Jos ostatte suklaalevyn, kuinka kauan se kestää?
Kuvitellaan että ostatte tänään vain itsellenne 200g suklaalevyn sellaista suklaata josta todella pideätte. Kuinka kauan todennäköisimmin menee ennen kun olette tehneet siitä selvää?
Kommentit (153)
Aika noloa mutta menee päivän aikana. En voi mitään suklaanhimolle jos levyn saan käsiini. Mutta olen alipainoinen. Harvoin tulee kuitenkin ostettua tuo levy koska tiedän että kerralla menee!!
Riippuu fiiliksistä, joskus kestää 2 min joskus 2 vuotta ja sit onki jo pilaantunutta, nyyh.
2 päivää. Puolet toisena päivänä ja puolet toisena.
En osta suklaalevyjä. Edellinen jouluna saamani kesti juhannukseen.
Avaamattomana vaikka kuinka kauan, avattuna eivät lainkaan.
En osta enää suklaalevyjä.
Viimeksi, kun ostin itselleni suklaapatukan, se kesti monta päivää, koska unohdin, että olen ostanut sen. Siitä riitti lopulta kahdelle kahvitauolle.
Suklaalevyn säilyvyys riippuu siis aika pitkälle siitä, muistanko, että omistan sellaisen, ja kuinka paljon minua v***ttaa silloin, kun löydän sen. Eli mitä korkeammalla V-käyrä on, sitä nopeammin suklaa katoaa.
Kaupalta kotiin. Jos pyörällä, niin vähän jää kotiinkin syötävää, mikäli on vihreä aalto valoissa.
Ainakin viikon, joskus kuukaudenkin.
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkään todennäköisesti. Olen maito-allergikko. Voin syödä suklaakonvehdin tai vastaavan, mutten enempää tai saan ripulin.
Ilmeisesti et siis pidä mistään maidottomasta suklaasta?
Minun lapsellani on maitoallergia. Kun hän oli pieni, oli maidoton suklaa lähes ainut herkku, mitä hän pystyi syömään, kun oli allerginen melkein kaikelle syötäväksi kelpaavalle. Silloin opin, mikä ero on suklaalla ja maitosuklaalla.
Fazerin sininen - korkeintaan puoli tuntia...
Vierailija kirjoitti:
Tumma suklaa riittää monta viikkoa.
Muuta suklaata en ostakaan.
Pitäisi itsekin alkaa ostamaan pelkkää tummaa suklaata. Maitosuklaa häviää liian nopsaa kitusiin.
Itsepalvelukassalla kestää vähiten aikaa, ellei ole pitkä jono.
Jätän levyt kauppaan, muuten se katoaa. Ei auta piilotus eikä mikään.