Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ostatte suklaalevyn, kuinka kauan se kestää?

Vierailija
25.03.2023 |

Kuvitellaan että ostatte tänään vain itsellenne 200g suklaalevyn sellaista suklaata josta todella pideätte. Kuinka kauan todennäköisimmin menee ennen kun olette tehneet siitä selvää?

Kommentit (153)

Vierailija
61/153 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks päivää vakio. Puolet ja puolet.

Vierailija
62/153 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällä hetkellä pantryssäni n 10-12 levyä erilaisia suklaita. Jos teini ottaa levyn, syö sen siltä istumalta. Itse syön yhtä levyä viikon. Rivi päiväkahvilla, töistä tultua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/153 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 2.2. Pandan valkosuklaalevyn. Tänään näin sen tuolla ja mietin pitäisikö maistaa

Meillä on myös joululahjasuklaita jäljellä runsaasti

Mutta jos mulla olisi salmiakkia, ne olisi jo tuhottu

Vierailija
64/153 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kestäisi useita kuukausia jos ei lapsia olisi.

Kuukautisia ennen voin syödä rivin, sitten riittää. Lapsena pystyin n. puoli levyä syömään kerralla.

Vierailija
65/153 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan kaurasuklaan 60 g kerran tai pari kuussa. Eilen ostin tämän kuun suklaan. Söin siiä 40 g, loput ehkä tänään.

N 92 kg

Vierailija
66/153 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon yleensä. Viikonlopuksi ostan usein levyn, josta otetaan kahvin kanssa. Edellistä levyä saattaa olla vielä jäljellä kun seuraavana perjantaina ostan uuden.

Kismet ei säily. Siksi en osta juuri koskaan. Syön kaiken kerralla.

Vierailija
67/153 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka v i t t u syö suklaalevyä monta päivää? 😆

Olet varmaan läski ja valehtelet itsellesi, että sun suolistohormonit ei toimi ja huumaannut suklaasta enemmän kuin normaalipainoiset ihmiset. Lihot pelkästä suklaan katsomisesta. Lisäksi sulla on vaan isot luut.

Vierailija
68/153 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkkäritekniikalla kirjoitti:

Ostopäivän iltaan.

Jos ostan 2 suklaalevyä, ne kestävät ostopäivän iltaan.

Jos ostan kolme, sama juttu.

En osta nykyään kuin enintään yhden patukan kerrallaan, mutta siitä en saa samanlaista tyydytystä.

Olen ymmärtänyt itsehillintäni puutteen suklaan kohdalla, ja onneksi hillintä toimii kaupassa.

Ihan oikeesti minulla toimii:

Ostan kymmenen! Ei tarvitse ajatella että syönpä nuo pois kiusaamasta.

Vierailija
69/153 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä levy kestää seuraavaan vuoteen. Saatetaan miehen kanssa syödä yhdet palat ja sitten levy jää kaappiin. Aina jossain välissä niitä vuoden vanhoja syömättömiä suklaalevyjä sitten heitetään roskiin. Ei itse osteta suklaata, yleensä niitä tulee lahjoina, tuliaisina tms ja ovat käytännössä vaan jätettä meillä. Ollaan yritetty sanoa kaikille, että ei tarvitse tuoda mitään lahjoja, ja ei kiitos suklaalle, mutta minkäs teet.

Miksi ette lahjoita suklaalevyjä eteenpäin? 

No mutta mihin tai kelle ne pitäisi lahjoittaa? En vie periaatteesta töihin mitään tarjottavia, ellei siihen ole joku syy. En myöskään lähde kiikuttelemaan jonkun vieraan tuomisia mihinkään eteenpäin. Jos vierailen ja haluan viedä jotain viemisiä, niin valitsen ne itse, enkä todellakaan vie kenellekään mitään kierrätyssuklaalevyjä tai suklaarasioita. Juuri heitin varmaan neljä kiloa suklaata roskiin, kun on kasaantunut edellisiltä jouluilta ja pääsiäisiltä ja viimekin joululta.

Varmaan olet trolli mutta oisko kuitenkin fiksumpaa laittaa eteenpäin kuin tuottaa tollasta määriä hävikkiä....

Vierailija
70/153 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin sen varmaan kahdessa erässä, mutta saman päivän aikana. Jos ensin söisin klo 15.00 aikoihin, niin sitten ehkä n. klo 21.00 loput. Ihan yhdellä kertaa en halua sitä syödä VAIKKA pysyyn siihen. Yön yli en kuitenkaan pysty odottelemaan, jos tiedän, että asunnossani on suklaata.

Vierailija
71/153 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan viikon

Vierailija
72/153 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena pystyin vetämään levyn yhdessä päivässä. Nykyään ei enää pysty, vaan levy kestää ehkä 3 - 4 päivää.  Useimmiten ostan jonkin patukan, harvemmin enää levyä.

N50

Vierailija
73/153 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-7 päivää

Vierailija
74/153 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 sekunttia

Vierailija
75/153 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan suklaarusinoita, joista imen vaan suklaat. Sitten laitan rusinat kulhoon olohuoneen pöydälle tarjottavaksi vieraille.

Vierailija
76/153 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaks päivää vakio. Puolet ja puolet.

Sama mulla,tuntuu jotenkin sopivalta määrältä.

Vierailija
77/153 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kerralla tai kahdella. Aina samana päivänä kun se on ostettu. En hilloa niitä kun kaupasta saa aina uusia.

M

Vierailija
78/153 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ostaminenko? Ei se kauan kestä.

Vierailija
79/153 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä ROYAL Suklaa, maksimissaan 5 minsaa.

Vierailija
80/153 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2päivää. Max puolet menee kerralla vaikka ois kuin lempparia.