Lasketteko paljonko kaloreita syötte päivässä?
Montako kaloria syötte?
Jos ette laske, ootteko normaalipainoisia?
Kommentit (166)
Ketoilen enkä joudu laskee edes hiilareita ku syön ruokia, et jää alle 20 gr/pvä. Hiilarit korvaan kasviksilla ja se joka väittää et tää vähemmän terveellistä, niin odotan perusteluja.
Itsellä tärkeintä, et pääsin ylipainosta sekä diabetes ja kolesteroli lääkkeistä kokonaan eroon ja vointi parempi kuin koskaan ennen.
Makeannälkä tuntematon käsite 👍😊
Ette ymmärrä vai ette halua ymmärtää?
Voi luoja. Jos haluat ikinä päästä treffeille sun on lopetettava tuo heti.
En, mutta mulla on tietoisuus kuinka paljon kaloreita mikäkin ruoka suurin piirtein sisältää. Mikä on hyödyksi.
No ihmisiä on joka lähtöön toinen tuhlaa rahansa lastenvaatteisiin ja joku sitten johonkin muuhun.
Älyttömästi.
Vaihtelee 3000-10000 kalorin välillä.
Olen lintumainen ja syön kuin lintu.
P.S. Linnut syövät (koostaan huolimatta) monta kertaa oman painonsa.
T: tuntematon 👍
En laske. Mitä milloinkin. Olen normaalipainossa, bmi 21.
Noin 1200-1500, enpä tosin niitä kovin tarkkaan laskeskele. Olen 160 cm pitkä, paino vaihtelee siinä 48-50 kilon välillä, ikää hieman alta kolmenkymmenen.
tuolla haukkumistekniikalla. Tuskin ollaan ainoita päivän aikana. t:ap
Säälittävintä vaan tuossa aloituksessa on että sen kirjoittaja on joku tällä palstalla vakituisesti pyörivä... Ja myös moni vastaaja sen verran hyvin oli jutut tiedossa ;)
Jatka vain valitsemallasi tiellä, minua ei kiinnosta se paljonko tietty annos jotain ruokaa tuottaa lämpöenergiaa kun se poltetaan - tämänhän kaloriarvo juuri ilmaisee.
Minä sulkjen silmäni kaloreilta ja pysyn normaalipainoisena :)