Kuntopyörä laihdutukseen kotona?
Olisi tarve liahduttaa niin olisiko kuntopyörä hyvä? En halua mennä mihinkään kuntosalille polkemaan kun kaikki tuijottaa minua. Eli onko teillä kuntopyörä kotona?
Poljetko?
Paljonko poljet?
Minkälainen pyörä?
Kommentit (643)
Opettele käyttämään välimerkkejä
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa
Hyvä mieli on puolet terveydestä.
Kuntopyörä kotona ei ole hyvä. Se jää vaaterekiksi.
Aina on netissä halvempi hinta.
Käsi kädessä ei tarvitse katsoa ympäri.
Liikunta ei laihduta vaan ruokavalio.
Liikunta toki on terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Et tarvii kuntopyörää laihdutukseen. Syöt vaan vähemmän, ei kuuden jälkeen mitään, ei karkkia eikä alkoholia yhtään. Kun vuoden päästä olet laihtunut 25-30 kiloa, kannattaa alkaa miettiä mikä liikuntamuoto kiinnostaa.
No joo ja ei. Ruokavalio kuntoon mutta sen lisäksi kannattaa huolehtia ainakin lihaksiston vahvuudesta. Lisäksi jokaiselle suositellaan jotakin sykettä nostavaa edes se muutama 20 min tuokio per viikko. Ei sekään ole terveellistä olla ns laiha läski eli normimitoissa mutta huonossa kunnossa. Lisäksi kun huolehtii lihaskunnosta vaikka ihan perus kehonpainotreenillä (punnerrukset, kyykyt, vatsat jne kotona, lisäksi tangossa roikkumista säännöllisesti ja siitä hiljaksiin leukoihin) niin se painonpudotuskin tehostuu ja kroppa saa kaunista muotoa.
Jaa, taitaa olla maanantai fiilis?
Mongoloidihuumoria!
Miksi sinua ei abortoitu, kun oli hyvissä ajoin tiedossa, että tulossa on littunaamainen ja paksukielinen vesipää, joka pitää tyhjänpäistä älämölöä aamusta iltaan?
Liikunnalla kiinteytyy ei välttämättä laihdu. Kuntopyörää polkemalla rapakuntoinen voi saada vähän paremman kunnon.
Laitumiseen tarvitaan n 1250 kcal / vrk syötyä ja juotua energiaa.
Kuntopyörä auttaa siinä ettei aineenvaihdunta hidastu kun vähentää kalorimäärää päivää kohti.
Tavallinen kävely esim tunnin kävely auttaa siinä myös.
Taidat olla vähän myöhässä menneisyydestä?
Tämä kuuluu sivistykseen.