Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasketteko paljonko kaloreita syötte päivässä?

Vierailija
30.03.2023 |

Montako kaloria syötte?

Jos ette laske, ootteko normaalipainoisia?

Kommentit (166)

Vierailija
1/166 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken noin suunnilleen. Normi laiskottelupäivä (sisältää toimistotyöt) noin 1700kcal, salipäivä noin 2000kcal, pyörälenkkipäivä tms jotain siltä väliltä. Salipäivinä pyrin lisäämään nimenomaan proteiinipitoista ravintoa normiaterioihin, en kuitenkaan ole mikään ketoilija tms. Hiilarit tulee täysjyvästä ja kasviksista. Painoni on painoindeksin keskellä.

Vierailija
2/166 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laske enkä hiilihydraatteja; syön 2 kertaa päivässä ja lopun aikaa paastoan. Lievää ylipainoa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/166 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laske ja olen koko aikuisikäni painanut 66 kg, mikä on pituiselleni normaali paino. En myöskään rajoita syömisiäni, vaan saatan useampana päivänä viikossa syödä esimerkiksi jäätelön tai suklaata. Syön myöskin ruokaa aina sen verran, että on kylläinen olo.

Vierailija
4/166 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laske ja olen normaali painoinen.

Vierailija
5/166 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi ihan syömishäiriöistä.

Vierailija
6/166 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, en ole koskaan laskenut. Yli 50 v ja normaalipainoinen.

Vierailija
7/166 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken. Se on ainoa tapa, millä pysyn kuosissa. Olisi toki hienoa, jos tämä onnistuisi ilman laskemista, mutta hyvä, että edes näin.

Vierailija
8/166 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laske, olen 19 vuotiaasta asti ollut samanpainoinen ja painoindeksi 19.

N39

Vierailija
9/166 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laske, en ole ikinä laskenut. Bmi 21.

Vierailija
10/166 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yritin, mutta jossain tuhannen kohdalla kyllästyin. Meni enemmän aikaa laskemiseen kuin syömiseen. Söin esim. 23kpl apteekin salmiakkeja, niin sitten lasket loput jäljelläolevat ja jaat koko rasian kalorimäärän / salmiakki ja kertoilet sitten syömälläsi määrällä. Menee ihan mahdottomaksi, jos et syö aina koko paketillista mitä tuotetta tahansa kokonaan.

Totesin touhun liian vaikeaksi ja jatkan kuten ennenkin, eli syön mitä huvittaa ja milloin huvittaa. BMI on 2.6 ja ollut 21.5 ja 23.2 välillä viimeiset 15v.

Vierailija
11/166 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en laske, en ole koskaan edes ajatellut laskemista. Syön juuri niin kuin hyvälle tuntuu, herkuttelenkin aika paljon, mutta koska työni on fyysisesti keskiraskasta ja liikuntaa on paljon, niin herkut eivät näy. Normaalipainoinen olen ja tämä paino on ollut noin 25 vuotiaasta lähtien paitsi tietenkin silloin, kun olen ollut raskaana.

Vierailija
12/166 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä tiedä edes ruokien kaloreista mitään. Lähipiiriini ei kuulu onneksi yhtäkään kaloreitaan laskevia. Normaalipainoinen ole.

Vierailija
13/166 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa laskea niin suuria lukuja

Vierailija
14/166 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en osaa laskea niin suuria lukuja

Itse lopetin matematiikan siihen kun mukaan tuli kirjaimet

Vierailija
15/166 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin silloin kun painoin yli 100 kiloa.  No ei ne laskemisdieetit koskaan toimineet. Aloin sitten syömään vähemmän, niin paino alkoi hitaasti laskea. On pysynyt samassa jo 14 vuotta. En tosin juuri nykyisin punnitsekaan itseäni, vyötäröä mittailen silloin tällöin, tyköistuva vaate kylllä kertoo, jos on aika vähän tarkkailla syömisen määrää.

Ei haittaisi, jos oikein tarkasti pari kertaa laskisi päivän kalorit, mutta se laskeminenkin jo aiheuttaa vähemmän syömistä. Ehkä paras oiisi punnita ja merkitä ylös kaikki syömisensä  ja juomisensa, ja vasta jälkikäteen laskea kalorit.

Vierailija
16/166 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä joutunut laskemaan, koska huonojen veriarvojen takia piti tietää proteiinin saanti. Syön arkena n 1800kcal. Lievä ylipaino edelleen, bmi 28, taustalla 70kg laihdutus

Vierailija
17/166 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laske ja ihan normaalipainoinen olen, kuten aina ollutkin.

Vierailija
18/166 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken. Keskimäärin 1500 kcal syön päivässä. Joskus 900 ja joskus jopa 2500 kcal kun iskee hirmunälkä eikä pysty keskittymään. Yritän syödä mahdollisimman vähän ja pätkäpaastota. Syön vain sen verran että juuri ja juuri vatsassa tuntuu että on saanut vähän täytettä, eli koko ajan on vähintään pieni nälkä.

Kulutan älykellon mukaan 3000-3500 kcal päivässä. Liikuntaa noin 2-3 h päivässä.

Ylipainoinen olen ollut 2 vuotta. Nyt BMI 32,5 vuosi sitten 35. Vuodessa on paino tippunut 10 kg.

Vierailija
19/166 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan laskea, mutta syön vain värejä, jolloin kalorit ja joulet tulevat automaattisesti minulle riittäviksi. Lautanen on aina täynnä erivärisiä ruoka-aineksia, keitettyjä ja raakoja, syön kaksi kertaa päivässä. Olen 160 cm, painan 55 kg.

Vierailija
20/166 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan laskea, mutta syön vain värejä, jolloin kalorit ja joulet tulevat automaattisesti minulle riittäviksi. Lautanen on aina täynnä erivärisiä ruoka-aineksia, keitettyjä ja raakoja, syön kaksi kertaa päivässä. Olen 160 cm, painan 55 kg.

Kuulostaa hankalalta, kalliilta ja mauttomalta ellei yksi noista väreistä ole kunnon pihvi ja illalla sitten rapeaksi grillattuja kanan siipiä, HotWings kastikkeella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän