Kuntopyörä laihdutukseen kotona?
Olisi tarve liahduttaa niin olisiko kuntopyörä hyvä? En halua mennä mihinkään kuntosalille polkemaan kun kaikki tuijottaa minua. Eli onko teillä kuntopyörä kotona?
Poljetko?
Paljonko poljet?
Minkälainen pyörä?
Kommentit (643)
Elämä on täynnä mahdollisuuksia, tartu niihin!
Miehet pilasivat tämän palstan.
Sinulla taitaa olla hieman liian vähän mielekästä tekemistä elämässäsi hukatessasi sitä kirjoittelemalla tälläistä vauva-keskustelufoorumilla.
Mä ostin vuosia sitten juoksumaton ja vannoin että myös käytän sitä, nyt mulla on tonnin takkiteline.
Onko teillä vastaavia kokemuksia?
Tulet pettymään myöhemmin ja pahasti jos luulet olevasi kaikkia suurempi sekä vahvempi.
Soutulaite pystyyn koottuna toimii erinomaisesti kun tarvitsee käyttää vaatehöyrystintä.
Itse söin aiemmin n. 1500kcal ja herkuttelin vähän sekä yksi pitsa päivä viikossa. En laihtunut vaan paino pysyi samassa. Vasta kun laskin kalorit 1200-1300kcal paikkeille ja aloin käymään reilu tunnin lenkillä, niin paino alkoi putoamaan. Viikonloput lepäilen ja palaudun kävelystä.
No jopas jotakin. Päästiin vielä yhtaikaa tänne varvihyllylle. Levätään hetken ennen..
Jo se, että täällä kyselet moista, kielii sen, jotta jos ostat kuntopyörän, et laihdu. Paljon muutakin laihtuminen vaatii kun kuntopyörän "tuijottelua". Aika monesta kodista moinen löytyy nurkassa nököttömässä ja nettikirppareilla niitä pilvin pimein myynnissä. Osta mieluummin kunnon lenkkarit ja lähde reippaalle kävelylenkille. Pidä herkuttelu kurissa ja syö terveellisesti. Kävelemällä js ulkosalin laitteissa käymässä säällä kun säällä olen pudottanut painon 89 kilosta 50 kiloon ja siinä on pysytty jo 15 vuotta. Kävelen aina kun mahdollista jopa mm. lähikaupunkiin ostoksille jonne 25 km matkaa. Paluumatkan teen bussilla kun kantamukset painaa.
No ihmisiä on joka lähtöön toinen tuhlaa rahansa lastenvaatteisiin ja joku sitten johonkin muuhun.