Kuntopyörä laihdutukseen kotona?
Olisi tarve liahduttaa niin olisiko kuntopyörä hyvä? En halua mennä mihinkään kuntosalille polkemaan kun kaikki tuijottaa minua. Eli onko teillä kuntopyörä kotona?
Poljetko?
Paljonko poljet?
Minkälainen pyörä?
Kommentit (643)
Ei toiminut mulla, alkuinnostuksen jälkeen jäi nurkkaan pölyttymään.
Poljen
20 km 5 kertaa viikossa menee noin 40 min
tunturi pyörä
Crosstraineri on, paino putosi 10% puolessa vuodessa.
Poljen. Noin 30 min kun polki joka päivä niin laihtui aika nopeasti jossain 3kk ajassa 15 kg.
Mä en tarkkaa mallia tiedä mutta netissä on vaikka mitä pyöriä https://yleiskone.com/paras-kuntopyora/ kannattaa katsella
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä ostos ollut. Tykkään syödä paljon herkkuja aina välillä. Esim jos tekee suklaata mieli niin hyppään pyörän päälle ja poljen sen 10 min niin kalorit on kuitattu. En ole lihonnut enää yhtään vaan laihtunut vaikka ruokavalio on sama.
Et sä kyllä paljoa suklaata syö, jos ne kalorit on poltettu kymmenessä minuutissa.
Kuntopyörä on hyvä hankinta.
Pyöräilen 2 km päivittäin.
Jalkojen liikkuvuus on parantunut.
Vartalo kiinteytynyt.
Kevään tullessa kaivan ruosteisen fillarin esiin ja pyöräilen sillä.
Suosittelen ostamaan kuntopyörän.
Vierailija kirjoitti:
Ei toiminut mulla, alkuinnostuksen jälkeen jäi nurkkaan pölyttymään.
Haha, vaatetelineen virkaa tuo itselläkin aika ajoin toimittaa, mutta en ole raaskinut luopuakaan kun suomessa on suuren osan vuodesta kuitenkin epäinhimillisen huonot kelit niin toisinaan tulee innostus polkea sisällä, ihan hyvää liikuntaa se on ja voi vaikka telkkua katsoa samalla!
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä ostos ollut. Tykkään syödä paljon herkkuja aina välillä. Esim jos tekee suklaata mieli niin hyppään pyörän päälle ja poljen sen 10 min niin kalorit on kuitattu. En ole lihonnut enää yhtään vaan laihtunut vaikka ruokavalio on sama.
No sulla onkin hyvä tilanne, kun nakerrat yhdestä suklaalevyn pikkupalasta alle puolikkaan, sen kalorit tosiaan kulutat tuolla pyöräilyllä.
Moni kuitenkin saattaa syödä useamman palasen kerralla, joten sitten pitää jaksaa polkeakin pitempään :D
Minulla on sähköavusteinen kuntopyörä jääkaapin vieressä
Kuntopyörä on ollut tänä talvena surkeiden kelien pelastaja.
Itse ostaisin ehkä mieluummin polkupyörän ulkona pyöräilyyn kuin kuntopyörän kotiin, koska todella monella se kuntopyörä jää alkuinnostuksen jälkeen vaatetelineeksi.
Ilman kuntopyörääkin voi liikkua omassa kodissaan esimerkiksi kävelemällä paikallaan tai tanssimalla musiikin tahdissa. Jos asuu kerrostalossa, voi kokeilla myös porraskävelyä. Jos kuitenkin polvien ja lonkkanivelten kanssa on jo ongelmia, kuntopyörä voi olla ihan hyväkin valinta.
Suosittelen. Ostin viime syksynä kuntopyörän. Noin 40-50minsaa tulee poljettua vähintään 5krt/vko.
Paino pudonnut viime syksystä noin 10kg. Ruokavaliota en juurikaan ole muuttanut. Toki en mitään herkkuja ole päivittäin syönytkään.
Aikoinaan laihduin kotona kuntopyörää polkemalla 34 kg. Poljin sellaiset 90-120 minuuttia päivässä. Muistaakseni 9000 km poljin, laitoin kaikki kilometrit ylös vihkoon. Sitten se kuntopyörä hajosikin ja ostin uuden joka se ei kauaa kestänyt joten menin vaatimaan rahat takaisin liikkeestä ja sitten ostin halvemman. Minulla on kolmas kuntopyörä kotona ja poljen sitä kyllä. Gymstic merkkinen kuntopyörä on tällä hetkellä ja olen polkenut sillä 6500 km parin vuoden aikana. Hyvä ja kestävä pyörä on.
Coronan aikaan tuli poljettua vaikka kuinka paljon. Paino lähti puolen vuoden kuntokuurilla 100 kg -> 75 kg
Mulla on kävelymatto, kokoontaitettava. Se on hyvä ja sillä voi juostakin. En tykkää pyöräilystä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kävelymatto, kokoontaitettava. Se on hyvä ja sillä voi juostakin. En tykkää pyöräilystä.
Kävelymatto on myös kova etätyöläisille. Tulee kuin huomaamatta käveltyä 10 km työpäivän aikana.
Ei kannata.
Eikä ne sua jaksa tuijottaa.
Kuntopyörään kyllästyy nopeasti. Ulkona pyöräily on paljon miellyttävämpää.
Vierailija kirjoitti:
Kuntopyörään kyllästyy nopeasti. Ulkona pyöräily on paljon miellyttävämpää.
Kävely ei kuluta kaloreita