Kuntopyörä laihdutukseen kotona?
Olisi tarve liahduttaa niin olisiko kuntopyörä hyvä? En halua mennä mihinkään kuntosalille polkemaan kun kaikki tuijottaa minua. Eli onko teillä kuntopyörä kotona?
Poljetko?
Paljonko poljet?
Minkälainen pyörä?
Kommentit (641)
No, liikunnalla saa läskeistä pois enintään kilon tai pari kuussa ja sitten sekin hidastuu. Ruokavalio on tärkein, se on varmaan sanottu sata kertaa. Ja sitten tunti ulkoilmaa, miten ikinä sen saakin. Itse tykkään kävellä ja katsella, keli kuin keli.
Poljen tunnin 4-5 kertaa viikossa kevyellä vastuksella, mutta hiki silti tulee. Kuntopyörä on ikivanha Karhu jossa mittari sökönä.
Miksei palsta ole niin suosittu kuin ennen? Koska kaikki ovat siirtyneet takaisin MySpacen pariin.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä ostos ollut. Tykkään syödä paljon herkkuja aina välillä. Esim jos tekee suklaata mieli niin hyppään pyörän päälle ja poljen sen 10 min niin kalorit on kuitattu. En ole lihonnut enää yhtään vaan laihtunut vaikka ruokavalio on sama.
10 min hyvä että yksi suklaapala "palaa" levystä saat rullata 2-3 tuntia :)
On kp hyvä polje aina kun huvittaa! esim. Tv.n äärellä.
Tunti päivässä vaikka 2 osassa
Anna vain olla ja ota vähän edes vastuuta itsestäsi.
Mä teen spinning ohjelman joka arkiaamu ma-pe, kesto 45 min. Tähän jälkeen järveen uimaan, suihkuun ja työpäivä alkaa
On kuntopyörä
En polje
En yhtään
Joku valkoinen. Pölyinen.
Todellisuudessa se liikunta ei kuluta juuri yhtään kaloreita, se parantaa vain lihaskuntoa, verenkiertoa sekä vie ajatukset pois syömisestä edes hetkeksi
Ok. Teeskentele vaan että et ymmärrä kysymystä.
Miehet pilasivat tämän palstan.
Milloin eri mieltä olemisesta on tullut toiseen kohdistuvaa epäkunnioitusta?
Ihan sama.