Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ostatte suklaalevyn, kuinka kauan se kestää?

Vierailija
25.03.2023 |

Kuvitellaan että ostatte tänään vain itsellenne 200g suklaalevyn sellaista suklaata josta todella pideätte. Kuinka kauan todennäköisimmin menee ennen kun olette tehneet siitä selvää?

Kommentit (153)

Vierailija
81/153 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta suklaalevyjä ja ilmaiseksi saadut vien töihin.

Vierailija
82/153 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka v i t t u syö suklaalevyä monta päivää? 😆

Olet varmaan läski ja valehtelet itsellesi, että sun suolistohormonit ei toimi ja huumaannut suklaasta enemmän kuin normaalipainoiset ihmiset. Lihot pelkästä suklaan katsomisesta. Lisäksi sulla on vaan isot luut.

Mä painan 50kg, oon nelikymppinen, ja todellakin suklaalevy kestää vain päivän tai kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/153 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan läski ja valehtelet itsellesi, että sun suolistohormonit ei toimi ja huumaannut suklaasta enemmän kuin normaalipainoiset ihmiset. Lihot pelkästä suklaan katsomisesta. Lisäksi sulla on vaan isot luut.

Mä painan 50kg, oon nelikymppinen, ja todellakin suklaalevy kestää vain päivän tai kaksi.

Juu, kuten kaikki muutkin tämän ketjun huonolla itsekurilla varustetut mässyttäjät.

Vierailija
84/153 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus menee samana päivänä, usein saattaa kestää jopa viikkoja.

Riippuu onko sitä lempparia (tai jotain uutta hyvää!) vai jotain, mistä en niinkään välitä. En osta pahalta maistuvaa suklaata, mutta esim. lahjaksi saatuja tai virheostoksia en viitsi heittää pois niin niissä menee aikansa.

Vierailija
85/153 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kestää n. 5-7 päivää. Yritän hillitä itseni, etten söisi kerrallaan kuin yhden rivin.

Vierailija
86/153 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 min. Syötäväksi se on tarkoitettu

Vierailija
87/153 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei kysynyt painoa eikä ikää.

Vierailija
88/153 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoja.

Vierailija
89/153 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta suklaalevyjä ja ilmaiseksi saadut vien töihin.

Siksipä tämä kysymys ei ollutkaan osoitettu sinulle.

Vierailija
90/153 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavilla ihmisillä se suklaalevy menee heti kun taas normaalipainoiset ja hoikat ihmiset osaa olla ahmimatta sitä kerralla.

Vierailija
91/153 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavilla ihmisillä se suklaalevy menee heti kun taas normaalipainoiset ja hoikat ihmiset osaa olla ahmimatta sitä kerralla.

Olen hoikka ja mulla ei kyllä riitä itsekuri suklaalevyjen kanssa. Siksi en niitä ostakaan joka päivä. Turha yleistys.

Vierailija
92/153 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka jeesustelee ylipainoisille laihdutusvinkkejään. He eivät edes pysty syömään yhtä riviä enempää kerrallaan ja olettavat, että kaikkien elimistö on samanlainen ja ylipainoinen vaan mättää masokistina loput 10 riviä vastoin tahtoaan.

No mulla ainakin oli noin entisenä ylipainoisena. Ei mulla ollut itsekuria. Itkin aina sen jälkeen kun vedin kaiken minkä käsiini vain sain. Pahimmassa vaiheessa mulla nousi paino 30kg puolessa vuodessa.

Söitkö suklaata siihen suruun?

Vierailija
93/153 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi kuukautta. Leikkaan veitsellä yhden pienen minisiivun päivässä. Suklaalevy roikkuu katosta narujen varassa keskellä olohuonetta, että suklaan tuoksu on läsnä aina ja levy näkösällä.

Vierailija
94/153 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka ja mulla ei kyllä riitä itsekuri suklaalevyjen kanssa. Siksi en niitä ostakaan joka päivä. Turha yleistys.

Se että sanot itseäsi hoikaksi ei tarkoita sitä että olet hoikka. Monestihan ne ylipainoiset naiset väittää olevansa normaalipainoisia eli he huijaavat itseään.

Vierailija
95/153 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että sanot itseäsi hoikaksi ei tarkoita sitä että olet hoikka. Monestihan ne ylipainoiset naiset väittää olevansa normaalipainoisia eli he huijaavat itseään.

Jos BMI 16.2 ei ole hoikka niin en välitä jatkaa väittelyä.

Vierailija
96/153 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä menee vain yksi pala päivässä jälkiruokana. Jos on enemmän stressiä, niin menee kaksi palaa päivässä. Kerran oli elämässäni viikko, jolloin taisi mennä jopa kolme levyä suklaata sen viikon aikana. Ja kerran ollut päivä, jolloin söin koko levyn yhden illan aikana. Syön tummaa suklaata, vähintään 80%. Aikoinaan maitosuklaa aiheutti halua syödä vain lisää ja lisää ja lisää ja. Tummalla pysyy paremmin kurissa.

Vierailija
97/153 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari-kolme viikkoa jos syön yksin.

Mies kylläkin tietää että mulla on aina jotain jemmassa niin menee vuorokaudessa jos hän käy napsimassa.

Vierailija
98/153 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni pari päivää, jos mies hoksaa että olen ostanut suklaata niin ei tuntiakaan :'D. Ei kyllä haittaa vaikak hän sen söisikin, itse en ole mikään iso suklaanystävä, tykkään enemmän kirpeistä makeisista.

Vierailija
99/153 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos BMI 16.2 ei ole hoikka niin en välitä jatkaa väittelyä.

BMI ei kerro mitään vaan kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Vierailija
100/153 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 10 kiloo ylipainoinen ja mulla se levy kestää päiviä.