Syön samanverran päivässä (lasken tarkasti!), raskasta liikuntaa harrastan joka päivä noin tunnin arkiliikunnan lisäksi ja paino junnaa lihavuuden puolella. BMI 30
Täällä nyt muutama kertoo olevansa ylipainoinen, on kitudieetillä ja myös liikkuu paljon. Silti paino ei laske.
Se ei laske koska syötte liian vähän. Eikö se ole päivänselvää? Kalorien laskeminen hiiteen ja kuntosalille kolme kertaa viikossa ja muutamat kävely/hiihto/hölkkä/sauvakävely/pyöräilylenkit päälle. Syötte oikeaa monipuolista ruokaa eikä mitään kevythöpötyksiä. Proteiinia tarpeeksi.
Tuolla lailla minä lihoin. Et taida ihan ymmärtää mitä vajaa kilpirauhanen tarkoittaa painolle. Tai unettomuus. Painon nousun sain pysähtymään tällä kitudieetillä.
Päätin pari päivää sitten että nostan kaloreita mutta ei vaan ole nälkä. Tänään olen syönyt 150 g makaronilaatikkoa ja yhden tomaatin. Jaa kello on 20 kohta, pitäisi kai sitä jotain syödä vielä.
Liikunnasta on tänään lepopäivä sillä huomenna vedän 6 h liikunta workshopin. Pitäisihän sitä syödä että jaksaa. Eilen olin pyörtyä koko ajan liikuntojen aikana.
Ehkäpä tilanne korjaantuu kun kilpirauhasarvot paranee, lääkärit ovat todella hitaita nostamaan annosta vaikka kilppari poistettu ja arvot vinksallaan. 2 vuotta odotettu. Saat uskoa että painonnousu on pienin ongelma mitä vajaasta kilpparista tulee. 2 vuotta elämästä mennyt hukkaan.
Hupsista heijaa. Kylläpä on hyvä tuo kilpirauhaslääke! Olen alle viikon sitän nyt syönyt tällä annoksella minulla on vointi melkein jo yhtä hyvä kuin silloin terveenä yli 2 vuotta sitten. Harrastin/ohjasin liikuntaa tänään 8 h ja kaloreita kului koko päivän aikana yli 5000! Kaloreita söin noin 1500. Jospa paino tästä normalisoituisi vähitellen.
Ihanaa jos tässä vielä terveytensä ja kuntonsa saisi takaisin, olisi kuin lottovoitto. Olin välillä niin sairas että olin suorastaan liikuntakyvytön. Luulin että olen laiska ja huonokuntoinen ja toinen jalka haudassa, mutta kaikki johtuikin kilpparista.
Oikeinkirjoitusvirhe? Miksei vain kirjoitusvirhe
Huh huh. Onpas täällä paljon ummehtuneita kommentteja.
En laske, syön silloin kun minulla on nälkä ja sitä mitä haluan.
T. N31 171cm/59kg
Vierailija kirjoitti:
En laske, syön silloin kun minulla on nälkä ja sitä mitä haluan.
T. N31 171cm/59kg
Sulla on vielä 20 vuotta aikaa tehdä tuota, nauti nyt vielä kun voit :D
En laske, kontrollifriikit ja syömishäiriöiset laskee ja unohtavat elää muutenkin, paitsi rutiiniensa kanssa.