Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntopyörä laihdutukseen kotona?

Vierailija
27.03.2023 |

Olisi tarve liahduttaa niin olisiko kuntopyörä hyvä? En halua mennä mihinkään kuntosalille polkemaan kun kaikki tuijottaa minua. Eli onko teillä kuntopyörä kotona?

Poljetko?
Paljonko poljet?
Minkälainen pyörä?

Kommentit (641)

Vierailija
341/641 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Fitnord cyclo kuntopyörä. 

Se on ihan roskapuhetta kun sanotaan että alkuun 15min riittää polkemiseen. Laihtumiseen tarvitaan vähintään 40min pyöräilyä ja tämän tiedon sain luotettavasta lähteestä. Suositus on 3-5x viikossa.

Pyöräily sopii ylipainoiselle laihdutukseen, kun nivelet eivät kuormitu ja ihminen voi rauhassa pudottaa painoa ilman että painomäärä koskee liikkuessa jalkoihin. 

Jos kotona on kuntopyörä, niin vaatii paljon että oikeasti menet ja teet sillä pyörällä kun kotona on niin paljon helpompi rojahtaa sohvalle. Kuntopyörä jää helposti käyttämättömäksi ja pölyttymään jos ihminen ei saa itseään kuriin ja liikkumaan. Pyöräillessä voi katsoa vaikka telkkaria tai kuunnella musiikkia. Eli teet siitä treenistä itsellesi mahdollisimman mieluisan. Vesipullo, hikipyyhe ja tv:n kaukosäädin lähelle.😊

Vierailija
342/641 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poljen. Noin 30 min kun polki joka päivä niin laihtui aika nopeasti jossain 3kk ajassa 15 kg.

Mä en tarkkaa mallia tiedä mutta netissä on vaikka mitä pyöriä https://yleiskone.com/paras-kuntopyora/ kannattaa katsella

Mulla on toi testivoittaja tunturi. Tulee päivässä poljettua 15 km.

Mikä Tunturin malli? Entä jos on tosi ylipainoinen: 120 kg. Onko tällaisille paksukaisille kuntopyörä?

Kuntopyörissä on usein painoraja. Painavemmille ihmisille löytyy myös omat kuntopyörät. Kannattaa googlettaa ja mahdollisesti myös kysyä myyjiltä neuvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/641 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntopyörä voi nostaa vähän kuntoa muttei se mitään laihduta.

Väärin. Itse olen laihtunut pelkästään kuntopyörän avulla. Netissäkin paljon tietoa ihmisistä jotka ovat saaneet kuntopyörällä kiloja pois. Kuntopyörä on mainio väline laihdutukseen.

Oikotietä onneen ei ole. Pyöräilyn lisäksi pitää muuttaa myös ruokavalio ja muistaa riittävä vedenjuonti. 

Vierailija
344/641 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on gymstick pyörä. Siinä on 20 vastus tasoa. Hyvä sillä on polkea. Se ollut minulla joku 4 vuotta ja poljen näin talvisin jotain 3000 km talven aikana. Sillä laihduin joskus 30 kg. Joka päivä poljin 60-90 minuuttia ja paino putosi aika helposti mielestäni.

Vierailija
345/641 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Fitnord cyclo kuntopyörä. 

Se on ihan roskapuhetta kun sanotaan että alkuun 15min riittää polkemiseen. Laihtumiseen tarvitaan vähintään 40min pyöräilyä ja tämän tiedon sain luotettavasta lähteestä. Suositus on 3-5x viikossa.

Pyöräily sopii ylipainoiselle laihdutukseen, kun nivelet eivät kuormitu ja ihminen voi rauhassa pudottaa painoa ilman että painomäärä koskee liikkuessa jalkoihin. 

Jos kotona on kuntopyörä, niin vaatii paljon että oikeasti menet ja teet sillä pyörällä kun kotona on niin paljon helpompi rojahtaa sohvalle. Kuntopyörä jää helposti käyttämättömäksi ja pölyttymään jos ihminen ei saa itseään kuriin ja liikkumaan. Pyöräillessä voi katsoa vaikka telkkaria tai kuunnella musiikkia. Eli teet siitä treenistä itsellesi mahdollisimman mieluisan. Vesipullo, hikipyyhe ja tv:n kaukosäädin lähelle.😊

Oletko ollut tyytyväinen tähän pyörämalliin?

Vierailija
346/641 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTubesta löytyy myös hyviä ja ilmaisia spinning-videoita. 

Vierailija
347/641 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poljen. Noin 30 min kun polki joka päivä niin laihtui aika nopeasti jossain 3kk ajassa 15 kg.

Mä en tarkkaa mallia tiedä mutta netissä on vaikka mitä pyöriä https://yleiskone.com/paras-kuntopyora/ kannattaa katsella

Voiko oikeasti laihtua noin paljon? Nimimerkillä varmaan näin jossain varaston perukoilla kuntopyörän pölyttymässä....

Vierailija
348/641 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on gymstick pyörä. Siinä on 20 vastus tasoa. Hyvä sillä on polkea. Se ollut minulla joku 4 vuotta ja poljen näin talvisin jotain 3000 km talven aikana. Sillä laihduin joskus 30 kg. Joka päivä poljin 60-90 minuuttia ja paino putosi aika helposti mielestäni.

Kuulostaa hurjalta kilomäörältä saada pudotettua pelkästään kuntopyörää polkemalla. Miten pian kunto nousi riittävästi että pystyin polkemaan noin pitkän ajan? Kokeilin itse ja jo 10 minuuttia oli liikaa XD

Vierailija
349/641 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut 30 kg kuntopyörällä. Kotona ihan poljin sitä 60-90 minuuttia päivässä. Aamulla tunti ja illalla puoli tuntia yleensä. 6 päivää viikossa poljin sitä noin 5 kuukautta. Kyllä se ihan hyödyllinen vehje oli  kun laihduin. Telkkaria samalla kun katsoo niin polkeminen sujuu itsestään melkein. Nykyäänkn poljen kuntopyörää mutta ostin uuden pari vuotta sitten kun se eka hajosi. Netistä tilasin maksoi 249 euroa.

Vierailija
350/641 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laihtunut 30 kg kuntopyörällä. Kotona ihan poljin sitä 60-90 minuuttia päivässä. Aamulla tunti ja illalla puoli tuntia yleensä. 6 päivää viikossa poljin sitä noin 5 kuukautta. Kyllä se ihan hyödyllinen vehje oli  kun laihduin. Telkkaria samalla kun katsoo niin polkeminen sujuu itsestään melkein. Nykyäänkn poljen kuntopyörää mutta ostin uuden pari vuotta sitten kun se eka hajosi. Netistä tilasin maksoi 249 euroa.

Mistä tilasit pyörän ja minkämerkkinen pyörä kyseessä?

Vierailija
351/641 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tilasit kuntopyörän? Minkämerkkinen pyörä kyseessä?

Vierailija
352/641 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems.

Vierailija
353/641 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen varallisuuden todella tavoiteltavana juttuna

Vierailija
354/641 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tunnin kävelylenkkejä joka toinen päivä. Ja syö järkevästi. Reppukin selässä tai kuntoprtaissa, dementiatikut käteen.

Vierailija
355/641 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet?

Vierailija
356/641 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ei huvita.

Vierailija
357/641 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta OK tarjota vauvalle ruuaksi ranskalaisia?

Vierailija
358/641 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole harjoitus, tervetuloa todellisuuteen!

Vierailija
359/641 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuun nukkumaan huomenna töihi!

Vierailija
360/641 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmw tai mersu