Kuntopyörä laihdutukseen kotona?
Olisi tarve liahduttaa niin olisiko kuntopyörä hyvä? En halua mennä mihinkään kuntosalille polkemaan kun kaikki tuijottaa minua. Eli onko teillä kuntopyörä kotona?
Poljetko?
Paljonko poljet?
Minkälainen pyörä?
Kommentit (643)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä ostos ollut. Tykkään syödä paljon herkkuja aina välillä. Esim jos tekee suklaata mieli niin hyppään pyörän päälle ja poljen sen 10 min niin kalorit on kuitattu. En ole lihonnut enää yhtään vaan laihtunut vaikka ruokavalio on sama.
Ei se noin mene. Yhden hillomunkin edestä saa polkea tunnin kohtalaisella kuormituksella.
Magneettjarru on mukavan pehmeä nivelille.
Enemmän polkee niin satulan mallillakin on merkitystä ettei reunat hankaa. Mulla satulassa irrallisena myytävä geelipehmuste.
Satulan voi vaihtaa jos alkuperäinen ei ole hyvä.
Itse ostin kuntopyörään tavallisen polkupyörän satulan. Eikä kuntopyörällä polkeminen satu enää peffaan. Se alkuperäinen satula oli ihan kamala.
Ajan kuntopyörällä tunnin päivässä, mutta tarkoitus on lisätä aikaa ja vastusta kunhan kunto kohenee.
Elämässä tärkeintä on nauttia matkasta.
Kulttuuri ja historia kiinnostaa.
Radiosta soi Phil Collinsin Another day in paradise.
Kannattaa järjestää niin, että voi samalla katsella vaikka jotain lempisarjaansa kun polkee pyörällä.
Polkeminen ei kyllä sitten laihduta yhtään, mutta sillä saa hlposti nostettua kuntoaan ilman ttä täytyy lähteä ulos
Kukin tehköön mitä haluaa ja tulkoon tänne kun siltä tuntuu.
rahaa pitää kai sit tarjoo naisille baaris...sit kelpais jos tarjois koko illan..ois rikas
Elämässä tärkeintä on nauttia matkasta.
Mikä saa tämän henkilön vähättelemään toisia näin paljon?
MacBook Prot ja PostIt-laput. Meillä on kaikilla Elon Musk -tarroilla varustetut MacBook Prot jengi on niistä takuulla kateellisia!
Miehet pilasivat tämän palstan.